Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/23/19 ve všech sekcích
-
9 bodů
-
5 bodů
-
3 body
-
Hlavně to chlapi reklamujte v servisu i u Škody (zákaznická linka) ať je nás co nejvíc a ať s tím konečně začne Škoda něco dělat.3 body
-
Jo kolik litru na 100 km asitak usetri rekuperace tim, ze pri jizde neni standardne trvale dobijena autobaterie? Vyplati se to oproti nakladum na nakup nove autobaterie skoro kazde dva roky? Skodovka to byla nucena udelat kvuli plneni emisnich norem, pri jizde se nedobiji, tim padem je o neco malo nizsi spotreba paliva a vejdou se diky tomu do nejnovejsich emisnich norem, za tu cenu, ze se drive znici autobaterie, coz je uz boj majitele auta, pokud to vydrzi zarucni dobu 2 roky.2 body
-
Rekuperace energie, prebiji to baterii pri brzdeni vysokym napetim kolem 15 V, aby to baterie vydrzela, nesmi byt moc nabita, takze ji tzv. inteligentni dobijeni umele udrzuje polovybitou, nabijeci napeti tak skace mezi cca 12 V, coz je moc malo a cca 15 V, coz je zas moc hodne, a tim se baterie nici. Vsechny tyhle zbytecne funkce vcetne SSS vypnes nejjednoduseji vytazenim prebytecneho konektoru z minusoveho polu autobaterie, tim se dobijeni prepne do rezimu standardniho trvaleho konstantniho dobijeciho napeti kolem 14,2 az 14,4 V.2 body
-
Nechci být negativní, ale ten Scout je fakt hnus. Ale to až na OII a "Line" dvojkové Fabie všechny Scouty.. Ty stříbrné plasty jsou jak čínská tržnice..2 body
-
2 body
-
Do foroty určo nemají nic, čekačka na 1,5tsi u kodiaqa je 22 týdnů! Kdo má problém, tak servis a pokud problém přetrvává tak psát na infolinku ŠA a tak dlouho otravovat až se Vám někdo vyjádří. Já odpovědi kolikrát urgoval třeba 3x za týden ten stejný mail jsem poslal, prostě dokud nikdo neodpoví tak budu prudit. Nesrat se s něma.2 body
-
Pokud je slabá baterie, tak se mají odpojovat komfortní spotřebiče automaticky, ale baterie nemá standardně být co slabá (efb 70Ah!), vozidlo ji má dobíjet nebo hlásit závadu a jako závada se tohle má řešit. Všichni tady víme, že stávající rekuperační dobíjecí systém ponechává baterii na 25 až max 50 procentech kapacity (kromě mrazů, kdy se rekuperace automaticky vyřazuje). Výrobce baterií říká, že baterie má být dobita na 80 až 100 procent, jinak se významně zkracuje její životnost. Pro info lze měřit pár týdnů napětí na baterii před nastartováním a porovnat s doporučením výrobce baterií.2 body
-
nemusí se rozebrat celý interiér a není to na celý den - nic ve zlém, ale pokud autům nerozumíš, měl by jsi se poohlédnout po jiné brigádě. Z uvedeného je zřejmé, že je dost nepravděpodobné, že by jsi třeba sám dokázal reálně zhodnotit stav vozu. Nic nenasvědčuje tomu, že by tví zákazníci měli být spokojení, spíš budou pěkně nasraní.2 body
-
Probuh, auto je falesne zamaskovano, nechapu, jak nekdo si furt muze myslet, ze to takhle bude v realu vypadat.....2 body
-
Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto. Dokonale to využívá golf GTI1 bod
-
1 bod
-
Quartz také nemusí být v Ambitionu špatná. No cenu uvidíme, do 14 dnů mají být nové ceníky, aspoň -20tis by tomu slušelo.1 bod
-
1 bod
-
Tak neviem siva ma nezaujala, a zo zadu to vyzera ako by bolo uz naburane cista katastrofa. Uz len dufat ze v reale to je lepsie. Navyse este stale nieje moznost vybrevu 4 sedaciek a predneho skla, ale vraj sa to zmeni. A vo vybave su veci co mi netreba a chybaju co by som chcel (proste blbe balicky vybav) a cena je tiez mimo.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Fabií za 600tis postavis. A bude mít i nějakou výbavu. Kola+volant. [emoji23]1 bod
-
S tym zadnym napisom mi to pride take "z nudze cnost" = obycajny cost cutting. Usetri sa na vyrazani/lisovani otvoru do plechu a na samotnom znaku...1 bod
-
1 bod
-
S tymi napismi podliehaju modnej vlne. Volkswagen zacal Tuaregom a Arteonom, Ford to ma na Focuse. Skoda tiez zacina Scala, Superb. Je to divne, predza znacik je krajsi odznacik. :-)1 bod
