No to sice rozebírá a celkem do hloubky, ale já nebudu v záruce měnit díly z vlastní kapsy, OE cívky a svíčky by mě vyšli na cca 6 tis.
Bohužel při servisní prohlídce žádná DTC chyba uložena nebyla a tak jsem to zatím dále neřešiil.
Byl jsem se ovšem zeptat v jiném AS v mém městě a tam mě technik poradil, ať vyzkouším místo 100 oktanu (Verva 100) běžný 95 s aditivy, ale to jsem jíž vše vyzkoušel za ten rok co auto mám, s odůvodněním že jsou citlivé vstřikovače na kvalitu benzínu.
Tak jsem začal tankovat obyč 95ku na ONO, teď již tuším třetí nádrž a kontrolka se zatím od poslední chyby nerozblikala.
Někde tady na forum jsem ale našel příspěvěk, kde se tohle řešilo a jako jedna z možností bylo špatné natočení svíček tkzv. indexace, ale já na to nemám nářadí natož odvahu zkontroloval svíčky, viděl jsem video výměny svíček a je to tam hrozně natěsno s těmi cívkami.
https://zive.aktuality.sk/clanok/zQtHTh0/skoda-a-volkswagen-s-vaznym-problemom-utocnici-mozu-na-dialku-sledovat-vozidlo-a-ovladat-funkcie/
Zraniteľnosti objavené v infotainment jednotke MIB3 vozidla by mohli útočníkom umožniť aktivovať škodlivý kód pri každom spustení jednotky. To by mohlo útočníkovi umožniť získať napríklad živé súradnice GPS a údaje o rýchlosti vozidla, nahrávať rozhovory prostredníctvom mikrofónu vozidla, robiť snímky obrazovky displeja infotainmentu a prehrávať akékoľvek zvuky vo vozidle.
Nahlásené zraniteľnosti v systéme infotainmentu boli a sú riešené. V žiadnom prípade nebola a nie je ohrozená bezpečnosť našich zákazníkov ani našich vozidiel.“
Ne. Myslis ze budou menit tlumice nebo cely podvozek? Neexistuje na to neni cas. Resi se max vzhled spary apodobne ale z vyrobeneho auta se nic dalsiho menit nebude. Dalsi fama neco jako ze na crash testy se davaji silnejsi plechy apodobne
bouchajici podvozek je pouze akusticky problem ne bezpecnostni proste to jde dal a bude se resit za chodu.
jestli si myslite ze fabrika (jakakoliv) stopne vyrobu aut kvuli akustickemu problemu a zastavi vyrobu napriklad 20000 aut (pouze superby) to nepocitam tiguany passaty kodiaqy ketere maji taky stejne dcc tlumice tak jste na omylu.
a to se minimalne pulka lidi ani neozve ze maj nejaky problem..coz je ten nejvetsi problem. A na to bude skodovka spolehat
z moji zkusenosti na to ani svolavacka nebude - kdo se ozve tak se ozve.
Mluvim ze zkusenosti z fabriky kde pracuji (hyundai) a par pratel z bratislavy. Skodovka vedela ze podvozek je napicu ale proste vyrabela dal.
a vaculik mel letni auto coz jsou kusy jiz s vymenenymi tlumici. Navic 1.5ku (jako ja) na kterou jsem nezaznamenal jeste nikde bouchani. To ze zminil nejake bramborovani na par sekund za me neni bouchajici podvozek.
Kazda fabrika je podobna a vzdy rozhoduje vedeni co se pusti k zakaznikum a co ne. Resi se hlavne bezpecnostni problemy.
bavil jsem se i s kvalitakama z bratislavy a ti mi taky potvrdili ze tlumice jsou od cca 6-7 mesic uz v pohode.
Já si to dodělával na trojkové fabii, to je v tomhle případě to stejné.
Uplně nerozumím otázce "A nechal na zadním nárazníku z výroby 3 parkovací senzory" Vždyť když doděláváš předek tak do zadní části už nezasahuješ, pokud bys chtěl i vzadu 4 senzory tak to technicky je možné ale budeš kvůli tomu muset řešit nový nárazník, lakování a sám si rozměřit jak chceš mít senzory rozmístěné a vyřezané, protože v plastu bude naznačená (ze zadní strany) pouze varianta pro tři kusy.
další komplikace bude že na rapid neexistuje parametrizace pro 4 zadní parkovací senzory takže budeš muset použít z jiného modelu, který bude mít dost pravděpodobně jiné rozměry karoserie což by mohlo teoreticky zkreslovat přesnost senzorů (pouze doměnka)
Celkově čím víc si čtu tvůj příspěvek tím míň mi dává smysl
Zkus to prosím nějak rozvést.
Pro inspiraci můj postup zde