Přejít na obsah

Motor

chipování, filtry a vše kolem těch koníků pod kapotou


598 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 124 odpovědí
    • 47.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 39.8k zobrazení
  1. Převodovka 1,8T AUM

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 18.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 56.7k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  2. homokinetický kloub

    • 3 odpovědi
    • 4.5k zobrazení
  3. Nejde mi 4x4

    • 4 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 6.1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
  4. Bionafta 1 2

    • 47 odpovědí
    • 22.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Elektromobilem jsme z Brna do Prahy nedojeli. A to i přes to, že dojezd měl být 422 kilometrů. Tak to je titulek článku a  zároveň souhrn  zkušeností s elektromobilem při jízdě po dálnici v současném chladném počasí a  při normální jízdě, kdy se nebudete neustále schovávat  v pravém pruhu mezi  kamióny, ale pojedete bežnou rychlostí jako ostatní osobní automobily, tj. 120 - 130 km/hod ( i když většina spíše jezdí 130-150 km/hod, tedy pokud to provoz dovolí).    https://medium.seznam.cz/clanek/pisalek-00-drama-na-vlastni-kuzi-z-prahy-do-brna-elektromobilem-aneb-sliby-automobilek-vs-drsna-realita-101194?
    • To sa isto nedozviem, že či sa ta niečo dostalo a či pri výmene rozvodov. Ide to do toho istého autorizáku, takže si myslím, ak by sa tam niečo dostalo pri výmene rozvodov, nik sa k tomu nepostaví čelom, lebo potom by sme sa isto pobavili, kto uhradí náhradný diel. Čo som pozeral, tak 1,6tdi, 2tdi mali pri chladiacej kvapaline G13 a hlavne diaľničných autách problém s degradovaním chladiacej kvapaliny v EGR a zanášaním radiátora.   
    • Tak tady sleduji jaké s tím máš problémy pořád dokola. Už to musí být únavné pro tebe. Můj osobní typ je , že to bude přívod k radiátoru topení a problém zřejmě nastal po výměně rozvodů ,  že se při výměně něco nedopatřením dostalo do chladícího okruhu a doputovalo to až k tomu radiátoru a tam to nepouští horkou vodu. Pokud teda do výměny rozvodů problém s topením nebyl. Jsem sám osobně zvědavý , jak tahle anabáze dopadne.
    • Doporucuji mrknout na youtube na p.Vaculika ten o S3 mluvi celkem jasne a srozumitelne a zminuje i baterii...   A urcite bych novou baterku zaregistroval aby auto vedelo ze ma novou...  A nepracovalo s ni jako s tou spatnou...
    • Máme už slabší baterii, tak jsem objednal noovu dle rad tady Autobaterie EXIDE AGM, 72Ah, 12V, EK720, snad bude ok, S III, nezavisleé topení. Od původního majitele tam byla EK700 ja objednal EK720, jen mne překvapilo, že je ptořeba nějake kodovani? Nestačí vyměnit baterii za dalo by se říci tu samou?
×
×
  • Vytvořit nový...