Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/31/19 ve všech sekcích
-
4 body
-
Ano, přímo před, ale pokud máš světlomety v základním nastavení, tj. po zásahu diagnostikou. Ev. Pokud jsi z Vysočiny, tak přijeď za mnou na školící a ukážu ti jak má seřízení vypadat. DOPLNĚNÍ PRO VŠECHNY: V rámci školícího střediska se dá domluvit, minimálně jednou za měsíc tam dělám školení na moderní světlomety a ADAS systémy, a kouknout na to co máte na autě špatně, resp. nejen podívat ale samozřejmě i nastavit. ??4 body
-
Bylo to ve speciálu Světa Motorů: https://ulozto.cz/!LEeOAVgckwl0/svet-motoru-special-2018-04-pdf3 body
-
2 body
-
Zajímavost z Anglie. Takový "bejby RS" - Octavia Sportline. 1.5 TSI 150PS manual and DSG 2.0 TDI 150PS manual and DSG Výbava: 18-inch Vega black alloy wheels Full LED headlights with adaptive front light system and LED daytime running lights Gloss black grille surround and door mirrors Gloss black front spoiler and insert in rear diffuser Gloss black boot lid lip spoiler (hatch only) Privacy glass 8-inch Amundsen satellite navigation and WiFi (including a one-year Infotainment Online subscription) Three-spoke leather sports multi-function steering wheel with red stitching Sport seats in 'Dynamic' fabric with red stitching Black roof headlining Aluminium pedals2 body
-
2 body
-
Plačka si totiž myslí, že tady všichni sedíme v kanclu se sekretářkou na klíně, nic neděláme a bereme za to balík chechtáků o kterých se mu ani nezdálo, natož aby je měl na výplatní pásce.2 body
-
Kočkagin je v cajku a už si užívá domácí péče. A CÍŤA je v naprosté pohodě. Dělá to co má a není nač si stěžovat. PS. infarkt to nebyl, vrozená srdeční vada.2 body
-
Ale dojeli, a dokonce to ani nežralo nesmysl, vešli se těšte pod 10l myslím. Co se týče 1.0TSI, tak osobně moc nechápu proč jim nahradily 1.2 TSI, ale asi k tomu nějaký důvod byl. Ale na druhou stranu, ten 1.0 TSI patří mezi povedené tříválce (což se o tom T-GDI říct nedá). Nicméně ve Scale mne ani 1.0 TSI 85kW ani 1.5 TSI s vypínáním válců (ono v těch moderních motorech je tolik vymoženosti, že snad i to vypínání válci patří k těm jednodušším...) nijak neuráží, kór když se podívám na motory konkurence...2 body
-
1 bod
-
Před koncem roku provedli srovnání litrových tříválců Podle výsledků z měření, konstrukce, pružného zrychllení, spotřeby 1. FORD 1.0 Ecoboost 92kW 2. Honda 1.0 VTEC 93kW 3. Suzuki 1.0 82kW 4. VW 1.0 81kW - nový filtr s katalyzátorem stojí 34370,- 5. Fiat 1.0 88kW 6. Opel 1.0 77kW 7. Kia/Hyundai 1.0 88kW Dvouhmotový setrvačník má jen Ford a Fiat Je tomu věnován celý 60.stránkový časopis1 bod
-
Čímž koncern přiznává, že se bude minimálně v nižších třídách výrazně zdražovat (navzdory názorům, že elektromobil je strašně jednoduchý a ceny baterií půjdou ke dnu). Hezky to europoslanci vymysleli.1 bod
-
