Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/01/19 ve všech sekcích
-
Tak aj mne to dnes nahodili a spokojnost USB som si dal vyviest spodom ..a nemusel mi nic rezat ziaden plast dany modul mi umiestnil az uplne dole nad original USB tam je dost miesta ...vsetko profesionalne spravene bez naznaku zasahu a poskodenia plastov... GPS ma maximalny signal a tiez je umiestneny pod palubnou doskou...akurat bol problem v tom ze musel prehodit piny s canbusu vobec nepasovali lebo dany modul bol pre ine radio VW tak sa s tim prplal cely den vsetky piny vycvaknut a prehadzovat na spravne pozicie...klobuk dole . V ziline perfekt pristup absolutna profesionalita a uz pri prichode povedal ze nic vrtat rezat ani nic podobne robit nebude cena 80 eur ..za cely den ..takze si myslim celkom dobre odporucam slovakom...zajtra ponahadzujem sygic a a ostatne aplikacie ...je tam predinstalovane IGO ale to nepouzivam..4 body
-
4 body
-
Tak to buď rád, ne vždy je vše nové 100 %. Kupovat auto hned ze začátku výroby je tak trochu sázka do loterie, neb než se projeví případné neduhy z provozu, nějakou dobu to trvá. A tím nemyslím vrzání klik dveří, loupající se chromové lišty okolo oken, mlžící se LED světlomety, ale třeba problémy s hlučností (tlumením) zadní jednoduché nápravy u nové OIII, aktuální je problém s chováním nového motoru 1,5 Tsi a vlastně i já jsem měl věc, kterou ani po několika letech nevychytali (motor 1,8 Tsi CDAA). Ostatně třeba O III měla ze začátku problémy s termonagementem, vodní pumpy... A kdoví co by se ještě našlo. Až čas ukáže jestli jsi měl štěstí, stačí se podívat na zdejší diskuze, napřed tady lidi nadávají že dlouho čekali a pak jsou zklamaní co jim auto dělá, nebo naopak nedělá. Já jsem také škodovkář, ale nikdy bych si nové auto z prvního roku výroby nekoupil.3 body
-
Nová beta,oprava chyb , nevyskoušeno,použít LP Carista++3.8+beta-25.apk3 body
-
2 body
-
2 body
-
Asi si to berete moc osobně, ono to označení blázen nemá vyznít pejorativně a já ani nemám zapotřebí někoho konkrétně urážet. Naopak, jsem hrdý na to, že má Škodovka takové prodeje a to nejen u nás, ani se za auto této značky nestydím, ale vzhledem ke zkušenostem už tak bohorovnou důvěru (nebo odvahu) k tomu, abych si dokázal za svoje peníze koupit naprostou novinku (a potažmo ji ani na vlastní oči neviděl natožpak řídil) opravdu nemám. Mimoto mi to dokonce jeden prodejce se kterým se občas sejdu (u jakéhokoliv nově vyráběného modelu) ani během prvního roku výroby nedoporučoval. Každý máme svůj úsudek. A já rozhodně nechci předjímat a dokonce si ani nepřeji aby přicházely nějaké kiksy. Dále bych to v tomto tématu již nerozváděl.2 body
-
2 body
-
Další věc je infrastruktura....uplně vidim jak za 10 let budou na všech sídlištích dobíjecí stanice, možná v Praze , ale u nás na malém městě je vrchol to ,že jednou za 3 roky zasypou díry štěrkem :D2 body
-
Někdo to zvýšení riziko nějakýho problémů který se objeví o nového modelu holt neřeší. Jestli si byl se všemi vozy od škody zpokojeny a chceš prostě jen auto a nemáš žádnou špatnou zkušenost proč ne. Nejsi blázen. Moje zkušenost je třeba taková že už nikdy nekoupím auto který nevyzkousim v daném modelu a motorizaci. Taky jsem sázel na standart škody protože na osobní auta náročný nejsem.2 body
