Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/16/20 ve všech sekcích
-
Nejlepší na těch elaborátech od rádoby odborníků v odborných časopisech je, když napíší, že nová generace je úžasná a že ta stará generace byla vlastně naprosto tragická, že je div, že se s tím vůbec dalo kdy jezdit. To je takový ohraný folklor...5 bodů
-
3 body
-
3 body
-
@Rapid1.0 já to Fabie mám tak, že když vytáhnu měrku poprvé od vypnutí motoru, tak jde ztuha. Každé další vytažení už zlehka (pokud nenastartuju). Zkus si zase vytáhnout, až někam s autem pojedeš a už by měla jít zase ztuha.2 body
-
2 body
-
No jo, ale zase na druhou stranu.. Třeba Passat v základu vyjíždí na 16" a to už je na tak velké auto skutečná zoufalost. Každý kdo ho u nás ve firmě má si může v rámci budgetu (či ze svého nad něj) připlatit za větší kola podle svého výběru. A v ČR & SK jsem jediný, kdo to udělal (19"). Každému jinému je to úplně někde a nechápe proč by to dělal. Kdyby škodovka dala základ třeba 18", pro lidi jako já, nebo ty by to bylo sice fajn, ale většina ostatních by zase prskala, že jsou na to hrozně drahé pneumatiky, je to nepohodlné a tak dále.. Nikdy se nezavděčíš všem. [emoji846]2 body
-
2 body
-
Dnes ráno jsem měřil napětí přímo na svorkách po nočním odstavení a ukázalo mi to 12,6V , což AKU nikdy při zapojeném konektoru neměla. Tam se hodnoty pohybovaly max. 12,1-12,2V a to znamená pro baterii prakticky smrt.2 body
-
Je tu x y ludi co jazdia dlhe mesiace s odpojenou hovadinou a nemaju problem Zaroven je tu x y ludi co len teoreticky filozofuju ako to sposobi skody na aute. Samozrejme nemaju ani jeden dokaz. Kazdy nech si slobodne vyberie [emoji106]2 body
-
2 body
-
To ten člověk nepochopí. Operuje s pojmy "v Topu", "Oktávie" a až přijde Leon, tak přece bude paráda. Neradno se vzrušovat.2 body
-
Áno, ak auto stojí dlhšiu dobu (z mojich skúseností asi 48hodín a viac), kľučka spolujazdca sa deaktivuje. Asi nejaké bezpečnostné alebo úsporné opatrenie. Aspoň takto to je na Fabii a myslím aj Octavia/Superb to mali rovnako.1 bod
-
1 bod
-
Carista 4.1- beta 6 pouzit LP nevyskusane !!! https://uloz.to/file/DW9oZyA1XizY/com-prizmos-carista-410006-apk1 bod
-
Pánové, v této souvislosti mě napadlo řešení v podobě nestmívatelného zrcátka na straně spolujezdce. Tedy pokud jsou oboje zrcátka stejná, levé a pravé, dalo by se objednat stmívatelné jako díl z Anglie, protože tam to mají přesně naopak:) Otázka je, kolik by ta sranda vyšla. No, taky mě to ze začátku trápilo,ale už jsem si zvyknul ..a nechává mě to čím dál více chladným :))1 bod
-
No.. To je jiná?. Za mě šedá nebo stříbrná. A kola černý jedině 18,17 buď klasika nebo s leštěním viz ?1 bod
-
1 bod
-
Vyzerá to auto neskutočne dobre. Tie čierne doplnky tomu seknu. Popravde, na O3FL som mal VEGA 18",aj tu som ich zvažoval, ale po ročnej skúsenosti s profilom 40 som si povedal, že stačilo a niekde na kráse uberiem.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
tak včera naistalováno, je to jednoduchý jak facka, nechal jsem 4, no tak tam to bylo jen od 3000ot. mírné zlepšení, spodek byl beze změny nebo nepostřehnutelný, tak po hodině ježdění jjsme nastavili prozatím 6 a tam už je vítr, skrytá rezerva objebvena, je cítit hned odspodu, podle toho jak na to člověk šlápne, dá se s tím jezdit i na úplnou citovku, takže to je OK. Budem zkoušet a uvidí se co dál.1 bod
-
Orig.žhaviče vydrží dlouho.Pokud nemáš moc najeto,udělal bych jen to,že bych jej vytáhl,očistil,očistil závit,máznul grafitem a dal zpět..To co koupíš v náhradě by´d Bosch,NGK,Delphi už kvalitou nedosahují prvovýrobu,bohužel,i když nám obchoďáci tvrdí opak.1 bod
-
