Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem xaker,

    Mám najazdených 85000 km. Niekedy. najmä pri vyššom zaťažení auta (snahe rýchlo akcelerovať), vypne turbo a auto prestane ťahať. Má niekto s tým skúsenosť? Potreboval by som poradiť, čo robiť... Ďakujem

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 683 odpovědí
    • 495,7tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Tezmen,

    Zdravím všechny.Chci se zeptat ohledně rozvodovýho řemenu.Koupil jsem octávu z roku 1998 a má natočeno 56000km.Jak je to s řemenem,do 90k daleko,ale děsím se,aby to neprasklo po 8 letech.Jaká je životnost řemenu,nebo dá se nějak poznat opotřebení?Díky moc za rady.

  3. Zahájeno uživatelem galaher,

    Koupil jsem Octavu 1.9 Tdi GLX r.v 98,,166000 km.Zítra mě budou měit rozvody atd.Chci nechat vyměnit i olej,ale nevím co tam předchozí majitel dával.Lze to nějak zjistit.Na autě není žádná nálepka a ani serviska co by ukazovalo jaký olej tam je.Tak nevím co "plnou nebo polo syntetický"..

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 310 odpovědí
    • 161,5tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem greypes,

    Mám problem, po nastartování studeného motoru a ujetí 15-20ti kilometrů motor přestane jet,ztratí výkon a začnou kolísat otáčky které mají nejvíc kolem 2000 ot/min až úplně zhasne a nejde nastartovat. Startér motorem ale otáčí. Po vychladnutí jde zase nastartovat,píše chyby - plnící tlak reg.odchylka P1550,regulace počátku vstřiku regul. odchylka P 1248 Poraďte

      • Pozitivní
    • 171 odpovědí
    • 136,6tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem xkali,

    Všude slyším jak TDI motory v Octávkách žerou pod 5l, někomu dokonce pod 4l na 100km - já mám TDI r.v. 99 - AHF (81kW - čip 97kW CIMBU) a žere mi to při klidné jízdě s tempomatem mezi 4.8-5.1 a to fakt dodržuju limity a koušu se nudou - měřeno podle tankování cca. 3000 km, bez tempomatu jsem jezdil tak kolem 5.6-6.1 - gumy GoodYear EagleNct 195/70/15 naftu tam leju pouze od OMV - najeto cca. 125000km tak nevím jestli je to OK či mám prostě jen moc "rozežraný :-)" TDIčko - nebo si ten zbytek co jezdí pod 4l tu spotřebu trošku upravuje, aby měl fakt nejúspornější auto, nebo je rozdíl ve spotřebě typově různých TDI 66 -81 kW (ne PD to je jinej systém) podle návodu se ve spot…

  6. Zahájeno uživatelem Erik2t5,

    Tak Vás zdravím, koukám, že je tu spousta zajímavých rad, obracím se s prosbou. Mám octavii 1,9 tdi 81 kw, je tam problém se startováním teplého motoru, pokud je motor studený, není žádný problém. Pokud je ovšem zahřátý, musím to déle točit. Nevíte prosím někdo, kde je skrytý pes?? Moc děkuji za radu

      • Pozitivní
    • 106 odpovědí
    • 126tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem (cz)tomves,

    Ahoj vsem, mam octu 1.9 TDi, 66 kW, r.v. 2002, najeto 60 tis. Je po cipu na 83 kW, vse funguje bez problemu. Jen takova malickost, zhorsilo se startovani, kdyz je motor studenej, jde celkem dobre, ale kdyz je zahratej, je slyset, jak starter chvilku toci, rozhodne to neni jako pred cipem. Mate nekdo podobnou zkusenost?

      • Pozitivní
    • 195 odpovědí
    • 78,6tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem mosnic,

    Ahoj vsem, koupil jsem si nedavno octavii 1.9tdi 66kW (100 tis. km) a v posledni dobe se mi cas od casu stane, ze motor uplne ztrati vykon. Kdyz zastavim, zhasnu motor, opetovne nastartuju tak pak vse uz je OK. Cetl jsem tu par odkazu, nekdo mel podobny problem, ale ten mu pry z nicehoz nic prestal. Mate s timto nekdo zkusenosti?

