Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/16/19 ve všech sekcích
-
Ať si každý rozhodne, pro co je Sice starší materiál, ale je to AUDI s náskokem Models with energy management system: The alternator on a model with an energy management system comes fitted with a LIN regulator. These alternators have two terminals: the bolted B+ terminal, as well as a double connector in which only pin 1 is assigned to the LIN line, and pin 2 remains unassigned. The data bus diagnostic interface J533 sends LIN messages to the LIN regulator. Depending on the status of the onboard power supply, these LIN messages specify voltage values of between 12.2 volts and 15 volts, which the regulator then sets. If these voltage values are not set, e.g. because of a broken LIN line, the regulator detects this and sets a constant alternator voltage of 14.3 volts on expiration of a pre-defined interval. Energy management.pdf4 body
-
Nechci se vám motat do této smysluplné diskuze, ale v minulých dobách, kdy se teplota baterky neměřila a dobíjelo se trvale "konstantním" napětím, tak problémy s dobíjením a životností baterie nebyly. Když se bude takto dobíjet i dnes, tak to o nic horší než minule nebude.4 body
-
3 body
-
Jasně, jenže když nedáš blinkr, obvykle nepotkáš rozjetý rychlík... A teď to zase rozeběhlo kampaň o jakýchsi nebezpečných přejezdech, i když přejezd sám o sobě ještě nikomu neublížil. Dělají si to ti adepti na Darwinovu cenu sami. Stejný přejezd jako z té výše zmíněné nehody a na něm jiný idiot. A toto je prosím pěkně zabezpečený přejezd, které podle kampaně redaktorů masmédií mají být všude za obrovských finančních nákladů, přitom většinou stačí dávat pozor a používat selský rozum...2 body
-
2 body
-
jen by mě zajímalo, co to dělá se složením výfukových plynů, prý že nafta škodí :)2 body
-
2 body
-
Mam za to, ze vyrobce nespoleha na profukovani motoroveho prostoru za ucelem ochlazovani baterky.... To bych ji pri nekolika nasobnem stani a popojizdeni na D1 v tropickych vedrech uz davno vyvaril. To auto musi vydrzet stat na miste se spustenym motorem. Neco uchladi vetrak, ale urcite nechladi baterku. Jednou jsem schvalne otevrel kapotu a neudrzim ruku na plastech.2 body
-
Jsem téhož názoru. Najít autu nového sponzora. Nejlépe přes Škoda+. A tohoto drobného mínusu bude rázem plus :-)2 body
-
Potlačí se nedobíjení a přebíjení autobaterie. Projeví se to prodloužením životnosti autobaterie. Lepší ale rekuperaci úplně vypnout, než ji jen potlačovat. Pro autobaterii je nejlepší ji dobíjet stálým konstantním napětím a ne střídat vysoké a nízké napětí, jak to dělá auto při rekuperaci energie.2 body
-
Čas a nastavení zůstanou. Podle mě v této cenové relaci žádná z těch vyjmenovaných není vyloženě špatná.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Interiér by měl být povedený a dost věcí na který si občas někdo postěžoval se vyřešilo a upravilo. Exteriér bude mezi sup a scal což si myslím nikoho neurazí ale spíš potěší. Ps: nějaká babka u kafe vyprávěla1 bod
-
1 bod
-
bavím se o ojetým autě... třeba 150 000km nebo tak.... to bych nikdy nekoupil... Vrácenej operák dobrá koupě? nevím no, s fleetovými prodlouženými servisními intervaly....1 bod
-
I kdyby nefungovala, ukládá zákon řidiči povinnosti: Železniční přejezd § 28 (1) Před železničním přejezdem si musí řidič počínat zvlášť opatrně, zejména se přesvědčit, zda může železniční přejezd bezpečně přejet. (3) Ve vzdálenosti 50 m před železničním přejezdem a při jeho přejíždění smí řidič jet rychlostí nejvýše 30 km.h. Svítí-li přerušované bílé světlo signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení, smí 50 m před železničním přejezdem a při jeho přejíždění jet rychlostí nejvýše 50 km.h. Při přejíždění železničního přejezdu nesmí řidič zbytečně prodlužovat dobu jeho přejíždění. § 