Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/30/19 ve všech sekcích
-
Doufám, že ho brzo někdo vykostí. Vozidlo nezpůsobilé provozu a oslňování ostatních.4 body
-
@Joker 85 nepleť jsem firemní slevy, lidi jsou pak zmatený a myslí si, že je to běžná sleva.3 body
-
Zajimave, predchozi i soucasna OIII predFL naopak brzdama pocitove prijemne prekvapila a u SIII to i se zdevastovanym zadnim oblozenim taky nevypada vylozene spatne. Musim rict, ze nevim, jestli se smat a nebo brecet. Diskusni forum a delaji se tady tajnosti se SZ i nad popisem upravy samotne..3 body
-
Jsem se dnes v meziřečí ptal v jednom salonu a na auto za 457tis do výroby dají slevu 3% + koberce, povinná výbava, přihlášení. Při úvěru další bonus. Na auto, co bude na trhu až za 3 měsíce slušný. Prý ví o autosalonu, co neplní kvóty a tam za -7%, jméno pochopitelně neřekl, prý si člověk musí objet Prahu.2 body
-
Ja to uz jednou psal, mam stesti na kusy At uz se jedna o auta, zensky, nebo zarovky2 body
-
Ještě že jen auta (doufám), protože jinak Ti to poleze už docela dost do peněz.2 body
-
2 body
-
Kedze som vcera vecer prekrocil akoze taku tu prvu,"navodom na pouzitie odporucanu/ zabehovu fazu 1000km,dnes rano som mu pocas 50 km jazdy uz aj nalozil,nech nezlenivie a teda musim sa priznat,ze to auto vzhladom k tomu objemu,z ktoreho ma vela ludi paranoju,ide fakt az prekvapivo dobre.Krasne ide do otacok,s prijemnou,zvukovou kulisou,ktora je namile vzdialena byvalemu,dizlovemu,4 kolkovemu Superbu,predbiehaci manever zvlada s uplnym prehladom a ako sa povie,lavou zadnou.Odporucam sa zviezt kazdemu pochlebovacovi,co s usmevom a pocudovanim zhodnoti,ze superb L&K v IBA 1,5 tsi?Fakt sa treba ist zviest. Prirovnal by som to presne k zazitku,ked som dostal firemne auto s 3valcom tsi 81kw.Ziadne ocakavanie,skepsa z objemu a ono to fakt v tej Rapide neskutocne dobre funguje.2 body
-
Ahoj, to jsem nechtěl, zase rozohnit takovou debatu..pokusím se to vysvětlit, i když to asi nebude úplně erudované :) Jde o to, že se naprosto změnil projev na sešlápnutí brzdového pedálu a i jeho účinnost na sílu sešlápnutí je jiná, prostě lepší. Např. pomalé popojíždění do garáže, tzv. na doraz, jde pomocí jemného sešlapování brzdového pedálu úplně v pohodě, do tohoto zásahu jsem vždy posledních pár cm poskakoval a reakce na pedál byla přímo katastrofální(podotýkám, že nemám zapnutý autohold). @bojler to co si napsal tak o něco takového se jednalo2 body
-
Já taky přijedu pokuď vám nebude vadit volkswagen místo škody bohužel to už nemám a kde je sraz díky2 body
-
1 bod
-
Dalo by se to tak říct. A když už se to nakouslo tak já ty tříválce nechápu a vůbec tomu nerozumím proč se to tak propaguje a cpe úplně do všeho. Před pár měsíci jsem jel na tříválcove motorce.... Po pár minutách se jen kroutil hlavou.... Jediný rozumný důvod proč jít do 1.0Tsi jsem nenašel.... Do motorky litr chápu, ale do auta ne. I v soutěžní motorce jsem měl jednovalcovou 5stovku.1 bod
-
Neexistuje ziadna diagnostika kvality. Poor oil quality vyberal mecganik v softe. Pevny interval.1 bod
-
Tak zítra prý poslední možnost objednat Citigo. Opravdu benzinové a CNG varianty končí.1 bod
-
1) ano 2) pokud nedojde k vypnutí radia (do 10minut) tak se většinou naváže1 bod
-
Na ozacka mi nesahejte Na O foru jsou taky zajimave informace, tady je to ale vetsi vzruso. Co se H7 tyka, ja mel vzdy od Osramu ty cool blue, vydrzeli u mne cca 1.5-2 roky kazdo denniho jezdeni. U pani v F3 jsou uz 2. rokem a furt drzej1 bod
-
Sabiza, vidím, že ideš s dobou. Kia elektromobil. To sa tá Kia musí nabíjať s 2x22kV ? Za koľko to máš nabité ?1 bod
-
Takový zmrdy bych střílel a házel do škarpy hned u cesty. Takových kriplů je poslední dobou víc a víc.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ne, není... Těch 87 stránek tohoto tématu je asi tak o čem? To už je opravdu na pováženou.1 bod
-
Já už bych ty ceny tady neřešil. Protože už vidím ty vyděšený prodejce jak je lidi nahání jak to že on tohle a vy tam to atd..... Ten kdo toho celého od automobilky až po prodejce vidí to jsem veřejně stejně nenapíše. Takže bych se zas o pomalu vrátil k tématu.1 bod
-
Mě dnes ten prodejce tvrdil, že autosalony, co neplní normu nebo kvóty takovou slevu soukromníkovi dá. Jestli ten salon při těch přestavbách nemusel stavět nový, jen ho přetřeli a doladili např. AUTOGOLD Car, tudíž nejsou zatíženy úvěrem a servisují mraky firemních aut, věřím, že to dají ( zkusím to až pojedu kolem :D)1 bod
-
To určitě, ovšem někteří to dokážou dovést do extrému, mají sice AL 18" nebo 19" ovšem na nich nějaké čínské šlupky..1 bod
