Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/21/20 ve všech sekcích
-
Chlapi, vy ale zjevně neberete v potaz to, že většina firem má předepsaný konkrétní typ a značku auta, mnohdy i s konkrétní výbavou a motorem, někdy jen v duchu toho, že to musí být diesel, Octávka a rozpočet "do" podle vlastního výběru. Takže spekulace o tom, jestli si má nebo nemá brát Superb jsou kapku zbytečné..3 body
-
2 body
-
MARTAB, jasně že to není téma pro Mpi. Jen jsem chtěl na závěr říci, že vím, že to není GPF a taky vím, že opravdu Mpi ze začátku výroby ten tzv. hrnec navíc neměla. Jen mi je divné, že teď, když ho má, tak nikde o tom ani čárka. Končím, pokud seženeš nějaké podrobnosti, co to tam vůbec je a jaký to má význam, tak klidně pošli SZ, ať se tedy tady o tom více nebavíme. PS: ski1961 mrknu na to, a když tak to tam do tématu vložím, tady jak jsem řekl o Mpi končím2 body
-
Tak tady se neřeší spotřeba jiné motorizace. To by pak někdo, kdo vlastní koloběžku mohl zde napsat, že má spotřebu 3 řízky na 100 km. Nám, vlastníkům 3.6 motorizace, nejde o nejnižší spotřebu. My zde pouze informativně poměřujeme, jaké průměrné spotřeby dosahujeme. Když pojedu dálku, tak budu mít spotřebu např. 7,3l/100km (má reálná spotřeba) a bude jedno kolik osob a zavazadel se ve vozidle bude nacházet a stále se stejným výkonnostním komfortem. Když se budu motat okolo kostelní věže s častým popojížděním, tak budu na spotřebě třeba 16l/100km. Takže tato motorizace je pro své majitele koníčkem (260 koňovým) a jak je známo, u koníčků se peníze nepočítají ... [emoji6]2 body
-
2 body
-
To s tou pojišťovnou bude zase taková městská legenda. Jako když bude FA v daném okamžiku nefunkční např. vlivem nepřiznívého počasí, tak taky nebude plnit. To ne. :) Pořád je jen asistent. Pokud to přebalíš alobalem, tak to bude hlásit chybu a palubka bude oranžová jak reklama na Aperol.1 bod
-
Prosim nechme uz toho klise, ze v AS je vse "razantne drazsi". Stejny dojem ma jeden z clenu rodiny a zatim zadny ze servisnich ukonu na jeho auto u neatorizovanych servisu nebyl vyrazne levnejsi. A predevsim cokoli mimo beznou udrzbu bylo spatne. Vzdy je to o konkretnim servisu a konkretnim cloveku. K vrzani - muze to byt x ruznych veci. Je potreba, aby se na to podival servis. K tlumicum - je klidne mozne, ze jsou i po 15 tis. KO. Na zniceni staci i jedna velka dira. Pokud se meni, tak minimalne oba na naprave. Stav tlumicu nelze v beznych podminkach zmerit - testery sice neco ukazuji, ale je to spis orientacni, protoze fakticky meri komplet system odpruzeni. Spatny tlumic nejde uplne jednoduse poznat. Ja jsem mel (ne DCC) tlumice vsechny zcela KO a auto jezdilo uplne normalne az na to, ze velmi neochotne menilo smer. Vetsina ridicu si toho podle me vubec neni schopna vsimnout. Tzn. to, ze tlumic tece je jeste lepsi varianta, protoze mas moznost zjistit, ze je neco dobre nebo spatne.1 bod
-
Mně se oproti dřívější hnědé "Topaz" líbí mnohem víc a přitom rozdíl není na první pohled zřejmý. Ale jde o to, jak bude vypadat zrovna na OIV. Škodovka má až na několik výjimek barevný sortiment prakticky stejný napříč řadami a co bych si vybral na jeden model, to bych si nevybral na jiný. Ale jestli tě tlačí čas, asi nezbyde nic jiného, než se rozjet podívat na daný kus a nebo to risknout.1 bod
-
@abyssisNejlepší je si to osobně vyzkoušet. Každý má jiné jak vnímání tak styl a požadavky na jízdu. Měl jsem pár dní Kamzika na klasickým podvozku s R17 a je to pro mě na normální běžnou jízdu dobrý a spíš bych ocenil ještě malinko tvrdší. Takže já bych o tom uvažoval a vyzkoušel.1 bod
-
