Přejít na obsah

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...


358 témat v tomto fóru

    • 2,4k odpovědí
    • 487,8k zobrazení
  1. OII 7 st. DSG 1 2 3 4 5

    • 107 odpovědí
    • 60k zobrazení
  2. Převodovka DSG 1 2 3 4 49

    • 1,2k odpovědí
    • 484,7k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 151,2k zobrazení
    • 244 odpovědí
    • 172,2k zobrazení
  3. Výběr motoru 1 2 3 4 23

    • 557 odpovědí
    • 101k zobrazení
  4. Servisni intervaly 1 2 3 4 5

    • 117 odpovědí
    • 152k zobrazení
  5. Servisní prohlídky 1 2 3 4 18

    • 431 odpovědí
    • 174,7k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 76k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  6. Demontaž filtrboxu

    • 4 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 265 zobrazení
  7. Spadlý spojkový pedál 1 2 3 4 5

    • 110 odpovědí
    • 145k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 825 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
  8. DSG DQ250 - problémy

    • 3 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 14,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  9. Špatně vyřazuje 1 a 2

    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • 1.5 TSI 96KW CNG (DHFA) - 340 tis km, prvá výmena
    • Nedělaj tady zmatky - vždyť už to řešíš jinde. Nelze se dotazovat na stejnou věc vícekrát.
    • Dobrý den. Potřeboval bych prosím poradit s problémem u mého roomstra r v 2014. V posledních dvou týdnech se mi vybila dvakrát baterie, že jsem ani nemohl nastartovat. Výměnil jsem baterii, pak mě napadlo měřit klidový proud. Auto zamčeno, vše vypnuto. Po asi minutě proud klesl na 0,05-0, 04 A. Pak v nepravidelných intervalech jakoby vždy na dvě tři sekundy vystřelil na 0,3-0, 4 A. Čekal jsem přes hodinu, ale jednotky se neuspaly a pořád se objevovaly pulzy. Vytáhl jsem pojistky od dveří, problém trval. Klidový proud klesl na 0,015 A, ale zhruba každou druhou minutu "vystřelí".Měl někdo takový problém?   
    • oki -  je to kvoli vyssiemu obsahu siry Bratislavský závod spolu s ďalšími v rámci celej skupiny MOL sú totiž prispôsobené na ťažkú ruskú ropu. https://www.aktuality.sk/clanok/IaVUQHe/nemci-do-konca-roka-skoncia-s-ruskou-ropou-co-brani-slovensku-aby-urobilo-rovnaky-krok/ https://www.cas.sk/clanok/2821871/slovnaft-ma-problemy-kvalita-alternativnej-ropy-sposobila-znizenie-jej-spracovania/  
    • Uplynul rok (a něco), vracíme operák a v pondělí konečně přebíráme nového KAMIQa, opět na kolech 18" dokonce podvozkem s volitelnou tuhostí tlumičů, který je prý tvrdší, než standardní podvozek sám o sobě, navíc původní KAMIQ byl 1,0 TSI 81 kW DSG, nový bude 1,5 TSI 110 kW DSG, takže i nárust hmotnosti, jsem zvědav, každopádně jsem na auto opět pořídil celoroční kola Continental AllSeason Contact, původní GOOD YEAR EAGLE F1 asymmetric 3, rozměru 215/45 R18 89V, budu opět prodávat.
×
×
  • Vytvořit nový...