Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/19/20 ve všech sekcích
-
2 body
-
Já vím, ale Octavii jsem ani nechtěl. 2.0 TDI mají sice s DSG, ale ta cena je úplně mimo. Mám limit na 830 tisících s DPH a dát to za Octavii mi nepříjde prostě správné. To auto má hodnotu tak 450 - 650 tisíc. Byl jsem fakt rozhodnutý pro Superba v tom benzínu, protože jsem ho měl na týden půjčený a bylo to bezva auto. No, ale takhle jsem zvědavý, co na mě zbude.2 body
-
@csabac kdyby jsi jel,přes Moravu, stav se na kafe a držák Ti ukážu i s tím ostatním příslušenstvím?? Ještě jsem nestihl zjistit, ale jestli mà Scala v zadní loketní opěrce takový protikus, dá-li se držák"smartholder" zasunout i do loketní opěrky. Je to pohodlnější než na sedadle? zjistím, napíšu? @Jan R. Jojo přesně jak píšeš, souhlasím?, navíc teď po zdražení je ta cena už dost na hraně? Upřímně mohu říct, kdybychom nedostali opravdu výraznou slevu na skladovku v podstatě auto za nákupkum jak říkal prodejce, za ceníkovku bychom si Scalu nejspíš nekoupili a nejspíš bysme volili MB CLA v osekané výbavě oproti Scale a v benzínu, protože 1.6 a 2.0 tdi kupuje MB od rencků? a mít <|> na motoru fakt ne? Údajně má být blízko našeho bydliště servis MB tak do 2 let. Pro mě je servis 50% rozhodující faktor pro koupi. Tím zase reaguji na kolegu Csabac, který má chudák navíc servis Škoda daleko? ne to nevymyslíš?2 body
-
@xtrack ale ani banality nevedia doladit. A uz som mal i spojku v reklamacii a tak klepe to stale. Auto mali 3 tyzdne a vysledok, ako keby nebolo u nich a nemenili. Sedanka to iste a nebodaj sa ozve zase i ta kontrolka zhavenia. Fakt som tomu tdi veril, ze to je odladeny motor so vsetkym vratane spojky. A najgorsie je to, ze ak to auto raz budem chcet predat, tak bude mat zaznam zo servisu dlhy ako rolka toaletaku. No a kto normalny si to kupi? Problem je skor ten, ze SA riesenie nema, lebo to tie diely si nekvalitne.2 body
-
No to si nemyslím, protože tady není žádný reprezentativní vzorek. Takže fóra nevypovídají vůbec o ničem.2 body
-
objavil som na mojom karoqu popraskane okraje - hrany prednych svetiel. Objavili sa tam take male prasklinky vraj to je z ostrekovacou. Mate nieco take aj na vasom aute?1 bod
-
Panove, nevite jestli ma Karoq odporove dratky nebo folii? Nikde v popisu to nelze poznat, jedine voditko je v konfiguratoru Vyhřívané vrstvené čelní sklo1 bod
-
Zdravím páni. Rekapitulujem chyby: 1. Aktuálne z alzy predávajú OBD2 , s ktorým Carista nefunguje. (vrátený) 2. Objednaný OBD2 zo Sunnysoft funguje bez problémov. (https://www.sunnysoft.sk/zbozi/167PCI-068/automobilova-diagnosticka-jednotka-pro-obd-ii-s-bluetooth-ekv-elm-327-pro-android-cz-sw-zdarma.html) 3. Crack krásne fungoval podľa návodu z prvej stránky tohto vlákna. Kódovanie cez 5.1 beta 2. Nakódované: Fabia II (2012): - pretočenie ručičiek - ukazovateľ dotankovania v l - pípnutie pri zamknutí/odomknutí cez DO Octavia III (2015): - ukazovateľ dotankovania - deaktivácia Start-stop - zmena loga pri štarte infotainmantu Audi A6 allroad quattro (2012): - pretočenie ručičiek - deaktivácia zhasnutia motora pri otvorení vodičových dverí Superb III L&K (2016): - ukazovateľ dotankovania - trvalé vypnutie podsvietenia tlačidla "Mode" pri radiacej páke - zapnuté zadné LED svetlá pri dennom svietení - otváranie kufra tlačidlom na DO a tlačidlom vedľa radiacej páky (servis Škoda tvrdil, že je chyba v kabeláži a pri nasledovnom servise natiahnú novú kabeláž) - vypnutie pípania pri otváraní kufra - vypnutie ostrekovača svetlometov - zatvorenie panoramatickej strechy pri detekovaní dažďa (zatiaľ neúspešné) - Coming/Leaving home (zatiaľ nefunkčné) Keď bude viac času, tak skúsim omnoho viac. Pri full výbave v Superb III je ponukový "strom" dosť rozsiahly. Samozrejme mnoho funkcií už bolo aktivovaných. Ďakujem, mal si pravdu s protokolom 1.4b = výmena adaptéra Regenerácia DPF aj hladina AdBlue sú v menu. Pri DPF udáva hodnotu v gramoch + ponuka na vypálenie filtra. Pri hodnote AdBlue udáva hodnotu náplne v %. Obe hodnoty ± zodpovedajú realite.1 bod
-
Já jsem měl z důvodu úrazu (zlomenina bérce) auto postavené před garáží od 9.3. Poprvé jsem ho zkusil nastartovat 25.4. a naprosto bez problémů. Pak v dalších týdnech jsem jel třikrát jen do obchodu u nás ve vsi a také žádný problém se startováním. Teď v sobotu (16.5.) jsem dal akumulátor na 3 hoďky na nabíječku.1 bod
-
Obrázky jsou tam. Po dnešní úpravě jsem s tím nejel, ale předtím to bylo bez zvuků. A ten A sloupek - demontáž by měla být stejná jako zde nebo zde. jen se mi to nechce rvát silou. Ideální by bylo na to vycvaknutí zámků video :) Pak bych tam to vedení kabelu samožrejmě rád ještě víc zkulturnil.1 bod
-
@csabac Tak jsem na to juknul a upravil vedení kabelu. Teď kabel nekříží airbag a je vedený za ním, až pod koncem airbagu jsem ho stáhnul ke gumovému těsnění. A sloupek by dle příručky měly držet 3 plastové zámky a měly by jít vycvaknout s tím, že se má začít od horního úchytu Je ale asi potřeba fakt větší síly, protože to tam drží festovně. Já komplet demontáž nakonec nezkoušel, páč šla poloha kabelu upravit bez sundání celého sloupku. Za chvíli updatnu obrázky.1 bod
-
1 bod
-
@xtrack ja fakt neviem co menili a co nie. v telefone mi tvrdila, ze sla cela spojka. Pri preberani to boli uz len lamely. Pani mi ale po tel. dala 2 prisluby a ked som prisiel, bolo to vzdy inak. To bol dovod aj naposledy, ze som auto po 2 takomto jednani nenechal a siel spat 30km do dalsieho servisu. Nemam rad, ak sa na niecom dohodneme, ja sa prisposobim, meram cestu - 30km, stracam svoj cas a potom to neplati. A to zhavenie je zatial ok. Ku podivu aj sedanka. A to ma za sebou cca 300km. Zasekla sa a je to super pocit, ze sadam do nastavenej polohy a necitim unavu sije :D Momentalne su problemy vzadu :D To brzdove a stierac vydaval pri istreknuti okna ten zvuk trafo stanice i za sucheho pocasia. Mozno to bude mat suvis s tym brzdovym i ked si nemyslim. Inak ta guma okolo okna pri stieraci, tesni. Ale toto momentalne riesit nejdem. Uz to chcem nazbierat na komplet, alebo do stavu, ze to totalne odide a bude to jednoznacne reklamovatelne.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ked zavitam do skody, pozriem ten drziak. I ked to vyuzivame len na dovolenku a ta tento rok v zahranici nebude. No, my v meste uz nemame nic. Bola skodovka kedysi, cca 15 ci 20rokov dozadu a 4 roky dozadu i suzuki. Uz jedine motorky zostali u nas ?1 bod
