Přejít na obsah

Úřady

smlouvy, registrace, přestavby


35 témat v tomto fóru

    • 20 odpovědí
    • 11.2k zobrazení
    • 50 odpovědí
    • 44.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5.8k zobrazení
  1. Portál občana a RV

    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 21.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.6k zobrazení
  2. Prasklina na skle - STK 1 2

    • 43 odpovědí
    • 32.1k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 13k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.5k zobrazení
  3. Výměna motoru 2017

    • 2 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
  4. Prodej auta do zahraničí

    • 2 odpovědi
    • 8.9k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 28.8k zobrazení
  5. Kupní smlouva

    • 1 odpověď
    • 7.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 33.3k zobrazení
  6. Zápis alu kol do TP

    • 9 odpovědí
    • 20k zobrazení
  7. přestavba

    • 1 odpověď
    • 5.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Našel jsem tento obrázek spodního pohledu na rozvod vzduchu. Někde v těchto místech by to chtělo servisní vstup na hadičku s pěnou, nebo ozon. Na obrázku chybí ventilátor, který se jinak musí vždy sundat, aby byl přistup do šachty k výparníku. Někdo nějaký nápad? Hraju si s myšlenkou to zde navrtat/vyříznout a vytisknout si z PETG "ventil", který by měl vývod směřující k výparníku. Přijde mi divný, že to automobilky nedělají, když by se to mělo pravidelně čistit, přitom by to bylo jednoduché. Během servisního intervalu by se pouze napojila hadička a stříkla chemie. Nebo jsem něco přehlédl?
    • Ahoj,   chtěl bych se zeptat zda se někdo nesetkal u Superba nebo jiného auta třeba Octavie 3 se zvukem z videa?   Stává se to jen při zaplé klimatizaci a jen někdy. Pokud AC vypnu tak zvuk hned stichne. Je to slyšet z interiéru jak kdyby to byla nějaká klapka.   Klimatizace je doplněná - plná. Chyba na diagnostice pouze s čidlem kvality vzduchu 263425 - Vnitřní chyba systému.   Napadla mě směšovací klapka ale těžko říct.. budu rád za každé rady..  
    • Ano, toto jsem v podstatě dělal u O2. Dosušoval klimu, pouštěl kompresor někdy i v zimě kvůli médiu, jen filtr jsem měnil 1x rok na konci pilové sezón. Každoročně jsem ji nechal doplnit na jaře, to vše vím. I tak ale někdy zaváněla a to čištění jsem musel dělat tak 3x za rok. Odtoková trubička volná, vše v poho. Asi jsem na ten zápach z klimy více citlivý. S jedním bodem zde teda nesouhlasím - stříkat pěnu do výdechů je totální kravina! To jsem kdysi dělal na základě internetovejch videí a rozumbradů tady na fórech.   1. V těch vzduchovodech žádné plísně nejsou, takže k ničemu. 2. Ta pěna pak zkapalní a z těch výdechů vyteče kam? Většinou někam do interiéru. Zateklo mi to jednou na rádio a 2 týdny jsem byl bez zvuku, kde mi to i psalo chybu canbusové komunikace. Našel jsem ten čistič i na komfortní řídící jednotce. 3. Čistící pěna rozežírá molitanové spoje mezi vzduchovody a časem netěsní + pak i vibrují a dělají pazvuky. Pěnu do výdechů už nikdy! stačí že se tam toho trochu dostane z toho výparníku. Jakmile to začne výdechem létat ven, tak to vypínám.   Můj dotaz byl, jak se u S3 dostat k výparníku, protože tam se kvůli vlhku tvoří většina problému. K čemu je dobré nechat běžet ozon v autě celou noc? Pokud nedochází k cirkulaci vzduchu přes výparník, tak je to k prdu. Ozon pouštím na vnitřní okruh a nechávám to cca 1hodinu běžet dokola v autě, ale efekt mi přijde minimální. Navíc nechat běžet cirkulaci přes noc zabije baterii. Ozon je spíš dobrá prevence. Jakmile už tam nějaký zápach je, tak to s ním skoro nehne. Já ten smradlavý závan cítím právě při dosušování, kdy se ten výparník nejvíce rosí. Dokud se nevysuší, tak to prostě zavání...
    • Krátce po odhalení svého prvního crossoveru A390 naznačila společnost Alpine něco o něco velkolepějšího. Stejně jako v Le Mans chce Alpine vyzvat vozy jako Ferrari hybridním supersportem. Těšit se můžeme na hybrid s vysokým výkonem Na nedávné mediální prezentaci modelu A390 generální ředitel Renaultu Luca De Meo potvrdil pořadu Top Gear a dalším, že Alpine pracuje na supersportu. Stránka také hovořila s šéfem Alpine Philipem Kriefem, který potvrdil, že supersport, který by měl být uveden na trh v roce 2028, bude hybridní vůz s výkonem 1 000 koní, s přeplňovaným motorem V6 pohánějícím zadní kola a elektromotorem pro každé přední […] Článek Alpine chce konkurovat Ferrari hybridním hypersportem s výkonem 1 000 koní se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    • Zdravím, Octavia Combi 3 2015 2.0 TDI 110 kW CR DPF, 6MP, 254 000 km, mi občas trhne motorom pri cca 2 000 otáčok na 3. prevodovom stupni. Môže to znamenať problém s turbom, EGR ventilom, vstrekovačmi, ... ?   Ďakujem za odpovede.
×
×
  • Vytvořit nový...