Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI

  1. Zdravím pánové, rozhodl jsem se podělit o pár problémů s mou Fabii, které jsem zatím nijak neřešil. Najeto má 158000 a za necelý měsíc se chystá do servisu na pravidelnou kontrolu. Podivný zvuk motoru Občas se mi stane, že po startu má motor zvuk jako kdyby to byl diesel (mohl bych říct, že je hlasitý). Co se týče vlastností motoru u tohoto problému tak se chová stejně, zátah má, s otáčkama problém není. Vše funguje stejně tedy jediný problém se zdá být hlasitost. Snažil jsem se vypozorovat kdy se tak děje, ale nevypadá že by to ovlivňovala teplota něbo něco jiného. Je to náhoda a děje se to nepravidelně. Když už se tak stane tak do te doby, než motor zase vypnu. …

    • 7 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem baruska118,

    Ahoj kluci, potřebovala bych poradit. U mé Fabie 1.2. tsi 63kW se ozývají podivné zvuky z oblasti výfuku, takové hluboké a drnčivé. Není to slyšet moc, prakticky jen když jí u toho stojím. Mám najeto 118tkm, právě jsem jí přivezla ze servisu, kde jsem podruhé měnila rozvody a regulaci u turba, tak jsem poměrně háklivá na ruzné pazvuky žádnou chybu mi to zatím nevyhodilo, otáčky také neskáčou. Napadl mě katalyzátor? Další otázka souvisí s turbem. Nechávala jsem na něm vyměnit tu tyčku regulace, jelikož občas se mi stalo při zrychlování na dálnici, že auto nechtělo zrychlit a např do kopce naopak zpomalovalo. Po zaparkování se mi rozsvítila kontrolka motor…

    • 3 odpovědi
    • 2,9tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem OndraJePan,

    Ahoj mám Fabii 2 rs 1.4 tsi. Jsem druhý majitel a auto má cca 150 tisíc km. Dnes se mi stalo že při akceleraci, otáčky motoru začaly mírně kolísat (kolem 3200 otáček) ale na výkonu to nebylo znát. Stále zrychloval. Olej byl zahřátý na 98 stupňů. Toto se stalo jen při automatickém režimu převodovky. Při manuálním řazení jdou otáčky plynule. Je možnost že by odešla spojka? Nemůžu to nikde najít tak se omlouvám jestli to už nejde je:)

      • Pozitivní
    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem jelen33,

    Zdravím, nejdříve se omluvím, pokud jsem založil již existující téma, ale já ho nenašel .-) mám 1,2 TSI 77 kW DSG 340.000 km auto šlape jak má vše v pohodě. Jediný problém mám s DSG. Mám vlastně dva problémy. 1. vím že auto má najeto hodně. Na 5 někdy 6a7 stupni pokud je auto studené nebo má za sebou jízdu menší jak 20 km se projevuje pocukávání v tahu - hlavně na 5 stupni. Závada se projevila po výměně spojek a nikdo si s tím neví rady, ani 3 technici přímo ze škodovky, kteří se nevěřícně na auto po 14 dnech v servisu přijeli osobně podívat :-) 2. a to mne nyní trápí nejvíce jsou zvuky vyluzující z diferenciálu. Vím již, že je tu vůle - prostě to…

    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem baruska118,

    Ahoj kluci, potřebuji poradit :-) Mám Fabii z roku 2010 a včera, když jsem nastartovala, sebou auto začalo hrozně škubat a cukat sebou. Napsalo mi porucha motoru do servisu a oranžově se rozsvítily kontrolky EPS a MIL kontrolka. Nevíte tak předběžně co by to mohlo být? :-)

    • 2 odpovědi
    • 3,2tis zobrazení
  6. Na fábii 1,2 TSI sa mi občas stane, že aj po zahriatí motora ostanú otáčky držať na 1000 otáčkach. Nie vždy, len občas. Po odstavení a po chvílke opätovnom naštartovaní obyčajne klesnú na cca 750. Najazdené mám okolo 25000km. Auto má niečo cez 2 roky. Motor ani na počítači nevykazoval žiadnu poruchu. Viete mi poradiť, kde hľadať príčinu?