Chlapi, takže vyřešeno, čím jsem starší, tím jsem tupější na nové věci :-) Samozřejmě že tam menu osvětlení interiéru mám, ale když jsem roloval v nabídce tak jsem klikal vpravo na posuvník a on se mi vždy naroloval na začátek nebo na konec a tím, že je tam více položek, ty uprostřed jsem nikdy neviděl. Díky za rady, pomohlo mi to video.1 bod
-
Nechtělo se mi věřit ( nebo jsem spíše doufal v opak), že škodovka opravdu pustila tyto LED se statickým nastavováním. Zkusil jsem proto napsat dotaz přímo na škodu a výsledek: "nivelace světel se nastavuje při nastartování/spuštění vozidla. Obecně je předpoklad, že pokud nakládám vozidlo těžkým nákladem, který nakládám dlouho, tak mám vypnutý motor. Cestující na zadních sedadlech nemají takový vliv na sklon vozidla, jelikož usedají mezi nápravy a není tam tak velké pákové zatížení, jako v případě naložení nákladu do zavazadlového prostoru za zadní nápravou." Osobně si myslím, že i tři lidé na zadních sedadlech, kteří JEN přistoupí dokáží zatížit vozidlo natolik, aby auto oslňovalo. Z tohoto důvodu ale asi chápu, proč jsou světlomety z výroby sklopené do země :(1 bod
-
Cosby díky! Vyměním po 90.tis, zdá se to být kompromis. Kámoš včera řikal, že na B7 CFGB mu odešel žhavič po 140.tis. OtaP: Ušetříš pár stokorun za autorizovaný servis a co tím získáš kromě rizika odmítnutí záruky? Máš žigula nebo superba?? Jasně, taky si vozím svůj olej, protože jsem u zdroje, na předepsané prohlídky, ale zbytek dílů nechávám na autorizovaném servisu. Mezi výměny po 10.tis mě provádí spolužák, v neautoriz.servisu, tam je to fuk, ovšem filtr mám origo.1 bod
-
u meho EFB pri vypojenem konektoru mam trvale napeti 13.8V, pokud jsou minusove hodnoty, tak 14V, coz je zajimave, ze se to takto meni. Tech 14V mam do zastaveni motoru. Pokud je motor teply a znovu ho spustim, pak namerim opet klasickych 13.8V.1 bod
-
1 bod
-
Vypnutí start/stopu tlačítkem nevypne inteligentní dobíjení. To jede dál. Přečtěte si pár stránek dozadu ať víte o čem je řeč. Nemá cenu to znovu opakovat.1 bod
-
Tak už to mám hotové. 1. Z aliexpresu jsem koupil díl 5QOO35726L s kabelem v domnění, že je to OEM. Když jsem se kouknul dovnítř.... tak je to kopie, která má vnitřek řešený jinak než originál. Ale USB nabíjí a dává pře 1A. V budoucnu to možná nahradím originálním dílem. Pokud mi čínská kopie bude rušit příjen radia. 2. Podle hodin, které jsem odstranil, a USB dílu jsem si nakreslil a na 3D tiskárně vytiskl držák USB, který jsem nacvakl do středové konzole místo hodin.1 bod
-
@hannyvilemov Dodržuj prosím pro příště pravidla, tvůj dotaz patří do jiného tématu. Pro R se prodávají kola v rozměru 7Jx16 ET38. Při ET46 budou kola dost utopená. Bez podložek bych to na auto nedával. V každém případě kola s ET46 nezlegalizuješ a kdyby se v tom někdo začal šťourat při technické, nedejbože po nehodě... @Pawouk Uznáš-li za vhodné, prosím o přesun dotazu i odpovědi. Díky.1 bod
-
1 bod
-
Není pravda,servis se dá zapsat,jen musí být servis registrovaný,nic to nestojí a ani zápisy nic nestojí. Co se týče žhavičů,je fakt,že máme u aut s 200.000 někdy problémy žhavič dostat ven,nepomůže dobře zahřátý motor,ani spešl povolovací přípravky.1 bod
-
Ahoj všem, díky tomuto fóru jsem zjistil závadu. Motor se velmi pomalu zahříval po okreskách olej na 65 a(při 0st) na dálnici se to pohlo až po 10km...při zvolnění tempa teplota spadla i pod 60 st ,jak vody tak oleje. Mé auto Superb Combi 2.0 TDI 125Kw 4x4,automat r.v. 11/2013 po faceliftu. CFGB Takže jsem objednal originál nový Termoregulátor DSG za 730Kč a jelikož žádný mechanik neměl čas tak jsem se do toho pustil sám-dle rad v tomto fóru. Nový termoregulátor jsem zkoušel pod kohoutkem s chladnou vodou a protékal jen nepatrně(dělal jsem pro porovnání s tím ,který vytáhnu z auta). Starý termoregulátor protéká plným proudem takže trefa do černého. Takže co bylo potřeba ,aby to šlo vyměnit: 1.Sundání airboxu-sání komplet...cca 7 šroubků povolit,rozpojit hadice sání,aby šel box vytáhnout. 