Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/10/20 ve všech sekcích
-
3 body
-
Koupil jsem Octávii III s tímto motorem před rokem z autobazaru aaa, nečekal, jsem že i přes tak malinký objem bude tak dobře jezdit, mám několik cest Praha - Olomouc v plném autě, a plném kufru. Auto na dálnici jede skvěle. Mám tam teď najeto 189 tisíc km, a zatím jsem neměl žádný problém.3 body
-
Jak je známo Škoda Fabia 3 facelift dostala ve výbavě STYLE a Monte Carlo Bi-LED světlomety s funkcí přisvěcování při odbočování (Corner). Jedná se o statické LED světlomety bez natáčení do zatáček, pouze s nivelací tj. nastavení výšky podle zatížení. A Škoda opravdu nekecala a použila do Fabie a stejně tak i do Scale LED diody od firmy Osram. Složení světlometu: Low beam: potkávací světla, výkon 15W – skládá se ze 7mi LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP High beam: dálková světla, výkon 17W – skládá se ze 5ti LED Osram Oslon Black Flat - LUW HWQP Corner light: přísvit do zatáček, výkon 6W – 1 LED, Osram Oslon Black Flat - KW H3L531.TE Směrové světlo: žárovka PWY24W DRL/POS: denní svícení/poziční světla, 12V 4/0,4W – výrobce a označení použitých LED se mě nepovedlo identifikovat. Dostalo se mě do ruk poškozené světlo z bouračky, takže koho zajímá co je uvnitř je tu několik fotek: Zarazilo mě, že LED diody pro potkávací a dálkové světlo nejsou narozdíl od LED diody pro přísvit do zatáčky na hliníkové DPS, ale pouze na klasické cuprexitové DPS, sice je to přišroubované k chladiči, ale i tak. No snad se to neupeče. Low beam: 15W - 7led - tj. cca 2,14W/led - tj. cca 240Lm/led - tj. světelný tok cca 1680Lm Měření na laboratorním zdroji: U=20,6V I=0,7A High beam: 17W - 5led - tj. 3,4W/led - tj. cca 330Lm/led - tj. světelný tok cca 1650Lm Měření na laboratorním zdroji: U=15,2V I=1,05A Corner light: 6W - 1led složená ze 3 čipů - tj. světelný tok cca 750Lm Měření na laboratorním zdroji: U=8,9V I=0,7A Uvedené hodnoty jsou pouze orientační.2 body
-
1 bod
-
První (novodobá) Octavia měla otvírání na palubní desce nad rádiem nebo u ruční brzdy: První Fabia měla (v závislosti na výbavě) otvírání u řidiče vedle sedačky (spolu s kufrem): A první (novodobý) Superb to měl také (na dveřích): 2. generace už to myslím neměli a vrací se to až s Superbem iV a novou O IV. Ano, toto je maličkost a nic to nemění. No na druhou stranu to pak vyvolává otázku, když toto špatně, co je špatně dál? Viz třeba ty rozdílné dojezdy, čemu pak věřit?1 bod
-
Přesedlal jsem před rokem z O1 na 15" balonech na Rapida 2019 a jeho 215-16" galusky, měl jsem hrozný pocity. Gumy byly po prodeji nafouknutý na max limit. Po snížení tlaku na střední zatížení je to o dost lepší a na zimních 15" 185? jsem už spokojený. Polaboruj s tlakem případně si ověř na měřáku odchylku, každý ukazuje jinak.1 bod
-
To, že to je první škoda s víčkem nádrže otevoratelnym zevnitř je kec a lež novinaře jen proto, aby vydělal na prohlížení videa a ví o tom prd. Mé 1. Auto byla f1 R. V. 2001 1.4. MPi a taky jsem otevíral víčko nádrže tlačítkem tak samo jako v superbu. To jako nebyla škoda? Ten chlap ve videu v té době už kačenky netahal. Měl by to vědět, když takhle dokáže lhát.1 bod
-
1 bod
-