-
Blázni to určitě nejsou, jsou to skalní příznivci a fandové, riziko, že se auto bude dodělávám za pochodu je u koncernu už asi pravidlo.2 body
-
https://auto-mania.cz/faceliftovana-skoda-superb-se-prohani-po-ceskych-silnicich-pristihli-jsme-ji/?fbclid=IwAR29pMF-neisJBpms15nMHaNhwgF8yTZgud2Mp3i-lhpZRpgTTUvN6KPHSo2 body
-
Ano, přímo před, ale pokud máš světlomety v základním nastavení, tj. po zásahu diagnostikou. Ev. Pokud jsi z Vysočiny, tak přijeď za mnou na školící a ukážu ti jak má seřízení vypadat. DOPLNĚNÍ PRO VŠECHNY: V rámci školícího střediska se dá domluvit, minimálně jednou za měsíc tam dělám školení na moderní světlomety a ADAS systémy, a kouknout na to co máte na autě špatně, resp. nejen podívat ale samozřejmě i nastavit. ??2 body
-
Zdravím, určitě to bude některé lidi zajímat, jak je to se startováním CNG verze v zimě. Zde tedy má poslední zkušenost. Včera na ukazateli na displeji auta -13,5 stupňů, start na benzín, pak cca 2 minuty škrabání předního skla, pak cca 1 minuta (300 metrů) jízda pořád na benzín a zde nepostřehnutelné přepnutí na CNG. Dnes -2,5 stupňů, rovnou start na CNG. Jinak mně ta mininádrž na benzín vydrží tak 3/4 roku. A to ještě jakmile se rozsvítí hladové oko, tak vyjedu CNG a pak benzín co to dá. Pak dotankuji plnou nějakého lepšího benzínu, většinou Vervu.1 bod
-
Druhá generace Škody Citigo nebude. Přednost dostanou SUV To je asi jako darek k tomu poctu 100000 vyrobenych Citigo. Fakt nechapu, same SUV, SUV, SUV. Uz se bojim doma otevrit lednicku.1 bod
-
1 bod
-
Nevadí, objednám si o jednu horkou čokoládu navíc PS: dobře doraž z toho Práglu1 bod
-
Pane vedoucí, už fouká, prozatím občas promítne jen nějaká kočka nebo pes, takže je to v cajku :)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Potřeboval jsem něco dokódovat tak jsem vyzkoušel tuhle verzi - vše bez problému, na léčení použit LP 8.1.4.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Moje reálná zaplacená spotřeba (ne z PP ale ze stojanu) za prosinec a leden takže zima, 1000km většinou 10km zastudena po městě do práce a zpět a pár výletů po okreskách a dálnicích - 5.75 l/100. Reálná spotřeba posledních 20 000 km mix léto zima vše dohromady 5.57 l. V létě jsem míval dlouhodobou i 5.1 l. Jezdím rychleji než ostatní pokud to jde, pokud musím jet zrovna za někým, spotřeba jde rapidně nahoru. Minimum jsem měl už hodněkrát na asi 60-70 km 3.5 se studeným motorem, ale mírně z kopce, jednou i 3.2 l. Obecně nemá smysl uvádět spotřebu na krátké trase, pokud není jasný reliéf trasy. Smysl má leda pokud změřím cestu tam i zpátky, prostě abych se vrátil do stejného bodu. Tím se jakžtakž eliminuje vliv terénu. Nikdy nenechám motor běžet na prázdno, max pár vteřin a hned vyjíždím. Start stop vypnutý. Z kopce pokud je jen mírný, tak nebrzdím motorem ale na volnoběh, dojedu tak dál. Pokud je prudší, tak dle strmosti ta rychlost, která mi vypne vstřikování ale nebude zbytečně brzdit. Někdy 6, někdy 5, někdy 4. Brzdy používám celkem asi málo a o to rychleji jezdím. Velký vliv na spotřebu má nahuštění pneumatik. Jednou mi ze servisu dali auto s nedohušťenými a spotřeba se zvedla skoro o litr, v teplém jaru byla hodně vyšší než v zimě.1 bod