-
1 bod
-
Vím že to teď dostanu i s úroky, ale děkuji za čtyři oči . Za mě super oživení. A škoda že je nebude mít i nová Octavia1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Taky nelituji, jen konstatuji, že kdybych počkal, tak bych neudělal špatně, stejně jako že jsem nepočkal a objednal. Každopádně na SIV si počkám a nebudu objednávat FL, pokud nebudu muset1 bod
-
Zdar synci a synčice! Bo ostravak je od přirody aj zvědavy, rozhodl sem se i přes ten luchec vycestovat za hranice Ostravy skoro až do zahraniči. Volba padla na Brno. Misto je to sympaticke, jidlo maju fajne a aj lidi nesu žadni tsypi povětšinu. Pamatky stylu Petrov, Drak (nevim no, ňa to přide jako krokodyl, ale asi maj kvalitnějši matroš jak je u nas na Dubině), kostry po mnichach a podobně už su davno provařene, ale styl kerym se udava to město teď je perfektni, řekl bych že nam zavidi tu naši razovitost a tak se snaži byt tež tvrdi a de jim to. Myslim že mužeme Brno považovat za spojence a začit tam cestovat, bo je tam furt na co čučet. Každym padem, Ostrava je Ostrava a na Hlavaku sem byl rad, že už sem zas mezi svyma, že se mužu projet lokalku, že si mužu dat v hospodě pivo aj v deset rano a nikdo si teho nedřista a že k němu mužu zakusnut mastnu klobasu z řeznictvi kusek od Stodolní. Váš Tsyp1 bod
-
Myslim, ze facelift Superbu neuskodil a celkem se povedl. Na druhou stranu nemam duvod litovat, ze mam verzi bez faceliftu.1 bod
-
Zas na druhou stranu proti FL některých jiných modelů to vypadá stále ještě dobře [emoji846]1 bod
-
@Joker 85 Díky, výsledky vypadají dobře, jen je škoda že NCAP už není až tak o bezpečnosti, v protokolu spousta informací i tom, jak to dobře brzdí, ale o tom jak se při čelním nárazu posunuli jednotlivé prvky interiéru nic (a to to tam v minulosti bývalo...). Uvidíme co Scala, ale nečekám nic jiného než 5*, zajímavé budou ty "jemné rozdíly" které se ale musí hledat (tam bude mít Mazda počítám navrch).1 bod
-
dejte si dohromady nároky na bezpečnost, aerodynamiku, nějakou tu firemní tvář (to opravdu není jen logo), nějaký stav trhu a ... no moc možností tam pak není, pořád je to nějaký kvádr o stejných rozměrech a pak se už jen ubírá.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@osobne Bohužel i tak se vždy najde nějaký "dobrovolník" co mu připadá to osamocené auto hrozně smutné a proto zaparkuje to své co nejblíže to jde1 bod
-
nj tak to bude stáť 200€ , hold nebudeš ziskový +3000€ ale len 2800€ , to prežiješ1 bod
-
A co tam vidíme, bílé auto, podle těch 4 děr na pátých dveřích je půlka světel zakrytá na dveřích je nalepený molitan atd1 bod
-
https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nemecti-policiste-vyskolili-ceskeho-ridice/r~eb139bb67c7411e9ad610cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Palec1 bod
-
Nestydím. Čím víc elektroaut, tím víc elektřiny, tím větší výroba a hlavnè prémie.1 bod
-
Peknu nedelu vsem. Udajne odomknuta 3.8.4 https://uloz.to/!1vIf8VnJXI9h/bndjjhjjehjxhxbxvjzjbshsnzhjs-zip Whats New: New in v3.8: - Advanced diagnostics for Nissan & Infiniti - Support OBDLink MX +1 bod
-
1 bod
-
Tak nová 3 má zvýšené množství ultra vysoce pevné oceli 980 megapascals nebo vyšší na 30% karoserie cca o 3% víc než předchozí model. S přidáním nového obvodového nosníku a rámu zadní strany která se deformuje v akordenovém stylu, aby vytvořily pevné těleso, které dokáže obstát v nárazové síle s rámovou konstrukcí účinně pohlcuje energii. Nové spojení "front to Back" Vícesměrné kruhové struktury. Zvyšuje tuhost a zároveň snižuje zpoždění v přenosu energie. Atd atd. Je toho zásadního docela dost.1 bod
-
1 bod
-
Na tak malé místa stačí hadr a ruce. Pak stačí leštit a leštit. Chce to trpělivost. Vzít si nějakou brusnou pastu, třeba Tempo.-1 bodů