Přejít na obsah

Motor 1.9 TDI


1238 témat v tomto fóru

    • 671 odpovědí
    • 443.6k zobrazení
    • 310 odpovědí
    • 155.9k zobrazení
  1. Výměna rozvodů 1 2 3 4 9

    • 224 odpovědí
    • 205.7k zobrazení
    • 171 odpovědí
    • 128.6k zobrazení
  2. Spotřeba TDI 1 2 3 4 41

    • 1k odpovědí
    • 219k zobrazení
  3. Teple starty 1.9TDI 1 2 3 4 5

    • 106 odpovědí
    • 117.6k zobrazení
    • 195 odpovědí
    • 73.9k zobrazení
    • 25 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 68 odpovědí
    • 73.4k zobrazení
  4. Chip motoru 1.9TDI 81kW 1 2 3

    • 65 odpovědí
    • 56.5k zobrazení
  5. Palivový filtr 1 2

    • 42 odpovědí
    • 28.6k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  6. Ventil N75

    • 19 odpovědí
    • 50.4k zobrazení
  7. ASV - kouř a klepání

    • 7 odpovědí
    • 8.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 439 zobrazení
  8. pada nafta

    • 14 odpovědí
    • 34.4k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 242 zobrazení
    • 153 odpovědí
    • 29.5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 506 zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 236 zobrazení
  9. 81 kW Start

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 292 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Za mě DCC - ano.   Mám a naprostá spokojenost. Na dálnici jedině komfort v kombinaci se sportovním (tužším) řízením. Auto je takové gumové a houpavé - pro poklidnou a plynulou jízdu super (v kombinaci s ACC - Travel Assist bych tam asi i usnul). Když jsem to jednou zapomněl vypnout, tak jsem v serpentinách málem skončil v příkopu 🙂
    • Já měl při vynucené  regeneraci cca.630-650°C.To by bylo ok,ale asi bude zanesený + termostat v háji.Začnu termostatem a uvidíme co dál...
    • Jo a jak jsem se holedbal, ze mam DPF ok, tak asi nemam. Pri regenaci za jizdy bohuzel nedosahnu ani 600C. Takze asi katalizator na odchodu. Nicmene stale se mi DFP vypali. Olej nepribyva.  Zatim proste budu jezdit a uvidime. Aktualne najeto 305 tkm. Zaplneni DPF 0,19 l dle VAG Dpf.
    • TSI vs TDI - to si musíš říct sám, ideálně projet předváděčky, tyhle nejrozšířenější motorizace (2.0 TDI 110 a 1.5 TSI 110 budou na každém rohu). Někomu vyhovuje to, někomu ono. Při delších trasách na dálnicích bude příjemnější TDI, minimálně co se týče spotřeby. Vadit může oproti TSI trošku větší hluk od motoru. Zvážil bych taky servisní náročnost u vyšších nájezdů, pokud si auto plánuješ nechat déle. Tam bude TSI ve výhodě.   DCC - mám teď druhou O4, první byla bez DCC, druhá s DCC. Pokud budeš jezdit na 17" kolech, tak je to za mě zbytečnost. Pokud 18", tak je to na hraně. Vyloženě nutnost pro komfort to není, 18" mají oproti O3 vyšší profil pneu, takže jsou komfortnější. U 19", který mít na 99% nebudeš, už bych s DCC neváhal.
×
×
  • Vytvořit nový...