Proč bláznů? Jsem jeden z té tisícovky a rozhodně si jako blázen nepřipadám. Bude to od roku 1996 moje sedmá Škodovka, s kterými jsem byl vždy spokojen. Nemám důvod nevěřit, že Scala bude taková, jak se o ní píše. Škoda mě nikdy nezklamala.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nene, se skodovkou nemam nic spolecneho, nebud hned tak podezrivavej. Kazdej kdo nehazi hned spinu na SA nemusi pro ni delat Vsecko mam podctive vydreny a auta mam na OL (krom fabky co ma zena) misto casti platu (kterej bych v takovy vysi jako je splatka stejne nemel).. to je na delsi povidani idealne v hospode Zadarmo to ale neni, to se bat nemusis1 bod
-
1 bod
-
nene rýmečka to není, ale nebudeme to tu dál plevelit, nebo vás Pawouk v sobotu zjebe1 bod
-
Já bych paradoxně řekl, že 1.0 TSI je příjemnější na delších trasách než ve městě (tam bude 1.5 určitě lepší). Výkonu má dost a jestli ve Scale nebude tak dlouze zpřevodovaný jako ve Fabii a Rapidu, tak pojede parádně. Vypínání válců v 1.5 bych se ale taky nebál, to není žádný poslední výstřelek raketového inženýrství, ale dlouho známá věc. @Jan R. Fiat je takový specifický případ. Gram emisí sem nebo tam je netrápí, asi že nejvíc prodávají Pandy a 500, tak jen upravují letitá MPI a celkově se vývojové oddělení asi dost nudí. Ale už mají 1.0 a 1.3 turbo. @Cjoctavian asi máš pravdu, údajně se to určuje pro jeden světelný zdroj/diodu. http://rnews.cz/led-pure-vision-co-se-skryva-uvnitr/1 bod
-
Tak včera to řešili na facebooku ve skupině Rapid a veskrze pozitivní, zkus to tam :). 1.5 bude mít určitě lepší zůstatkovou hodnotu.1 bod
-
Hoď sem nějaké termíny, to Tvoje slavné obvolávání nás ostatních zoufalců je stejně k .... Holt to bude pudový - buď to pude, nebo to nepude1 bod
-
1 bod
-
Prejav jedine opticky.Palubak vypise,ze je v rezime eco,alebo v dvojvalcovom rezime,vyrazne spadne spotreba,inak absolutne vobec nic. Mas sa teda na co tesit?1 bod
-
Správně, žádné emise, někdo si chtěl namastit kapsu. Díky nějakému patentu má podíl z každého kusu. Namátkou třeba Fiat umí do Tipa 1.4, normu 6b to umí bez filtru i turba. Oni přemýšlí, že motor přežije karosérii.1 bod
-
Ona ta nabídka motorů je hodně smutná. 1.0Tsi mi přijde dobrá pro Fabii na krátký a městský provoz. A na 1.5tsi se mi zase nelíbí vypínání válců. A TDI mi nesmí do baráku.1 bod
-
Dalo by se to tak říct. A když už se to nakouslo tak já ty tříválce nechápu a vůbec tomu nerozumím proč se to tak propaguje a cpe úplně do všeho. Před pár měsíci jsem jel na tříválcove motorce.... Po pár minutách se jen kroutil hlavou.... Jediný rozumný důvod proč jít do 1.0Tsi jsem nenašel.... Do motorky litr chápu, ale do auta ne. I v soutěžní motorce jsem měl jednovalcovou 5stovku.1 bod
-
1 bod
-
Takový zmrdy bych střílel a házel do škarpy hned u cesty. Takových kriplů je poslední dobou víc a víc.1 bod
-
Doufám, že ho brzo někdo vykostí. Vozidlo nezpůsobilé provozu a oslňování ostatních.1 bod
-
Vážení, něco jako pevná marže neexistuje. Skládá se z řady parametrů. Takže tady plácnout tupě 7% je úplný úlet.1 bod
-
Petrrra by tady na fóru měli zarámovat na titulní stranu :-)). Za tu snahu, která se začíná vyplácet. Skupina “odpadlíků” se začíná rozrůstat :-).1 bod
-
Tady v tomto tématu je to jen pro silné povahy, tolik špíny na škodovky nenajdeš ani na Hyundai fóru.1 bod
-
Však ti roste na ceně. Mě taky zůstane dokud nás STK nerozdělí. V nejhorším si odkoupím Supa.1 bod
-
1 bod
-
