Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/11/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
Konečně se nemůžou Slováci vymlouvat, že to maj daleko, když je to v Žilině.2 body
-
Tak hoši, po dlouhé době sraz!!! Bude se konat v úterý 26.3. v 17:00 Kde? Tak na to pozor ;) Na novém místě, co našel Motos ;) http://www.penzion-zilina.cz/ Kofolu mají a žrádlo taky Účast soukmenovců nutná! Účastníci: 1/ Clint 2/ Stanmar 3/ Ozák 4/ Tomiikk 5/ SidCZ 6/ Arlo 7/ Kočkagin 8/ Beutiček 9/ Sabiza 10/ Radius 11/ Motosman 12/ Kokta? 13/ Pancho2 body
-
To nemění nic na tom, že to na autě nemá co dělat a navíc pojišťovny tohle kontrolují při dopravní nehodě, protože hledají záminku aby nemusely platit a stačí když někdo řekne, že byl oslněn a jak všichni víme, pan Murphy nikdy nespí.2 body
-
Ale ono to je fakt matouci. Klimatizace je zarizeni, ktere ma (vetsinou) za ukol ochlazovat vzduch. Kdyz ji vypnu, tak dale funguje ventilace. Proto hlaska na infotainmentu o zapnute klimatizaci, kdyz je vypnuta, neni koser. Take me to prvne zmatlo...2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Nevim kluci jak na tom budu s casem apod. . Navic ta restaurace stejne nejaka bejvala jednota. 5. cenova. A jidla pro vegetariany tam nemaji tak co bych tam delal. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Delphi neznam, takze nevim. Ale kdyz sezenes nekoho s VCDS, tak si to muzes prenastavit na tech 10 tisic, aby ti to hlidalo auto tak jak chces. (Na tomto foru je primo predchazejici prispevky zakazano citovat. Priste si na to zkus dat pozor. Stejne tak je zakazane pouzivat podpis z Tapatalk. Dost mozna si toho vsimne nekdo z moderatoru a da ti pres prsty. )1 bod
-
osobne by som to spojil s výmenou rozvodu , vtedy pri vybratí pumpy toho vytečie veľká časť1 bod
-
1 bod
-
Klucí nedávejte Alešovi mínusy. Vždyť on s tou citací z Wikipedie vlastně potvrdil to, co jsem psal :-) Tj. "Klimatizace může být propojena s ventilací, například v malém prostoru automobilu" znamená, že vypnu-li v autě klimatizaci propojenou s ventilací (nechci chladit, resp. odvlhčovat vzduch), tak nadále pokračuje ventilace. Takže hláška o zapnuté klimatizaci, když je vypnutá, je jasný fail :-) Robon: buď v klidu, Aleš to nemyslí zle :-)1 bod
-
1 bod
-
Přesně tak, jen na ME při napojení na diagnostiku říkal, že mu nejdou načíst jízdní data, že to vypadá, jako kdyby někdo smazal chyby těsně před ME...1 bod
-
je tam originál filter , a čierny originál nekúpiš bude len šedý , 04E115561H , stojí pár korún a má ho každý autorizák1 bod
-
Odpoved muze byt zde - zbytecne predimenzovany soucasny stav. Asi stale levnejsi, nez vyvijet nejakou meziverzi pro PQ platformu. S pouzitim MQB A0 pro Scalu se situace pochopitelne zmenila.1 bod
-
1 bod
-
To je zas téma pro našeho Aleše. Vedle AC se ve Velké Británii používá např. automatic climate control. Ten vyraz presne popisuje funkci climatronicu, protoze klimatizace je jen jedna z jeho soucasti. Bohuzel u nas se mu rika klimatizace a pak to prinasi obcas zmatky.1 bod
-
Bi-xenony namontovány, auto neskutečně prokouklo! Jinak mám trochu odřené ruce, demontovat 2x 2 šroubky spojení nárazník-blatník je teda fakt na dětskou ruku. Ale přehozeno bylo za 2,5 hodiny, což je docela dobrý čas . Půl hodiny trvalo sundat a nandat nárazník, 1,5 spolkne seřizovaní polohy světel vůči karoserii i s několikerým zapadnutím nářadí dovnitř auta, což má vždy za následek nutnost opětovné demontáže bud´ mlhovek nebo nadkolí - doteď si nejsem jistý, jestli mám všechno nářadí v kufříku..... Jen mě při běžícím motoru bliká blinkr trhaně a cvakátko v palubce se může zbláznit . Dle @ferda25 to prý vyřeší ta jeho úprava kabeláže a nakódování.1 bod
-
Neboj funguje ale už máš batériu príliš vybitú tak preto ju trieska 14,8 - 15V. Skús ju dobiť a ihneď to padne a nebude dobíjať. Podľa toho čo som skúšal tak bateria pri rekuperacii moc cykluje, preto vlastne odíde. Momentálne mám na - pole odpojený konektor, batériu som nabil a dobíja to pekne rovnomerne, treba skúsiť, nielen tu o tom písať čo, ako, keby.1 bod
-
V sobotu mi bolo v predajni povedane, ze od 20t uz bude mozne objednat superb III fl1 bod