-
jak budes resit plastove veci jako kastlik na bryle, stinitka, madla ? Jinak pro zajimavost :) ... za mych mladych let jsme svetle stropnice (BMW) strikali cernym sprejem na kuze. Stropnice nesla rorzenat od originalni cerne.1 bod
-
Hoši, kdyby jste na srazu viděli nějakého neznámého vyhublého a napůl průhledného chcípáka s fousama, tak je to Plačka [emoji23][emoji23] Rozhodl se zhubnout už po desáté o padesát kilo. Každopádně v dubnu přijede zase někdo neznámý, co bude mít stopadesat a jeho auto nedá Krušovický kopec [emoji38][emoji38]1 bod
-
Jestli to bude podobny Passatu GTE, tak proc ne. Elektromotor ma 85 kW, který doplňuje 1,4 TSI. Ta má výkon 115 kW a 250 Nm. Celkový výkon pohonného ústrojí je 160 kW a 400 Nm. Hezky parametry. Me osobne by se to libilo. Jinak u Superbu bude mozna uz 1.5TSI.1 bod
-
Nejlepsi je, ze se verejne prakticky nemluvi o skutecnych cilech a dusledcich tehle saskarny. Pro chudsi se nove auto stane luxusem. Nikdo nemluvi o realnem zakazu prodeje aut, schovanem pod pokuty vyrobcum. Ve finale muzeme jenom doufat, ze si melouni neprosadi celoevropskou likvidaci ojetych aut. Protoze za soucasne situace by to nasemu vozovemu parku mohlo jen prospet.1 bod
-
1 bod
-
@stanmar Aha, takže vlastně kdyby nebylo, jak ty je nazýváš, bláznů, kteří si koupí nové auto v prvním roce výroby, tak ty by sis auto nikdy koupit nemohl. Rozumím tomu správně?1 bod
-
To neni poradne auto kdyz to nema TDI jako Skoda Kardiaq RS. [emoji23][emoji23][emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Nebo mohu poskytnout toto. Ale taky německy. Codierübersicht OneNote(neu)_1.pdf1 bod
-
Nene, se skodovkou nemam nic spolecneho, nebud hned tak podezrivavej. Kazdej kdo nehazi hned spinu na SA nemusi pro ni delat Vsecko mam podctive vydreny a auta mam na OL (krom fabky co ma zena) misto casti platu (kterej bych v takovy vysi jako je splatka stejne nemel).. to je na delsi povidani idealne v hospode Zadarmo to ale neni, to se bat nemusis1 bod
-
Ako som uz pisal inde...celkom slusne funguju 2 vrstvy vosku na tom snimaci .....zatial oskusane a funkcne.1 bod
-
1 bod
-
Já bych paradoxně řekl, že 1.0 TSI je příjemnější na delších trasách než ve městě (tam bude 1.5 určitě lepší). Výkonu má dost a jestli ve Scale nebude tak dlouze zpřevodovaný jako ve Fabii a Rapidu, tak pojede parádně. Vypínání válců v 1.5 bych se ale taky nebál, to není žádný poslední výstřelek raketového inženýrství, ale dlouho známá věc. @Jan R. Fiat je takový specifický případ. Gram emisí sem nebo tam je netrápí, asi že nejvíc prodávají Pandy a 500, tak jen upravují letitá MPI a celkově se vývojové oddělení asi dost nudí. Ale už mají 1.0 a 1.3 turbo. @Cjoctavian asi máš pravdu, údajně se to určuje pro jeden světelný zdroj/diodu. http://rnews.cz/led-pure-vision-co-se-skryva-uvnitr/1 bod
-
Kočkagin je v cajku a už si užívá domácí péče. A CÍŤA je v naprosté pohodě. Dělá to co má a není nač si stěžovat. PS. infarkt to nebyl, vrozená srdeční vada.1 bod
-
1 bod
-
