Přejít na obsah

Fabia 1.2 TSI 77kw problem


Misiak

Doporučené příspěvky

Jazdim prevazne mimo mesto 80-100km/h. Priemernu spotrebu mam 5.9. Mimo mesto mavam pri normalnej jazde (obcas predbiehanie;zvacsa pokojna jazda kvoli mnozstvu aut na ceste;obcas kolona) cca 5.1-5.5l /100km. Ked jazdim po meste priemerna sa mi dvihne na tych 5.9.

Nedokazem povedat aka je spotreba keby si jazdil len po meste alebo najma po dialnici. Ja som auto kupoval na mimomestku prevadzku bez dialnic. Na to je TSI cko ako stvorene.

Raz som si spravil test:

******************

Octavia 1.9 TDi vs. moj Roomster 1.2 TSI.

Siel som zhruba rovnako (podla palubnych PC mi vysli rovnake hodnoty: trasa 31 km, priemerna rychl. 77km/h, doba jazdy 23 min,...). Test cez vikend ked nebolo vela aut na ceste.

Vysledok:

1.9 TDi 4,3l/100 km vs. 1.2 TSI 5,0l/100km ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co tu nik neni taky co ma stym skusenost ci je to dobry motor ci to je zas nejaka buda? Prevetral som tema ,,zvolavacka,, s toho mi vychadza ze sa to tyka len tych novych modelov 09-10. Takze tie 2011 su ok?

Preboha nechapem ako moze niekto nieco vyrobit a za 1 rok alebo v priebehu roka ide menit turbo... alebo rozvody... doteraz su auta co maju remene clovek kupi auto s dovozu hned meni rozvody prachy v riti, kupim nove auto v zaruke a toto tu citam

no toje otras pocit ked neviem ci to vobec je realne riesenie kupovat nieco nove...

Este ma napada ze teraz je v skodovke akcia 4+4 tie 4 roky zaruky ci to neni nejaky tah od skodovky ku zakaznikom ze ak sa to doj...e tak to vymenime zadara len aby to nebolo na pravidelnos poriadku co 20000km to vymena.

No tak teraz neviem uz sa mi to prestava lubit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ak sa toho bojis,mozno urobis dobre ak do toho nepojdes. Je to len na tebe. Kup iny motor bez turba alebo mas kopec inych moznosti ako Fabia. Mne osobne sa pacila jazda v Toyote Auris 1.6, Focuse II 1.6 ci Kia Venga 1.4. C3 Picasso malo zaujimavy vysoky posed,no to ich nepresne radenie ma odradilo. Skusili sme aj jazdu v Peugeote 207 SW, Hondu Jazz, Kia Cee'd, Ford Fusion alebo Peugeot 308.

Cuduj sa svet, ja (alebo my ako rodina) som ten co si vybral Roomster 1.2 TSI. Zatial sa to javi ako spravna volba co sa tyka motorizacie i uzitkovych vlastnosti auta. Ci si budem trhat za par mesiacov vlasy kvoli porucham sam neviem.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Momentalne premyslam o kupe noveho auta a bol som sa previest s motorom 1.2 tsi 77kw bol by to pre mna s nabehom 12kkm/rok idealny motor ale po tom co som sa tu dozvedel o problemoch s rozvodmi, turbom, olejom, ventilmi...vazne uvazujem ze

vezmem 1.6TDI aj ked ho nepotrebujem

Prosim Vas je tu niekto kto ma s motorm 1.2 TSI nabehanych min 30 000km bez akych kolvek problemov ???

Auto mám kupované v listopadu 2010, nyní má 44000km žádná závada (motor šlape jako hodinky) teda krom toho že jsem ze začátku probíral pár zvuků které jsem zjiných aut neznal. Ale závada žádná. Spolehlivé jezdím s tím dost svižně za 6.2 a když chci jet na spotřebu tak i za 5.3 (podotýkám že čtu údaj na MaXiDotu)..

Tolik za mě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zeby to boli len nejake zle kusy v danom obdoby?

Inak som pozeral aj inych vyrobcou aut (chevrolet, renault , vw, seat,)---- no ale vsetko je cenovo viac alebo renaul to nemusim, chevrolet to je teraz nejaky mix usa a daevoo no to bude tiez nejaka buda, ostato je onicom peugeot a citroen je zla volba to mam potvrdene a ani sa mi to nelubi, no a vw a seat je drahy.Tak pockam co ta skada aka bude neskor

V sekcii zvolavacka doplnil libero prispevok o motore 1.2TSi precital som si to o retazi tam je spomenute ze tam boli problemy... ale tie boli vyriesene v maji 2011 novou odolnejsou retazou. No zeby retaz uz hotovo?

K tomu chevroletu zistil som ze benzinove motory im dodava opel takze s toho nic lebo opel to tiez neni slava co sa tyka kvality.Takze fabia alebo octavia 1.2TSi

Editováno: , autor: civic66
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...

