Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

ja som ti napísal to čo tvrdí ETKA , a vzhľadom na to že tento problém s napínákom SEAT nemal , tak s najväčšou pravdepodobnosťou je to OK , ak sa ti to aj tak nevidí povedal som ti 15 minutový postup na skutočné zistenie toho čo tam máš ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Tak uz zacali "hrkat" rozvody aj mne. Zatial je to klepot za tepla asi po dobu +- 4 sekundy, najazdene 154t km.

Odporuci mi pls niekto spolahliveho cloveka, eventualne servis za prijatelnu cenu. Som z PK, ale za spolahlivou vymenou rad najazdim par km navyse.

 Zatial mi z viacerych SA servisov chodia ponuky v rozmedzi 450 - 550€, co sa mi zda dost prehnane.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doporučí někdo ojetou octávku II s motorem 1.8 TSI (po záruce) ? Nebo je to časovaná bomba které je radno se vyhnout a kouknout se raději po jiných motorizacích. Rozvody, oleje, svíčky atd bych měnil stejně tak i tak, jako u každé ojetiny ale jde mi o to jestli mě nemůže náhle potkat nějaká jiná sebevražedná porucha.

Najezdím toho poměrně málo ale rád se svezu.Vozům jsem zvyklej dávat nadstandartní péči (olej, filtry po 10 000 km) atd 

Editováno: , autor: schneefall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moje CDAA byl přímo mega žrout :(  (03/2011)

 

Moje historky, jak dolejvám každých 1100km celej litr oleje jsou všude známé, bohužel pravdivé :( (najeto 105tis). V podstatě jsem každých 1100km chrstnul do motoru celou litrovku po rozsvícení kontrolky a na měrku už ani nekoukal. V tu chvíli to bylo na horní rysce. V autě v kufr neustále flašku oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím, nemusí to být závada všech těchto motorů, záleží asi také na používání. Já lítal 90% dálnice. Začalo to víc žrát od 50tis km, nicméně i před tím jsem ovšem dolil na 15tis km třeba ten 0,5-1 litr oleje. Ono to při vyšších rychlostech žere samozřejmě oleje víc, vliv má i vytáčení motoru atd, prostě styl jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Pánové,koupil jsem z bazaru SII 2010,elegance s DSG,po několika týdnech ježdění jsem zjistil ubytek 1l oleje na 300KM,potvrzené kontrolkou stavu hladiny oleje.Po vylučovacích pokusech a tohoto nepostradatelného fora,jsem si uvědomil,že jsou,asi špatné pístní kroužky,je mezi Vámi frajer,co to umí rozebrat a dát dohromady ??? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No mě rovnou řekli, že můj ročník spadá pod výměnu celé pístní sady, čili ne jen kroužky. Materiál 65tis plus práce. Auto servisované jen v autorizáku, čili se ohledem na km údajně kulance max 75 procent. Na materiál

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to stejně všivárna od Škodovky, měli by to i po záruce opravit zadarmo i s prací, protože je to prokázaná chyba výrobce, aušusovej materiál. Člověk dá půl mega za auto a po pár letech mu řeknou, že je potřeba vyměnit půlka motoru. Navíc se odvolávají na najeté kilometry a vymejšlí procenta, kolik dají....A to všechno jen, pokud má auto všechny autorizované prohlídky.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...