-
@DušanV To máš pravdu, ale není to problém jen škodovky, jak jsem psal i VW a všech ostatních. Prostě to tak je, první modelové roky děláme jak říkáš testovací jezdce, ale každý má na výběr si buď koupit nový nebo vychytaný model, té nebo jiné automobilky třeba po 5ti letech prodeje. Kdyby mě donesli připálené jídlo, nezaplatím ho, do auta nevidíme, bohužel. Ale je dobré říct, že pořád tady řešíme fakt banality, žadné fatální selháni čehokoliv a vyřazení z provozu. Auta se stala konzumním a spotřebním zbožím, jestli jeto dobře nebo ne, těžko říct... jedno je jisté, díky tomu jsou auta teď dostupnější více než v jaké koliv jiné době.1 bod
-
No tak to těch několik tisícovek majitelů nového modelu na počátku výroby má být vždy a napořád jako zkušební jezdci Škodovky za vlastní nervy a peníze? No to mě teda potěš! Představa, že si objednám v dobré restauraci oběd a donesou mi připálené jídlo s omluvou, že tam mají nového kuchaře a ať jim tedy prominu, že se to vždycky stává, když jim nastoupí nová síla a trvá nějaký čas než se zaučí? To by se nám asi nelíbilo že? Tak proč tedy musím tohle trpět za nepoměrně větší peníze u nových aut. Ať automobilky dělají pořádně svoji práci a nechrlí neustále a čím dál rychleji nové a nedostatečně odzkoušené vozy. Řeči, že konkurence by je převálcovala, pokud by zvolnili modelovou obměnu, si mohou strčit za klobouk, já jako zákazník požaduji kvalitu hned a né až po nějakém čase.1 bod
-
1 bod
-
@Kuchar7 To je dobrý postřeh! Na F1 combi to dělalo kámošce. Chlapi, co tady řešíme jsou samé prkotiny, je to jeden rok starý model který má novou techniku, řeči o navoněné bídě jsou myslím nemístné, vzpomeňme na S3 když přišel, byl to samý problém. Koupil jsem,proto těsně před faceliftem a jsem spokojený a nejsem sám. Arteon, rovněž jsme brali rok starý model a měnilo se: Navigace, zadní dcc tlumiče, obě přední světla, byla v nich voda jako v mlhovce ve Scale, oloupaný chrom z mřízek a lišt a to byl trapas , kůže ze šaltry,ihned po koupi se dělala geometrie, auto táhlo na stranu. Horší je že ten Arteon stál 1.6mil což jsou 3 moje Scaly, až bylo závad víc stál Arteon 14dnů v servisu, včetně servisky je po problémech, jo těch 14dnů jme byli zrovna v našem milovaném Chorvatsku, takže proto planování reklamačky. Hlavně je potřeba to brát v klidu, prodat to jde vždycky a jít třeba do Mercedesu, Audi, BMW, Jaguar, Land Rover, Porsche,Bentley, kde ta kvalita bude MOŽNÁ lepší.?? Chlapi koupili jsme nové modely během prvního roku produkce, tak počitejme stím, že to není vychytané. Já třeba počkám až bude závad víc a pak domluvím servis až budem na dovči, stejně jak na Arteonu. Je to jen auto a nemá smysl si ničit zdraví kvůli třeba vodě v mlhovce nebo vrzajícím madlům dveří? Zdraví máme jen jedno?1 bod
-
1 bod
-
Zaujimave este nedávno sa do takych aut davali 1,6atmosfery s 160Nm 80kw a jazdilo sa. Co je porovnatelne s 1.0 70kw. Tak ze 85kw bude stacit, trhac to nebude, krutak to ma a na normalnu jazdu uplne v pohode. Hlavne treba sadnut a previest sa (to je najlepsia rada co dostanes) , ono 3valec.... Keby dotycna povedala co ma za auto a motor teraz.1 bod
