Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1 758 témat v tomto fóru

  1. Alu kola 1 2 3 4 60

    • 1,5k odpovědí
    • 488,4k zobrazení
    • 477 odpovědí
    • 312k zobrazení
  2. Jaký výfuk na OI 1 2 3 4

    • 81 odpovědí
    • 70k zobrazení
  3. Komplet brzdy 1 2 3 4 44

    • 1,1k odpovědí
    • 328,9k zobrazení
  4. Letní pneu 1 2 3 4 13

    • 303 odpovědí
    • 132,9k zobrazení
  5. Přední ložiska 1 2 3 4 8

    • 195 odpovědí
    • 141,8k zobrazení
    • 118 odpovědí
    • 211,9k zobrazení
  6. Rozmer alu Octavia I 1 2

    • 28 odpovědí
    • 32,2k zobrazení
  7. Volba tlumicu 1 2 3 4 25

    • 609 odpovědí
    • 255,5k zobrazení
  8. Zadní ložiska 1 2

    • 32 odpovědí
    • 44,2k zobrazení
  9. Zimní pneu 1 2 3 4 25

    • 618 odpovědí
    • 132,9k zobrazení
  10. ,,Tahne´´ do prave

    • 4 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
  11. "Gumová" ručka

    • 1 odpověď
    • 1,2k zobrazení
  12. "Gumove" vrzani

    • 6 odpovědí
    • 1,7k zobrazení
  13. "kvileni" od kola

    • 7 odpovědí
    • 2,5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1,8k zobrazení
  14. (O) 16" Alu nebo 17" Alu

    • 20 odpovědí
    • 3k zobrazení
  15. (O) zvuk pružiny

    • 10 odpovědí
    • 3,9k zobrazení
  16. (o)poradí mě někdo

    • 8 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  17. (OI) kola

    • 3 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
  18. (OI)identifikace pružin

    • 2 odpovědi
    • 1,4k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,2k zobrazení
  19. 1.9 66kW upgrade brzd

    • 7 odpovědí
    • 12,8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, možná to tady už je, ale chci upozornit, že nová "varianta" kol VELA 18" a VELA 19", které se dávaly na S3 jsou nyní BOSONA 18" a ANIARA 19". Jedná se o úplně jiný disk.        Problém je, že u starých verzí VELA a VEGA byl aerodynamický prvek pouze plastový kryt, který šel sundat. V nových kolech BOSONA a ANIARA je aerodynamický prvek součástí ALU a není možné jej demontovat! Takže kola pak vypadají už navždy takto škaredě.   Kolega si nechával v práci dávat na svůj ještě S3 nové ALU s vědomím, že si pak ten "dekl" sundá, ale smůla, už mu přišly nové ANIARA...
    • Čelní skla 1000 a 100 se sice liší, nicméně jsou záměnná (v praxi jsem dával vrstvená Š100 skla 72 + 75 do MB z let 67 + 68 (čili "oba sloupky") a rozměrově není problém. Skel je ale vícero (4 nebo 5 typů), rozdíly jsou: kalená vs. vrstvená (většina MB má kalené, přestože vrstvené bylo homologováno pro sportovní účely již v roce 1965), ve způsobu "lití" (postaru "na plochu" nebo později svisle, označené provedení "float") a tím také pro LHD nebo RHD = méně "rovná", na plochu litá skla, se na straně řidiče leštila pro eliminaci zkreslení. Použít "pravostranné" sklo s volantem vlevo tedy není dobré, takže záměnnost nelze prohlásit za univerzální.   K číslům motorů, resp. lomítkům: je jich ještě více, pro zdejší účely asi stačí dodat /3 - litrový MBX/MBG motor typu "990T" s výkonen 38.3 kW /5000 ot/min, k rozlišení mezi shodně lomenými motory stačí zpravidla pohled na komoru vodního čerpadla, resp. jeho přírubu, trochu matoucí jsou třeba bloky pozdních 110R, opticky shodné s bloky pro první 742/743..   I mě by zajímalo, jak byly řazeny čísla karosérií vozů MBX.. pozorování "v terénu" dělá dojem, že jsou součástí číselné řady sedanů, což byl bylo možné vzhledem k montáži "vedle" výrobní linky přímo v Boleslavi (na rozdíl od R z Kvasin). Ale jestli to tak opravdu je, vědí asi dneska už jen v muzeu. 
    • Nemáte někdo informace jestli je už někde k vidění naživo ?  
    • Dobrý deň my máme problém,že webasto keď zapneme cez diaľkové normálne spustí je hi počuť že sa rozbehne a ide ale nespustí do vnútra kúrenie a auto je studené nezohreje sa.co to môže byť  . ďakujem za pochopenie a skorú odpoveď 
    • @Bubaq ja chapu co myslis, ale i presto to zkusim s tim mini JBL zda nebudu spokojeny. Ja nepotrebuji aby to basovalo ze prasknou okna, ale staci mi ze to proste bude hrat lepe basove nez zakladni ne-canton audio system s 8 repraky.
×
×
  • Vytvořit nový...