Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Popu

    Popu

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      12

    • Počet příspěvků

      9 422


  2. stanmar

    stanmar

    Člen ŠKODA Klubu


    • Body

      8

    • Počet příspěvků

      8 646


  3. Joker 85

    Joker 85

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      774


  4. Jan R.

    Jan R.

    Uživatel


    • Body

      6

    • Počet příspěvků

      7 288


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 23.5.2019 ve všech sekcích

  1. Jasně a proto raději jezdíš s vlastní
    5 bodů
  2. 3 body
  3. Hlavně to chlapi reklamujte v servisu i u Škody (zákaznická linka) ať je nás co nejvíc a ať s tím konečně začne Škoda něco dělat.
    3 body
  4. Jo kolik litru na 100 km asitak usetri rekuperace tim, ze pri jizde neni standardne trvale dobijena autobaterie? Vyplati se to oproti nakladum na nakup nove autobaterie skoro kazde dva roky? Skodovka to byla nucena udelat kvuli plneni emisnich norem, pri jizde se nedobiji, tim padem je o neco malo nizsi spotreba paliva a vejdou se diky tomu do nejnovejsich emisnich norem, za tu cenu, ze se drive znici autobaterie, coz je uz boj majitele auta, pokud to vydrzi zarucni dobu 2 roky.
    2 body
  5. Rekuperace energie, prebiji to baterii pri brzdeni vysokym napetim kolem 15 V, aby to baterie vydrzela, nesmi byt moc nabita, takze ji tzv. inteligentni dobijeni umele udrzuje polovybitou, nabijeci napeti tak skace mezi cca 12 V, coz je moc malo a cca 15 V, coz je zas moc hodne, a tim se baterie nici. Vsechny tyhle zbytecne funkce vcetne SSS vypnes nejjednoduseji vytazenim prebytecneho konektoru z minusoveho polu autobaterie, tim se dobijeni prepne do rezimu standardniho trvaleho konstantniho dobijeciho napeti kolem 14,2 az 14,4 V.
    2 body
  6. Nechci být negativní, ale ten Scout je fakt hnus. Ale to až na OII a "Line" dvojkové Fabie všechny Scouty.. Ty stříbrné plasty jsou jak čínská tržnice..
    2 body
  7. A to hlavně ti, jenž škodovku vůbec nemají
    2 body
  8. Do foroty určo nemají nic, čekačka na 1,5tsi u kodiaqa je 22 týdnů! Kdo má problém, tak servis a pokud problém přetrvává tak psát na infolinku ŠA a tak dlouho otravovat až se Vám někdo vyjádří. Já odpovědi kolikrát urgoval třeba 3x za týden ten stejný mail jsem poslal, prostě dokud nikdo neodpoví tak budu prudit. Nesrat se s něma.
    2 body
  9. Pokud je slabá baterie, tak se mají odpojovat komfortní spotřebiče automaticky, ale baterie nemá standardně být co slabá (efb 70Ah!), vozidlo ji má dobíjet nebo hlásit závadu a jako závada se tohle má řešit. Všichni tady víme, že stávající rekuperační dobíjecí systém ponechává baterii na 25 až max 50 procentech kapacity (kromě mrazů, kdy se rekuperace automaticky vyřazuje). Výrobce baterií říká, že baterie má být dobita na 80 až 100 procent, jinak se významně zkracuje její životnost. Pro info lze měřit pár týdnů napětí na baterii před nastartováním a porovnat s doporučením výrobce baterií.
    2 body
  10. nemusí se rozebrat celý interiér a není to na celý den - nic ve zlém, ale pokud autům nerozumíš, měl by jsi se poohlédnout po jiné brigádě. Z uvedeného je zřejmé, že je dost nepravděpodobné, že by jsi třeba sám dokázal reálně zhodnotit stav vozu. Nic nenasvědčuje tomu, že by tví zákazníci měli být spokojení, spíš budou pěkně nasraní.
    2 body
  11. Probuh, auto je falesne zamaskovano, nechapu, jak nekdo si furt muze myslet, ze to takhle bude v realu vypadat.....
    2 body
  12. Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto. Dokonale to využívá golf GTI
    1 bod
  13. Quartz také nemusí být v Ambitionu špatná. No cenu uvidíme, do 14 dnů mají být nové ceníky, aspoň -20tis by tomu slušelo.
    1 bod
  14. Ty nejsi objektivní, ale zoufalý [emoji23]
    1 bod
  15. Tak neviem siva ma nezaujala, a zo zadu to vyzera ako by bolo uz naburane cista katastrofa. Uz len dufat ze v reale to je lepsie. Navyse este stale nieje moznost vybrevu 4 sedaciek a predneho skla, ale vraj sa to zmeni. A vo vybave su veci co mi netreba a chybaju co by som chcel (proste blbe balicky vybav) a cena je tiez mimo.
    1 bod
  16. Dnes přivezli Ambition s paketem Exterier. Za mě tedy plechové dveře bez skla vypadaji lépe, nápis nevypadá špatně na té šedé, odskok u světel je také nesouvisí tedy s prodlouženým sklem ( to se mi tedy nelíbí). Za 420tis žádná hitparáda, šedá ale pěkná. Schodou okolností dnes v ulici nová Style.
    1 bod
  17. než jezdit služební Škodovkou to dám raději výpověď. [emoji3]
    1 bod
  18. a nebudeš mít ani dilema s motorem, dají ti vybrat z jediné motorizace
    1 bod
  19. Fabií za 600tis postavis. A bude mít i nějakou výbavu. Kola+volant. [emoji23]