      • Pozitivní
    • 10 odpovědí
    • 7tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Petros85,

    Zdravím pánové, poslední dobou jsem zaregistroval při rozjezdu z místa nebo na 2. rychlostní stupeň z nízkých otáček krátké vibrace (cca 2s.) z motorové části. Většinou se projevují kolem 1200 - 1300 ot/min. Nejčastěji se to projevuje až když je auto zahřáté. Diagnostika nic neukázala, vyměnil jsem svíčky z důvodu eliminace chyby zapalování ale závada se stále projevuje. Nesetkal se s tím někdo? Díky za jakýkoliv podnět motor 1,4 TSi, 132kW CAVE, DSG, r.v. 2010

    • 3 odpovědi
    • 6,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem mikyspf,

    Taky má někdo takhle zaolejovaný mezichladič? Všiml jsem si toho nedávno a od té doby jsem to už několikrát utíral...

    • 1 odpověď
    • 1,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem forcedracing,

    Tak uz mame konecne sanci na instalaci kvalitniho sportovniho vyfuku! Britsky vyrobce sportovnich vyfuku Milltek sport konecne po dlouhe dobe ukoncil vyvoj sportovniho vyfuku pro Fabii II RS a zacal jej nabizet k prodeji. V nabidce je varianta cat-back a dokonce i turbo-back (ten vyzaduje dalsi upravu ECU,jelikoz obsahuje sportovni propustnejsi kat). Vyfuk odstranuje predtlumic,jak se zda z obrazku. Potrubi ma prumer 70mm a koncovka ma 2x80mm. Vyhodou vyfuku Milltek je to,ze nemaji extra agresivni zvuk,po kterem by za chvili bolela hlava:) Foto zde: http://www.forcedracing.cz/vyfuk-milltek-skoda-fabia-ii-rs-14tsi-180hp-10/d-83948/ Tak co vy na to?

    • 3 odpovědi
    • 5,9tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Wheel,

    Ahoj, mal by som otázku na všetkých majiteľov motora TSI, predovšetkým 1,2, príp. 1,4. Máte už niekto skúsenosti s jeho čistením a umývaním tlakovou vodou? Všimol som si, že pri takmer každom novinárskom teste pri fotografiách tohto motora je už trošku znečistený, príp. dosť zaprášený, pritom sa jedná v podstate o nové vozidlá alebo s minimálnym počtom najazdených kilometrov. Preto by ma zaujímalo, či a ako umývate tento motor, nakoľko nie je vôbec zakrytovaný a všetky jeho komponenty sú odhalené. U môjho motora mám vedené kompletné tesnenie okolo celého motorového priestoru (rv 2005), takže zavretá kapota naň tesne dolieha a usadzuje sa na ňom len zvírený prach z cies…

    • 14 odpovědí
    • 10,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Rasto098,

    Takmer som nepresiel STK kvoli kolisaniu zvysenych otacok na neutral - boli mimo urceneho intervalu pri merani emisii na zvysenych otackach. Neviem, ci si technik chcel iba prilepsit alebo je to realny problem. Pri podobnom teste pozorujem na otackomeri mierne skakanie rucicky otackomera (cca 1/4 dielika). Co moze byt pricinou? (Motor 1.2 TSI 77kw, , 69 000 km, rozvody a turbo menene pri 56 000 km). Treba sa s tym ponahlat do servisu? Dakujem

      • Pozitivní
    • 5 odpovědí
    • 3,9tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Finley,

    Máme se na co těšit? https://1200cctsiengine.wordpress.com/my-1-2-tsi-cbzb-engine-unit-on-seat-ibiza/my-1-2-tsi/

    • 2 odpovědi
    • 2,8tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem petrkopecky92,

    dobrý den vlastním škoda fabia II 1.2 tsi 66KW,a potřeboval bych poradit po kolika km se mění olej v motoru nebo aspoň po jaké době děkuji

  14. Zahájeno uživatelem v.m@rek,

    Včera som si dal vymeniť olej v autorizovanom servise a znepokojuje ma to, že sa úplne zmenil zvuk turba, namiesto ostrého pískania, počuť akýsi utlmený slabý piskot. Neviem či to nejako súvisí stým, že sa vymenil olej, no zvuk je definitívne iný ako predtým, mate nejaký nápad, čo to je, alebo ma stým niekto skúsenosť? Ďakujem.

