Přejít na obsah

38 témat v tomto fóru

  1. Jaký zvolit motor? 1 2 3 4 5

    • 110 odpovědí
    • 55.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
    • 136 odpovědí
    • 62.7k zobrazení
  2. Přísady do benzínu 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 33.6k zobrazení
  3. Řazení zpátečky 1 2 3

    • 62 odpovědí
    • 50.6k zobrazení
  4. Zkušenosti s DSG 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 31.4k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 39.6k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 28.9k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 31.6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 28.5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 19.1k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 640 zobrazení
  5. DSG výměna oleje

    • 9 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 20k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
  6. Prevodovka - oznaceni

    • 3 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
  7. Cvakanie spojky 81kW

    • 3 odpovědi
    • 7.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • čo mam ja info tak či a kedy sa vypínajú valce je dane od požiadavky koľko auto pravé potrebuje Nm. čiže spojenie: ABS Motorovky ACC  RJ prevodovky.  Nepamätám si tie čísla ale je to okolo 75Nm a 1,5 DADA to ma nižšia a EVO ešte nižšie.    https://www.topspeed.sk/novinky/motor-pride-valce/3009   takže je to na upravu motorovej jednotky, ale odisom ani VCDS to nepôjde na priamo.   treba upravit FLASH.   na 100%ti pomôžu rôzne Tuning firmy ktoré sa zaoberajú úpravou RJ.    Úplne vypnutie by bolo asi najideálnejšie ale zase my si prišiel aj o brzdenie motorov v režime 2ch valcov.    Daj info ak by si stým niečo podnikol a aký je výsledok.
    • Jo no dělá to od výměny rozvodu zhruba neříkám že to borci dojebali , s tím docela jim věřím dělají nam to z rodiny na všech autech a problém nebyl ( jestli se nepletu tak měnili aj ten motor) ale může být nějaká hloupost i tam 
    • Takže akorát odpojit a zkontrolovat kontakty od konektoru. A stačí očistit čistě nejakým kartáčkem/ hadříkem, nebo bude lepší koupit sprej na kontakty ?
    • Hej dobrý nápad taky mě to napadlo , ale divné mi přijde to že svíce by sa podle mě postupně degradovaly .. ono toto je také ze dne na den , prostě to jelo na to co to je normálně a po tom co to týden stalo kvůli rozvodům a startéru už to bylo takto, nestrika to , když tam máš ten falešný omezovač kolem těch 5k tak okamžitá spotřeba spadne na nulu , známý říkal že by to mohlo byt aj v těch klapkách v sání na tu proměnlivou geometrii , už su z toho nasrany , zkusím co poví diagnostika v autorizaku, když by to nebylo drahé to nechám dat dokupy u nich jinak si nechám vyjet Nákupní lístek co všechno stojí zaprd a budu to postupně měnit z vrakace dokud to nepojede...  To čidlo vačky a váha vzduchu tam byl problém vždycky to tam ty chyby házelo ale taky že když jezdil normálně to tam bylo to už tam prostě píše furt ..( a jak tam někdo psal že katalyzátor.. jo ten toho moc nedělá když sem měnil středový díl tak olej kapal z poza něho ven😀😀 je to stará Vrána ale. Byl bych rád kdyby to ještě posloužilo jednu technickou po téhle, uvidím dík za rady zatim
×
×
  • Vytvořit nový...