Ja mam najeto 25.000 km (man bez OPF) a stejne zkusenosti jako Hyper ST. Studeny motor drobne cuka pri velkych mrazech, pokud se jenom lechta plyn, pri zatezi je tah plynuly. Take zvuk je motoru je naprosto normalni, prechod na 2 valce je neslysitelny, pokud se na to vylozene hodne nesoustredim. Nevim zda v tom nehraje roli i zpusob pouzivani, ja jezdim denne delsi trasy (2x 50km) v kuse, kombinace dalnice, okresni silnice, mesto. Tankuji Vervu 100 (to spise kvuli absenci bioslozky, vykon to samozrejme neprida) a na dalnici po zahrati se tomu nebojim pravidelne trochu nalozit.1 bod
-
Vás přespolní mám moc rád :) ikdyz máte ty divné nálepky na zadních oknech :D1 bod
-
Přečti si celé toto vlákno a zkušenosti se dozvíš Co dosud vidím, tak mě to jen víc a víc utvrzuje v názoru, že to cukání, ať už při rozjezdu nebo lehké jízdě, souvisí s časováním vačkových hřídelí a tedy využíváním vnitřního EGR. Sníží tím výrazně hodnoty NOx, no a to, že to vede k větší produkci PM částic, to už je trápit nemusí, to jim nově řeší OPF ... Z cukání motoru pak uděláme charakteristiku ... Je sice s podivem, že si na podobné pocukávání stěžují i lidé s motorem bez OPF, ale bez detailů k softu je to vše jen posuzování výsledku bez znalosti příčiny. V UK tlak ze strany zákazníků donutil VW už přiznat něco více ... https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/ In a statement from Volkswagen in Germany, the company said: “Volkswagen is aware of reports from customers complaining that some vehicles featuring the 1.5-litre TSI Evo engine with manual gearbox can be slightly hesitant in the cold-running phase." "We are currently developing a solution to prevent these rare effects in the affected vehicles.” No a v kontrastu s tím odpověď Skoda UK zákazníkovi ... https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?do=findComment&comment=5182236 We are mindful there is a characteristic of the 1.5 engine where a juddering can be felt when starting your vehicle from cold. Please be aware, this is the normal operational function of this vehicle engine derivative and can potentially be experienced until the coolant has reached a temperature of approximately 70°C. ŠKODA UK always looks to improve the operating parameters of our vehicles during their lifespan and we understand there may be a software update available in 2019, which may enhance this characteristic of your vehicle.1 bod
-
No je to stejné jako u Roomstera, čili výroba a prodej celkově nic moc. Pokud se toho za roky vyrobí v řádu pár desítek, nebo i set tisíc, tak to nemá pro koncern tu správnou finanční efektivitu a tak se s tím skončí a kapacita fabriky se využije na to, co je současně v módě a dává dobrou šanci na odbyt - čili právě tebou zmiňovaná SUV, i když je to hmota auta, no a ta hmota určitě produkuje více emisí, než hmota malého Citigo ????. Jaksi tomu přestávám rozumět ???? No ono je to vždycky o penězích, ty jsou vždy až na prvním místě. A taky nezapomeň, že VW musí platit v USA (a možná v budoucnu taky jinde) penále a pokuty za dieselgate, no a tak se musí šetřit a vydělávat a marnotratnost a taky názor pár tisíc lidí, co by takováto malá auta chtěli je v současné době pasé.1 bod
-
