Přejít na obsah

Elektrika


311 témat v tomto fóru

    • 2,5k odpovědí
    • 706,4k zobrazení
  1. Autobatéria 1 2 3 4 24

    • 595 odpovědí
    • 130,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
    • 177 odpovědí
    • 112,9k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 111 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 12,3k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 51,1k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 27,1k zobrazení
  2. Jakou diagnostiku pro SIII 1 2

    • 44 odpovědí
    • 18,1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 202 zobrazení
  3. Parkovací kamera 1 2 3 4 5

    • 113 odpovědí
    • 51k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5,3k zobrazení
    • 58 odpovědí
    • 16,1k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 26,4k zobrazení
  4. Náhrada za D3S

    • 0 odpovědí
    • 137 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 153 zobrazení
    • 496 odpovědí
    • 94,5k zobrazení
  5. Nezávislé topení 1 2 3 4 9

    • 206 odpovědí
    • 67,8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 239 zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 414 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...