Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.
  1. Zahájeno uživatelem revolic,

    Ahojte. Aký olej ide do OIII RS TSI DSG? Potreboval by som číslo dielu a koľko litrov treba kúpiť Taktiež ak sa mi viete vyjadriť či už niekto kupoval tento olej? http://www.millersoils.cz/millermatic-atf-dct-dsg

    • 2 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Schrapnel,

    Zaujímavé, keď som objednával O3 RS tak sa mi predajca dušoval, že nové benzínové vozy ešte nebudú mať filter pevných častíc. Teraz som objavil článok z 02/2018, kde sa tvrdí, že: "Všechny benzinové motory s přímým vstřikováním paliva budou vybaveny filtrem pevných částic." No moc veľkú radosť z toho nemám .... https://media.skoda-auto.com/cs/_layouts/Skoda.PRPortal/pressrelease.aspx?ID=1868

  3. Zahájeno uživatelem Neonik,

    Zdarec, mám 2.0TDI, 110kw, 180tkm, a zpozoroval jsem dnes problém při podřazování. Nejprve při podřazení z 5 na 4, pak i při 6 na 5 (tam to ale není tak markantní). Chová se to tak, že rychlost tam prostě (někdy) nechce padnout (netlačím to silou). Ve chvíli, kdy zjistím, že bych to tam musel narvat silou, tak povolím tlak (nechám páku zklouznout do neutrálu) a na podruhé už to tam padne. Jenže je to prostě dost nepříjemné, když chci podřadit a trvá mi to 2 sekundy. Spojka mi přijde, že zabírá v pohodě, neprokluzuje, neškube, neozývá se. Jinak mám i problém s dvojkou, která jde čas od času přes zuby (zmíněno níže - bez ře…

    • 0 odpovědí
    • 2,6tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem 2kan,

    Ahoj, mám otázku na majitele oktávek s DSG, konkrétně na ty co mají auto od novoty .... mám najeto asi 400 km a auto při přeřazování cuká .. nejvýraznější je to z 2 na 3 stupeň ... respektive to není ani tak cuknutí, ale jako chvilková ztráta tahu ... je to normální a srovná se to se zajetím? Jinak je to 2.0 TDI s "mokrou šestkou" ... před tím jsem měl 1.6 TDI s "suchou sedmičkou" a nic podobného se nedělo (ale tu jsem neměl novou, takže nevím ...) Dík

  5. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    Zde řešte rozdíly mezi motory 1.8 TSI 132 kW a 1.4 TSI 103 kW. Malý závdavek - úryvky z testů 1.8 TSI v Audi A3 S-Tronic a novém Seatu Leon SC (výsledek je poněkud rozpačitý):

  6. Zahájeno uživatelem iphonik4,

    Zdravím Tak bohužel mám další obavy z mojí DSG v OIII RS TSI. Aktuálně najeto cca 3600km a trápí mě dvě neduhy. 1.) občas při pomalém dojíždění ke křižovatce, nebo pojíždění po parkovišti na volnoběh (popřípadě v zácpě) s sebou začne auto mírně škubat. Není to nic strašného, ale cítím škubaní, jak kdyby někdo mírně "pumpoval" brzdou. Otačky motoru při tom taky mírně skáčou. Problém je bohužel velmi občasný a špatně nasimulovatelný. 2.) pokud pouze mírně zrychluji například opět při pojiždení na parkovišti (milimetr plynu.. Skoro volnoběh) a mám vypnuté rádio i klimu, tak po zařazení dvojky slyším z oblastni motoru velmi tiché zachrastění. Pokud mám zaplou klimu (nebo …

      • Pozitivní
    • 20 odpovědí
    • 26,5tis zobrazení
  7. Zdravím. Dnes se mi s autem stal podivný problém. Cca při rychlosti 50 km/h se mi z ničeho nic vyšlápla sama spojka a zůstala vyšlápnutá u podlahy. Rychlost vypadla a mírně zachrčelo v převodovce. Vypnul jsem motor a nechal auto odtáhnout. Netušíte o co by mohlo jít? Na fóru jsem nic podobného nenašel.. Díky. Petr.