Já taky jezdil cizí značkou a dokonce to nebyl ani koncernový vůz jako máš ty takže no stress1 bod
-
Kedze som vcera vecer prekrocil akoze taku tu prvu,"navodom na pouzitie odporucanu/ zabehovu fazu 1000km,dnes rano som mu pocas 50 km jazdy uz aj nalozil,nech nezlenivie a teda musim sa priznat,ze to auto vzhladom k tomu objemu,z ktoreho ma vela ludi paranoju,ide fakt az prekvapivo dobre.Krasne ide do otacok,s prijemnou,zvukovou kulisou,ktora je namile vzdialena byvalemu,dizlovemu,4 kolkovemu Superbu,predbiehaci manever zvlada s uplnym prehladom a ako sa povie,lavou zadnou.Odporucam sa zviezt kazdemu pochlebovacovi,co s usmevom a pocudovanim zhodnoti,ze superb L&K v IBA 1,5 tsi?Fakt sa treba ist zviest. Prirovnal by som to presne k zazitku,ked som dostal firemne auto s 3valcom tsi 81kw.Ziadne ocakavanie,skepsa z objemu a ono to fakt v tej Rapide neskutocne dobre funguje.1 bod
-
Ahoj, to jsem nechtěl, zase rozohnit takovou debatu..pokusím se to vysvětlit, i když to asi nebude úplně erudované :) Jde o to, že se naprosto změnil projev na sešlápnutí brzdového pedálu a i jeho účinnost na sílu sešlápnutí je jiná, prostě lepší. Např. pomalé popojíždění do garáže, tzv. na doraz, jde pomocí jemného sešlapování brzdového pedálu úplně v pohodě, do tohoto zásahu jsem vždy posledních pár cm poskakoval a reakce na pedál byla přímo katastrofální(podotýkám, že nemám zapnutý autohold). @bojler to co si napsal tak o něco takového se jednalo1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Odstup pisemne od smlouvy z duvodu nedodrzeni terminu dodani a uvidis, co ti nabidne. Pokud ale uz nejakou slevu mas a zaplatil jsi vetsi zalohu, tak bych to asi neriskoval.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Máš pravdu, každopádně třeba já osobně víc ocením tuhost karoserie než kvalitu plastu na nárazníku a aspoň u té tuhosti kterou třeba já poznám se škodovka zlepšila. Ale asi nejvíc co mě teda u oct3fl dostalo bylo jízdní vlastnosti při úplném vypnutí stabilizace. To je fakt masakr. To ti pak udělá představu kam to všechno spěje... Škodovka by se měla hodně zamyslet a začít s tím něco dělat. A nejdřív začít u základních věcí u auta a to jízdní vlastnosti. Místo toho se snaží jízdní vlastnosti posouvat spíš asistenty což mi přijde postavený na hlavu a u mě škodovka padá slušně dolů. Kluci ve skodovce by měli dostat jako služební auta třeba mazdu a pak stavět auta.1 bod
-
Přesně tak. A až baterie po 5 letech doslouží, koupím novou. Je to otázka 4-5 tisíc a zase bude dlouho klid. Baterka je jenom spotřebák, stejně jako pneu, brzdy atd.1 bod
-
Asi proto,že je tady z komára udělaný velbloud.Mám AGM,NT,krátké trasy,NT používám denně a nemám problém.Baterie od 06/20151 bod
-
Rusi chceli vyšlachtit koňa, ktory nemusi prijmat potravu. Skoro sa im to podarilo, ale zomrel... Prajem vam, nech cim skor vynajdu bateriu, co sa nemusi menit.1 bod
-
Tak lidi tady konkrétně s S3 vesele rekuperují cca. tři a půl roku, co je auto na trhu a žádné problémy s tím zatím nejsou.1 bod
-
Pokud se nepletu, tak rekuperace funguje jen pokud je baterie nabitá nad nějakou hodnotu (třeba nad 90 %) a rozhodně nefunguje, pokud je baterie na 50 %.1 bod