Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI PD


509 témat v tomto fóru

    • 2.4k odpovědí
    • 627k zobrazení
    • 671 odpovědí
    • 321.8k zobrazení
    • 467 odpovědí
    • 261k zobrazení
  1. Nestartuje 1.9 TDI PD 1 2 3 4 13

    • 301 odpovědí
    • 252.5k zobrazení
    • 221 odpovědí
    • 80.8k zobrazení
    • 219 odpovědí
    • 290.7k zobrazení
    • 150 odpovědí
    • 108k zobrazení
    • 146 odpovědí
    • 101.7k zobrazení
  2. Emise Do dílny! OII 1.9 TDI PD 1 2 3 4 5

    • 122 odpovědí
    • 132.4k zobrazení
  3. Vadný EGR ventil 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 146.6k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 117.2k zobrazení
    • 91 odpovědí
    • 111k zobrazení
    • 88 odpovědí
    • 60.5k zobrazení
    • 79 odpovědí
    • 87.5k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 71.9k zobrazení
  4. Palivový filtr 1 2

    • 39 odpovědí
    • 45.3k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 32.4k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 9k zobrazení
  5. Turbo ?? 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 27.5k zobrazení
    • 80 odpovědí
    • 50.1k zobrazení
  6. Ventilový blok - drnčení 1 2 3 4

    • 79 odpovědí
    • 40.8k zobrazení
    • 74 odpovědí
    • 62.8k zobrazení
  7. vysoka spotreba 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  8. Nahle zvyseni spotreby 1 2 3

    • 58 odpovědí
    • 19.6k zobrazení
    • 57 odpovědí
    • 53.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Mám teď čerstvě koupený roční Superb III ze ŠA (rv 12/2023) s tou poslední evolucí 2.0TSI 206kW a je to super motor. Předtím jsem jezdil 2.0TDI 140kw 4x4 DSG a rozdíl je na první dobrou cítit. Pokud srovnám tyto dva motory a pominu zhruba světelný rok rozdíl v kultivovanosti a projevu obou motorů, tak ten benzín je klidná síla a pokud se drží pod krkem, tak navíc konstantně zrychluje jako z praku. I když se ploužím jenom tak na čtvrt plynu, pořád je z něj ta síla cítit. Mám doma ještě Octavii III po FL s 1.8TSI 132kw DSG a také proti ní je zmíněná 206kW jako z jiného světa.   Osobně si myslím, že to co zmiňuje Noro44, je akorát rozdíl v průběhu podání výkonu ve smyslu - boost u TDI na vlně krouťáků a rychlá smrt vs. konstatní zátah u benzínu. Nepředpokládám, že by předváděčka za 11tis km "přišla o třetinu své síly". A nebo vyhnat pavouky a ona se srovná...
    • @Deliberator Levá měděná lišta 655 858 417 BA  TNG nebo 655 858 417 BQ TNG. TNG je označení ambientního osvětlení QQ4. Snad je to ten měděný podsvit. Já mám bílé a má označení QQ1. Červené máš ty, tak si zkus zjistit jestli má označení QQ2 v datech o vozidle. Nebo zkusit nějaký autoservis AS, kde by ti to zjistili. Pravá měděná lišta 655 858 418 CK TNG nebo 655 858 418 EJ TNG pro infotaiment SWING a BOLERO. Lišta pro infotaiment s navigací 655 858 418 DE TNG nebo 655 858 418 ET TNG.
    • Mám za to, že to je o tvé kleklé baterce v tomto tématu už všechno. 
    • Doposud jakakoliv bezna baterka mela prvotni projevy, ze je neco spatne, nektere se zvladly projevovat i rok nez uz nenatocily😉
    • @Deliberator i když koupíš měděnou lištu, tak nemusí mít měděný podsvit. Dělají se i s bílím i červeným. Barevný podsvit budou mít asi pouze lišty přístrojové desky. Nikde jsem nenašel , že by ostatní podsvit byl jiný než bílý.
×
×
  • Vytvořit nový...