    1 bod
  20. S tym zadnym napisom mi to pride take "z nudze cnost" = obycajny cost cutting. Usetri sa na vyrazani/lisovani otvoru do plechu a na samotnom znaku...
    1 bod
  21. Tisková zpráva k výbavě Scout: 190523_Tiskova_zprava.pdf
    1 bod
  22. S tymi napismi podliehaju modnej vlne. Volkswagen zacal Tuaregom a Arteonom, Ford to ma na Focuse. Skoda tiez zacina Scala, Superb. Je to divne, predza znacik je krajsi odznacik. :-)
    1 bod
  23. Já bych taky předface nechtěl
    1 bod
  24. Vím že to teď dostanu i s úroky, ale děkuji za čtyři oči . Za mě super oživení. A škoda že je nebude mít i nová Octavia
    1 bod
  25. Líbí se mi. Jsem rád, že jsem počkal ??
    1 bod
  26. To víš, jsem strašně vztahovačný
    1 bod
  27. Taky nelituji, jen konstatuji, že kdybych počkal, tak bych neudělal špatně, stejně jako že jsem nepočkal a objednal. Každopádně na SIV si počkám a nebudu objednávat FL, pokud nebudu muset
    1 bod
  28. Zdar synci a synčice! Bo ostravak je od přirody aj zvědavy, rozhodl sem se i přes ten luchec vycestovat za hranice Ostravy skoro až do zahraniči. Volba padla na Brno. Misto je to sympaticke, jidlo maju fajne a aj lidi nesu žadni tsypi povětšinu. Pamatky stylu Petrov, Drak (nevim no, ňa to přide jako krokodyl, ale asi maj kvalitnějši matroš jak je u nas na Dubině), kostry po mnichach a podobně už su davno provařene, ale styl kerym se udava to město teď je perfektni, řekl bych že nam zavidi tu naši razovitost a tak se snaži byt tež tvrdi a de jim to. Myslim že mužeme Brno považovat za spojence a začit tam cestovat, bo je tam furt na co čučet. Každym padem, Ostrava je Ostrava a na Hlavaku sem byl rad, že už sem zas mezi svyma, že se mužu projet lokalku, že si mužu dat v hospodě pivo aj v deset rano a nikdo si teho nedřista a že k němu mužu zakusnut mastnu klobasu z řeznictvi kusek od Stodolní. Váš Tsyp
    1 bod
  29. Myslim, ze facelift Superbu neuskodil a celkem se povedl. Na druhou stranu nemam duvod litovat, ze mam verzi bez faceliftu.
    1 bod
  30. Zas na druhou stranu proti FL některých jiných modelů to vypadá stále ještě dobře [emoji846]
    1 bod
  31. @Joker 85 Díky, výsledky vypadají dobře, jen je škoda že NCAP už není až tak o bezpečnosti, v protokolu spousta informací i tom, jak to dobře brzdí, ale o tom jak se při čelním nárazu posunuli jednotlivé prvky interiéru nic (a to to tam v minulosti bývalo...). Uvidíme co Scala, ale nečekám nic jiného než 5*, zajímavé budou ty "jemné rozdíly" které se ale musí hledat (tam bude mít Mazda počítám navrch).
    1 bod
  32. dejte si dohromady nároky na bezpečnost, aerodynamiku, nějakou tu firemní tvář (to opravdu není jen logo), nějaký stav trhu a ... no moc možností tam pak není, pořád je to nějaký kvádr o stejných rozměrech a pak se už jen ubírá.
    1 bod
  33. Trvej na bezplatné výměně.
    1 bod
  34. https://www.euroncap.com/en/results/mazda/3/35876
    1 bod
  35. @osobne Bohužel i tak se vždy najde nějaký "dobrovolník" co mu připadá to osamocené auto hrozně smutné a proto zaparkuje to své co nejblíže to jde
    1 bod
  36. nj tak to bude stáť 200€ , hold nebudeš ziskový +3000€ ale len 2800€ , to prežiješ
    1 bod
  37. A co tam vidíme, bílé auto, podle těch 4 děr na pátých dveřích je půlka světel zakrytá na dveřích je nalepený molitan atd
    1 bod
  38. https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/nemecti-policiste-vyskolili-ceskeho-ridice/r~eb139bb67c7411e9ad610cc47ab5f122/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu Palec
    1 bod
  39. Nestydím. Čím víc elektroaut, tím víc elektřiny, tím větší výroba a hlavnè prémie.
    1 bod
  40. Peknu nedelu vsem. Udajne odomknuta 3.8.4 https://uloz.to/!1vIf8VnJXI9h/bndjjhjjehjxhxbxvjzjbshsnzhjs-zip Whats New: New in v3.8: - Advanced diagnostics for Nissan & Infiniti - Support OBDLink MX +
    1 bod
  41. Teď jsem potkal Ambition v noci, myslel jsem, že svítí i ty světla na kufru, z dálky to auto moc vidět není. Style asi bude stejné.
    1 bod
  42. Tak nová 3 má zvýšené množství ultra vysoce pevné oceli 980 megapascals nebo vyšší na 30% karoserie cca o 3% víc než předchozí model. S přidáním nového obvodového nosníku a rámu zadní strany která se deformuje v akordenovém stylu, aby vytvořily pevné těleso, které dokáže obstát v nárazové síle s rámovou konstrukcí účinně pohlcuje energii. Nové spojení "front to Back" Vícesměrné kruhové struktury. Zvyšuje tuhost a zároveň snižuje zpoždění v přenosu energie. Atd atd. Je toho zásadního docela dost.
    1 bod
  43. Na tak malé místa stačí hadr a ruce. Pak stačí leštit a leštit. Chce to trpělivost. Vzít si nějakou brusnou pastu, třeba Tempo.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...