Osvědčily se mi baterie Toshiba, vydrží výrazně déle (předtím jsem zkoušel Varta, GP, Duracell). Zároveň pomáhá klíček jednou za pár dnů položit přímo do té přihrádky určené na klíč na středové konzoli, kde je prý na klíč čidlo, jinak to po čase začne hlásit tu slabou baterii (takto to prý funguje i v Superbu).
Tak k tomu bych chtěl vědět víc. Jo aha, O4.
Jediné, co v létě baterku dobíjí, je rekuperace, kravský proud i napětí (16+V) při deceleraci. Jak psáno, jinak jedeš Praha - Brno klidně na baterku bez dobíjení a alternátoru - světla, rádio, zapalování, ventilace. V zimě, resp. pod teploty cca 5°C je to jiné. U O4 je zatím neznámý způsob, jak rekuperaci potlačit, S/S lze řešit zřejmě jen modulem pod tlačítko.
Řešili jsme na Kogiaqovi 2 to samé. Příčina nezjištěna. Prostě jednou z X situací auto nezamklo. Ani škodovka neví. Může být v blízkosti něco co signál ruší, zeslabuje (telefon, klíče v kapse, věci v tašce(kabelce, aktovce) atd. Samotného by mě zajímalo v čem je háček.