Mám najeto něco málo přes 10k a mohu říci, že ačkoliv jsem byl k fungování toho ACC z počátku poměrně kritický tak teď na něj nedám dopustit. V podstatě si na to člověk musí zvyknout a pochopit, že to není autopilot a je naprogramovaný tak, aby hlavně zbytečně neprudil řidiče. Další věcí je, že programátoři musí řešit neskutečnou množinu situací i s ohledem na převodovku opotřebení brzd a možných i nemožných situací v dopravě. Objektivně to dobržďuje v běžném městském provozu plynuleji než běžný řidič (režim komfort). Dojíždím deně do práce cca 15km po Brně a je to mnohem příjemnější jízda než se starým SII. Určitě se na tom najdou mouchy, ale to je dáno tím, že to musí být připraveno i na méně časté situace. Rozhodně si ale myslím, že ten vývoj ACC jde správným směrem.1 bod
-
Tak jsem včera otestoval dojezd v praxi až do prvního škytnutí... Bylo to vcelku veselé. Vyjížděl jsem z Prahy směr Německo, D8 a na dojezdu svítilo 30 km. Zhruba po 30 km se mi rozsvítil dojezd 0 km, což bylo v té chvíli při ujetí 840 km na nádrž (spotřeba do toho okamžiku na nádrž byla asi 5,1 l/100 km). No inu jel jsem dál a věděl jsem, že na minimálně 40 km to vystačí (vyzkoušeno minule), ale s teorií, že při ukazatelu dojezdu 0 km, je v MQB nádrži ještě zhruba cca. 7 l paliva. Projel jsem české tunely v Krušných horách (již lehce ve stresu jsem si říkal, že když motor škytne, musím se trefit do nouzového zálivu nebo to bude špatné...) Neškytl, jelo se dál, dojel jsem do 50 km vzdálených Drážďan a stále nic...Pokračoval jsem po A4, pak po A14 na Lipsko, stále nic... Najeto již 1000 km (průměrná spotřeba na nádrž v tu chvíli 5,0 l/100 km). Grimma - stále nic a pak přišel škyt. Motor jsem okamžitě vypnul - PC v tu chvíli ukazoval 1027 km, tedy jsem na dojezd 0 km najel ještě lehce přes 180 km!!! Je pravda, že jsem to moc nehonil (100-120 km/h tempomatových), odhaduju spotřebu na těch posledních 180 km asi 4,5 l/100 km. Čili to +/- odpovídá oněm 7 l v nádrži - záleží na každém kolik na ně najede km... No, ta pravá zábava teprve přišla. Jelikož jsem těch posledních snad 50 km držel klíček zapalování opravdu křečovitě - abych mohl motor okamžitě vypnout, což se mi i povedlo, tak jsem jel po německé dálnici v mžiku bez zapnutého motoru. Celkem štěstí bylo, že přede mnou byl zrovna sjezd - cca. 1000 m jsem z mírného kopce doplachtil. Myšlenka byla, raději doplnit palivo někde mimo dálnici, než v odstavném pruhu. Povedlo, sjel jsem a zastavil. Auto z kanystru - 6 l - dotankoval. A startuji - 2s, motor nenaskočil, 2. pokus - 5s a také nenaskočil. To už jsem si říkal, že to není vůbec dobré... Chvilku jsem se uklidňoval, něco zanadával a na potřetí po 5s naskočil - rovnoměrně a normálně. Trvalo přeci jen déle než se do válců dostala zase nafta (z nádrže to jsou dobré 3 metry palivového potrubí a v tom byl jen vzduch). Palivoměr se ani nepohl, dojezd byl stále 0 km, což potvrzuje teorii se 7 zbývajícími litry. Obrázky PC klidně zašlu přes SZ, sem mi to nejde vložit. Tak, co, najde se nějaký další odvážný tester???1 bod
-
Ne že bych někomu něco dobrého nepřál, či naopak přál něco špatného, ale.... závazné objednávky a to je článek z 18.1. To je fakt tolik bláznů, kteří v autě nejen že neseděli, ale pravděpodobně jej ani na vlastní oči neviděli ?-1 bodů