Obecný popis odvětrání nádrže. Mohl by to dělat tento ventil "elektromagnetický ventil nádobky s aktivním uhlím N80". Ale vzhledem k tomu, že k tomuto motoru nejsou žádné dostupné podrobnější materiály, těžko soudit.1 bod
-
kombi: 6V0 867 233 C 9B9 - A-stĺpik vľavo 6V0 867 233 C 9B9 - A-stĺpik vpravo 6V0 867 243 C 9B9 - B-stĺpik vľavo 6V0 867 244 C 9B9 - B-stĺpik vpravo 6V0 867 287 C 9B9 - C-stĺpik vľavo 6V0 867 288 C 9B9 - C-stĺpik vpravo 6V0 867 245 A 9B9 - D-stĺpik vľavo 6V0 867 246 A 9B9 - D-stĺpik vpravo cena asi 280-300 Kč za ks. A-B stĺpiky sú totožné aj pre hatch. doplním do pôvodného príspevku1 bod
-
1 bod
-
Tak to je hodne slusnej najezd. Mne stale prekvapuje, ze jsem na tenhle motor nenasel co do poruchovosti a konstrukcnich problemu vubec nic negativniho.1 bod
-
O3 před fl má 2 druhý žárovky v zadní mlhovce. Na mé O3 z roku 2014 je stejná jako brzdové tj P21W s paticí BA15s, otec má O3 2016 má halogen H21W s paticí BAY9s Od jakého data to je jiné ale netuším1 bod
-
Michal B. ahoj u toho hybridu to bude vyloženě se naučit jezdit s tím a umět využít potenciál elektřiny. Smysl to rozhodně dává a má. Pokud budeš jezdit do práce 20 a z práce 20 jezdíš na elektrinu ,pokud auto dobiješ. A dálky, když se naučíš s tím jezdit budeš zvládat delší trasy hybridně. Ještě čekám až příjde dlouhodobější test i na delší trasy. Jediné co mě vadí je že u Škody asi nebude nikdy 4x4 což u Kodiaqu , který bude i v hybridu ,je docela škoda. Ale zase to bude nejspíš vykoupeno vyšším výkonem. (Seat avízoval u bráchy 180kw což už by bylo velmi slušné i na Kodiaq.)1 bod
-
Čo tam po smajlíkoch... Mňa viac serie, že sa už na konci stránky na klikátku DALŠÍ NEPŘEČTENÉ TÉMA síce zobrazuje názov témy, no bohužiaľ nie ďalšej ale tej aktuálnej... Takže ako sa hovorí na západe: Z blata do louže...1 bod
-
Čekat něco takového od VW by byla věčnost, max.v třídě malých aut umí Polo na zemní plyn. Doporučuji se s tím Yarisem svést, ten pohon nemusí vyhovovat každému, celkovou dynamikou to je na úrovni Fabie MPi přecházet na to z 81kW .... Dálnici to občas dá, ale ve 130 už bude obtěžovat hlukem, ta eCVt na dálnici obecně není, mimo město a město paráda. Ale doporučuji delší zkušební jízdu, některé salony půjčí auto na dvě hodiny a v klidu si to člověk sám vyzkouší.1 bod
-
Tady hovoříte o trestné věci, něco odkloňovat a vyhýbat se placení daní. Pokud to ovšem nazvete jak se patří, tedy "OPTIMALIZOVAT" tak pak je to v pořádku. :-) :-) :-)1 bod
-
1 bod
-
@Nemfis Zatím ne, zatím Škodovácké klíče umějí "jen" vypnutí po odložení.1 bod
-
@Čečulák H7 do potkavacek CZK 1,070.07 32% Off | Novsight 90W 12000LM Car LED Headlight H7 H11 LED Light Bulbs for Cars D1S D2S D5S 9005/HB3 9012(HIR2) LED Car Lights 6500K 12V https://a.aliexpress.com/nOIiExc471 bod
-
Je mi jasné, že Fabia3 je koncepčně stará, ale po zkušenostech s bez nabíjecím hybridem říkám, že toto je velmi dobrý počin dát do kategorie malých aut. Stále mají aspoň v chudších zemích větší tržní podíl a na město i vesnice. https://www.autorevue.cz/renault-zverejnil-podrobnosti-o-hybridnim-cliu-a-capturu-na-trh-je-uvede-uz-brzy1 bod
-
1 bod
-