2.Odpojil jsem hadici s termoregulátorem z obou konců,abych ho mohl vklidu vyměnit mimo auto(regulátor je mezi dvěmi krátkými hadicemi,které jsou spojeny tím regulátorem) vše je zabezpečeno pružnými svorkami na ,které jsem použil sikovky-ideální-jsou dosti pevné a pruží dost. Chladící kapaliny vyteklo jen trochu-hned jsem zacpával trubku chcuchvalcem streč folie,aby víc nevytékalo-před odpojením jsem tam nacpal hadr,aby to vyteklo do něj.Kapalinu v hadici,kterou jsem vytáhl jsem vylill 3.Vsazení Termoregulátoru mezi hadice 4.Hadici s novým Termoregulátorem jsem nasadil zpět a poté airbox zpátky nasadit a hotovo. Pral jsem se s pružnýma svorkama-jsou dost tuhé a není moc místa,ale s trocha trpělivostí to šlo dobře. Dolil jsem kapalinu a šel to projet...po cca3km 70st. a cca 5km už 90st teplota při venkoní teplotě 1st. Takže díky všem co zde zadali své postřehy Franta1 bod
-
Tak ještě jednou k nivelaci. Dávám odkaz přímo na článek výrobce Full LED, který snad ví, co dělá a kde je snad vše jasně vysvětleno : https://www.tvorimesvetlo.cz/prvni-full-led-svetlomet-skoda-octavia/ Hned v prvním odstavci je napsáno ... Na rozdíl od projektů VW (např. Touran / Tiguan) se jedná o adaptivní plně statický systém bez dynamického natáčení modulu. Bylo to tu už několikrát. Octavia s Full LED po nastartování pomocí čidel zjistí náklon vozidla (zatížení) a podle toho upraví (skloní) základní rovinu světel, od které se pak odvíjí úprava (adaptace) světelného kuželu podle jízdních situací (AFS) - obec, mimo obec, dálnice. Při jízdě už se pak základní rovina nijak nemění a je po celou dobu jízdy pevná. Po vypnutí motoru a novém startování se opět provede nové nastavení podle aktuálního zatížení auta. Škodovka jako spoustu jiných věcí úvodní nivelaci odflákla a proto si hodně lidí stěžuje, že při naložení auta to blbě svítí. Prostě ta korekce je přehnaná a světla to sklopí moc. Takže kdo nechce svítit do země, tak musí nejdřív auto nastartovat (jen s řidičem) a pak naložit lidi nebo náklad do kufru. To samé pokud neparkujete na ideální rovině, ale někde z kopce, do kopce a nápravy jsou při startování různě, tak to správně nastavená světla pošle pěkně dolů a pak nic nevidíte. Tenhle samý systém jsem míval na starém Mondeu (2005) s xenonama a žádné takové problémy jsem neměl. Čidlo na přední a zadní nápravě, při startu si auto porovnalo náklony, nastavilo sklon světlometů a jelo se. Ať bylo auto naložené nebo prázdné, vždy to svítilo parádně. Bohužel Škodovka svým přístupem totálně zazdila jinak dobře svítící světlomety. Pokud máte štěstí a máte dobře seřízená světla, která startovní nivelace nesklopí, tak to pak svítí velice dobře. Jsem moc zvědavý, jak budou svítit Matrix LED v OC IV. Jestli budou auta z továrny vycházet tak NE-nastavená jako se stávajícími Full LED, tak to už nenastaví nikdo. Většina autorizovaných autoservisů neumí nastavit ani tyhle obyčejná LED světla. Třeba u Superbu jsem zatím na Matrix viděl spíše rozpačité recenze.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Mam druhy auto se suchou DSG 7. 1) zadne cukani jsem nikdy nezazil 2) zadne cukani jsem nikdy nezazil 3) zadne cukani jsem nikdy nezazil 4) zadne cukani jsem nikdy nezazil Někdo by mi to mel vysvětlit a ukazat. ctu to v každý recenzi, ze "7 DSG" cuká. Ale podle me to spociva v tom, ze s tim lidi proste neumi jezdit, z manualu jsou zvyklí "zarazit pedál do podlahy" … jenze takhle s automatem proste jezdit nejde.1 bod
-
1 bod
-
To už tady dával jeden ignorant pravidel. https://forum.skodahome.cz/topic/135978-škoda-octavia-iii-facelift/page/70/?tab=comments#comment-2246400-1 bodů