Vypnutí podsvícení DMS/DCC tlačítka 09-Central Elect. Adaptation IDE06507-ENG140243-Button in center console-Zusatzcodierung Fahrprofiltaster hat keine LED Změna z LED installed na LED not installed1 bod
-
Na climatronic byla aktualizace SW někdy v roce 2016. Pokud tímto blbne tímto způsobem, jak popisuješ, pak je na vině servo klapky směšování vzduchu V68. Pokud se to bude opakovat, čeká tě výměna za cca 6000 Kč a k tomu demontáž palubky, protože je schovaná dole uprostřed. Mám to za sebou v záruce, teď to blbne zas, ale naštěstí jen jednou za čtvrt roku.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
@Clerfayt - máš-li zájem o trvalý BAN, stačí říct. Bude to promptně provedeno. Příspěvky mimo téma smazány.1 bod
-
1 bod
-
Ja jsem zvedavy jak naceni verzi RS, kdyz muzu mit Superb Sportline za 900K i se 140kW TSI motorem tak u OIV bude jakakoliv cena nad 900K za RS verzi sebevrazda:). Pokud bude pod 900K tak to bude dustojna alternativa k L&K verzi kterou bohuzel vyradili (vzhledem k mnozstvi vybavy kterou RS verze disponuje).1 bod
-
@DušanV chlape jsi tady už taky profík, tak jestli chceš otevři tento problém ohledně 1.0 MPI v příslušném tématu : https://forum.skodahome.cz/topic/130245-motor-10-mpi-44-a-55-kw/page/10/#comments a klidně udělej foto, jak to tvoje MPI po FL dole vypadá..jen v krátkosti, já u své MPI MR 2018 z 8/2017 před FL nemám nic..a tím bych tady tu debatu o MPI uzavřel, nebo se bude zase @Pawouk zlobit :-)1 bod
-
A zkoušel jsi koukat do motoru, zatímco ti někdo přidával plyn? Třeba jestli je znát, z které to je strany, nebo odkud to vůbec jde....? Teoreticky, už jenom to, že popisuješ, že se vrtali ve váze vzduchu, nebo v škrtící klapce a předtím to nedělalo, tak to spojitost nejspíš mít bude...1 bod
-
1 bod
-
To má rozhodně protože benzinovej dvoulitr jezdí za desítku. Záměrně píšu jezdí, tlačení a honění Grety neberu v potaz [emoji23]1 bod
-
Jj, popojíždění a opakované rozjezdy v kolonách jsou i po aktualizaci SW stále peklo, ostatní předchozí potíže rozjezdů (studený motor a chcípání při rozjezdu v křižovatce) jsou naštěstí pryč. Ty kolony jdou alespoň eliminovat přepnutím na sport, resp. individual. No a vzhledem k tomu, jak se zdá, se s tímto motorem u koncernu už dále nepočítá, zřejmě nějaké další zlepšení již nelze očekávat. Jestli ta hybridní 1.4 bude stejně odladěná, tak to nezbývá než popřát koncernu hodně zdaru, já už testovat nedodělky u příštího wagenu nehodlám.1 bod
-
Ten Tvůj koment? Jo, to je. Vedle ve špatné sekci Já taky nelezu do sekce pro dvoulitry (mimochodem, to máš ještě naftu, ne? 4.2L na 100... ) a nepíšu tam kterak jezdím "zimu" za 11 a půl....1 bod
-
Nevím jak je to se sportovním podvozkem u Kamiqa, ale samotný Kamiq v základu je tvrdší. Dokonce když jsme ho měli půjčený tak pokud se to trochu přežene v zatáčce, může zadní náprava odskakovat. Nám se to stalo, ale myslel jsem si, že to je pneumatikama, ale nebylo. Pak jsem se to dočetl, že to tak může být. Takže zaplatit za sportovní podvozek jsou vážně vyhozené peníze.1 bod
-
Pro zájemce o úpravu své RS245. Zde je video s porovnáním zrychlení série vs. APR Stage 2 (úprava řídící jednotky, kompletní výfuk, kompletní sání a intercooler) https://www.youtube.com/watch?v=_QVphtzkPBs Nevíte někdo, jak sem normálně vkládat videa?1 bod
-
No já jezdím za 5,4. Mám najeto 16k kilometrů a řekněme tak 2/3 jsou z toho dálnice. Ale je fakt, že na dálnici jezdím hlavně 110-120, čili to moc nehrotím. Přijde mi to jako ideální rychlost, kdy nemusím moc přejíždět z pruhu do pruju. Ale hodně to taky závisí na provozu. Mimo obec kde to jde tak 90-100 jinak hlavně podle profilu silnice. Chytré řeči pana @15degren radši nekomentovat. Podobných frajerů potkávám denně dost a vždy jsem rád, když mi podobný machýrek jede nalepený na kufru, když mám na tachometru přes 90. V případě nutnosti brzdit ho mám v kufru dřív než si všimne, že brzdím. Ale chápu, musí je a nebude se za mnou táhnout. Co kdyby byl doma o minutu později.1 bod
