Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Motor 1.4 16V

  1. Zahájeno uživatelem lada,

    rozvody jsem nemenil dival jsem se na ne a zdaji se byt jeste ok velkej remenn je krasne naplej kladky ok jenom jsou malinko mistama ze stran sedreny od kladek asi jsou tam videt ty dratecky ale je to opravdu malinkojenom ten malej remen je trosku volnejsi ale to je asi normalni prodoze je kratkej tak asi nemuze bejt uplne nasponovanej

  2. Zahájeno uživatelem honzik,

    protoze porad trva moje zavada-nezavada,kdy po ujeti cca 200km po dalnici zacne blikat kontrolka motoru - misfire detectet. zvazuji zaslepeni ventilu EGR,tak bych rad vedel jestli jste to nekde nevideli,nedelali? nejde mi o postup ten zvladnu,ale spis jestli to neni slepa ulicka.

  3. Zahájeno uživatelem xman,

    V poslednom case sa moj motor rozhodol ze zacne hlasno klepat ako diesel. Prejavuje sa to najma pri studenom starte (je uplne jedno ci vonku v mraze alebo v garazi). Robi to najma na volnobeh, ale klepanie je trochu pocut aj neskor pocas jazdy. Ked sa motor zohreje uz to nie je take vyrazne. Povodne som myslel ze to je zlym benzinom lebo som tankoval na pumpe ktora bola zrovna poruke ked dosiel benzin, ale uz som odvtedy nalial dve plne nadrze z inych cerpaciek - ziadna zmena. Mam to pokladat za "normalne" alebo mam cakat sodomu gomoru?

  4. Zahájeno uživatelem Volvak,

    Jaky pouzivate na tomhle motoru chci zmenit znacku.

  5. Zahájeno uživatelem samtron22,

    Fabia 1,4 16V motor ABU r.v.2000 nabehané 100000km. Rano po nastartovaní motor nabehne na 4valce po katkom case sa zatrasie rozsvieti sa kontrolka motora a ide na 3 valce. Skusal som aj vypnut a znova nastartovat a nic ide na 3 valce. V servise mi uz vymeli sviecky, filtre, zap.trafo, merali tlaky. Vypisuje na VAS chybu zapalovania 1valca. Uz aj vstrekovace nenili medzi sebou a stale sa opakuje tato zavada. Cez VAS otestovali lambda sodndy, katalizator, AGR ventil nastavili readiness cod a nepomohlo. Ked motor bezi na 3 valce a s VAS vymazu zavadu hned nabehne na 4 valce. Poradi niekto?

      • Pozitivní
    • 116 odpovědí
    • 73,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Aischylos,

    Zdravím, chtěl sem se jen zeptat na drobnost, neví někdo co znamená, resp-čím se odlišuje motor 1.4 16V BKY od BBY resp. BBZ??? Rozdíl mezi těmihle a 1.4 škodováckými celkem chápu... Je to rok výroby 2004..díky moc...:-)

  7. Zahájeno uživatelem lada,

    Je mozne sam si zkontrolovat filtr paliva??popř. kde se presne nachazi u 1.4 16v?

  8. Zahájeno uživatelem lada,

    Tak jsem se dival na rozvody za chodu.Ten maly řemen nahoře viz obrazek kmita v rozmezi 1,5 cm nahoru a dolu je to normalni?Ten dlouhy je ok dik za odpovědi 1.4 16v 74 kw AUB nejradsi bych uz nic neresil mozna to vsechno moc zkoumám

      • Pozitivní
    • 216 odpovědí
    • 153,3tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem rybos,

    Chci se zeptat, jakým způsobem se dostanu ke svíčkám. Konečně jsem se dostal pod kryt motoru a teď nevím jak na svíčky. Je tam takový plastový držák kabelů a v něm čtveřice konektorů s asi VN cívkama, poraďte jak ty konektory sundám a dostanu se ke svíčkám. Díky

      • Pozitivní
    • 30 odpovědí
    • 37,1tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem OloZX6R,

    Jak už někteří vědí, prodal jsem svoje htp a koupil combi s výše uvedeným motorem. Mohli by majitelé této motorizace napsat svoje zkušenosti s tímto motorem, spotřebu, závady, na co si dát pozor a podobně? Díkes všem.. jinak mám rok 2002 kód motoru AUB ps: čekám kvalitní diskus,,,žádný pomlouvání htp a podobně..

