Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
1 hour ago, DušanV said:

 Spotřebuješ dle dílenské příručky 1,15 litru  brzdovky, tedy i se spojkovým okruhem.  Mám zprávy od známých, že se jim v autorizáku často "nechce"  ten spojkový okruh dělat (odvzdušnňovací šroub u spojkového válečku byl zaprášený a netknutý, ani stopa po povolování).  Já když si to dělám sám doma , tak spotřebuji cca 1.5 litru.

@DušanVMáš pravdu.  Na autě s manuální převodovkou by mělo přes odvzdušňováky vytéct 1.15 l.  Navíc je potřeba přičíst objem vyrovnávací nádobky po rysku Max, protože z té by se před začátkem měla odsát všechna brzdovka.

Vloženo

prosím poraďte ... ruční brzda pokud jí dám a stojím tak ok ... sice do 3/4 slabota ale nahoře drží i v prudkém kopci. Když jsem ale zkusil ručku za jízdy tak mi přišlo jako by to vůbec nebrzdilo ... možná se ptám hloupě ale je to normální ? stává se mi také, že pokud stojím třeba v kopci na ručku přes noc a ráno přijdu tak po povolení ručky a rozjetí se v zadních kolech tak divně lupne ... co  stím ? jsou ty brzdy v poho ? 

Vloženo

Je to v podstatě normální. Ani nevim. jestli je to víc patrné u bubnové, nebo kotoučové brzdy. Lupnutí u kotoučové bude. Ruční brzdu si nech seřídit (na brzdiči).

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Nevím čím to může být, ale přijde mi, že ruční brzda nějak blbě brzdí. Pokud jí dam když stojím tak ok. Ale když jsem to zkoušel "zaseknout" na ručku za jízdy tak skoro nic (samozřejmě jsem to zkoušel na boční cestě ne v provozu nejsem blázen :D ) 

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

4 roky staré auto a zadní bubny vypadají takhle, je to normální nebo ne? Dojížděl jsem zimáky a bubny jsem tak 1,5 roku neviděl :-[ dával jsem to místnímu mechanikovi, tak si říkám jestli mi tam nehodil nějaký starý bubny... 

brzdy.jpg

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Borci, musim vymenit brzdy v predu kotuce a dosticky. S akou znackou mate skusenost ze je ok, nezvlni sa kotuc a nepiskaju brzdy. 

Rozmyslam nad znackami TEXTAR, TRW, ATE, ZIMMERMANN......... Chcem nieco normalne, skuste hodit vase skusenosti.  Dik

Vloženo (editace)

Já nedávno kupoval Brembo X kotouče i destičky dopředu i do zadu, vyšlo to okolo 6 tisíc, brzdí to mnohem lépe než původní origo a vypadá to ještě ke všemu suprově.
při dobržďování v kolonách to zezačátku pískalo ale už se to zajelo a dobrý.

 

image.thumb.png.c00143dcb5f97777efc777c6c249717c.png


image.thumb.png.bcbff9255b6df0d33dcad5fcda568e43.png image.thumb.png.62019f9d19fa881a1b823a0a7a3ef4c5.png

 

originálem dopředu asi nic nezkazíš, pokud máš kotouče i vzadu tak tam ty originály hodně trpí na rez.

Editováno: , autor: ExecutedDonut
Vloženo

ExecutedDonutbrzdy na prednej naprave nepotrebujem menit z dovodu opotrebenia, to je este v pohode aj servis potvrdil. Problem bol na TK pravy zvlneny kotuc, tak som sa rozhodol na prednej naprave urobit brzdy - kotuce s dostickami. 

Zadna naprava ma tiez kotuce, paradoxne su OK a vyhoveli na TK. 

Takze pre pravy predny zvlneny  kotuc to idem spravit ;-)

 

Dosticky a signalizacia ich opotrebenia to maju tusim 288mm kotuce tie vacsie, lebo 66kW TSI ma 256mm kotuce a ak si dobre pamatam, tak dosticky su bez signalizacie

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Dávám kotouče Brembo+desky Textar, odzkoušeno na několika autech a dobrý.

 

Teď jsem koupil Fabii 3 (najeto 42tis km) a člověk se nestačí divit, co to musí být za "kvalita" ty originál kotouče . Takže tady nastává otázka, jestli je dobré kupovat originál a ne nějakou jinou značku. Kotouče jsem o víkendu vyměnil, cena komplet byla necelých 1200,- kaček, práce na cca 1,5 hodiny.

IMG_20220506_175305.jpg

IMG_20220506_183145.jpg

Vloženo

Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny...

Vloženo

Kotoruče za to nemůžou. Nechráněná železná slitina na vzduchu bude korodovat vždycky. Problém je, že DESTIČKA neodrhne korozi z kotouče, naopak se do destičky vydře drážka a pak to jde rychle do háje.

Vloženo
před 32 minutami, ExecutedDonut napsal:

Jo u fabii se schazí bohužel víc faktorů dohromady: auto má lehký zadek, přibržďování na zadní nápravě je minimální a kvalita kotoučů asi taky nebude závratná. Ač to říkám nerad na fabie se dozadu spíš hodí ty bubny...

Na auto této třídy jsou kotouče zbytečnost a jen kasička na peníze. Zlatý bubny na O1. Já bral skladovýho Rapida a kotouče bych normálně nechtěl. Za 3 roky jsem brzdy už 4x čistil a jsou OK protože po první zimě jsem byl zděšený. Dávám brzdám občas zabrat.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...