Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.0 TSI

Nová motorizace od roku 2017

  1. Zahájeno uživatelem Lupen_cz,

    Vzhledem k tomu, že jsem mile překvapen spotřebou u své nové Flll, chtěl bych porovnat svou spotřebu i s ostatními majiteli 1.0TSI. Za měsíc jsem ujel něco málo přes 3000 km a u posledního tankování již klesla spotřeba na 4,8 (830+km nájezd na nádrž) z prvotních 5,4 l/100km. Pokud by to takto pokračovalo dále, budu spokojen ještě více :-). Skutečná spotřeba se ale u mého vozu liší od pp až o 0,2 l/100km (pp ukazuje méně). Tak by bylo vhodné uvádět jak byla spotřeba zjištěna (výpočtem z tankování, nebo z pp). Vhodné bude i uvádět výkon (70 popř.81Kw), převodovku (M popř.A) a na jakém typu vozovky auto nejčatěji provozujete. Mé současné měření: 70Kw, 5°M, HB, benz…

  2. Zahájeno uživatelem redroker66,

    Jaký je nejvodnější mot. olej pro tuto motorizaci?

  3. Zahájeno uživatelem 18lubi81,

    Zdravym vlastnim nové litrove tsi chcem sa spytat či aj u tohto motora je vodne chladenie turba a s automatickym elektrickym dochladzovanim po vypnuti motora ako u 1,2tsi ? Lebo moc podrobnych technickych udajov o konkretnom motore neni iba tie zakladne .Dik za odpovede

  4. Ahoj všichni, S mým vozem Škoda Fabia 1.0 TSI 110 HP DSG se stále objevují problémy při vyšších otáčkách (nad 2500 ot./min). Zejména při jízdě do kopce začne blikat kontrolka výfukového systému, poté se objeví kontrolka EPC a motor výrazně ztrácí výkon. Když motor vypnu a znovu nastartuji, kontrolky zmizí. Také je cítit škubání vozidla při vyšších otáčkách. Už jsem byl v servisu Škoda na diagnostice. Během zkušebních jízd mechanici také zaznamenali ztrátu výkonu a svícení kontrolek. Nicméně po kontrole komponent pomocí diagnostického systému nenašli žádnou jasnou závadu – byly uloženy pouze následující chybové kódy: P030000, P030100, P0…

  5. Zahájeno uživatelem Sixs,

    Zdravím objevila se mi chyba P04F0 a podle toho by to měla být chyba na špatný větrací ventil palivové nádrže. Ale nějak ho nemůžu najít kde je. Pomůžete.

    • 5 odpovědí
    • 473 zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem ferokulda,

    Zdravím. Už 2x jsem měl problém nastartovat, vždy v takto mrazivějším počasí. Prvně asi před 14 dny. Zapnu zapalování, normálně nastartuju, ale po cca 2 vteřinách motor chcípnul a na palubovce se ukázaly všechny možné závady (tlak v pneu, ECS...). Po vypnutí a zapnutí zapalování již auto normálně nastartovalo a vše v pořádku. Podruhé dnes, to již po zapnutí zapalování se ukázala závada ESC a startér se ani nespustil. Asi 3x jsem musel zapalování vypnout/zapnout a pak šlo nastartovat. Fabia III, 2019 (facelift), 1.0 TSI 81 kW. Akumulátor je sice původní, ale dle mě v pořádku, mám odpojený kablík pro inteligentní nabíjení a občas ho dobiju externí nabíječkou…

  7. Zahájeno uživatelem jakub98,

    Zdravím všechny, chci se zeptat jestli se někdo z vás nesetkal s tímto podivným zvukem u motoru 1.0 TSI při volnoběhu IMG_4477.MOV IMG_4477.MOV , děla to jen když už je motor zahřátý, za studena nic, když přidám plyn tak to na chvíli zmizí. Jedná se o normalní jev? Posílám video

  8. Zahájeno uživatelem arokysjerdno,

    Ahoj. Co si myslíte o službě dekarbonizace motoru ? Nebo stačí auto občas pořádně prohnat po dálnici ? Link níže: https://www.autocentrumkarvina.cz/autocentrum-karvina/dekarbonizace/

  9. V nedávné době proběhla internetem (video s Martinem Vaculíkem na auto.cz) a Světem motorů recenze Fabie 3 jako ojetiny. U motorů 1,0 TSI je zdůrazněno provést prventivní kontrolu dotažení šroubů přestavovače vačkového hřídele, k čemuž je potřeba demontovat trubku sání a horní plastový kryt rozvodů. Pokud jsou šrouby z výroby nesprávně dotaženy, tak prolíná olej do rozvodů. U motorů 1,2 TSI (EA 211) se údajně stejný problém vyskytoval také a byla na to údajně i svolávací akce, kdy se to kontrolovalo. Pro 1,0 TSI nic takového není. V rámci jarní prohlídky, kterou si budu dělat sám, se na to určitě preventivně podívám, je to jednoduchá práce na chvilku. Motor má…