-
Toto už musí být špatný kus, nebo člověku fakt zůstává rozum stát. Nicméně k tomu "procentu", bohužel toto se těžko hodnotí, jednak tvé auto očividně není uplně "normální kus", je z počátku výroby a ještě ty jsi "pečlivka" (to neber jako kritiku, sám jsme takový a taky jsem na všech autech co jsme měl řešil tyto "blbosti", oproti tobě naštěstí povětšinou úspěšně). V rodině se nám už prostřídalo spoustu aut a bohužel u každého se něco našlo a přístup k reklamacím nebyl všude vlažný (ano, ty porovnáváš s Oplem, kde jsi měl nadstandarsní vztahy), o Renaultu ani nemluvím (Scenic 1.9 DCi, každých 70tis km generálka motoru, stále něco v elektrice), Fiat taky (Stilo 1.4 LPG z výroby), nebo i ten Opel (Astra H). nebo třeba @Jan R. taky měl tu "spolehlivou" Toyotu a nakonec ji vyměnil za "nespolehlivou" Škodovku... Stačí se podívat na fóra jiných značek a taky to není vše "jen růžové", prostě většina lidí nejde na fórum vychlavlovat jak jsou spokojení (těch je minimum), ale spíš řešit problémy... Tím ale nechci omlouvat problémy na Tvém autě. Na druhou stranu, v počátcích výroby bohužel bývají problémy u všech, a zatékání do světla je sice nepříjemný problém, ale když se podívám třeba zde: Tak trocha vody je opravdu ještě malichernost...1 bod
-
Ona byla totiž odvařená z toho, že Clint jel v nejlepším českém autě. Byla z toho určitě celá mokrá.1 bod
-
1 bod
-
Pro ARMv7, nová 5.1 beta 2. Carista.ver.5.1.beta-2.build.510002 (1).apks Carista.v.5.1.beta-2.b.510002.crk.Support.apks1 bod
-
Nech sa paci, nova 5.1 beta 2 (Je to pre smartfony s architekturou arm64_v8a) https://uloz.to/file/9Ghik6QAuseP/carista-ver-5-1-beta-2-build-510002-apks1 bod
-
To bylo první co jsem doma udělal ,když jsem převzal pro mladou Karoqa. A nezávislé topení stejně pouští přes klíč takže nemá absolutně žádné omezení.1 bod
-
Hmmm... myslím, že tohle je od Škodovky celkem slušný přešlap. Evidentně vše bylo podřízeno vypustit novou Octavii k výročí a je jedno, v jakém stavu. Poslední dobou mi přijde, že se snad některé věci už ani netestují a prostě se to riskne a pustí do oběhu. Není přece možné aby se při testech neprojevily chyby, které se běžným zákazníkům začnou dít takřka okamžitě po předání auta a ještě v takovém množství. To samé dostupnost motorů. Auto má po více než půl roce od zahájení prodejů stále jen omezený výběr motorů a kdy budou dostupné ostatní, nedokáže nikdo říct. A třeba nedostupnost dieselu 2,0l; 110 kW v manuálu považuju vzhledem k tomu, že Octavia je prostě fasovací auto za hodně velkou chybu. No a výmluvy dealerů, servisů a bohužel i samotné Škodovky na nekompatibilitu a verze BT atp. už nemá cenu ani komentovat. Evidentně to totiž nikdo ani nezkouší řešit. Vzhledem k hodně sebevědomým a nutno říct, že přestřeleným cenám nové octávie by člověk čekal trochu víc. A jestli je pravdou absolutní zákaz předávat vozy, používat předváděcí auta atd., tak to asi nebude úplně malicherná chybka, ale pěknej průser, kterej může ohrozit životy. Jsem zvědavej, kdo si po pár takovýhlech přešlapech sedne do autonomních aut ... to bude masakr.1 bod
-