      • Negativní
      • Pozitivní
    • 124 odpovědí
    • 71,8tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Brizka,

    Zdravím všechny. Koupil jsem si Fábii 1,4 16V 74kW, r.v. 2000 a chci do tohoto vozu koupit kvalitní olej. Nevím, ani jaký je předepsaný olej pro tento vůz, tak žádám majitelé tohoto vozu o radu, který kvalitní olej mám koupit. Předem díky za rady.

  12. Zahájeno uživatelem dekom,

    zdravim muj kolega by potřeboval poradit koupil před pul rokem od prvního majitele krasnou zechovalou fabii je to 1,4 16V 74kw ,mela najeto 61000km najezdil sní 5000km a už tam dolil 2,5l oleje je tam 5w 40 plna syntetika nevite jestli je to velky problem a co by se stím dalo udělat děkuji

  13. Zahájeno uživatelem Chudej student,

    Muze mi to prosim nekdo rict?Zarazi me ze maji stejny kroutak...ale cim je dosazeno ruznych vykonu?Vstiky,jednotka,sani???Muze mi to nekdo rict prosim?Docela me to zajima...pokud uz to tu nekde je tak se omlouvam ze sem to sem dal znova..

      • Díky
      • Pozitivní
    • 70 odpovědí
    • 72,9tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem kysilka,

    Vážení, při snaze o výměnu svíček (za lepší :-) jsem po sundání krytu motoru 1,4 16V 55 kW (benzín, série BKY) zjistil, že nelze povolit svíčky obyčejným klíčem na svíčky, ale na každé je nasazen ještě odporový člen, který nelze vysunout prsty ani značnou silou. Máte s tím někdo nějaké zkušenosti? Nerad bych si vydělal... Díky Pavel.

  15. Zahájeno uživatelem _KENNY_,

    Mám jeden dotaz. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou vložky vzduchového filtru u Fabie s motorem 1,4 16V 74kW? Když otevřu víko motoru, tak je vidět pouze velký plastový překryt motoru a vpravo plastový překryt baterky, jinak nikde po pouzdru se vzduchovym filtrem ani vidu ani slechu. Poraďte.

      • Pozitivní
    • 66 odpovědí
    • 51tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Fero360,

    Dobrý večer, Chtěl bych poporosit o radu ohledně tohoto motoru. Prakticky přes noc se u něj objevila závada se kterou už si nevím rady. Týká se to pouze úplně studeného motoru, aspoň trochu teplý to nedělá. Když nastartuju, asi pět sekund běží normálně. Pak začně lehce vynechávat, pak více, pak se začně dusit a střílet do sání. Někdy i chcípne. Když mu trochu pomůžu plynem, nějak to ustojí a po cca 15 sekundách se chod téměř srovná. Pak už jede normálně. Pokud ho hned chcípnu, nebo uprostřed toho střílení, a hned nastartuju, už běží normálně. VAG samozřejmě nic neukazuje a bloky hodnot jsou všechny v pořádku. Zkoušeno čidlo teploty a váha vzduchu, s novými se chová s…

  17. Zahájeno uživatelem Petr 1976,

    mohu se zeptat zda má škoda fabia 1 14 16ventil dvě lambda sondy děkuji

  18. Zahájeno uživatelem labi,

    Zdravím,vím že už toho tu bylo napsáno až,až o studených startech,ale přeci jen se optám.Už to někdo vyřešil čím by to většinou mohlo být?Ráno přijdu,otočím zapalováním a když už fabka jako že chytne tak přestanu startovat.V tom fabka hned chcípne.Takto to třeba udělá 3x.Někdy když se nenechám ošálit prvním škytnutím tak startuju dýl,třeba 10s a ona pak chytne.Někdy zase chytne napoprvé.Čím to může být?Vag mlčí.Mám podezření na čidlo teploty motoru,že si myslí že je teplo a proto nedá povel pro více benzínu na studený start.Děkuji za každou radu.