  8. Zahájeno uživatelem ArMoRKiNgH,

    Zdravím vespolek! Skúšal som problém vyhľadať pomocou vyhladávača na stranke, ale nenašiel som, následne tému pre DSG problemy pre RS 2.0 TSI bez výsledku. Tak sa na Vás obraciam s mojím problémom. Pri rozjazde stojacého vozidla D aj R škubne, proste ako keď agresívne chytí spojka v man. prevodovke. Inak auta radí krásne bez problémov. Robí to za studena aj v prevadzkovej teplote. Diagnostika nám včera ukázala jednu chybu - termostat DSG prevodvky (alebo niečo obdobne, ale moc času sme nemali u mojho servismana obaja sme mali iné povinnosti tak sme ďalej nerišili ešte. Možno ste sa už niekto stretli s touto závadou a poznáte…

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 4 odpovědi
    • 11,8tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem Jakubsl,

    Ahoj, čím dál častěji se setkávám s tím, že když parkuji, tak následné vyřazení R jde velmi podotýkám velmi ztuha.. máte s tím někdo zkušenosti? Je to vlastnost převodovky (?) nebo mám pátrat po závadě ? Nejčastěji se to projevuje při větší zátěži , jelikož parkuji v mírném kopci a často vytáčím kola skoro do max. rejdu... dík za zkušenosti a názory

  10. Zahájeno uživatelem Patrik1971,

    Vytahoval uz niekto tuto mriezku,ktora je v boxe vzduchoveho filtra urcena na zachytavanie vody a brani kvalitnemu prudeniu vzduchu a motor robi hlucnejsim? https://www.youtube.com/watch?v=aLVE0R2-4qY&list=PLiAOgJtWI6ThtHksMsTZOMPny2t3hZBI2&index=7

  11. Zahájeno uživatelem guam,

    Ahoj, mám dotaz ohledně toho, na základě jakých vstupních údajů vypočítává řj čas, kdy při prodlouženém servisním intervalu doporučí výměnu oleje. Jsem nyní na dovolené, čirou náhodou jsem před odjezdem kontroloval kolik zbývá do výměny oleje/servisu a bylo to přes rok a přes 22tkm. Ujel jsem 1500km na dovolenou výletním tempem, týden auto stálo a včera nastartuji poprvé a PP píše, výměna oleje za 30dní, čučím na to jako puk, ale ok, ovšem nastartuji včera podruhé(ujeto od prvního startu 10km) a výměna oleje za 13dní - wtf? A konečně třetí start včera - a hláška - výměna oleje nyní - WTF? Do návratu domů potřebuji ujet ještě nějaké 3000km, ale i tak mi nepřijde normální,…

    • 6 odpovědí
    • 5,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem pava,

    Motor 1.4 TSi, r.v. 11/2014 najeto 24 tkm, při sešlapování pedálu vrže, skřípe, nahraju to a hodím sem. Děje se to za studena, za tepla, hluk ustoupí, tak z 90%. Nemáte někdo zkušenost co to dělá? Na ovládání spojky to nemá vliv, prostě jen otravný zvuk.

  13. Ahojte, pred mesiacom som kupoval ojazdenú Octaviu III s motorom 1.6 TDI. Má najazdených 22000 km, rok výroby 2014. Všimol som si však, že pri radení do vyšších prevodových stupňov pri akcelerácii cítiť pri zošliapnutí na spojkovom pedáli jemné vibrovanie a zvuk, ktorý sa ťažko popisuje. Pri podradzovaní je všetko v poriadku, aj záber spojky sa byť OK. Bol som s tým servise (auto je ešte v záruke) a tam mi povedali, že je to normálne a že podobne sa správajú aj iné octávie s týmto motorom. Mne sa to však nezdá. Jazdil som veľa autami a na žiadnom niečo podobné nerobilo. Viete mi poradiť, či je to normálne alebo by som to mal ešte nejako riešiť? Ďakujem za každú radu.

  14. Zahájeno uživatelem iphonik4,

    Zdravím, mám 2.0TSI s DSG a chci se zeptat na jednu věc ohledně ručního řazení. Pokud jsem v Déčku a zmáčknu třeba mínusové pádlo pod volantem, tak aktivuji dočasné zapnutí ručního řazení. To je mi jasné. Návod říká, že na jednu minutu. Jenže někdy se mi stavá, že jsem v ručním módu třeba jen 10 sekund a hodí se tam zase zpět D. Stává se to, když jedu jen tak na max 30% plynu. Například jedu do kopce a nechci podtáčet motor, tak zmáčknu mínus a podřadí si. Jenže pokud tomu nedám pořádně napít, tak se tam zas po pár sec hodí D. Pokud ovšem využiji tak těch 40%-100% plynu, tak tam ten ruční mód tu slibovanou minutu vydrží. Nevíte někdo čím to je?? Trochu mi případne, že to …

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 10,6tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem motorpower,

    Vkládejte odborné články, vlastní zkušenosti/ např. voda v palivu, zanesení systému atd.