  10. Zahájeno uživatelem loleknos,

    Hezký den přeji, za pár dní mám poslední placený servis své fabule a pak si již vše budu dělat sám. Bohužel → nikde a to ani na youtube jsem nenašel, jak přesně vyměnit vzduchový filtr. Na octě i na fabce I. gen to nebyl problém, ale na trojce je tam jaksi x šroubků a to vážně špatně někde až nemožně přístupných jakýmkoliv šroubovákem. Kladu si otázku → demontuje se opravdu vrchní část filtr-boxu pro výměnu filtru v mnou označených červených místech, nebo se to musí vyndat nějak celé? Děkuji předem za odpovědi, snad nebudu za uplného tupce :)

  11. Zahájeno uživatelem mirecek9323,

    Potrebujem pomocť pri zistení poruchy na fabii 1.0tsi 70kw s lpg ročnik 2021 / 89000km Prvý štart - Zvýšene otacky na cca 1500 /asi sytič/ auto ide ako keby na dva valce, pocut hlučnejsie brblanie vyfuku Po chvílke sa rozbliká oranzova kontrolka motora ktora blika cca 20 sekund kým motor neznízi otačky z 1500 na cca 900. Obcas nabehne chyba štart-stop, nie vzdy Auto potom ide myslim si ze dalej normalne. Vyčitane chyby : P0303 Raz sa vyskytla aj P01C4 , vtedy zasvietila kontrolka EPC Skušal som medzi sebou prehodiť sviečky aj cievky z 2 valca na 3 , ale chyba bola vzdy ta istá na tretom valci. Este jedna otazka ak st…

  12. Zahájeno uživatelem shmaic,

    Ahoj, už jste někdo měnili silentbloky motoru a převodovky? Vaculík o tom básnil.. skutečně pozoruji, že to celé tak nějak víc vibruje (139000km), spojka pomohla ale furt to trochu vibruje.. Zajímají mě zkušenosti ostatních, co brát, nebrat, cena práce.. Dík.

  13. Dobrý den, všimnul jsem si, že tu pro tuto motorizaci ještě takové téma není a celkem by mě zajímaly vaše zvyky/zkušenosti. Například já většinou řadím mezi 2500-3000 otáčkami a přes ty 3000 se mi popravdě už moc nechce při normální jízdě, ale i tak mám pocit, že to při přechodu 1->2 a 2->3 je ještě málo a otáčky padnou pod 2000 a není to ono. Nebo je to zbytečná obava a není problém dlouhodobě řadit i lehce nad 3000? Dejme tomu třeba nějakých 3250? Jinak řadím přibližně takto: 1->2: tady si nejsem jistý ale asi kolem 20-25 2->3: kolem 40 3->4: kolem 65 4->5: kolem 80 5->6: kolem 100 Při jakých…

  14. Zahájeno uživatelem Salda03,

    Dobrý den, dnes mi opět na mé trojkové Fabii 1.0tsi (nájezd 49k) začalo svítit EPC na dashboardu. Již se mi to za poslední tři měsíce stalo třikrát. Vždy to začne svítit a po pár dnech svítit přestane. Nevšiml jsem si žádné změny výkonu (byť i nepatrné), světla brzd fungují normálně. Jediné, čeho jsem si všiml je, že tato varovná EPC kontrolka začne svítit pouze v případě, když je venku neskutečné vedro, na auto praží a já po startu zapnu klimatizaci naplno. Popíši situaci - neskutečné vedro. Zapnu motor, klimatizaci a po pár minutách vyrážím. Po ujetí cca 500m mi začne svítit kontrolka EPC. Dojel jsem do cíle. Ráno sednu do vozidla, zapnu motor ale klimatizaci ne…

  15. Zahájeno uživatelem Tomtom.velc,

    Ahoj, neví někdo co znamená chyba C3AAB nebo BO7E1. Škoda Fabia 3 1.0 tsi 70kw.

    • 2 odpovědi
    • 644 zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem kozlustechnykus,

    Ahoj, jak jde tahle kombinace dohromady? Pokud mozno jeste ve spojeni s DSG? LPG by tam slo az po zaruce a od nejake solidni firmy.