    • 14 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem Edmond,

    Dobrý den, o víkendu se mi podařil fail co mi nedá spát. Vyjížděl jsem autem ze zahrady a špatně si založil jedno křídlo vrat. Rychle jsem zastavil aby mi to nebouchlo do blatníku a spěchám to zajistit. V tom spěchu jsem sice vyšlápl spojku že dám neutrál a nechám motor běžet, jenže místo abych hned vyřadil, típal jsem vyzvánějící mobil, aby mi nevzbudil vzadu spící dítě. No takže při zařazené jedničce jsem pustil spojku, motor samozřejmě s ránou zdechl. Zkusil jsem to pak nastartovat, na prvni dobrou chytl, zvuk se mi zdá snad stejný jako předtím, jede to stejně, úbytek výkonu nepozoruji, takže se mi to jeví jakoby v pořádku. Nicméně když pak člověk začne znovu racio…

    • 3 odpovědi
    • 4,2tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem martt,

    Co by obnášelo vyměnit stávající 5ti kvlat za 6ti kvalt z Rapida do Rooma? Technicky by to podle mě neměl být problém, motory by měly být stejné...a co ŘJ? Mohla by zůstat stávající nebo z Rapida? A SW zřejmě 77kW z Rapida 6ti kvalt... A co by to asi stálo?

    • 10 odpovědí
    • 3,2tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Feejay,

    Zdravim. Uz asi 2 tyzdne pozorujem, ze sa mi v podstate zmenil zvuk motora. V otackach - teda od 1800 a viac - prenika do interieru o dost viac hluku, ako predtym.Pri volnobehu ani pri toceni motora na neutrale zmena nie je ziadna, to je ako predtým. Myslel som si, ze to je tym, ze su uz minusove teploty (1.2 TSI som zatial v zime nikdy nemal, toto je prva zima), ale motor sa vzdy pocas jazdy zohreje na prevazdkovu teplotu a hluk ostava. Ak by som to mal porovnat, dost mi to pripomina zvuk rodicovskej 1.4 MPI. Vo vyssich otackach to ma nejaky privelmi dravy zvuk, nebol som na to nikdy zvyknuty. Co sa tyka najazdu km - momentalne prekracujem hranicu 12 tisic.. tak ci to n…

  18. Zahájeno uživatelem dvorcidlo0,

    Zaujímalo by ma ako je to so spotrebou po dialnici rýchlosťou 140 až 160 km/h Jazdím octáviou 1.9 tdi 81 kw a ak idem 70% 140 30% 160 spotreba je niekde okolo 6,1 až 6.5 Tento motor je u mna horúci favorit pri kúpe nového auta no obávam sa práve tohto jazdého režimu - o tom že to " žerie " 5 litrov pri 100 km/h som sa dočítal dosť ( 1.9 tdi pri testovacej jazde 300 km rýchlosťou 100 po dialnici 4.0) - takže ten liter + sa dá oželieť ale ako to je pri vyššej rýchlosti? Vaše postrehy?

      • Pozitivní
    • 194 odpovědí
    • 63tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem e1.,

    Len tak pre zaujímavosť. Už ste sa stretli s tým, že viete, že pre váš motor existuje aktualizácia a v servise to systém napriek tomu neponúkol? Kamarátovi sa to v piatok stalo. Má rovnako ako ja motor CBZB, s verziou softu 4050. Ja som túto verziu už mal viac ako rok dozadu a aktuálne už mám niekoľko mesiacov 5491. Kamarátove auto pripojili ako prvé, a čakali sme že bude minimálne 5491-ka pre neho, a ak niečo novšie, tak hodíme "na kábel" aj moje auto. Nakoniec ale pre neho nebolo, vraj 4050 aktuálny soft. Na moje auto nakoniec nezostal ani čas, ale dosť nás to prekvapilo, tak ma zaujíma, či ste sa s niečim podobným stretli.