Zdravim ma Fabku 63kv tsi, motor super spotřeba 6.4 po ujeti 10tisic. když chci i po měste za 5.8l Al mam problem ze škubanim motoru hlavně kolem otaček 1.8 až 3 tisice převažně do kopce. stale reklamuji novej softwer. po přehrani už jak to začalo tak to nebylo tak plynule prostě motro jde za plynem ale cukne cck 3 v rozmezi od 1.8 až 3tisic. vše do kopcu z pedale sešlapnutyn ma 80%. Jinak po nowem SOftveru auto jede uplně jinak . Jinak podotykam nejezdim jako duchodce ale po přičteni par bodu sem se musel trošku uklidnit :kol-26:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mna Po 4000 km priemer 7.0 litra. Zajtra idem do Budapesti na letisko 450 km dialnica a 300 km cesta I. triedy tak dam spotrebu. Sice 70km som spravil /Presov Humenne/ za 4.7.litra ale s pierkom na plyne. Obec 50-60 km/h a mimo 80-100 km/h v noci cesta uplne prazdna, ale ako pisem s pierkom na Plyne.Je to este v Zabehu tak dufam ze si to trocha sadne z tych 7litrov. Lebo ako tu citam tak neviem, neviem,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim ma Fabku 63kv tsi, motor super spotřeba 6.4 po ujeti 10tisic. když chci i po měste za 5.8l Al mam problem ze škubanim motoru hlavně kolem otaček 1.8 až 3 tisice převažně do kopce. stale reklamuji novej softwer. po přehrani už jak to začalo tak to nebylo tak plynule prostě motro jde za plynem ale cukne cck 3 v rozmezi od 1.8 až 3tisic. vše do kopcu z pedale sešlapnutyn ma 80%. Jinak po nowem SOftveru auto jede uplně jinak . Jinak podotykam nejezdim jako duchodce ale po přičteni par bodu sem se musel trošku uklidnit :kol-26:

Zdravím. Taky mam 1,2TSI 63kw a do výmeny rozvodů sem měl spotřebu dlouhodobou 6,4 asi týden po výmeně mi klesla dlouhodobá spotřeba na 5,9 a to jezdim většinou město a kratší trasy, tak nevím asi jiné časování, protože soft. mi nemenili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, mám 1,2TSI 63kw necelý měsíc. po ujetí 1000km jako kdyby se něco změnilo v motoru. Ukazatel řazení začal ukazovat k přeřazení o cca 10% dříve než předtím (což bych nějak neřešil) a začala se tvořit "díra" mezi 1800-1950 ot. zejména při pozvolnější akceleraci prostě jako kdyby to na chvíli vynechalo resp mělo podstatně nižší výkon. prvních 1000 km jsem to nezaregistroval

Nemáte někdo zkušenosti?

Jinak spokojenost auto jezdí jak má, spotřeba pro mě až překvapení že se dá jezdit i se syrovým motorem cca za 6.2 l při rychlostech město + mimo město nad limit a dálnice při cca 130 za hodinu (tacho). Rekord ve spotřebě 5,3 litru na 150 km při rychlostním průměru 75km/h za hodinu (mimo město 100+) kombinace město a mimo město zima déšť (dle měření při tankování a pp jsem zjistil že odchylka počítače je minimální spíš ukazuje víc než skutečnost)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak mě bylo řečeno ve škodovce že ukazatel řazeni nemam vubec řešit. jinak ja mam rekord za provozu trasa Karlova studanka Ostrava cck 90 km spotřeba 4.5 litru a tosem to nešetřil v 90 i 140 na rovnych usecich plus projezd cele Ostravy. plus přidam trasa Split-Ostrava . za 6.4 litru vše dalnični provoz do od 120km do 150km rychlost .poslednich 150km celou dobu 160.(CELKEM 1100KM) ZA 6.4

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak k memu škubani je po 2 v servise tyden jim trvalo než opravili kabel od kuny prokousane, jak je vyměnili zistili že nejde startovani už z toho slavneho servisu začinam dostavat žaludečni vředy. a to se během tydne neobtěžoval nikdo ani zavolat kdy bude auto. tak že už přestavam doufat že problem odstrani. Už bych se Při koupi noveho AUTA vyhnul obloukem TSI. Kuny rozvody v mem servise mě připadaji uplně neschopni tyden měnit kabel. a pak povi že odejde zapalovani, předtim mě zapoměli dat do mlhovky žarovku jak byla na reklamaci. třeba tet zapojili blbě kabel, nebo ho zapoměli zapojit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to blbé, mne cukalo do kopca pri viac ako 2000n/min, prerážal kábel na 2 valci, normálne kopal, v servise vedúci tvrdil, že je to normálne hoci iskra skákala stále z toho istého bodu koncovky na skrutku cievky. Ale keď že som na tom trval, tak ho vymenili, myslím si o servise a odbornosti mechanikov svoje, po diagnostike údajne vymazal poruchy, ale keď som to konroloval po výmene kábla (počet stratených zápalov na 1000 otáčok) tak poruchy sú stále v RJ, tak som ich tam nechal. Príde mi to tak, že som lepšie vybavený a viem o TSI viac, ako v servise. Je možné, že vo výrobe zakladajú zapaľovaciu jednotku už s káblami a skrutkovačkou doj...ebú koncovku 2 valca ktorá je pri skrutke. Otestovať sa to dá jednoducho, stačí podržať koncovky a káble postupne cca 10s, kým sa určite nevystriedajú všetky valce, ak to nikde nekope, je to OK.

to Jan tsi: nemusíš spamovať všade, že máš problém už všetci vieme, 1 thread bohate stačí.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak 18.01.2012 som objednaný na výmenu rozvodov trvalo mi to pol roka aby som presvedčil rek. tech. aby uznal reklamáciu

otázka na tých čo už to maju zasebou neviete kontroluju sa pri tom aj piesty tj. dáva sa dole hlava ? pripadne kontroluju sa tlaky v hlave ?

ide mi totiž oto že pokial je ten rozvodový reťaz natiahnutý tak či sa ventily už zopár krát nestretli z piestami či nesu kapánek načaté

ďakuje za skoré odpovede

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...