      • Líbí se mi
      • Pozitivní
    • 25 odpovědí
    • 24,6tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem ad0da,

    Zdravím všechny, Tak už to tu máte zase.Otravuji s tímto .Při předjíždění na 3př.s a více jak 3000ot. Mi okta spadla do nuzáku. Jelo to jak filda. Tak jsem zastavil a vypnul klíček.Potom OK. Dojel jsem domů, zdálo se mi ale,že z zvýšenou spotřebou asi 1L a začal pátrat na foru co se mi to přihodilo.No ,přečetl jsem toho tady dost a viděl,že to bude asi velice častá závada. Tak jsem zajel na diag. A tam mi ,podotýkám na stojícím autu, zjistily totok: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena 1x P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Znovu jsem zhlédl forum a začal hledat hadičky,protože jsem názoru,že se má začít tím co nejmíň stojí a co si opravím sám.Nalezl …

      • Pozitivní
    • 68 odpovědí
    • 77,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Darpl,

    Chtěl bych se zeptat.....chtěl bych si Octavii 1.9 TDI, 81kW načipovat, abych dosáhl větší výkon, menší spotřeba....Je toto pravda.? Také bych prosil o radu, jak mnoho záleží na tom kdo to dělá..Měl jsem možnost od kluků co berou softwear od Němců, to vše za 4000Kč, nebo od jiných dodavatelů, kteří mají prý originální softwear BOSCH...za 6000 - 8000Kč... Jaký softwear by byl nejlepší...Měl bych něco nechat zkontroovat, než bych to chtěl načipovat.? ....... Mám rok výroby 1998, je zapotřebí vyměnit , zapájet pamět na jednotce, nebo stačí pouze přehrát sotwear.....Prý vozy od roku 2000 se pouze přehrávají.... Moc děkuji za odpověď...Martin

    • 65 odpovědí
    • 59,9tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem kartmen,

    Čus! Nenašel jsem nikde návod na výměnu palivového filtru u mojeho autí (viz.podpis). Jestli to tu někde je, dejte prosím odkaz nebo poraďte, jak a čeho se vyvarovat a jak a co dodržet. Díkes.

    • 42 odpovědí
    • 30,4tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem Peteri,

    po repase turba cize vymene stredu a novej podtlakovej banky na turbe auto vobec nechce ist dusi ho a trha pri pridani plynu ....po odpojeni hadicky od turba (podtlakoveho ventilu) problem zmizne ale nizky vykon - auto ale netrha a nedusi ...poradite mi prosim kde mohla nastat chyba ? diky za kazdu radu

  13. Zahájeno uživatelem Nuser,

    Ahoj, mám takovej problém mám 1.9 tdi ALH. Při zapojeném MAF auto kouří konstantně když držím plyn, když váhu vypojím tak si jen trochu odplivne a vše dobrý. Zkoušel jsem vyměnit váhu (z jiného auta) a auto dělá furt to stejné, tak se chci zeptat, jestli koukat po ničem jiném nebo váhu kterou jsem tam dával je nejspíše taky vadná. Díky

    • 0 odpovědí
    • 128 zobrazení
  14. Čus borci, je to asi týden co jsem dával svoji ovci 1.9 TDI 66Kw jednomu mechanikovy na výměnu rozvodů. Před tím, než jsem mu auto přivezl jelo naprosto v pořádku, táhlo a bylo znát, že všechno šlape jak má. Každopádně po výměně auto nechce jet, jako by bylo turbo v háji, nebo bylo auto v nouzáku, nechápu proč.. Rozjet se na 90km/h je peklo a o kopcích ani nemluvím, někde je problém jet alespoň 50km/h. Taky jsem si všiml, že pokud jedu na 5. rychlostní stupeň, aktuální spotřeba při plně sešlápnutém plynovém pedálu nepřekročí 6,5l/100km když jedu např. 130 na dálnici. Auto v podstatě ani při téhle rychlosti nezrychluje na víc.. prostě jede 130 a pokud není kopec dolů …

    • 1 odpověď
    • 292 zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem dandy213,

    Ahoj, nevím zda se to tu řešilo ale rad bych dostal nějakou radu nebo pomoct 1.9 TDi ASV Měsíc zpět jsem projel fakt velkou kaluž auto se začalo dusit ale vše v pohodě Po pár dnech od incidentu při prudkém rozjedu auto hodilo do nouze Tak se měnily podtlaky, ventily, váha vzduchu repasované turbo Při starém turbu krásně zabíralo 1400-1500 jelo to hodně svižně ale na tom novém a na nové váze auto začíná někdy kolem 1900-2000 Jestli zná někdo příčinu budu rád :)

    • 1 odpověď
    • 263 zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem fENZ0,

    Ahoj, teďka jsem se vracel z Chorvatska a na D1 auto začalo zlobit. Auto ztratilo výkon, přestalo běžet plynule a začalo se cukat. Zastavil jsem na benzínce otevřel jsem kapotu a motor se neskutečně chvěl. Rozvody mám 5tisic km stare. Změřil jsem hodnoty vstřikování a tohle mi to vyhodilo. Nevíte někdo co by tohlo být? Mám podezření na naftové čerpadlo.