Po novom by už kľúče mali obsahovať tú vychytávku, že ak leží niekde bez pohybu pár minút, že sa deaktivuje baterka, nie? Čiže žiadne nadmerné vybíjanie baterky by nemalo hroziť. Každopádne tiež si neviem predstaviť furt doma vyťahovať kľúč z vrecka na nohaviciach a odkladať ho do schránky v aute, aby som ho potom ráno zase musel strkať späť do vrecka. Práve preto som si objednal kessy, aby som toto nemusel absolvovať. Ale každý máme iné zvyky.. :)1 bod
-
Jak se mírně oteplilo, tak už mi to s tou teplotou nepíše. Projížděl jsem ostatní podobný vlákna tady na fóru a zjistil jsem, že ten snímač na mínus pólu obsahuje i čidlo teploty. Já jelikož mám aku v kufru pod rezervou, tak jí zahřátí trvá prostě dlouho. Zase na druhou stranu o to déle trvá, než nastoupí rekuperace, takže to vlastně ničemu nevadí. Jinak zkusil jsem ten konektor na mínus pólu odpojit, abych se dozvěděl co se bude dít. Všude čtu, že se dobíjení přepne do standartního režimu a dobíjí to těch 14,4 V. No u mého auta bylo napětí stále 14,9 V - tedy hodnota kam se napětí dostane při brždění motorem - rekuperaci. Po půlhodině jízdy, kdy to stále drželo 14,9 V a auto psalo "vysoká potřeba energie pro vozidlo" jsem zastavil a konektor znovu připojil. Okamžitě bylo auto spokojený S/S byl dostupný. Doma jsem kouknul VCDSkou do pamětí a zjistil jsem, že v paměti řj motoru není žádnej záznam, jen v jednotce gatewai je že není komunikace se snímačem baterky. S STK ME by tedy neměl být problém ani s odpojeným konektorem, protože ty zajímá jen paměť řj. motoru a readinnes kód a ten je v tomto případě OK. Takže na to kálím a konektor nechám připojenej. S autem není problém, no a když baterie za 3 roky exne, tak holt se koupí nová a pojede se dál. Varta 70 Ah AGM stojí na netu 3000 kč, což se dá přežít...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Každopádně Oktávka v celkem normální výbavě za 911tKč - to bych spíš čekal u Superba.... Pro zajímavost, jaká se dá sehnat sleva na SIII https://www.autocentrum-jc.cz/cz/skoda-superb-style-1-6-tdi-88-kw-dsg-id-2101 bod
-
To vis ze jo, to jsou takove komplexi prazske cechackovske mindracky. Delame neco pro projektanty DE BMW ohledne toho planovaneho polygonu, sefove jezdi do Mnichova do BMW Rapidem a co jako, nikoho to nezajima. Projektanti z BMW sem zase prijeli v Sharanu. Mnohem vetsi vahu ma povest firmy, jeji spolehlivost a preference. Strejda zase krom jine vozi pro DE postu nejake letaky uz roky. Vzdy si vyzadaji jeho, pac s nim jsou spokojeni, vzdy vse dovezl v poradku a vcas. A kazdej sere na to, ze osobne jezdi ve Skodovkach. A objem te prace uz bylo taky za miliony. A ti u kterych by se mozna koukalo jakym autem prijedou uz davno litaji letadly. Tak ze takovy pristup maji mozna u nas par rado by podnikatelu s rocnim obratem milion korun co jeho zamestnanci delaji za minimalni mzdu a on je ten big boss co ukazuje co na toho 2roky ojeteho BMW ma.1 bod
-
divný že i já takovýhle smlouvy podepisuji s oktávkou :-D lepší než přijet dražším novým autem....1 bod
-
1 bod
-
Ano v podstatě to je on. Pouze má pár změn kvůli příčnému uložení. V audi je podélně. A jestli bude i s manuálem? Asi ne, ani 140kw nejde objednat s manuálem1 bod
-