29 (1) Řidič nesmí vjíždět na železniční přejezd, a) je-li dávána výstraha dvěma červenými střídavě přerušovanými světly signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení, b) je-li dávána výstraha přerušovaným zvukem houkačky nebo zvonku přejezdového zabezpečovacího zařízení, c) sklápějí-li se, jsou-li sklopeny nebo zdvihají-li se závory, d) je-li již vidět nebo slyšet přijíždějící vlak nebo jiné drážní vozidlo nebo je-li slyšet jeho houkání nebo pískání; toto neplatí, svítí-li přerušované bílé světlo signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení, e) dává-li znamení k zastavení vozidla zaměstnanec dráhy kroužením červeným nebo žlutým praporkem a za snížené viditelnosti kroužením červeným světlem, f) nedovoluje-li situace za železničním přejezdem jeho bezpečné přejetí a pokračování v jízdě. Dodržují to všichni? Ani náhodu, vidím to každou chvíli... Pak se nemůžete divit, že to takto dopadá.1 bod
-
Sú veci, ktoré na FL jednoznačne chválim, ako napr. nové matrix LED, full kessy anové bezpečnostné systémy. Ale tá chrómová lišta medzi zadnými svetlami (tuším to majú presne rovnako niektoré Mazdy, čím viac chróm-tým viac Adidas) a nápis Š K O D A alá P A N A M E R A, proste toto by som nechcel. Určite si na to ľudia zvyknú a stane sa to normálom, možno v tom budú pokračovať aj iné automobilky ale ja som celkom rád že mám pred FL.1 bod
-
Je krasne, jak je vnimani vzhledu subjektivni. Ja jsem na to zrovna chtel napsat NE, NE, NE a jeste jednou NE1 bod
-
@malé zvíře Omyl, pojištěnému viníkovi to bude u spodní části zad, protože se vše zatáhne z jeho povinného ručení. Leda by jel pod vlivem apod. Jinak ho bude trápit jenom případný postih za porušení zákona, na který nemáš ani nejmenší vliv. @Daveh Automaticky nepůjde určitě nic, náhradu jakékoliv újmy je třeba nejprve uplatnit. V případě jednoznačně zaviněné dopraví nehody se bude vše (tzn. i výše řečené) řešit z povinného ručení viníka. V případě nehody v zahraničí si na ČKP vyhledej, kdo ji u nás zastupuje, a s ním potom budeš své nároky řešit. Rakouskou Allianz s naší Allianz, Donau s Kooperativou, Ergo s Dekrou CZ, Euroherc s Generali, Garantu s Avusem... Teprve kdyby nebyla s pojišťovnou/zástupcem kloudná řeč, přijde na řadu soud. V případě požadavku na odškodnění za psychickou újmu je potom soud téměř jistý - bez rozhodnutí soudu ti jednoduše nikdo nic nedá.1 bod
-
Celkove je chlazeny motorovy prostor, takze tim padem i baterie. Udajne ji nejvic ublizuji extremni teploty, jak vysoke, tak nizke. Proto je (byva) taky obalena. Jinak pro upresneni, Zdeneek je jeden z mnoha Zdendovych (osobneho) prezdivek.1 bod
-
Karoq má elektrickou ruční brzdu, OIII má manuální ruční brzdu, takže je tam zásadní rozdíl.1 bod
-
Za mě jsou krásné obě verze. Stará verze v žádném případě neurází. Ta se prostě Škodě povedla a koukatelná bude ještě mnoho let [emoji106].1 bod
-
To jsou klasické přídavné zátěžové pružiny, co si dávali na auta ti, kteří tahají neustále plný kufr např. na servisních vozidlech s nářadím, které je moc těžké a auto by tak stále sedělo na zadku. Dávali jsem ve firmě také na servisní auta.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ano, pokud je to na rovině, ručka být vyloženě nemusí (ale stejně bych ji použil, je to pro převodovku lepší, kdyby cokoli, aspoň to pak nevisí na té západce). Ale jinak správný postup je - N, ruční, nechat auto sednout a pak až P.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ze se autobaterie chladi proudem vzduchu? Jak jsi na to prisel? To by me tedy zajimalo, proc by umistovala skodovka autobaterie v motorovem prostoru do toho textilniho pouzdra, kdyz by je zamyslela chladit proudem vzduchu? https://www.cc-autodily.cz/pouzdro-baterie-octav1 bod
-