    • 5 odpovědí
    • 2tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Bercyy,

    Nenasiel som zmienku o zabehu/ sadnuti motora, tak zakladam nove vlakno. Zaujima ma ci si TSI motor sada cca 40- 50 tis km. Vysvetlim ako to myslim. Pouzijem priklad z mojho predchadzajuceho auta, pretoze bolo tiez nove, takze som ho zabiehal ja. Poznal som pojem zabeh motora ako setrne jazdenie max na 3/4 vykonu po dobu cca 3 500 km. Otacky max 3 000-3500. Raz za cas pri zohriatom motore ist kratkodobo na omedzovac. Taketo intrukcie som dostal, ked som kupoval Fiestu. Ok vsak normalka nie. Ale ked som mal najazdenych zhruba 20 tis. a spotreba sa mi zdala vyssia ako u ostatnych uzivatelov s rovnakym motorom, postazoval som sa, pri servisnej prehliadke, technikovi a ten ma…

      • Pozitivní
    • 14 odpovědí
    • 9,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem majbo,

    jelikož končím zajíždění motoru v Š ROOM 1,2 TSI 63kW, tak jsem začal občas pomalu a opatrně s vytáčením motoru nad 4.000 ot/min. Zjistil jsem, že po zapnnutí Climatiku na chlazení, se výkon motoru nijak nesníží a ani okamžitá spotřeba. Dokonce se mi zdá, že motor vydrží tahat do otáček o něco déle. Myslel jsem si, že to je jen subjektivní dojem, ale bylo mi osobami povolanými naznačeno, že po zapnutí klimy se řídící jednotka automaticky předatuje do režimu 77kW. Tedy momentální výkon motoru je stejný jako u 77kW motorizace, ovšem mínus výkon, který odebírá v danou chvíli klimatizace. Škodovka se k tomu nechce vyjadřovat. Jaké máte zkušenosti vy?

  22. Zahájeno uživatelem e1.,

    Ahojte! S údivom tu už dlhší čas sledujem, že sa tu už dlhé mesiace dookola bezvýznamne rieši problém hlučnej reťaze. Čo ma najviac zaráža, je to, že niekto s tým nemá vôbec a niekto má reťaz hlučnú aj na novom aute. Podľa toho, čo som čítal tu aj v sekcii Rapida, tak viem, že z časti to súvisí s olejom, ale nedá sa jednoznačne vyhlásiť že by častejšie výmeny, alebo riedke oleje pomáhali. Začal som nad tým rozmýšľať a zdraví rozum mi hovorí, že rozdiel musí byť ešte v niečom inom, a je tu jeden slabý článok ktorý sme doteraz neriešili - vodič. Je známe, že po správnosti by sa nemalo parkovať so zaradenou rýchlosťou, hlavne ak auto stojí v kopci, ale mám takú skúsenos…

  23. Zahájeno uživatelem Biest,

    Ahojte, neviem, ci som v dobrej teme takze sa vopred ospravedlnujem. Chcel by som vymenit seriovy vyfukovy system z fabie RS ze nejaky sportovejsi, ktory dajme tomu aj navysi vykon motora. Viete mi nejaky doporucit? Diky

    • 1 odpověď
    • 1,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Dnes jsem se podíval pod kapotu a všimnul jsem si, že je zvenku zaolejovaná škrtící klapka. Trochu mastnoty je i na výstupu ze skříně vzduchového filtru a ještě by se někde našlo něco mastného... Najeto 16 780 km. Po výměně turba je toho na nový motor už poměrně dost.

      • Negativní
    • 24 odpovědí
    • 27,8tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem mike500,

    Dobrý den, dneska tady zakládám svoje první vlákno, byť tohle forum čtu už nějakej pátek. Mám fabku 1.2 TSI přesně rok, najeto lehce přes 10 tisíc a za tu dobu jsem vypozoroval divný zvuk který se z ničeho nic ozývá z motor. prostoru. Ve voze to zní jako klepání do stolu, je zajímavé že se to objeví vždy kolem 2100 ot/minutu a zvuk je závislý na otáčkách. Za dobu co mám fabku, tak jsem se s tím střetl asi 4x naposledy včera 4.9.2013. Když snížím otáčky pod 2100 tak zvuk sám zmizí asi po 10 - 15 sekundách, Takže v servisu se to špatně replikuje tenhle zvuk. Chci se proto tady optat místních matadorů, zda-li se s tím někdo někdy nestřetl u toho motoru. Předesílám že žádn…

    • 8 odpovědí
    • 3tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.