      • Pozitivní
      • Líbí se mi
    • 93 odpovědí
    • 95,6tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Miroslav H,

    Zdravím byl bych rád za každou radu nebo poznatek.Na Fabii co máme je už vyměněné skoro vše,přední lambdasonda dokonce dvakrát,zadní měněna taky,Nyní už dvakrát hlásí diagnostika závadu č 17584.po smazání hlásí znovu po cca 50-80km.Jsem už docela bezradnej z toho.před výměnou přední lambdasondy byla měněna i nádobka s aktivním uhlím,protože to vždy po natankování a ujetí zhruba 50km hlásilo špatný odvod benzinových par,po výměně byl rok klid,a nyní hlásí tuhle závadu.Může být v háji katalyzator,nebo opět lambda,nebo poradil by někdo v čem je zakopaný pes.Díky za jakoukoliv odpověd

    • 1 odpověď
    • 965 zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Mira81,

    dobrý den všem, prosím o vaše fundované rady, neboť kvůli následujícímu problému už jsem opravdu nešťastný. Mám Fabii 1.4 16V 55 kW, r.v.2003. Během posledního měsíce se mi už dvakrát stalo, ze po nastartování chytne motor jako by na 3 válce, rozsvítí se současně kontrolka poruchy motoru, EPC a trojúhelník v kolečku (tuším ASR). z výfuku stříká voda - za autem vznikne menší kaluž. zaradim rychlost a chci se rozjet, auto se však skoro ani nehne. pouze vyskočí otáčky, spadnou dolů a opět se ustálí. až po cca 4. nastartování dvě kontroly zhasnou a je možné se rozjet. kontrolka motoru zhasne nejpozději následující den a v paměti není zaznamenána žádná chyba. …

    • 13 odpovědí
    • 5,2tis zobrazení
  21. zdravím, nesetkali jste se s tímto problémem někdo? motor za studena jede normálně, ale vytočením otáček ke čtyřem tisícům, se rozsvítí EPC a ASR, a v ten moment spadne do nouzáku, musím zastavit a až po nějaké době znova nastartovat, abych aspoň dojel....načtení ukáže vysoký tlak v sání, čidlo bylo vyměněno za nové-originál, ale začne to různě házet i jiné závady, jako egr, lambdy, cívku, snímač kliky, vačky.... vše popsané vyměněno za nové originální díly, ale závada stále stejná, vysoký tlak v sání na čidle nadmořské výšky?!? nemám na to čas, tak se k tomu dostanu tak jednou za čtrnáct dní, ale už mě fakt tohle auto dostává....... proto prosím o radu nebo pomoc, jsem z…

    • 0 odpovědí
    • 750 zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Samuelibiza,

    Zdravim mám problém motor 1.4 16v 55kw nájazd 130 000km. Robil som motor hlava po oprave, nové piestne kružka, zdvihátka nové, komplet tesnenia, všetko očistené, klapka nadstavená a po 20km jazdy začali kolísať otačky na voľnobehu od 900 do 1200. Diagnostika píše netesnosť sania ale všetko mám skontrolované a je to všetko ok. Dnes som prišiel na to že keď vytiahnem mierku na olej otáčky sa unormalnia. Je zlý tlak v klukovej skrini? 🤔Ale prečo? či somarina?

    • 1 odpověď
    • 740 zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Feri62,

    Neprošel jsem emisní kontrolou. Kontrolka nesvítí, závady po načtení nejsou. V jednotce je prý uložená kontrolka MIL. Co s tím? Jak odstranit? Děkuji

    • 3 odpovědi
    • 1,2tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem Barny333,

    Ahojte, mám pretrvávajúci problém s mojou fabiou už asi rok a pol.Kde už 4 mechanici si nevedia rady(medzi nimi i original škoda servis). Auto mi stále trhá, cuká.Niekedy prejdem 30 km a nič ani cuk,niekedy 5 km a cukne mi aj 10krat.Uz neviem čo mám dať prezrieť, automechanici sú v koncoch. Menené bolo za posledný rok a pol:sviečky(3x),cievky na testoch, kontrola lamba aj zadná aj predná, palivový filter meneny (3x),rozvody, vodná pumpa, cidlo tlaku oleja, vzduchový, pelovy, olejový filter,palivové cerpadlo skontrolovane, výfuk 2 diely menené, skontrolovany plyn. pedál,aj riadiaca jednotka nová,nové silentbloky, všetky snímače a čísla,relé, merané.Uz neviem čo p…

    • 1 odpověď
    • 2,6tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem joe0001,

    Sviti kontrolka motoru. O2 sensor signal circuit slow. Switching from rich to learn. Bank 1 senzor 2. Je to lambda a která nebo neco jiného? Děkuji za pomoc

    • 2 odpovědi
    • 3,7tis zobrazení

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.