Přejít na obsah

Motor 1.4 MPI


721 témat v tomto fóru

    • 162 odpovědí
    • 109.6k zobrazení
  1. Kontrolka mazání 1 2 3 4 5

    • 100 odpovědí
    • 105.3k zobrazení
  2. Lambda sonda 1 2 3 4 7

    • 169 odpovědí
    • 180.3k zobrazení
  3. Nestartuje 1 2 3 4 8

    • 194 odpovědí
    • 100.6k zobrazení
  4. Olej do Fabia 1.4 mpi 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 119.9k zobrazení
  5. Svíčky 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 55.9k zobrazení
    • 126 odpovědí
    • 100.7k zobrazení
  6. Svítí kontrolka EPC 1 2 3 4

    • 94 odpovědí
    • 177.7k zobrazení
  7. Termostat 1.4 MPi 1 2 3 4 8

    • 182 odpovědí
    • 87.5k zobrazení
    • 262 odpovědí
    • 107.6k zobrazení
    • 352 odpovědí
    • 247.8k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
  8. "pomalý" plyn

    • 13 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  9. "uvolneny" motor

    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 7.3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 813 zobrazení
  10. 1,4 MPi 44 kW

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  11. 1,4 mpi 44kw

    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  12. 1,4 MPi alebo 1,4 16v 1 2

    • 37 odpovědí
    • 31.8k zobrazení
  13. 1,4 MPI r.v1999

    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
  14. 1,4MPI 50KW

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
  15. 1,4MPI teplota

    • 5 odpovědí
    • 2.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Známej právě kupoval tu verzi Premium, taky skladovku, a má to tam ( mrtvej úhel ). A navíc i matrixy.....
    • 2023,malo by to byt DNFE, prave preto som cakal vacsi zatah a nejaký "wow" efekt (neviem ako to presne popísať) v porovnani s mojim TDI,ktore je do 1800-2000ot strasne lenive, ale nasledne taha celkom dobre...  Pojdem ho asi este raz previezt, kazdopadne moje otazky vyssie stale ostavaju... 
    • taketo hodnoty mam aj ja po geometrii (menili sa silentblocky, capy, tlmice, ulozenia atd.) ale vraj je to normalne, lebo odklon sa nastavit neda na tych autach, cize tazko to nastavis. Tam je dolezita celkova zbiehavost a uhol. Tu mas dobre, cize by nemal byt problem. Respektive, uz priamo na geometrii by ta poucili, ze to nemas dobre a treba to riesit .... 
    • Mozno by som skusil pozriet na hadicku odvetravania nadrze. Ked otvoris kapotu, pohladom na lavej strane ide taka vrubkovana plastova trubka pri expanznej nadrzke vody. Obcas zvykne prasknut a moze to tahat falosny vzduch. Znamemu sa to na 1.4 tsi velmi podobne prejavovalo, diagnostika bez zavad.  Samozrejme, nemusi to byt tvoj problem.
×
×
  • Vytvořit nový...