Přejít na obsah

Motor 1.8 T


600 témat v tomto fóru

    • 73 odpovědí
    • 89,1k zobrazení
    • 202 odpovědí
    • 85,8k zobrazení
    • 114 odpovědí
    • 68,8k zobrazení
    • 142 odpovědí
    • 67,2k zobrazení
  1. Rozvody 1.8T 1 2 3 4 5

    • 111 odpovědí
    • 60,8k zobrazení
    • 89 odpovědí
    • 49k zobrazení
  2. 1.8T 110kW skubani 1 2

    • 41 odpovědí
    • 45k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 25k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 22,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2,9k zobrazení
  3. uprava motoru 1.8 T 20V 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 80,4k zobrazení
  4. Blow off ventil 1 2 3 4 11

    • 254 odpovědí
    • 71,2k zobrazení
  5. 1.8 T netáhne, ztráta výkonu 1 2 3 4 6

    • 138 odpovědí
    • 63,4k zobrazení
    • 70 odpovědí
    • 62k zobrazení
    • 96 odpovědí
    • 61,5k zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 29,4k zobrazení
    • 45 odpovědí
    • 27,5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 27,3k zobrazení
  6. Houpavá akcelerace 1 2 3

    • 50 odpovědí
    • 27,1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 26,8k zobrazení
  7. Mazání 1,8T 1 2

    • 34 odpovědí
    • 26,1k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 25,7k zobrazení
    • 71 odpovědí
    • 24,1k zobrazení
  8. ventil N75

    • 18 odpovědí
    • 23,5k zobrazení
  9. Chyba sekundarniho vzduchu

    • 12 odpovědí
    • 23,4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Spousta lidí bude řešit jen originální brzdy. Jednak mají auto ještě v záruce, takže si nedovolí dát něco jiného a druhak mají (v tomto případě falešný) pocit, že originál je nejlepší.
    • Také dnes - Orlen Karlovarská ul. Praha  
    • Ahoj, koupil jsem páčku na Octavii 1 na Ali a přišla bez návodu. Jen jeden dotaz... Jediný drát, který nemá koncovku (mám ho černý) je má opravdu připojit na + v pojistkové skřínce..? Čekal bych tam právě kostru, jako na signál... I barva by seděla na mínus... Barvy mám bílá, žlutá, červená, modrá a ta černá... Předpokládám ws = bílá pin 9, sw = černá, ge = žlutá pin 3, ro = červená pin 2... Dík za odpovědi.
    • U těch kostí se vyplatí zachránit původní matky. Pokud je teda už někdo někdy nevyměnil za obyčejné co bývají s novýma kostma. Úplně nejhorší když mají tu silonovou pojistku proti povolení. Pěkně ty staré projet závitníkem, pak jdou kdykoliv povolit. Třeba když je třeba měnit pružinu, nebo když ta nová kost nic nevydrží atd . 
    • Jednu jsem viděl projíždět před týdnem v Praze, ale moc jsem to nestíhal 😁. Dokonce to byla i moje konfigurace 😅. Objednával jsem cca W13 a dodání by mělo být W27. Je to první auto, které jsem koupil, aniž bych ho viděl naživo. Osobně se mi IV nelíbila až do FL na fotkách, a když jsem zjistil, že tam bude nový EVO2 a výměna hardwaru i softwaru a tím odstraněny pro mě největší průsery, tak se slevou, kterou jsem dostal, jsem to risknul😅.       
×
×
  • Vytvořit nový...