    • 2 odpovědi
    • 3,5tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem iphonik4,

    Zdravím, tento dotaz je pro spíše majitele DSG převodovky ve spojení s TSIčkem (popřípadě ty, kteří s tím mají zkušenosti). U mojí nové RS TSI (nájezd 1000km) jsem si všiml jednoho jevu. Když při parkování někdy hodím z Déčka eRko, tak v jednom z např 50 případů tam neskočí zpátečka hned a po mírném přídání plynu trvá tak třeba 1-2 s, než auto opravdu jde do záběru a začne couvat. Věťsinou se u toho ozve mírné kliknutí. Ale není to ani nijak hlasité, nebo extra nepříjemné. Je to většinou, když je přechod mezi D a R moc rychlý. Je to normální? Děkuji

      • Pozitivní
    • 9 odpovědí
    • 6,6tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem HTP 12V,

    Co si myslíte o udávané spotřebě OIII? Jako příklad uvádím kombinovanou spotřebu OII vs.OIII, jak uvádí výrobce: 1,2TSI-5.7l vs. 4,9l 1,4TSI-6,3l vs.5,3l 1,6TDI-4,5l vs.3,8l 2,0TDI 4,9l vs.4,1l Myslíte, že to bude opravdu takový rozdíl? Jsou nové motory zase trošku líp vylaďěné a spolu s menší hmotností OIII bude taková úspora? A nebo je jenom jiná metodika měření a spotřeba nové OIII bude podobná jako OII? Třeba 1,4TSI v OIII má stejnou kombinovanou spotřebu jako 1,9TDI PD v OII a to se mi moc nezdá. No ale jestli by to byla pravda, tak 1,4TSI by byl můj horký favorit v dalším autě.

      • Pozitivní
    • 8 odpovědí
    • 7,8tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem ELXEL,

    Dneska se mi objevil problém s převodovkou - rozjížděl jsem se na dálnici na 3 a pak mi tam zaboha nešla zařadit 4, pořád to vyskakovalo. Dal jsem tam 5 a jel dál. Ale něco je tam špatně. 3 jde zařadit o něco hůř (markantní je to při stojícím autě a vypnutém motoru, když to zkouším) a když je zařazená, tak má páka jakoby dost velkou vůlí a když zařadím 4, tak zhruba v polovině případů vyskočí. Musím se vyloženě soustředit, abych to zařadil správně. Čistě laicky to na mě působí dojmem, jako by pro 3. a 4. stupeň byl ten mechanismmus řazení jakoby "posunutý" (páka je na svém místě, ale jako by to táhlo, nebo co tam je, bylo kratší/delší). Samozřejjmě může být i něco šp…

  19. Zahájeno uživatelem Sanek81,

    Zdravím pánové,dotaz ohledně brzdění motorem-ano či ne?Nejedná se mi teď o nějaké šetření paliva,ale spíš jestli to neškodí,tudle jsem vezl pána a ten mi říkal,že u nových aut se tím ničí setrvačník.Má tedy tento jizdní styl nějaké negativa a připadně jaká?

      • Pozitivní
    • 12 odpovědí
    • 8,1tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem jaggerl,

    Ahoj všem, chystám se s měsíc starou Octou na reklamaci. Pří přerazování z prvního převodového stupně je casto slyšet šramot, to samé se děje v mensi míře při přeřazení z druhého na třetí. Obcas je při přeřazení z prvního na druhý doprovázeno lehkým cuknutím. Jak to řadí vám???

    • 7 odpovědí
    • 8,4tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem DIAGNOSTIK,

    Pro model škoda Octavia III jsou automatické převodovky nově vybaveny funkcí volnoběhu neboli plachtícího módu, při kterém je odpojen točivý moment motoru od převodovky. V případě, že je funkce aktivována, pak po uvolnění pedálu plynu řidičem, dojde k rozepnutí spojky a odpojení motoru od převodovky. Točivý moment motoru tak není přenášen na spojku. Motor běží ve volnoběžných otáčkách, vůz nemusí překonávat brzdný moment motoru. Maximálně tak využívá svou kinetickou energii při jízdě setrvačností vpřed.

      • Pozitivní
    • 13 odpovědí
    • 5,6tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem DIAGNOSTIK,

    Typy motorů.doc Něco málo...

    • 17 odpovědí
    • 9tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.