Přejít na obsah

Interiér


212 témat v tomto fóru

  1. Ledky do interieru 1 2 3 4 6

    • 136 odpovědí
    • 59,1k zobrazení
    • 62 odpovědí
    • 23,5k zobrazení
    • 60 odpovědí
    • 19,4k zobrazení
  2. Zatekanie do auta 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 60,3k zobrazení
  3. Deštník ve dveřích 1 2 3

    • 51 odpovědí
    • 27,6k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 10,9k zobrazení
    • 40 odpovědí
    • 32,2k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 31k zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 34k zobrazení
    • 34 odpovědí
    • 17,1k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 10,2k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 31,3k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 13,6k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 7,9k zobrazení
  4. Interiér S2 1 2

    • 29 odpovědí
    • 12,7k zobrazení
  5. Individual 1 2

    • 29 odpovědí
    • 12,7k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 16,5k zobrazení
  6. Hlavova operka u ridice 1 2

    • 29 odpovědí
    • 6,9k zobrazení
    • 29 odpovědí
    • 19,5k zobrazení
  7. demontaz tapaciru dveri 1 2

    • 27 odpovědí
    • 58,5k zobrazení
    • 26 odpovědí
    • 5,7k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 11,8k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 17,4k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 6,2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 8,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravim. Planujem kupiť novšiu a hlavne V2 z ARM 429 ale mam tu svoju staru akože V2 atmel162. Použival som na PC na ktorom som po praci z diag zapol defender a pripojil sa -pravidelne. Minuli rok ale prestala fungovať. Ale nie uplne - občas sa pripojí a chvíľu ide no po par minutach alebo aj po minute zamrzne - tvari sa že je ok ale hodnoty stoja. Použivam to hlavne na LOG z jazdy a takto to teda nieje použiteľne. Viete čo z tým ? Niesom v tomto analfabet ale diag. sa nevenujem. Či mi to blokli ? Neviem nepride mi to tak ale kto vie. Skúšane aj na iných  NTB . Rôzne auta atď. Spuštane len cez china soft z CD ( loader) . Používam to len doma na svoje auta (G3,bora,octa2)
    • Rozumím a pak také plně chápu a díky, že jsi vzal dotaz "neosobně". V některém z vláken, protože je snad u každého modelu a každého motoru u jednotlivých modelů prakticky stejné vlákno byl snad link na odbornou odpověď a ta říkala, že vyšší viskozita 5-30 bude generovat vyšší tlaky v celém systému který je nastaven na velmi řídký olej. To myslím že je dost závažný argument. A dále, že vrstva oleje bude rovněž jiná než na kterou je vše navrženo.   Určitě bych do toho nešel, radši přijít o 500Kč (20 EUR je dnes jako 20 Kčs) než si nadělat problémy. Pokud jezdíš za rok více než 15000km tak bych klidně radši protáhnul u dieselu interval na rok.
    • Témata sloučena. Informaci o tom, kde najít test aktivních lamel viz příspěvek výše.
×
×
  • Vytvořit nový...