-
https://www.sbazar.cz/Upgrade4yourcar/detail/64499927-3v0963511-webasto-ovladac-vw-skoda-seat1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
děkuji @Bladik za odpověď hodnou mistra. Dostal jsem se k tomuhle voliči náhodou a docela mne zaujalo, zda existuje jednoduchá cesta, tak jako s hlavicí z Kodiaqu. Takže jej střelím a koupím volič z Kodiaqu. a díky @jaroslav75 za názor, který s mým dotazem vůbec nesouvisí. "palec hore"1 bod
-
1 bod
-
Jelikož opravuji mazání motorů a motory vůbec jasně vidím, jak motor vypadá uvnitř, když se olej dělá po 10-15t a když se mění po 30-35tkm. Režim prodloužených intervalů možná funguje u aut který mají roční nájezd 50-100tkm po dálnici a ne pro normální provoz 90% courání kolem komína. Je to jen snižování nákladů firemních aut, kde je kalkulován servis do cca 150-180t. Kolikrát servis je započítán do pronájmu či leasingu, operáku.. Takže čím méně se toho vymění tím lépe. Proto palivový filtr po 90tkm a podobné uchylárny. Já měním na všech autech olej max po 15tkm.1 bod
-
Od roku 2015 je ve vaně miniaturní laboratoř, která před každým startem vyhodnotí kvalitu oleje. Tohle asi přednášej technikům na školení. Tohle snad nemůže sežrat ani pes natož rozumnej člověk. Je vidět že technik a mechanik se nikdy nepotkali. To jest že přijímací techniky, který komunikuje se zákazníky vživotě nerozebíral motor či cokoliv, jinak by takový ho.na nikdy nevypustil z pusy. Ve vaně je pouze hladinový snímač a to již zhruba asi od roku 2004 s příchodem OII. Nic víc nic míň. Přibylo tam snímání teploty asi v roce 2010.Kvalitu či ostatní parametry oleje jsou vypočítávány z četnosti startů, regenerací, provozem..... prostě čidlo kvality oleje neexistuje možná ve scifi.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem to dnes po týdnu projel a pořádně obrzdil, ale bylo to zarezlé fest. Musel jsem udělat asi 6 dost prudkých brzdění z rychlosti 100-110. Ručku jsem taky extra zaměstnal. Zatím to teda vypadá ok, už to ani nekope a nedrhne. Auto holt musí jezdit.1 bod
-
Akoze sorry, ale google snad mas funkcny. Tak hod cislo dielu a hladaj. Ak nenajdes, otvor sinstranky autodielov a napis im mail nech zhanaju...1 bod
-
Tak jsem ji dneska viděl naživo i uvnitř a jsem, až na pár detailů, příjemně překvapen. Schránka u spolujezdce i schránka na brýle se mi zdají méně kvalitní a bytelné, než u O3. Infotainment svižně reaguje a standardní látková sedadla u Style jsou dle mně kvalitnější, než u O3 a líbí se mi více. V jejich případě ani nevidím důvod, připlácet si za lepší. Standardní repro u Style mi přijdou taky kvalitnější, než u O3. Už se těším, až bude v dubnu liftback a budu to moci i projet ? ... za mně ?.1 bod
-
frfr> Já u Rapida loni vyměnil olej rovnou při reklamaci Densa v 5 tis., další předčasné výměny už asi taky neplánuju. U octavie jezdím LL intervaly a mám 170 tis. Oboje jezdí spíše delší trasy. Nalijí ti tam tam to co budou mít skladem, mě dali 5w30 příslušné normy vw uvedené v manuálu, ten nikdo nečte? Víc najdeš u modelů s totožným motorem dyť je to furt dokola.1 bod
-
Že olej s nájezdem 10 nebo 25tis. má rozdílné vlastnosti se zpochybnit nedá. Otázka je, zda má smysl to řešit, pokud půjde auto za 5 let/100tis. do světa, asi ne. Ale kdo chce auto na "pořád", tak by mohl po letech zaplakat na tím, že důvěřoval servisním intervalům.1 bod
-
-2 bodů