Hlavně to žádnou teplotu autobaterie neměří, pouze to nějakým výpočtem odhaduje teplotu autobaterie v závislosti na jejím přebíjení vysokým napětím kolem 15 V při rekuperaci. Ta vypočtená teplota může být klidně odlišná od skutečné.1 bod
-
1 bod
-
Viděl jsem toho hodně, ale tohle je jiná liga... https://www.novinky.cz/krimi/clanek/ridicka-na-d11-zastavila-v-levem-pruhu-napalilo-do-ni-dalsi-auto-402896151 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vzhledem k tomu, že je to přímovstřikový motor, tak se na stěnách sání a na ventilech žádné palivo nevysráží.1 bod
-
Teoreticky spocitana teplota autobaterie pri prebijeni napetim 15V logicky nebude dulezita pri vypnute rekuperaci, kdy k prebijeni 15V proste nedochazi.0 bodů
-
0 bodů
-
Jo takze system hlida nejaky udaj o namerene teplote baterie bez teplotniho cidla. Jak logicke. Pradepodobne je SW pripraven na lepsi HW, ale Skoda tam ten lepsi HW jeste nedala.0 bodů
-
0 bodů
-
-1 bodů
-
Ferda25: na toho dotyčného snad nejde ani reagovat, u mě u obou aut s potlačenou rekuperací naprostá spokojenost?díky! Chtěl bych vidět tu baterku "vařit" jak třebas teď bylo v Chorvatsku +42 a dálnice měla +65 s odpojeným drátem a řj si myslí že má -50??? Ale Snowman YETI není SUPERB holt jinej gang? Bojler: Paráda že to frčí, vlastní práce??-1 bodů
-
Janci47: jasně, jak se teplota zvýší dobíjení se omezí, pak alternátor krmí pouze vozidlo, pak je kolem baterky proud vzduchu pri jízdě a to ji chladí, pak sahary, holt není to felda. Dobrý článek na tohle téma byl ve světě motorů, zkusím pohledat. Osobne: Kdybys aspoň tušil kdo je Ferda25. Je to vývojář a programátor a jeho jazyk je 10111000111. Elektriku ve VW zná do nejmenšího detailu a je to prima kluk, tak jeho tvrzení buď tak laskav nezpochybňuj. Kdo chce, ať si dělá se svým autem co chce, hlavně ať nikoho na silnici neohrožuje a neomezuje třeba svojí vyvřelou baterkou nebo spáleným alternátorem, protože si odpojil drát! Úpravy elektriky, jasně, ale pouze v určité mezi a pouze u toho kdo ví co dělá! Pawouku kdyžtak to smázni, ale nejde si jen tak drbat do elektriky odpojením kabelu a ještě nevědět co všechno to může způsobit, dík.-1 bodů
-
Původně jsem nechtěl reagovat...zamysli se prosím, jestli skutečně víš co děláš a co se může stát při odpojení onoho kabelu od řj baterky a prosím "neposkytuj" tyto moudra dále ostatním! Díval jsi se někdy kolik je průduchů v přední masce, mezi kapotou motoru a maskou je také škvíra( my, trojkoví superbáci víme své o špinění krytu motoru?? ), dále pak v předním nárazníku. Všemi těmito otvory je při jízdě, nebo při stání pomocí ventilátoru/ů dochlazovaní nasáván vzduch do motorového prostoru. Když se pak koukneš pod auto a uvidíš plastový kryt, nikdy není vzadu, u svého konce uzavřen kolem náprav a výfuku. Těmito dírami pak chodí do motorového prostoru kuny, kočky, potkáni a jiná verbež.? No a při troše představivosti si představ když auto jede a kolem motoru, jeho příslušenství třeba turba,DPF/GPF, EGR ventilu a nebo AKUMULÁTORU, proudí tento ochlazující proud vzduchu( ano, pytel na baterku ve tvém odkazu ji skutečně chrání jak v lětě před horkem tak v zimě před chladem) .Teplota v motorovém prostoru by bez toho proudění dosahovala v lětě klidně přes 150.stupňů celsia. S DPF/GPF při regeneraci možná i víc? V zimě v zahřívací fázi motoru je sice toto větrání mírně na škodu, ale jinak to udělat nelze, třeba Superb 2.0Tdi 110kw má na sahaře elektrické klapky které regulují proud tohotu vzduchu.-1 bodů
-
Ve škodaplus kupuji již čtvrté auto - vždy s pocitem lepší záruky, lepšího servisu octavia 2 - v rámci jejich roční záruky řešeny dvě reklamace ke spokojenosti rapid - měl záruku tovární takže tam šlo vše na škodovku yeti - neřešeno Vždy jsem měl pocit že je o mě jaksi lépe postaráno edit: pawoukova negativni reakce na moji kladnou zkusenost je dost usmevna :)-1 bodů