Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


173 témat v tomto fóru

    • 109 odpovědí
    • 81.7k zobrazení
  1. Akumulátor 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 27.6k zobrazení
  2. Výpis závad VAG 1 2

    • 25 odpovědí
    • 31.7k zobrazení
    • 124 odpovědí
    • 87.8k zobrazení
  3. Topení 1.2 TSI 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 36.2k zobrazení
  4. Asistent rozjezdu do kopce 1 2 3 4

    • 82 odpovědí
    • 71.7k zobrazení
  5. Smartgate 1 2 3 4

    • 78 odpovědí
    • 25.3k zobrazení
  6. LED žiarovky 1 2 3

    • 72 odpovědí
    • 38.1k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 50.7k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 45.2k zobrazení
  7. Tempomat 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 51.8k zobrazení
  8. Xenony a skusenosti 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 26k zobrazení
    • 54 odpovědí
    • 38.2k zobrazení
    • 44 odpovědí
    • 37.1k zobrazení
  9. Maxi Dot 1 2

    • 42 odpovědí
    • 18.4k zobrazení
    • 39 odpovědí
    • 22.7k zobrazení
  10. Topeni klima 1 2

    • 39 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
  11. vypnuti pipani pasu 1 2

    • 37 odpovědí
    • 31.4k zobrazení
  12. Problém s topením? 1 2

    • 34 odpovědí
    • 15.6k zobrazení
  13. PARKOVACI ASISTENT 1 2

    • 32 odpovědí
    • 12.7k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 47k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 31.8k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 21.2k zobrazení
  14. START-STOP 1 2

    • 25 odpovědí
    • 23.7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
    • @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    • Jedno téma ti snad musí stačit. Duplicitní dotaz jsem smazal. 
    • Dakujem za odpoved. Tak aky moze byt teda iny problem ked mam poruchu travel assist a start stop? 
×
×
  • Vytvořit nový...