Přejít na obsah

39 témat v tomto fóru

    • 118 odpovědí
    • 38,6k zobrazení
  1. Škoda SCALA 1 2 3 4 83

    • 2,1k odpovědí
    • 355,8k zobrazení
    • 1,4k odpovědí
    • 233,4k zobrazení
  2. Koupě ojeté Scaly 1 2

    • 27 odpovědí
    • 6,7k zobrazení
    • 20 odpovědí
    • 27,6k zobrazení
    • 412 odpovědí
    • 82k zobrazení
  3. Scala FL 1 2 3 4 5

    • 109 odpovědí
    • 18,6k zobrazení
  4. Ceník Škody Scala 1 2 3 4 9

    • 201 odpovědí
    • 48,4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 329 zobrazení
    • 83 odpovědí
    • 23,3k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 768 zobrazení
  5. Scala a konkurence 1 2 3 4 21

    • 508 odpovědí
    • 84,1k zobrazení
  6. Búračky/bouračky, nehody 1 2

    • 25 odpovědí
    • 9k zobrazení
  7. Výroba 1 2 3 4 6

    • 135 odpovědí
    • 35,2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,3k zobrazení
  8. Kde se šetřilo 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 18,9k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
  9. Zavazadla do Scaly

    • 4 odpovědi
    • 1,9k zobrazení
  10. Obal na klíč

    • 1 odpověď
    • 1,5k zobrazení
  11. Scala a max. rychlost 1 2 3

    • 53 odpovědí
    • 11,6k zobrazení
  12. Kamera do auta

    • 9 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
  13. Krycí plachta pro Scalu

    • 5 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,7k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...