Pokud mě paměť neklame, tak ověření přes ELM327 Identifier vypadá jinak. Projdi si vlákno, (1. strana) - těch obrázků, jak má vypadat ověření je tu mnoho, 1.4b má být červeně (unsupported 7)1 bod
-
A to jsem myslel, ze akci PanOil z Rapida už nebudu na Scale opakovat, naštěstí mám ještě celou tubičku.1 bod
-
ne, je tam normalni info o vozilde, jeho elektronicka servisni knizka, navody, stejne jako v telefonu. jen se to da spustit za stojicoho vozidla1 bod
-
Díííky všem zúčastněným na mé výměně! POVEDLO SE!!!! Nakonec jsem šel cestou, jak psal naposled MAKEL, tj. nacvaknout odrazky, pak zobáčky brousit, co to jde, aby ještě držely odrazky v liště. Nakonec nasunout a dorazit celou lištu. Pro další, kteří budou mít obavy, posílám pár fotek... 1. demontáž původní lišty : Háček z gumicuku strčit od dirky na kraji a nebát se a zatáhnout směrem od kufru směrem ven, ne nahoru 2. Po nacvaknutí odrazek do lišty zůstanou krajní packy bez broušení, je tam pro ně místo 3. Všechny ostatní packy zbrousit, co to půjde (hobby bruska posloužila výtečně) 4. Mezi bočními a novými odrazkami zůstane malá mezera, ale nic hrozného 5. Narazit lištu a je hotovo. Ještě jednou díky moc za všechny tipy a nápovědy.. P.S. Pokud bude někdo chtít fotky ve vyšším rozlišení, napište SZ, pošlu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
O skákajících stěračích je tady několik paralelních témat, tak si to možná četl. Já jsem to vyřešil takto:1 bod
-
@budis Ono nejde o to jestli jednoduse nebo slozite. Ty sterace se u novych aut casto "parkuji" v takove poloze, ze jsou castecne skryte pod kapotou. Duvod? Vzhled, odpor vzduchu, aerodynamicky hluk,.... Potrebujes-li je z jakehokoli duvodu odklopit, musis je dostat do takove polohy, aby to slo. A k tomu je navod, pripadne rada tu na foru, kterou jsi dostal.1 bod
-
No výměna lišt mě v případě pouhého umytí okna příliš nezajímá aneb proč to dělat jednoduše, když to lze dělat složitě :) Ale díky za tip1 bod
-
Na to existuje tzv. servisní poloha stěračů, ale to bys musel nahlédnout do manuálu, kde je to bezpochyby popsáno v kapitole "Výměna stíracích lišt čelního skla".1 bod
-
Po vypnutí zapalování páčku stěračů dolů, vyjedou nahoru a ty je můžeš odklopit. Ta knížka v přihrádce tam není jen tak. :-)1 bod
-
životnost stěračů si člověk dokáže ovlivnit sám. Někdo stírá zaprášené okno, namrzlé okno atd.. To pak jdou stěrače do ……… .1 bod
-
Kluci, samozřejmě nevím jak přesně vám to řadí, ale při brzdění to podřazovat má. Když brzdím (hlavně při klesání) tak si auto vždy podřadí, pokud přibrzdím více tak znovu podřadí a točí klidně přes 3.000 otáček a to mi vyhovuje. Jakmile přidám jel lehce plyn okamžitě zase zařadí nahoru. Takže za mě se chová v tomto DSG dobře. Horší je když při klidné jízdě hodí 6ku lehce nad šedesát a pak přijde nenápadné stoupání a DSG ten motor chvilku trápí, to kolikrát do toho sáhnu pádlem. Tak ať vám to hoši jezdí a řadí bez problému1 bod
-
U nas je to tak,ze ano,mozu si ho odkupit iba pre seba,musia byt majitelom auta min 9 mesiacov,ale mozu aj auto prihlasit na drzitela pre inu osobu.Defakto teda splnia podmienku vlastnenia,ale auto niekomu na drzitela predaju a po deviatich mesiacoch zmienia dovtedy iba drzitela,na majitela.-1 bodů