Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/19/19 ve všech sekcích
-
3 body
-
My dva se v tomto neshodneme, ale nejsi nahodou Slovak nebo tak neco? Slovaci lezou EU do prdele, ze vic uz to ani nejde. Schvali bez rozmyslu vse co z te modre totality prijde bez ohledu na dusledky. Jinak ty se zase chytni za ruku s knizepanem a bezte spolu slunickovym zitrkum vstric. [emoji23][emoji23][emoji23]2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Zopar merani/grafov na Golfe 7. Bateria sa mi s rekuperaciou nabija do cca 90% a napatie skoci z cca 13V na cca 15V. Bez rekuperacie je nabita na 100% a napatie je konstantne cca 14V. Po odpojeni jednotky sa ulozila chyba 197175. Ked bude prilezitost, urobim to iste na Fabii. trackLog-2018-Mar-08_15-17-41.xlsx trackLog-2019-Mar-14_15-11-22.xlsx2 body
-
Celkem mě dožralo včerejší zjištění. Kapota má vlevo a vpravo gumové dorazy, které se opírají hned za světly o lakované plechové výlisky – viz. obrázek. A včera jsem zjistil, že mi to pod levým dorazem kvete. Když jsem dal pryč barvu, tak pod tím byl rez. To u 3 roky starýho auta beru jako výkon… :-( Problém je patrně v tom, že ten gumový doraz se opírá přímo o lakovaný plech. A když se tam dostane nějaká špína, tak jak se ta kapota mele, tak to porušilo ten ochranej lak. Mám takový pocit, že u S2 jsem měl pod dorazem nalepený takový plastový kolečko, díky kterému se to neopíralo napřímo o plech. Patrně další úsporná opatření.... :-( Jelikož slovo „rez“ nemám rád, navíc ve spojitosti s autem, tak jsem to přebrousil, nalakoval a nalepil jsem na ten plech, kde dosedají ty dorazy, takovou plastovou folii – uvidím, zda to bude fungovat…1 bod
-
Uplne v souladu to asi neni, ale tezko to nekdo bude resit. Ja mam Ameriku pres mlhovky uz asi 6 let a jeste jsem nemel problem (ani na STK).1 bod
-
Dlhodobá 7 l za 40 000 km. Sedan 4x4 7-DSG Málokedy som v aute sám. Väčšinou mám 2-3 ďalších ľudí v aute. Jazdný štýl skôr dynamický., režim DSG prevažne D. Rýchlosť bežnej jazdy - limit+20. http://www.fuelly.com/car/skoda/superb/2018/porubcan/8084191 bod
-
Mne vyrazalo chladiacu kvoli tomu, ze som mal spodnu cast chladica klimy zabitu od kamienkov. Vid foto... Vzduch sa nedostaval k chladicu vody, ktory je az treti v poradi (chladic klimy, intercooler, chladic vody) a tym padom pri vykone teplota isla nahor a vyrazilo mi vodu cez expanzku... Chladic klimy vymeneny za novy a auto ide bez problemov. Problem som riesil tuto vo fore. Tiez v Skoda servisoch, ale okrem vymeny viecka expanzky a EGR ventilu na nic neprisli. Ani jedna z veci, ktore odporucili vymenit nevyriesila moj problem. Az tato vymena chladica klimy. Inak podobne tema je aj tu: https://forum.skodahome.cz/topic/137791-straca-sa-chladiaca-kvapalina/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Jak uz tu psal @Petrrr, dovoz z US bude brzo vazne problem. A ano, EU by se mela vysrat na nejake limity/restrikce tam kde je to nejsnazsi (auta) a zamerit se napr na lode kde to je daleko horsi. Verim ze se to brzy srovna a zacne fungovat EU tak jak mela od zacatku, tzn. drzet se evropskeho obchodniho trhu a na zbytek se vysrat. To ze EU nebude atd. jsou hlouposti a vystoupeni z EU by CR naprosto ekonomicky polozilo a nic by se na tom neziskalo.1 bod
