Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

    • 89 odpovědí
    • 52.2k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 27.7k zobrazení
  1. 1.8T 110kW skubani 1 2

    • 41 odpovědí
    • 48.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 202 odpovědí
    • 93.2k zobrazení
    • 73 odpovědí
    • 94.6k zobrazení
  2. Rozvody 1.8T 1 2 3 4 5

    • 111 odpovědí
    • 65.4k zobrazení
    • 115 odpovědí
    • 75.5k zobrazení
    • 142 odpovědí
    • 70.3k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 23.8k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  3. 00562- chyba ?

    • 1 odpověď
    • 3.4k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 10.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  4. 1,8 T - spotreba 1 2

    • 39 odpovědí
    • 7.9k zobrazení
  5. 1,8 T 20V RS

    • 19 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  6. 1,8 T kompresni pomer

    • 2 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
  7. 1,8 t písty

    • 1 odpověď
    • 1.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  8. 1,8 turbo LPG

    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
  9. 1,8T - dým z výfuku

    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim, měl jsem taky problém, že mi přístrojovka hlásila závadu brzdy a na VAG byla taky chyba snímače úhlu řízení, krom toho mi nefungovalo ABS a ESP. Problém byl ve svazku, vyhnilý kabel, ale kde přesně to bylo ti neřeknu. 
    • Ahoj, po zmienených aditívach a znovu-adaptácii, ubehol cca 3/4 rok, a DSG necuká, radí hladko, ani to nepostrehnem. Za mňa to bolo najskôr adaptáciou, ktorá asi nebola úplne dobre poriešená po tej výmene, a to kvôli časovému stresu (na aute sa v tú dobu robilo viac vecí). Takže momentálne som spoko.
    • Něco podobného jsem řešil na své O3 RS a dopadlo to tak, že byl špatný kabel ve svazku. Nebyl přerušený úplně, takže když se to prozvonilo přes měřák bylo to OK, ale auto vyhazovalo chybu.  Bohužel to u mě skončilo výměnou budíků, řízení a jednotky ABS. 
    • STABILUS vyrábí vzpěry pro koncern dlouhá léta. Mám je teď na F2Cfl a na Rapidu. Koupil jsem na Allergu.  https://forum.skodahome.cz/topic/173199-buryho-zelená-fábinka-fabia-ii-combi-12tsi-63kw/?do=findComment&comment=2648472   https://forum.skodahome.cz/topic/123819-mikliskovo-bílé-tsi-čko/?do=findComment&comment=2680705
    • Kolega má F4 s Bi-LED světlomety, kde v návodu se píše toto:   "Platí pro světlomety s adaptivními funkcemi. Adaptivní funkce předních světlometů zajišťuje optimalizaci světelné stopy s ohledem na aktuální jízdní situaci."   Jenže tím popisek končí. Takže by nás zajímalo, jak je zajištěna optimalizace světelné stopy u těchto světlometů? AFS - to jednoznačně nemá V menu na infotainmentu nejde zapnout/vypnout adaptabilní funkce. Je tam jen přepínání potkávací/dálkové automaticky.   Ty světla svítí dobře, ale nějak nemůžeme najít tu adaptabilní funkci, při cestě v noci i mimo město se ty paprsky nijak nemění (pokud pominu dálkový/potkávací automaticky). U tohoto vozu se ani měnit nemají.   Přisvětlování do zatáček se musím podívat (ono se to děje), ale nevím kterým světlem. (Mlhovka / hlavní světlomet), Bi-LED snad umí (i) hlavním světlem.   No a tyto světla mají automatickou nivelaci.   Takže nic víc to opravdu nenabízí. Světelný výkon je větší než u standartních LED, ale zase to má ostřejší hranu konce světelného kuželu.      
×
×
  • Vytvořit nový...