Přejít na obsah

Motor

Dotazy a zkušenosti s motory


85 témat v tomto fóru

    • 25 odpovědí
    • 13.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 27.8k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
  1. Odpařování benzínu

    • 16 odpovědí
    • 9.6k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  2. Prevodovka - Manuál vs. DSG

    • 14 odpovědí
    • 32.7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
  3. 6-kvalt do Fabie II

    • 13 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 10.5k zobrazení
  4. Převodovka

    • 13 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 8k zobrazení
  5. pancovany motorovy olej

    • 12 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  6. Převodové poměry

    • 10 odpovědí
    • 6.9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  7. Spojka 1.2 Tsi 77 kW - zivotnost

    • 9 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
  8. Řazení

    • 8 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 15.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • vsade to pasuje , je to rovnake , a viac krat to uz nenapisem 
    • To mě ani nepiš:-). Na Kodiaq II RS jsem čekal půl roku a ve finále jsem stejně sáhl po jedničce. Mě osobně se víc líbí a ten nový design interiéru u dvojky mě nějak nesedl....a kromě toho i ve finále značná úspora peněz u RS verze byla rozhodující, né, že né.    To že nejde zvuk......to je taková ostuda....nedovedu si představit, že někoho vezu a v půlce jízdy mu řeknu "Sorry, ale můžeme na pět minut vystoupit, potřebuju zamknout auto a rozchodit audiosystém"....to bych se snad ostudou propadl:-). Kdybych se vztekal u Fabie, tak to ještě pochopím....i když vlastně asi ani to ne, ale u auta za 1,7mio je to pro mě nepředstavitelná věc, kterou výrobce za takovou dlouhou dobu nevyřešil....a určitě takových uživatelů budou mraky:-(.   No nic, budu v servisu prudit, mě to fakt vytáčí. Případně je nějaký kontakt ofiko na Škodovku, kam se dá takto postěžovat? Bylo by fajn to mít písemně......   P.S. Dnes ráno sednu do auta a data z flashky se načítají během vteřiny, Všechno maká rychlostí blesku, jednotlivé položky se spouštějí vlastně hned...akorát opět startuji na jiné pozici, než jsem končil:-(. Nicméně je vidět, že to jde.....když se chce.
    • › Místo odpadu surovina: Škoda Auto posuzuje nové možnosti, jak nahradit energeticky náročnou recyklaci opětovným použitím materiálu s cílem minimalizovat uhlíkovou stopu v celém hodnotovém řetězci› Projekt SATURNIN: Autorem je česká firma Beneva, zabývající se využitím ocelového odpadu na principech oběhového hospodářství› Pilotní spolupráce: Ocelové odstřižky ze střech a bočních panelů modelů Škoda slouží pro výrobu nových dílů› Závazek k udržitelnosti: Zapojením do projektu Škoda Auto prohlubuje svou dlouhodobou snahu o udržitelný rozvoj Škoda Auto Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN, jehož cílem je propojit různé výrobce, aby se maximalizovalo využití ocelového odpadu a byla tak podpořena dekarbonizace průmyslu. Data o plechových odstřižcích z více firem […] Článek Škoda Auto se zapojila do projektu SATURNIN se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Souhlas, taky jsem redukci dodanou k adapteru vyměnil za krátkou kabelovou redukci. Jak píše, je to "bezpečnější", než když adaptér trčí a jeden má strach že ho vylomí :-))
×
×
  • Vytvořit nový...