Přejít na obsah

Interiér


200 témat v tomto fóru

  1. Zatékání do superba 1 2 3 4 8

    • 180 odpovědí
    • 113,8k zobrazení
    • 176 odpovědí
    • 128,6k zobrazení
    • 125 odpovědí
    • 52,7k zobrazení
  2. pogumování madel... 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 44,6k zobrazení
  3. koberce 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 20,5k zobrazení
  4. Super"B" zadni sedačky 1 2 3 4

    • 83 odpovědí
    • 37,7k zobrazení
  5. Výměna volantu 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 25,3k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 22,7k zobrazení
  6. samozatmavovací zrcátko 1 2 3

    • 57 odpovědí
    • 46,6k zobrazení
    • 53 odpovědí
    • 37k zobrazení
  7. Pedály Rs 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 11,9k zobrazení
    • 49 odpovědí
    • 19,9k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 16,5k zobrazení
    • 42 odpovědí
    • 19,2k zobrazení
  8. Zahmlievanie skiel 1 2

    • 37 odpovědí
    • 10k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 29,9k zobrazení
  9. MF volant 1 2

    • 36 odpovědí
    • 10,4k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 10,5k zobrazení
  10. Osvětlení kastlíku 1 2

    • 33 odpovědí
    • 10,3k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 8,9k zobrazení
  11. Popelník v loketní opěrce 1 2

    • 31 odpovědí
    • 14,5k zobrazení
  12. Airbagy 1 2

    • 29 odpovědí
    • 8,4k zobrazení
  13. Přídavné topení 1 2

    • 28 odpovědí
    • 13,8k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 12,9k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 8,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Test ojeté Škody Octavia 1.0 TSI s nájezdem 280 000 km (garaz.cz)
    • Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc,  byly už slyšet a povolil jsem je.  Ale bylo to možná tím,  že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. 
    • Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. 
    • doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí  pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. 
    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
×
×
  • Vytvořit nový...