-
Je to tak, že Evropa to má spočítaný a nic hezkého jí nečeká. EU dělá vše pro ztrátu konkurence a nynější plány na elektromobilitu jsou zcestný, jak to bude řešit Rumunsko a Bulharsko, kde je ještě infrastruktura v plenkách a tam by taky měly být stejná EU pravidla. Já to vidím tak, že si nechám vše kvalitní do rozpadnutí a při dobré péči to bude ještě mnoho let i desetiletí sloužit. Potom bude třeba zase svět v pořádku. Další možnost v případě potřeby je dovoz ojetiny z Ameriky a na to se limity nevztahují. A pokud bude vysoké zdanění tak ještě veterán je varianta.1 bod
-
Blbost, když tu pojistku vyndá, kamera nepůjde, i když je to špatně zapojené. Opačně zasunutý pojistkový držák pouze způsobí, že kamera je jištěná přes obě dvě pojistky.1 bod
-
1 bod
-
Este raz, nie vzdy je jedno ako sa rozbocovac otoci. Ak ho date naopak ako ma byt, poistka je tam zbytocna, pretoze "vstup" do poistky pripojite priamo na "vystup". Teda na kameru. Staci jednoduchy test. Vyber obe poistky ci sa kamera zapne1 bod
-
No.. Podle mě by ET 35 u mě byl problém. Možná kdych na ET35 dal pneu 215 ale to by byl hnus na 8J plus bych někde v zatáčce orval disk. Takže jsem spokojený jak to mám a neměnil bych.1 bod
-
@DušanV osobně mi ta slevová karta na servis moc smysl nedává..olej i po slevě drahej a k čemu ty ostatní slevy jsou mi dobré ? když mám auto v záruce, tak mi to zajímat nemusí a po záruce mi tam nikdo už neuvidí..?1 bod
-
Prinasam vam exkluzivne najnovsiu plnu verziu 2.31.9 Zmeny podla Google Play: - corrected multiplier for "Regen Duration" field for groups 0,2,3,4,9,10,11,12,14 (many thanks Artur) - added DGTE engine with partial support (thanks Ninoslav) https://uloz.to/!GhQ74A8qdVDQ/s731d7t38fd76w7d671ty63d76yds64gd-zip1 bod
-
Tak to je husté, osobně Ti děkuji za upozornění, na novém ihned podlepím a rovnou potvrzuji, že S2 FL, to má pořešené přesně jak píšes. Nechci ani vědět kde více a na jakých důležitějších místech se šetřilo?1 bod
-
1 bod
-
@jaroslavbielicky Link Russia Raplda retrofit Please :)1 bod
-
Jj. Ropný vrt na zahradě bude nakonec za trest. Ale taková elektrárna. To bude terno.[emoji6][emoji1787][emoji1787]1 bod
-
zaregistruj se na skoda-dily nebo autokelly a tam tě to podle VIN doporučuje díly vhodné pro tvoje auto.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To lítání napětí dělá taky okolní teplota. Auto taky měři napětí i jinde než na té jednotce baterky. Taky to co leze z těch nabíječek nebu zrovna čistá křivka. A pokud se nemýlím tak na baterie je záruka 6 měsíců.1 bod
-
To už je velká schíza dobíjet po každé jízdě (nemyslim to špatně, chápu, že ji chceš udržet na živi co nejdýl), ale na to bych se z vysoka... Být tebou, tak jí teď nechám jak je, připojim konektor a uvidíš. Třeba se fakt rozsype a vyreklamuješ ji a nebo překvapí a bude ti fungovat bez těhle obštrukcí dál.1 bod
-
Ovšem jsou i možné jiné způsoby jak znechutit vlastnictví těchto motorů, napálí daň na auto či na palivo....1 bod
-
Já bych taky objednával kdyby tam bylo bitdi... a když jsme u OT, tak slevu na Arteon jsem na IČO dostal 232tis a dodání někdy o prázdinách...1 bod
-
