Přejít na obsah

Podvozek

Nápravy,převodovém ústrojí, tlumiče, pružiny, kola...


Podkategorie

  1. 192
    příspěvků

76 témat v tomto fóru

    • 285 odpovědí
    • 154.5k zobrazení
  1. Off road režim 1 2

    • 31 odpovědí
    • 52.1k zobrazení
  2. Zimní pneu na Yetiho 1 2 3 4 8

    • 181 odpovědí
    • 115.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.9k zobrazení
  3. 4x4 a ASR

    • 0 odpovědí
    • 3.7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 15.4k zobrazení
  4. Celoroční pneu

    • 7 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  5. deaktivace ESP 1 2

    • 27 odpovědí
    • 24.4k zobrazení
  6. Delta 4x4

    • 10 odpovědí
    • 7.5k zobrazení
  7. disky s ET35 na Yetim

    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  8. Elektrony z Yetiho na OII

    • 16 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
  9. ESP

    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  10. Geometria naprav

    • 9 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.8k zobrazení
  11. hrdzavenie

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 14.9k zobrazení
  12. Krtyty podvozku

    • 5 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  13. manžeta na poloose

    • 1 odpověď
    • 943 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 19.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @pava Ahoj a díky za nabídku. Trošku se obávám, že bychom porovnavali jiné motory: "Ačkoli má motor 1,5 TSI stejný výkon, jde o poměrně zásadně přepracovanou jednotku řady EA211 Evo II, která má  kódové označení DXDB (před faceliftem DPCA). Ke konstrukčním změnám došlo z důvodu nutnosti splnit emisní normu Euro 6 EJ."   Uvažuji, že bych zašel k nějakému zástupci škodovky a půjčil si Oktávku se stejným motorem a uvidím. Buď to je vlastnost, motor je tak proste nastavený a musím si zvyknout, nebo jde o chybu software.
    • Jasné. Tak já mám při 315 tkm vstřiky původní včetně všeho kolem vstřikování. Tak uvidíme, jak dlouho to ještě vydrží po kupě. Až bude nutné koupit novýá DPF, tak to auto asi skončí. Nový DPF stojí úplný nesmysl (aktuálně kolem 70 tis.).
    • Vždyť píšu že to je z passata. Jestli jsem nekdy drive psal nejaka čísla, tak to si už nepamatuji. Take jsem měl CFFB. Údajně nejspolihvejsi motory. Ale pri 220tis/km jsem dělal vstriky. A kolem 350tis/km musel byt vyměněno DPF(to už měl brachovo kolega z prace) neprošel STK/EM, proto to vim. 
    • Pěkné. Podle etky je to druhé čidlo NOx čidlo a ne čidlo dif. tlaku.   K mému motoru CFFB dává etka číslo čidla dif tlaku následující: 059906051C. Tvou výše zmiňovaná čísla by měla být pro jiné motory u S2.
×
×
  • Vytvořit nový...