  17. Zahájeno uživatelem ondraktek,

    Vlastním chvíli Fabii 1.0 tsi 70kw 2019, uz pred tydnem jsem si vsiml,ze obcas kapne kapka vody v motorovem prostoru. Nyni jsem udelal pokus s vodou viz video. Voda ihned zacala tect do motoroveho prostoru. Izolace byva totalne mokra. Je tohle v pohode? Diky za odpovedi 20241006_140517.mp4

  18. Zahájeno uživatelem ferokulda,

    Zdravím. Nevím, jestli zde již toto téma je. Lze vyměnit chladící kapalinu u 1.0 TSI v domácích podmínkách? Je k tomu potřeba nějaké speciální nářadí, přístroj? Mám diagnostiku (VAG-COM), pokud je třeba. U 1.0 MPI jsem si ji vyměnil sám, tam to nebyl problém. PS: Na to, že je chladící kapalina doživotní, jak hlásá Škodovka, nehraju 🙂.

  19. Zahájeno uživatelem Míša,

    Zdravím. Měnili mi v záruce škrtící klapku (najeto 42k km). Bez řečí, bez ptaní, rychle. Ale nechtěli mi sdělit, co přesně s ní bylo. Možná to ani nezkoumali. Ale bylo mi naznačeno, že je to celkem častá závada. Setkali jste se s tím ? Věděl by někdo, o co přesně jede ? Našel jsem na netu různé zmínky a náznaky, ale nikde jsem se nesetkal s nějakým komplexním vysvětlením. Na YTB jsou videa, kde si lidé opravují ozubená kolečka na ovládání klapek u různých motorů VW, ale nikdy nejde o 1.0 TSI. Ptám se proto, že mě to nemile překvapilo, že to odejde při tak malém nájezdu. Jinak se to stalo při více méně nepřetržité cestě z…

  20. Zahájeno uživatelem Martin38,

    Měnil někdo už palivovy filtr? Zajímá má mě zda jsou na hadici nějaké ty plastové spony na zajištění, jestli nehrozí prasknutí při demontáži

      • Díky
    • 4 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  21. Odzkoušeno až na cca 130PS, jezdí moc pěkně. Více po telefonu.

  22. Zahájeno uživatelem Dendooo,

    Zdravím, mám od nova fábiu 2019 1.0 TSI 70kW DKLD, momentálny nájazd 107 000km. Olej menený až do 90 000km v Škode podľa plánu po 30 000km, odvtedy mením sám po 10 000km. Poslednú výmenu som zo zvedavosti pozrel na vačky cez nalievací otvor (dovtedy som ich ešte nikdy nekontroloval) a našiel som vačky výrazne poškriabané a opotrebené. Už som mal pár áut s vyše 400 000km (nie koncern) a na všetkých boli vačky ako nové bez škrabancov (videl som ich pri výmene reťazových rozvodov), takéto som ich ešte nevidel. Je tento stav OK "od výroby", alebo to je opotrebenie a mám zhánať druhý vrch hlavy s vačkami ? S motorom niesu inak žiadne problémy, má pekný chod aj studen…

  23. Pokud motor 1,0 TSi (Fabia a Oktávia )chrastí a ozývají se zvuky z levé a vrchní části motoru tak nejspíš máte povoleny šrouby od vačkového hřídele. Motory by se měly preventivně zkontrolovat po ujetí 100.000 km-provedte dotažení a zalepení šroubů vačky pak se to nepovolí!!!! Je to již druhý motor co tak opravuji!!! stačí sundat ventilové víko-nic složitého-preventivně bych to udělal u každého motoru-ušetříte za generální opravu celého motoru. motory od roku 2015- 2022 ale škodovka nic nesvolává-hraje mrtvého brouka!!!!!!!!!!!!!!! dělali svolávačky na 1,2 HTP do roku 2015-taky povolené šrouby vačky ! Vibrace motoru vyřešila škodo…

  24. Zahájeno uživatelem Pawouk,

    FIII 1.0 TSI OPF.pdf

  25. Zahájeno uživatelem Roman Caletka,

    Dobry den! manzelke sa asi pred dvomi tyzdnami zacal na aute(1.0tsi 70kW CHZB,,MY2017) spustat samostatne ventilator chladenia hned po odomknuti auta alebo pri dojazde a zamknuti.ventilator pracuje aj niekolko minut.niekedy sa vypne a vzapeti nabehne znova na niekolko sekund. po lustrovani na inych forach to bola chyba prevazne v poskodenych kabloch alebo oxidacia v konektoroch.ale aj v samotnych ventilatoroch.popripade cidlo teploty ktore som chcel menit ako prve,,,ale pripada mi ze udava teplotu spravne ale senzor vonkajsej teploty mi na pristrojovke ukazuje -5°C aj ked je vonku realnych +30°C ten je istotne na vymenu ci to sposobuje on to za…

    • 1 odpověď
    • 3,2tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.