Přejít na obsah

Kódování funkcí na Superba III (VCDS)


kokta7

Doporučené příspěvky

No, ale já se neptal, jak se toho zbavit, nebo kdo se toho chtěl zbavit. Já se ptal, jak to zachovat spolu s VIM. Odpovím si tedy sám, po pokusech. Pravdu má pravdu Zillibiza z toho postu z BRISKODA. Je nutné upravit pouze max. rychlost pro video. Jakmile jsem pohnul i s rychlostí pro menu a DAB, DriveGreen se bloknul.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosim znalych o pomoc.
V aute odkedy ho mam sporadicky vybehne na diagnostike chyba omezeni funkcne podpetim na adrese 05-Acc/Start Auth. a
08-Auto HVAC.

Myslel som si, ze to je baterkou, vymenena a nakodovana nova EFB VW baterka, problem pretrvava.
Nasledne som myslel, ze je to kodovanim Start Stopu, vratene na povodne hodnoty 7.6V a nainstalovany kabel na vypinanie SS ale aj tak to raz za cas vybehne vo VCDS.
Nemate niekto sajnu co to moze sposobovat?
Auto normalne jazdi, ziadna chyba na budikoch, len na diagnostike zobrazuje raz za cas tieto dva chyby.
Vdaka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V MIB1 byla v green menu (GEM) položka power, kde se dalo definovat, jak dlouho trvá stand-by, za jak dlouho se přejde do sleep a power-off. V MIB2 green menu nic takového nemám. Dají se tyto hodnoty nějak nakódovat? Prolezl jsem adaptace & kódování 19 gateway, 5F MIB a nikde nevidím nic, čím by se to dalo poštelovat...

green menu power.PNG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Není v jednotce 08 ta jednotka statickou chybou, co se občas povede smazat díky VCDS? Často potkávám auta, která mají nefunkční senzor kvality čistého vzduchu. Prakticky z pohledu posádky to nelze poznat. Jen se automaticky nezapíná AirCare/vnitřní okruh (tak nějak to bylo, myslím).

Stačí sem napsat číslo té chyby, třeba někdo měl stejnou nebo Google poradí.. :) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten senzor se dle serivisů pokakává pravidelně, periodicky, pořád dokola. Mám měněný před rokem, tak uvidíme. Cena opravy okolo 4 tisíc. Slouží k automatickému zapnutí vnitřní recirkulace (nikoliv AirCare, ten není podmínkou, ale pokud je jím vůz vybaven a je zapnutý, samozřejmě se uplatní). Jeho citlivost a rychlost reakce, byť se dá upravit přes VCDS/VCP, je ale diskutabilní.

Na různách čínských portálech lze objednat fake "senzor", se kterým bude spokojena řídící jednotka, nebude hlásit chyby, ale reálně nic neměří - ovšem vydrží navždy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 25. 1. 2022 na 9:14, DavesMan napsal:

Ten senzor se dle serivisů pokakává pravidelně, periodicky, pořád dokola. Mám měněný před rokem, tak uvidíme. Cena opravy okolo 4 tisíc. Slouží k automatickému zapnutí vnitřní recirkulace (nikoliv AirCare, ten není podmínkou, ale pokud je jím vůz vybaven a je zapnutý, samozřejmě se uplatní). Jeho citlivost a rychlost reakce, byť se dá upravit přes VCDS/VCP, je ale diskutabilní.

Na různách čínských portálech lze objednat fake "senzor", se kterým bude spokojena řídící jednotka, nebude hlásit chyby, ale reálně nic neměří - ovšem vydrží navždy.


Taky mam vadny, jde to poznat i uzivatelsky. Vyhledove se chystam na vymenu a pokus o domaci praci. Nema nekdo navod? Je zo kus za kus a nebo i kodovani?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem tento senzor kvality vzduchu měnil dvakrát (teď už mám doma treti a čeká na vymenu) Vždy vydržel zhruba rok. Měnil jsem to doma sam. Stačí sundat pravy když vodního kanálu a hned je vidět. Je u vstupu nasavaneho vzduchu do topeni. Senzor stačí vyměnit a smazat chybu a to je celé. Nic se kodovat nemusí. 

  • Díky 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná se ptám hloupě a jak poznám, že nefunguje? Na žádném autě jsem automatickou recirkulaci nezapínal, nicméně jsem někde četl, že ten senzor by  měl zapnout automatickou recirkulaci při ostřiku čelního okna, aby v autě nebyla cítit kapalina do ostřikovačů. Dnes jsem si na to vzpomněl při ostřiku okna, když mi to v autě smrdělo jak v palírně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na etanol / metanol / atp. to nereaguje. Čidlo reaguje na splodiny. Nikde jsem nic nečetl o tom, že by se při ostřiku zapnula sama recirkulace. Na to by ostatně nebylo třeba žádného čidla kvality vzduchu, to by se prostě přepnulo při ostřikování. Ale to už odbíháme od kódování k servisu. Kódovat se každopádně nic nemusí, ani nelze. Snímač není připojen na CAN (ani jako slave).

Editováno: , autor: DavesMan
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, už jsme mimo, ale na minulém autě jsem měl domodova Air Care a ten opravdu spouští vnitřní cirkulaci, tedy to souvisí se zapnutým Air Care: "Kromě toho absorbuje také nepříjemné pachy; v případě potřeby je i zde nápomocná funkce vnitřní cirkulace, například když se do vozu dostanou výpary ze směsi z ostřikovačů." zde více https://www.skoda-auto.cz/novinky/novinky-detail/2020-03-31-climatronic-nejen-pro-alergiky takže opravdu to nesouvisí s automatickou recirkulací jako takovou, ale kdo nemá Air Care, po nakodovabi by to mělo takto fungovat. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Pročítal jsem celé téma a řešila se pár stánek zpět případná ztráta záruky při kódování. Řešil už někdo vlastně takovou reálnou situaci? Např vypnutí SS, automaticky režim individual atd. a poté při nějakém problému v záruce, dělal servis problémy? Díkes za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...