-
@sqi1Někdy se dá sehnat origo kola levněji jak Dezent a budou i vypadat lépe.1 bod
-
1 bod
-
Ja zvladnu hodne, navic v dost vecech muzu dat za pravdu i @Petrrr, jen vseho musi byt s mirou Na caj nekdy rad dorazim i s Ozakem, ten na forum sice zanevrel ale jinak stale funguje. A toho ze bych po caji chtel prodavat svuj vozovej park, to nehrozi, ja mam asi stesti na kusy. ?1 bod
-
Petrrra by tady na fóru měli zarámovat na titulní stranu :-)). Za tu snahu, která se začíná vyplácet. Skupina “odpadlíků” se začíná rozrůstat :-).1 bod
-
Tady v tomto tématu je to jen pro silné povahy, tolik špíny na škodovky nenajdeš ani na Hyundai fóru.1 bod
-
1 bod
-
Jen pro info co mám teď doma. Ford KA (2001), Octavia II combi (2005) a Fabia II combi (2010). Takže já s Fabií úplně z fóra nezmizím [emoji6]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jak píše kolega, v zahraničí naše CNG karty nefungují, tam lze použít buď klasické platební karty nebo cash, to záleží na typu pumpy. Narazil jsem jedině v Německu, stalo se mi, že byla samoobsluha, ale nebrala mezinárodní platební karty, ale jen jejich německou verzi karet (giro?), co banky vydávají jen v Německu. Ale CNG pumpy u klasických benzinek tam byly v pohodě. Rakousko, Maďarsko, Srbsko, Bulharsko, vše v pohodě, akorát na Slovensku a v Chorvatsku je to úplně na pytel. Tuzemská CNG karta je ale nepostradatelná pro veškeré tankování u nás. Sice jsou CNG pumpy, kde zaplatíš i běžným způsobem, třeba Benzina, ale většina jich je samoobslužných právě na CNG karty. Ty samoobslužné mají třeba i jiné možnosti platby dle provozovatele, ale na CNG kartu fungují všechny. Já osobně, když mám na výběr, tak preferuji ty samoobslužné, protože je to rychlejší, nemusíš chodit dovnitř ke kase platit. Pro cesty za hranice všedních dnů ti doporučuji https://www.gibgas.de a jejich aplikaci do mobilu, poskytují mj. i spolehlivý a aktuální seznam CNG čerpaček v evropských zemích. Včetně otevírací doby čerpaček a možnosti platit. Zde na fóru je obecné téma ohledně CNG, ale je až dole v zamčené sekci, která je viditelná až po přihlášení.1 bod
-
1 bod
-
... ano dělají se zbytečné tajnosti a půvab tohoto fóra se pomalu vytrácí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Koukám na tabulku a Oktávka je nejlepší. Koukám na motory a dvoulitr je nejlepší. A nafta je taky nejlepší. No můžu já na něco snad nadávat? [emoji3]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, no mas to samozrejme subjektivne. Pre mna stlacit gombik na ovladaci a zasunut a otocit kluc vs otvorit dvere a stlacit start neprinasa ziadny pozitivny rozdiel. Co myslis pod tym spravat sa zodpovedne? Nosit puzdra na kluce je samozrejme mozne, ale dost neprakticke, viem si predstavit ako ho tam budem davat ja a uz ani nehovorim o manzelke ;) Pre mna to prinos nema, len negativne dopady, hladam cestu, ako sa toho v aute zbavit, alebo ako dostat auto rovno bez toho ... Inak by som to prirovnal k bezkontaktnej karte - tiez je to moderne, tiez je to sexi a ludia su lenovi dat PIN. Pritom ukradnut ju je tak lahke ... ale vsetky banky to davaju. Preco? Lebo zodpovednost za fraud nesie najmenej chraneny clanok retazca, v minulosti banka, teraz klient ... PS: fakt porad, ako zodpovedne sa spravat, mozno mi das dobre napady, ako to vyriesit. Doteraz som kessy nemal na ziadnom aute ...1 bod
-
Zdravim... tak jsem nestihal to nechat napichnout ale vypojil jsem cidlo teploty auto zhavi a chytne na brnk. Vim ridici jednotka si mysli ze mrzne ale nechapu proc to nefunguje normalne kdyz je cidlo nove.. jeste se zeptam musi se ta chyba cidla vymazat?nemysli si auto treba ze je porad to cidlo vadne?1 bod
-
No pokud tam ještě chceš řezat díru tak tam rovnou plácni kus kartonu, obojí bude vypadat výborně.1 bod
-
První tuner je naladěný na jednu frekvenci a přijímá signál dané stanice. Druhý tuner skenuje celé pásmo a přijímá rozšířené RDS informace. Díky tomu Bolero má přehled o všech stanicích v éteru (takže si můžeš zobrazit kompletní list dostupných stanic a přímo si vybrat bez toho, abys musel pásmo ručně procházet), taky díky tomu umí kvalitně přecházet mezi jinými frekvencemi dané stanice (v RDS se vysílají alternativní frekvence dané stanice a Bolero si je druhým tunerem osahává, jestli je lepší zůstat na té aktuální a nebo přeladit na jinou). Taky umí automaticky přepnout na stanici, která právě vysílá dopravní hlášení (čili pokud zmáčkneš tlačítko TP, Bolero začně druhým tunerem sledovat stanice s flagem TP a jakmile se na nějaké začně vysílat dopravní hlášení (TA), tak na ni přeladí).1 bod
-
1 bod