Přejít na obsah

Motor 2.0 TSI


35 témat v tomto fóru

  1. Motor 2.0 TSI 206 kW 1 2 3 4 20

    • 499 odpovědí
    • 255.2k zobrazení
  2. Motor 2.0 TSI 162 kW 1 2 3 4

    • 75 odpovědí
    • 64.8k zobrazení
  3. Motor 2.0 TSI 200 kW 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 59.5k zobrazení
  4. Motor 2,0 TSI 140 kW 1 2

    • 30 odpovědí
    • 39.6k zobrazení
  5. Motorový olej pro 2.0 TSI 1 2 3

    • 54 odpovědí
    • 37.7k zobrazení
  6. Motor 2.0 TSI 206 kW 2020+ 1 2

    • 34 odpovědí
    • 16.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 27.3k zobrazení
  7. Výfuk s el. klapkami 1 2

    • 44 odpovědí
    • 24.9k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 23.6k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 23.5k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 14.5k zobrazení
  8. Zapach benzinu po zaparkovani

    • 9 odpovědí
    • 10.8k zobrazení
  9. 95 vs 98 oktan

    • 24 odpovědí
    • 10.2k zobrazení
  10. 2.0 TSI tuning stage II

    • 10 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
  11. Chip 2.0 TSI 140kW

    • 10 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 6.9k zobrazení
  12. Chip 206kw

    • 8 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
  13. První výměna oleje

    • 3 odpovědi
    • 6.3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.2k zobrazení
  14. Rozvody 2.0tsi

    • 1 odpověď
    • 3.5k zobrazení
  15. Který nejsilnější motor 200 / 206 kW vybrat

    • 15 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  16. Palivový filtr 206 kW

    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • tak teď už klidně přispěju mám DCC. úpravy na podvozku - kratší tužší pružiny - silnější stabilizátory - silnější tyčky stabilizátorů  - nějaká výztuha dole uprostřed (prý lehčí a tužší než originál) - jiné zadní silentbloky spodních ramen (puky - plné) - podložky vepředu i vzadu (primárně kvůli předním brzdám) - jiný SW - Arteon   autem se dá jezdit. zcela změnilo charakteristiku Superba směrem odpovídajícím využití potenciálu motoru. díky silentblokům se nesjíždí přední pneu zevnitř. na brzdách to drží geometrii tak, jak má. vydrží asi 100tkm. pak jsou ko díky stabilizátorům a pružinám jsem byl schopen jezdit i na "normal" podvozek, aniž by mě to moc štvalo (předtím jen S). zlepšily se náklony. kosti vydrží tak 30 tkm. jakékoliv. pak to začíná být slyšet. díky SW se auto změnilo k nepoznání. Je to žehlička bez náklonů a houpání. Řiditelná i během plného brzdění. Rozdíl mezi komfortem a sportem je v tom, jak moc vnímám nerovnosti na cestě. ne v tom, jak moc se to houpe.    tolik zkušenosti k úpravám podvozku   Ve výsledku. Vše se to hodí spíš ku sportovnějšímu stylu jízdy. Kdo má rád komfort  a pohodlí a to houpání, nic z toho nedělejte  
    • Dobře, udělal jsem tentokrát výjimku a vytvořil vám pro tuto problematiku nové téma. Ale připomínám, že o rozhodnutí moderátorů se nediskutuje! Úpravy aut v určitých rozumných mezích a rovinách jsou i mou zálibou, tak ať kvůli mě tato pro někoho zajímavá diskuze zbytečně neumře.  Jen bych teda poprosil, aby se toto téma drželo nového zadání a řešily se tady jen části podvozku a jejich případný vliv na změnu jízdních vlastností.
    • No to je krajní, ale nejideálnější řešení.
    • SU2020 V podstate souhlasim,ale nemyslim si,ze zhavice pomahaly lepe spalovat pri regeneraci,kdyz ucelem obohacene davky je dostat ji do katu a spusteni regenerace. Spis asi pomuzou udrzet vyssi teplotu pri regeneraci v mrazu stejne jako egr. Kdyz mi odesel zhavic,tak samozrejme kontrolka po studenem startu a kod chyby primo na konkretni valec. Pri teplych startech po vymazani chyby se uz chyba nezapsala,ani pri regeneraci,zase az studeny start. Jezdit s vadnym zhavicem je risk,ze odejde vyrazne drazsi rele zhaveni. Proc nevim,ale je to informace od servisaka skodovky,ze maji tyhle zkusenosti.
    • to měli včera prý vzdáleně technika a tak nic neví, chcou to po 3 týdnech že to odvezou do MB přímo do škodovky ať to opraví tam 🙂
×
×
  • Vytvořit nový...