Omlouvám se, asi jsem to napsal nejasně. Bylo to při zatáčení a je to urvaný pásek. Ale ty kroužky i kola byly podle mě původně v nulové poloze (před montáží jsme zkusili otáčky na kroužku na jednu i druhou stranu a pak byly kroužky nastaveny na střed). Navíc chvíli to i po montáži v pohodě fungovalo, ale pak jako by to začalo někde drhnout a ten pásek se zasekl a nakonec vytrhl. Každopádně nejde o to, že bych nevěděl, že je to vytrženým páskem. Jen nevím, čím to je, že se ten pásek pokaždé vytrhnul.
To křupnutí se stalo při zatáčení?
Pokud jo, tak bych si typl, že jste neměli kroužek a nebo kola v nulové poloze a jednoduše jste si urval pásek co je uvnitř podvolantoveho kroužku
Ahoj, potřeboval bych poradit. Nechával jsem dodělávat tempomat do Rapida z roku 2016. Použity byly díly dle Maikla. Tempomat funguje, ale po ujetí asi 200 km se ozvalo z volantu chroupání a pak po křupnutí přestal jít klakson a multifunkční volant a objevila se chyba airbagu. Samozřejmě to byl kroužek pod volantem. Po další výměně kroužku se ozývalo chroupání v podstatě hned a další kroužek v háji. Zkusili jsme to ještě jednou a po několika zatočeních stejný výsledek. Nesetkal se s tím někdo? Případně nevíte někdo, čím by to mohlo být, prosím?