Proč nesvůj? Je to o technice jízdy, ale to platí o každém motoru. Je to benzín, tak prostě podřaď (klidně na trojku - ta jede až někam přes 150 km/h), plný plyn a není se o čem bavit a čeho obávat. Ono to obvykle v dnešním hustém provozu stejně jinak nejde.1 bod
-
Ne nejdu, ale tím jak to EU vede je jasné, že už se to naštěstí rozpadne, pokud už ovšem nebudou tou dobou EU země, potažmo celá Evropa ve válce s čmoudama. Ale to jsme zase u politiky, která je tady zakázaná. Řeknu ti jedno na závěr, jak ty nechceš žít v rudé totalitě a já s tebou souhlasím, tak já nechci žít v rudé, ale ani v modré totalitě.1 bod
-
Copak na Slovensko, ale.... Jdu holt do práce i když jsem měl mít původně volno. Holt když ty škodovky pořád zdražují, musím si na další auto nějak našetřit, dokud jsou k mání ještě spalovací motory.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ak by niekto mal záujem môže kúpiť tu je original: https://ru.aliexpress.com/item/LANE-ASSIST/32856131828.html?spm=2114.search0104.3.34.d7122b5bvjpoKH&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_3_10065_10068_10890_319_10546_317_10548_10696_453_10084_454_10083_10618_431_10307_10820_10303_537_536_10882_10059_10884_10887_100031_321_322_10103%2Csearchweb201603_51%2CppcSwitch_0&algo_pvid=ce147462-39e1-436c-8f69-a8ff5213ccc1&algo_expid=ce147462-39e1-436c-8f69-a8ff5213ccc1-5 Je to síce pre Golf ale dá sa kúpiť samostatne kabeláž a senzory. Mam aj odkaz na Rusov ktorý to nakódovali do Rapida ak by mal niekto záujem.1 bod
-
1 bod
-
Melete tu trošku nesmysly. 7st DSG je suchá a při stání na brzdě se spojky zcela rozepnou (proto žádné vibrace). Kdyby byla v kontaktu, uvaří se (asi jako lidi, co stojej s manuálem v kopci na rychlost, po pár tisících zcela modrá spálená lamela, co neunese krouťák. 6st DSG je mokrá, lamely jsou v oleji (chlazené) a při stání na brzdě je jedna lamela neustále sepnutá, ač logicky ne naplno (proto na rovině okamžitě popojíždí kupředu). Tedy vibrace zcela normální - čím je opotřebenější setrvačník, tím logicky víc vibruje. Můj setrvačníi na CFGB 125kw 4x4 Passatu má 148tkm a vibruje dost, ale nehodlám řešit, dokud ho neuslyšim cinkat za studena.1 bod
-
1 bod
-
My dva se v tomto neshodneme, ale nejsi nahodou Slovak nebo tak neco? Slovaci lezou EU do prdele, ze vic uz to ani nejde. Schvali bez rozmyslu vse co z te modre totality prijde bez ohledu na dusledky. Jinak ty se zase chytni za ruku s knizepanem a bezte spolu slunickovym zitrkum vstric. [emoji23][emoji23][emoji23]0 bodů
-
My dva se v tomto neshodneme, ale nejsi nahodou Slovak nebo tak neco? Slovaci lezou EU do prdele, ze vic uz to ani nejde. Schvali bez rozmyslu vse co z te modre totality prijde bez ohledu na dusledky. Jinak ty se zase chytni za ruku s knizepanem a bezte spolu slunickovym zitrkum vstric. [emoji23][emoji23][emoji23]0 bodů
-
0 bodů
-
Ano, určitě se nedá chápat to, že když chci omezit otravnou hlášku a přitom držet volant, sledovat situaci, že chci autu svěřit život můj a pasažérů. Jen se zeptám, co přesně je na mém příspěvku za hranou? V jiném tématu se tu řeší kódování a neprofesionální úpravy elektroniky, v dalším se doporučují nehomologované LEDky, obojí může mít daleko vážnější následky nežli omezení jedné otravné hlášky.-1 bodů
-
-1 bodů