Přejít na obsah

Elektrika


520 témat v tomto fóru

    • 3,3k odpovědí
    • 1m zobrazení
  1. Autobaterie 1 2 3 4 40

    • 986 odpovědí
    • 282,2k zobrazení
    • 83 odpovědí
    • 47,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2,1k zobrazení
    • 443 odpovědí
    • 142,5k zobrazení
    • 404 odpovědí
    • 171,5k zobrazení
  2. Parkovací kamera 1 2 3 4 16

    • 396 odpovědí
    • 155k zobrazení
    • 305 odpovědí
    • 119,3k zobrazení
  3. Adaptivní tempomat 1 2 3 4 12

    • 283 odpovědí
    • 97,8k zobrazení
    • 176 odpovědí
    • 65k zobrazení
    • 168 odpovědí
    • 79k zobrazení
  4. Front Assistant 1 2 3 4 6

    • 145 odpovědí
    • 73,4k zobrazení
    • 139 odpovědí
    • 47,6k zobrazení
  5. LED osvětlení SPZ 1 2 3 4 6

    • 136 odpovědí
    • 55k zobrazení
    • 134 odpovědí
    • 45k zobrazení
    • 119 odpovědí
    • 48,4k zobrazení
    • 109 odpovědí
    • 62,5k zobrazení
  6. Zadní LED světla 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 39,2k zobrazení
  7. alarm se safe systémem 1 2 3 4 5

    • 108 odpovědí
    • 26,9k zobrazení
    • 99 odpovědí
    • 40,6k zobrazení
    • 78 odpovědí
    • 53,9k zobrazení
    • 77 odpovědí
    • 29,2k zobrazení
    • 75 odpovědí
    • 36,9k zobrazení
    • 72 odpovědí
    • 26,5k zobrazení
    • 69 odpovědí
    • 88,5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Pánové, držte se zadání tématu. Diskuzi o převodovce jsem smazal.   
    • Hele podle všeho ta klapka  Vyčistil jsem, vrátil... Mohlo to být i výměnou autobaterie, že si hledala polohu atd., od té doby jsem se na to nesoustředil a nezaznamenal to  Podle všeho tedy nic, co by měl člověk řešit, pokud to nedělá pořád.
    • Olejová vana na EA211 1.0 TSI, 1.2 TSI i 1,5 TSI je z duralové slitiny, obecně mají duraly nízkou mez kluzu oproti oceli. Originální šroub má ocelové těsnění, ocel má Youngův modul pružnosti cca 205 GPa při RT, měď má cca 80 GPa při RT. Tzn, pro ocel je třeba cca 2,5 x vyšší utahovací síla, aby těsnila stejně jako měď. Nebudu riskovat otlačení dosedací plochy pro těsnění kvůli tomu, že automobilka raději zvolí ocelové těsnění, které je levnější než 2 mm tlusté měděné. Nová olejová vana stojí nesmysl, výměna je složitá, musí dolů i kompresor klimatizace.
    • ...co se mi podařilo vytáhnout z jednoho prodejce... Tak kdyby někdo řešil něco podobného... Každopádně, Jedničkové Octávie mají i multifunkční volant kde je také tempomat... Takže, kdyby měl někdo schéma zapojení na jedničkovou octu... A kdyby někdo chtěl páčku na tempomat, o jedné bych asi věděl... 😄
    • Že to palivo je tak levné že neleze do penez
×
×
  • Vytvořit nový...