Přejít na obsah

Ostatní

Vše, co jinam nepatří


150 témat v tomto fóru

    • 28 odpovědí
    • 8,2k zobrazení
    • 117 odpovědí
    • 35,8k zobrazení
  1. Predlzena zaruka

    • 12 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  2. Zamrzla mi voda

    • 22 odpovědí
    • 11k zobrazení
  3. Auto bez RZ 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 8,3k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 13,4k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
  4. HOVADA 1 2 3 4 8

    • 199 odpovědí
    • 52,3k zobrazení
    • 47 odpovědí
    • 33,3k zobrazení
  5. Vaše ex-vozy 1 2 3 4

    • 98 odpovědí
    • 29,9k zobrazení
    • 183 odpovědí
    • 53,7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 8,8k zobrazení
  6. pokus o krádež 1 2 3 4

    • 76 odpovědí
    • 18,4k zobrazení
  7. Construct, Defend atd. 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 24,8k zobrazení
  8. Pozdrav 1 2 3

    • 55 odpovědí
    • 7,6k zobrazení
  9. Styl písma ROOMSTER 1 2

    • 41 odpovědí
    • 13k zobrazení
  10. Foto havarovaných FII 1 2 3 4 7

    • 161 odpovědí
    • 30,7k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 11,7k zobrazení
    • 31 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 26,9k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 9k zobrazení
  11. Slevy od prodejců 1 2 3 4 18

    • 435 odpovědí
    • 73,3k zobrazení
    • 185 odpovědí
    • 30k zobrazení
    • 201 odpovědí
    • 32,4k zobrazení
    • 145 odpovědí
    • 34,1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ja som o tom natacani elektrod uz roky nepocul a zijem , brisky davam bezne a funguju 
    • - presne, Viskozita je určite dôležitá ale s "dokonalejšou" technikou sú dôležitejšie iné faktory - za zadretými piestnymi krúžkami pevne verím že je tiež palivo s rôznymi náhradami (E10) a biozložky v nafte a možno v kombinácii s jazdou tak, že motor len zriedka ide cez 2000 ot/m (aby motor netrpel a dlhšie vydržal). Ale toto je zase môj ničím nepodložený pocit. - dlhá výmena spôsobuje neskôr vysokú spotrebu oleja. Hm... Moje autá vraciam do leasingovky po ubehnutí 150÷200tkm. Niektoré z nich si odkúpili známi alebo rodina. Moje najazdené kilometre malo auto výmenu po 30tkm, oni menia po roku, pretože väčšinou jazdia 10÷17tkm ročne. Včera som práve s jedným takým majiteľom hovoril, pretože moja O4 bude o 3 mesiace končiť tak či nemá záujem vymeniť auto. Dnes má jeho auto 14 rokov a 350tkm. Tak ako olej nežralo mojich 160tkm tak ho nežerie ani teraz. Motor - diesel - okrem výmeny oleja nemal žiaden iný servis. Jazdy sú 2x ročne dovolenka ca 6tkm, zvyšných 10tkm sú jazdy 10-25km (obchod, práca, návšteva rodičov). - pre mňa je zarážajúce množstvo ľudí, ktorí dajú na pocity. Niekde som tu čítal príspevok "dal jsem olej X a po najetí 500km se neprojevuje žádný problém". Prešiel 0,1% životnosti motora a nezaznamenal žiaden problém tak je to teda v poriadku. Druhý pán pozrel na stránku výrobcu oleja a konštatoval, že bude dávať olej už len od tejto značky "díval jsem se, dělaj dobrý oleje". Potom sa zistilo, že problémy, ktoré sa v danom vlákne riešili spôsobuje práve jeden z parametrov oleja (tomu nikto z postihnutých nechcel na začiatku debaty veriť) a u výrobcu ktorý pocitovo "dělal dobrý oleje" bol práve tento parameter jeden z najhorších.    
    • Zdravím, mám podobný dotaz k tomuto vláknu, ale reverzně. Je možnost do auta, které má funkci výhřevu volantu, dát volant bez výhřevu? Zůstal mi ze staré OIII zkosený volant bez výhřevu a uvažuji o koupi auta, které ale výhřev má. Předpokládám, že po zapojení to bude hlásit chybu výhřevu, dá se to pak nějak vyřešit? Deaktivace výhřevu jen ve VCDS asi nepomůže, že? Díky. 🙂
    • Ze strany od řidiče je to trochu problém. Je tam docela špatný přístup. Od spolujezdce je to po sundání schránky jednodušší. Napíchnout na diagnostiku a podívat se, která klapka nereguluje. Jsou tam myslím dvě, nebo tři
    • Svíčky by měly jít ven lépe z teplého motoru. U 1.4 TSI možná není nutné sundávat vysokotlakou část vedení vzduchu mezi turbem a škrtící klapkou/chladičem stlačeného vzduchu. U 1.2 TSI EA211 jsem minulý víkend dostal všechny svíčky i cívky ven pouze po demontáži těch částí sání, které jsou „před turbem“. Největší pakárna je odpojit konektor cívky 4. válce. U 1.5 TSI musí dolu trochu víc částí a mají se měnit i dva o-kroužky. Spona jde ven blbě, ale s trochou štěstí se to dá, aniž by praskla. Svíčky bych použil NGK nebo VW AG, zkoušel jsem svíčky Brisk a mají blbě udělanou elektrodu, po dotažení má špatnou pozici. Utahovací moment je 22 Nm, ale lze to obejít, pokud víš jakou má mít svíčka orientaci po dotažení. Tolerance polohy elektrody je +/- 30°. Mazací tuk má za úkol zamezit připečení gumové objímky na keramický izolátor. Doporučuji trochu vyčistit závit i dosedací plochu pro svíčku. Před vyjmutím svíčky je vhodné vyfouknout její dutinu tlakovým vzduchem a mít jistotu, že nepropadne nějaký čurbes do spalovacího prostoru. Závity svíček se ničím nemažou, stejným momentem by byla dosažena výrazně vyšší utahovací síla/ namáhání závitu / špatná pozice elektrody. Kdyby i po výměně byl problém tak to chce diagnostiku, zjistit na kterém válci je špatný zápal to jsou chyby P0301 až P0304. Někdo mění všechny cívky někdo jen tu špatnou. Na fotce je, co jsem u 1.2 TSI musel odstrojit, abych svíčky mohl vyměnit, fotky z stejné akce na 1.5 TSI bych možná našel.
×
×
  • Vytvořit nový...