    • 0 odpovědí
    • 195 zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem pepis00,

    Zdravím chtěl bych se optat mám škodu octavii 1 1.9tdi a pří zahřátí na neutral začne strašně házet a už fakt nevím, když jsem to napíchl tak to žadnou chybu nenapsalo.tak bych potřeboval pomoc jestli někdo neví čím to je

    • 0 odpovědí
    • 304 zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem sprg,

    U OI TDI 81kw se mi rozsvítila kontrolka diagnostiky, a palubní počítač mi píše cituji "EMISE - DO DÍLNY"..Jinak všechno funguje normálně. Auto mám chvilku a netuším co by to mohlo být. Máte s tím někdo zkušenosti? Díky. DO servisu se chystám zítra

  19. Zahájeno uživatelem duo,

    Dobrý, chtěl jsem se zeptat jest li můžu použít motor ze Seat Leon r.v. 2003 do Octavie r.v. 2001 Motor je 1.9tdi 81kw ASV Předem všem dík

    • 6 odpovědí
    • 2,3tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Luk00,

    Škoda Octavia 2000 facelift 4x4, 1.9 TDi 66kw - bez chipu. Ahoj, potřeboval bych od vás radu. Na mé octě se začal objevovat pro mě dost závažný problém. Auto samovolně začalo chcípat, tenhle problém jsem už řešil cca před půl rokem se svým technikem, chyba ale záhadně zmizela a přestala se projevovat, no teď se to vrátilo . K problému: Auto normálně nastartuju, žhavení OK, immo OK, start na škrt, volnoběh ( zatím na volnoběh nechcíplo ) ok. Pak se rozjedu a najednou auto chcípne, bez jakéhokoliv zaškubnutí, zakolísání otáček, kouřivosti. Poznám jen podle rozsvícené kontrolky a vypnutí posilovače řízení a samozřejmě otáčkoměru. Auto mně chcípe na 1ku, 2ku, 3k…

  21. Neviete mi niekto poradit co moze byt pricinou toho ze z nicoho nic sa stratil vykon a svieti mi asr?Ma to taky cinkotavy zvuk a vobes to nejde.

    • 9 odpovědí
    • 11,5tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem lukkkas123,

    Potreboval bych poradit. Mam problem s unikem chladici kapaliny. Kdyz jezdim kolem 160 nebo do 160 km/h tak to trva dlouho treba 1500 km nez se mne v aute rozsviti kontrolka jdu se podivat a nadobka prazdna. Vicko se zda v poradku. Kdyz jsem ale zkousel jet po dalnici kolem 180 - 190 km/h tak se mne to ozvalo jeste ten den.po asi 100 km. bylo to na dalnici pak jsem dorazil dom nechal auto stat a dosel k nemu po asi 3 hodinach nastartoval a uz se to rozsvitilo. Kdyz jsem to mel vservise ( ve dvou ) tak to zkouseli natlakovat a nic. Dokonce zkouseli i trochu pretlak ale nikde nic neutika. Jinak mam octavii 2001. 1.9 TDI 81KWh. Dekuji moc za kazdou radu.

      • Pozitivní
    • 84 odpovědí
    • 80,3tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Gumin,

    Kdo mi poradí s další úpravou motoru? Mám 1.9 TDI 66kW + chip na 85kW od Bitpoweru, rok výroby 2004, kód motoru ALH.

    • 26 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem kbs1,

    Ahojte, na aute mam unik oleja, menil som komplet olejovu vanu (lebo tam bol strhany srob a tiekol) a horne veko hlavy valcov (tesnenie uz bolo KO a nevedel som ho odlepit). Tieto diely som namontoval a vana ani veko uz netecu - ked ale spodok vyutieram a nastartujem do 5 minut stania na mieste len so spustenym motorom zacnu vytekat kvapky z miesta medzi motorom a prevodovkou - tam kde su tie 3 "tazko dostupne" sroby na olejovej vani. O co by sa mohlo jednat, vedel by niekto prosim? Nemyslim ze to tecie niekde z hora, je to tam obtecene este z toho veka, ale myslim ze novy olej tam nepribuda (a tak rychlo by nestiekol).

  25. Zahájeno uživatelem Michal solc,

    Zdravím, potrebujem poradiť ohľadom Octavie 1, 81kW, motor ASV, najazdené cca 170 000 km. Hlavný problém: vysoká spotreba oleja cca 0.8 l / 1000 km a strata výkonu okolo 2500–2800 ot. Motor má aj nepravidelný chod za studena a cvakací zvuk. Už urobené a skontrolované: 1. Diagnostika neukazuje žiadne chyby. 2. Meraná kompresia: 29 - 25 - 28 - 29. 3. Turbo bolo nastavované na stolici (originál, bez vôle), vyčistená variabilita od karbonu. 4. Pri jazde s diagnostikou: váha vzduchu ukazuje cca 850–900 mg pri 3200 ot./min na 4. prev. stupni, tlak turba 2200 mbar. 5. EGR ventil aj sanie vyčistené. 6. Vymenené vnútorné kĺby na poloosiach. 7. Vstrek…

    • 0 odpovědí
    • 322 zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.