Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


367 témat v tomto fóru

    • 19 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
    • 103 odpovědí
    • 68.7k zobrazení
    • 101 odpovědí
    • 75k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 75.1k zobrazení
  1. 2.0 TDI PD rozvody 1 2 3

    • 59 odpovědí
    • 54k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 114.8k zobrazení
  2. Palivový filtr 2.0 TDI PD 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 43.3k zobrazení
    • 126 odpovědí
    • 161.6k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 72.6k zobrazení
  3. Klapka sání 2.0 TDI PD 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 132.1k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 62.1k zobrazení
  4. 2.0 TDI DPF (125 kW) 1 2 3 4 9

    • 204 odpovědí
    • 95.4k zobrazení
  5. 2.0 TDI PD (103 kW) 1 2 3 4 77

    • 1.9k odpovědí
    • 488.7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 135 zobrazení
  6. Škubání

    • 0 odpovědí
    • 169 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 218 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 366 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 741 zobrazení
  7. Vrčení

    • 0 odpovědí
    • 198 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 726 zobrazení
  8. Malý výkon BKD

    • 2 odpovědi
    • 807 zobrazení
  9. Zadřený BKD?

    • 3 odpovědi
    • 833 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 708 zobrazení
  10. Náhodný nouzák?

    • 1 odpověď
    • 665 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja som vymenil snimac klukoveho hriadela a je po probleme ale odporucam aj skontrolovat kabelaz ja som mal zaoxidovany konektor do riadiacej jednotky ktory je nestastne pod nalievacim hrdlom vody do ostrekovaca
    • Za mě DCC super věc, v předchozím Kodiaqu jsem měl to starší provedení, tohle nové je úplně něco jiného, je tam i velké rozmezí jejich nastavení.
    • Dobrý večer, mám zcela stejný problém jako Vlady25 na Škoda Superb 3 2.0 TDI 140 kW4x4 DSG6 (nájezd 182000 km). Vůz začal nepravidelně za jízdy, ať už na rychl. stupeň 4 ve městě při rychlosti 50 km cca 1400 ot. nebo i při jízdě po dálnici na rychl. stupeň 6 při 2200 otáčkách a rychlosti 120-130 km za jízdy škubat/trhat, jakoby se přerušil přívod paliva na půl vteřiny. Ve městě jednou dokonce zcela zhasl. Provedena diagnostika v servisu, absolutně bez závad. Vyměněný olej v DSG, všechny filtry včetně palivového, pravidelně servisovaný, olej v motoru se mění po max. 15000 km, nové rozvody, vodní pumpa ve 150000 km atd.. Zkouška tankování nafty i jinde, naposledy prémiová nafta u OMV, takže to bude něčím jiným. Na volnoběh žádný problém ani pokles otáček, starty bez problémů, nová baterie. Má někdo nějaký nápad, kde může být příčina? Zkouším i jiný servis. Děkuji
    • Druhý den nebylo už nic cítit.👋
    • Co tam máš za žárovky? Když vidím jak tam někdo narve 21/5W místo 21/4W a svítí jak vánoční stromek
×
×
  • Vytvořit nový...