Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI PD


360 témat v tomto fóru

    • 19 odpovědí
    • 22,2k zobrazení
    • 102 odpovědí
    • 63k zobrazení
    • 100 odpovědí
    • 68,5k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 71,5k zobrazení
  1. 2.0 TDI PD rozvody 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 49,2k zobrazení
    • 90 odpovědí
    • 100,5k zobrazení
  2. Palivový filtr 2.0 TDI PD 1 2 3

    • 63 odpovědí
    • 39,5k zobrazení
    • 126 odpovědí
    • 151,4k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 67,4k zobrazení
  3. Klapka sání 2.0 TDI PD 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 118,3k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 56,9k zobrazení
  4. 2.0 TDI DPF (125 kW) 1 2 3 4 9

    • 204 odpovědí
    • 89,3k zobrazení
  5. 2.0 TDI PD (103 kW) 1 2 3 4 77

    • 1,9k odpovědí
    • 455,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 171 zobrazení
  6. Únik oleje BMM

    • 0 odpovědí
    • 164 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 336 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 647 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 809 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,3k zobrazení
  7. Spínač ventilátoru

    • 0 odpovědí
    • 682 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 990 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 821 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem na Roomstru rv.2014. Po dvakrát se mi během čtyř dní vybila baterie že jsem nemohl ani nastartovat. Osazena nová baterie a začal jsem měřit klidový proud pomocí ampérmetru. Vše zavřeno a vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05 až 0,04 A. Pak ale v nepravidelných intervalech vždy na 2 sekundy jakoby vystřelil na 0,2 A. Zhruba každou druhou minutu. Po vytažení pojistek od dveří proud klesl, ale ty zvýšené impulzy trvají. Měl někdo takový problém? Prosím můžete poradit?
    • Toho se právě bojím - měnit ŘJ se mi nechce 😞 a nemáte někdo tip na nějakého šikulu mezi Prahou a Rakovníkem co by tohle za rozumnou cenu zvládl? Díky moc      
    • VDO změnilo technologii výroby a i když výrobní kódy i kódy náhrad na vstřikovači sedí, vypadají stejně ale chová se jinak než starší verze, nelze je kombinovat  i pokud se správně zapíšou adaptační kódy. Pokud nový vstřikovač vložíte do systému se starším provedením, motor začne kouřit, vibrovat a dunět. Proto, pokud chcete nové vstřikovače, musíte zakoupit celou sadu.
    • Ten je vymenený a drží pevne. Skôr ma aj napadlo ci by to nemohlo robiť aj palivový filter boh vie kedy bol menený. Poprípade ci by to nemohla robiť aj skrtiaca klapka s lambda sondou. Ak dávajú nejaké chybne parametre. Na diag píše len 11003 odparovanie Pal. Nádrže.  Ako som už písal po výmene nádobky s  ak. Uhlím, ventilom na odparovanie, a menený aj ventil odparovania vackovej hriadele. Chyba sa dá vymazať ale po prejdení niekoľko desiatok km  znova nabehne a rozsvieti kontrolku motora.  Ventil na odvetravanie Pal. Nádrže je dobrý skúšal som aj cez vcds v akčných členoch ci cvaka, a funguje.     
    • Asi bude problém v ŘJ, která špatně vyhodnocuje proud odběru žárovek. Nějaký studený spoj. U dnešních ekologických bezolovnatých cínů, běžná záležitost. V servisu by asi vyměnili celou ŘJ, za několik tisíc, elektroamatér by jistě závadu našel a přepájel.
×
×
  • Vytvořit nový...