-
Tak kdo to má odpojené a má možnost hodit do grafu charakteristiku dobíjení v takovém stavu tak sem s tím. V tomto tématu je už hodně grafů, ale nějak se mě to už motá vše dohromady. Tak kdyby byl nějaký aktuální graf po odpojení drátku, byl bych moc vděčný.1 bod
-
1 bod
-
Fabie II 1.2 TSI 77 kW má vpredu 288x25 a oni idú dávať do ťažšieho auta s väčším možným zaťažením a s vyšším výkonom menší priemer. Chápem, že pri bežnom jazdení to stačí, ale pri 1.5 TSI by sa naozaj patrilo dať o číslo väčšie brzdy. Keď už kvôli ničomu inému, tak kvôli ich dlhšej životnosti. Takto si človek ktorý priplatí za drahšiu motorizáciu môže chodiť do servisu častejšie na výmenu bŕzd. :-/1 bod
-
Tak já dávám kompromis a sice jen dopředu. Máme tu asi 15 km úsek silnice I. třídy, kde se sype inert a pokud můžu porovnat, jiná auta zde bez předních zástěrek, mají po pár zimách počátek prahu za předním kolem bez laku a ty starší i rezavý. Vzadu to neřeším, tam je plast. Pokud jedete kolem 90 km/h na inertu, dost to auto trpí.1 bod
-
Říct o rozdělených světlech, že jsou okopírovaný od konkurence je stejný jako říct, že výřez v displeji dnešních smartphonů kopírují jeden od druhého. Je to prostě určitý trend v daném segmentu a výrobce se jen rozhodl, že místo konzervativních jednotých světel zvolí odvážnejší variantu. Přecejen ale už i Yeti před Fl měl světla zdvojená, takže dá se říct, že dokonce i tradici ve Škodovce to má.1 bod
-
Úplně jsem zapomněl přidat info o své kameře. Po dlouhém vybírání a ještě delším doručování jsem vybral Viofo A119 kvůli velikosti a kvalitě videa, která mi nejvíce vyhovovala + GPS. Instalace tradičně jako všichni zde, tedy skrytá kabeláž tažená pěkně souběžně s originálními svazky v A sloupku tak, aby nic nemohlo kolidovat s airbagy. Zapojení z pojistkové skříně na spínaném napětí a kostřícím bodu přes měnič napětí 12V->5V. Nalepeno na "černé tečky" na skle tak, aby šla vidět vyloženě jen nejnutnější část kamery, tedy jen optika. Fotky jsem dnes jen v rychlosti bliknul při cestě z práce, protože jsem se k tomu za celou dobu nedostal, tedy kvalita nic moc, ale pro názornost stačí. Nebýt dvouměsíčního dodávání kvůli tomu, že bylo objednáno 2x přes Ebay odkud vždy jen dorazilo na poštu do ČR a bylo opět odesláno zpět prodejci a až na třetí pokus přišlo během týdne z Alíka, tak už jsem od listopadu natáčel. Takhle to bylo až od ledna, ale aspoň skoro za třetinovou cenu co tady v eshopech.1 bod
-
poi-radary.eu, tam si vybereš co chceš a necháš vygenerovat variantu SD/USB (zip, který ti to vytvoří rozbalíš na SD) a nahraješ do auta. Aktualizace CZ jsou pořád, zdroj dat pro EU se chystám změnit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Víte co je smutné? Že toto bylo standardem stejně jako mnoho dalších věcí (např. těsnění motorového prostoru z přední hrany, kde dostává auto přímý nápor bordelu za deště a sněhu... ) Doma si to s radostí doděláváme a máme z toho radost a přitom to byly ověřené věci, které v rámci úspor někdo seškrtal... Je to k pláči...1 bod
-
Ahoj. Taky bojuju již delší dobu s vodou na místě řidiče. Voda je jen na místě řidičových nohou(mokrý koberec), pod pedály je sucho. Vodu v autě mám jen při větších deštích. Tak jsem začal stříkat na auto vodu a potom šátral rukou kolem pedálů pod kobercem nahoru, dolů, doprava, doleva - pořád sucho. Tak jsem tedy částečně zdemontoval koberec a začal znovu kropit auto. A ejhle, vidím jak voda stéká z boku prahu, pod nimž vede svazek el. kabelů. Takže hadici jsem nasměřoval na tu část dveří kde vychází kabely z auta ven a prochází gumovou manžetou (taková ta harmonika) - no a v autě byla během chvíle kaluž vody. Problém byl v tom, že manžeta špatně doléhala k rámu auta (byl to snad jen milimetr) a po kabelech stékala voda dovnitř auta. Obmazal jsem z vrchu manžetu silikonem a po dalších třech vodních zatěžkávacích zkouškách se již voda neobjevila, tak snad už bude klid. Toliko o mé vodní eskapádě...třeba to někomu pomůže při obdobném problému.1 bod
-
Za Všechno může platforma BQ CQ AQ PQ Platforma ta za to může prdlajs. Mensi brzdy častější návštěva servisu. Hlavne Autorizovaného.-2 bodů