Tak už víte proč má SCALA takové problémy s kvalitou výroby a proč i zde řešíme její různé chyby a nedodělky ? Pokud ještě né, tak si prosím přečtěte nový Svět motorů č. 2/2020 a jeho bazarovou rubriku o Škodě Kodiag !!! Ne nebojte se, opravdu jsem se nepřepsal v typech aut a vím, že je zde rubrika o Scale, ale u toho Kodiagu redaktor Vaculík přesně a podrobně popisuje, proč nové modely Škodovek mají tolik zbytečných problémů a nedostatků a při logice srovnávání to přesně pasuje i na Scalu. Odcituji jen jednu větu z článku, která je dosti vypovídající: " Výrobce by měl přehodnotit priority a vozy pouštět z továrny třeba později, třeba pomaleji, ale dodělané." Vaculík ať je jaký chce (občas napíše i určité nepřesnosti), tak je asi jediný motoristický novinář v ČR, který se nebojí nazývat věci pravým jménem. PS: Pokud máte někdo možnost ten článek sem dát v pdf., tak by to bylo dobré, já bohužel tu techniku na to nemám.1 bod
-
Info o donglu pro bezdrátový CarPlay sleduju už pár měsíců a jeden už mám na cestě z Amazonu. Kdo by chtěl se dozvědět více, tak zde je celé vlákno diskuze o nových donglech https://forums.macrumors.com/threads/carplay-adapter-to-convert-to-wireless-carplay.2193978 Zatím nejdál jsou dva stejné dongly Carlinkit a CarPlay2air. Zpočátku měly dost chyb a ne na všechny vozy fungovaly správně. Postupně se však podařila většina vychytat a na modely VW, Škoda, Seat, Audi atd. už by mohly fungovat bez problémů. Jak mi dorazí, vyzkouším a případě Vašeho zájmu se podělím o zkušenosti. BTW dobře jsem udělal, že jsem si do Karoqa dal bezdratové nabíjení, teď ho snad konečně využiju :)1 bod
-
Ked by niekto chcel CarPlay bezdrotovo, vyskusane u britskych kolegov s Columbusom, vid recenzie na ali1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Takhle se to nedá úplně brát. V průběhu životního cyklu se i tak dělají různé úpravy a optimalizace. Ne vždy musí být k lepšímu. Takže třeba i po x letech výroby může dojít k tomu, že v rámci nějaké úpravy se tam projeví něco, s čím předem ne zcela úplně počítali.... Jinak jestli se nepletu, tak ten motor už jezdí v Audinách.1 bod
-
Progresivni rizeni ma sice promenlivy prevod, ale je stale zalozeny na mechanicke vazbe. Podle polohy volantu se strmost rizeni meni tak, aby ridic nemusel pri vetsim zataceni tolik kroutit volantem. Prepnuti modu nema na prevodovy pomer vliv. Muze ale mit vliv na tuhost rizeni.1 bod
-
@osobne Bohužel i tak se vždy najde nějaký "dobrovolník" co mu připadá to osamocené auto hrozně smutné a proto zaparkuje to své co nejblíže to jde1 bod
-
Přeložil jsem některé volby úprav, tedy ty co jsou přístupné na mém Yeti MR2017.1 bod
-
A opravdu musíš mít to nejnovější, co se teď bude testovat na uživatelích, namísto odladěné staré generace? Protože každej novej motor má zezačátku nějaký problémy, než se vychytají mouchy, a takhle je budeš pravděpodobně platit ty. Ostatně i DFens se nechal slyšet, že odladění výroby nové generace techniky trvá vždycky okolo roku, a tenhle interval je v podstatě nezávislej na výrobci a typu techniky. (kup si co chceš, tohle je jen k zamyšlení, ale EA288 už jsou léta používaný motory a kromě variabilního časování a vodních pump s tím zatím nejsou závažnější problémy, což se o úplně novým motoru asi říct nedá)-1 bodů