Přejít na obsah

Motor

Agregát, spojka, převodovka, oleje, paliva, chiptuning...


358 témat v tomto fóru

    • 2,4k odpovědí
    • 488,3k zobrazení
  1. OII 7 st. DSG 1 2 3 4 5

    • 107 odpovědí
    • 60,1k zobrazení
  2. Převodovka DSG 1 2 3 4 49

    • 1,2k odpovědí
    • 485k zobrazení
    • 225 odpovědí
    • 151,2k zobrazení
    • 244 odpovědí
    • 172,2k zobrazení
  3. Výběr motoru 1 2 3 4 23

    • 557 odpovědí
    • 101,1k zobrazení
  4. Servisni intervaly 1 2 3 4 5

    • 117 odpovědí
    • 152k zobrazení
  5. Servisní prohlídky 1 2 3 4 18

    • 431 odpovědí
    • 174,8k zobrazení
    • 36 odpovědí
    • 76k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 9,3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,6k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3,2k zobrazení
  6. Demontaž filtrboxu

    • 4 odpovědi
    • 3,7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 270 zobrazení
  7. Spadlý spojkový pedál 1 2 3 4 5

    • 110 odpovědí
    • 145,1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 829 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2,6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1,1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2,2k zobrazení
  8. DSG DQ250 - problémy

    • 3 odpovědi
    • 3,3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 14,6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,8k zobrazení
  9. Špatně vyřazuje 1 a 2

    • 0 odpovědí
    • 1,5k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1,7k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Býval, ale už nějakou dobu (do prosince 23?) je to opravené ne MEGA a ta funguje. EDIT:    Mela EasyStart (pouze startování tlačítkem, zbytek na DO) a nebo "plné" Kessy (startování tlačítkem, senzory a anténa v klice řidiče a spolujezdce, anténa pod zadním nárazníkem a otevírání kufru).
    • Tak tam je myslím link na uložto, ne? Což už uplně fungovat nebude. A právě to byla jediná věc, kterou jsem našel Aaaaa, už vidím, omlouvám se, jsem to zkusil prolistovat trochu dál
    • Tak já nemám facelift (takže bez tlačítek) a tu vzdálenost bych asi spíš řešil zprovozněním čidel na vratech. A ono hlavně myšlenka byla tu gps dát hlavně na otevírání, protože tam už to auto docela dlouho jelo takže by ten signál mohl být lepší + mnohem menší šance, že to něco sejme, když se to otevře kdy nemá (a kdyžtak zase čidla), zavírání ještě zvažuju jak udělat, tam to byl spíš 1. nápad. Navíc, hádám, že ty tlačítka stejně budou přes can, takže pokud nechci rozdělávat půlku auta, abych se dostal do střechy a natáhl z ní kabel, tak si moc nepomůžu. (ale netuším, jen spekulace, nevlastním facelift) pardon, nedočetl jsem myšlenku to nechat ve stropě, jen teda nevím jestli se to tam vejde, ale jo, asi jo, ale tak nic to nemění na faktu, že nemám fl.   Takže předfacelift kessy neumí ani kufr? Jsem ani nevěděl teda. Ale zajímalo by mě teda docela co v tý debug zásuvce je, protože to podle frekvence vypadá spíš na motor, ale podle random schématu, co jsem našel, to jde do nějakýho rozdělovače (z toho co jsem tam vyčetl). Jen teda bohužel nemám dílenskou příručku, takže to tu tak trochu sestavuju z random leaklejch schémat, no.   Ale asi to teda zkusím napojit do toho správnýho canu a uvidíme. Ten motorovej minimálně nevypadal, že je šifrovanej, takže to dost možná nějak půjde vybádat. Ono hlavně ty vrata jsou taky částečně takovej pilotní projekt, protože jsem docela zvažoval, že bych pak ve fázi 2 třeba dodělal něco jako kessy, ale na mobil. Osobně mě totiž strašně štve nošení klíčků, protože už tak mám velkej svazek (a jsem zvyklej jinak všude chodit ideálně jen s mobilem), a navíc myslím, že to dokážu udělat dostatečně zabezpečený, aby to nebyl problém. (narozdíl od klíčů třeba můžu použít právě tu šifrovanou gps z toho mobilu, aby šlo zamezit extendování signálu na 400m a tak, navíc zvažuju tam dát třeba ještě potvrzení přes notifikaci nebo tak něco, případně to dát přes nfc jako mají myslím bavoráky, hlavně to pak ale taky je custom řešení, což je jeden z nejlepších způsobů prevence útoků (pokud tam nejsou díry), protože zloděj aut radši ukradne něco, kde to už umí krást, než tu 3 dny bádat jak to extendnout maximálně o 30 až 50m) Jen by pak už udělátko nebylo read only, což je trošku škoda, no, ale tak snad ok pořád.
    • Infiltrace silnic nekalými živly! Už i tady u nás! Agresivní Slovák srovná české řidiče. To a mnohem víc v nejnovější kompilaci.  
    • Říkal jsem si, jen tam jsou teda dva docela velký konektory (z kterejch se mi jeden ani nepovedlo vůbec vyndat), takže moc netuším kde z toho hledat ten can, kdyžtak si to asi hodím proti zemi na osciloskop kdyby nebyla dokumentace (snad ho nemají izolovanej, abych musel měřit oba konce proti sobě, ale zrovna tady myslím, že fakt ne)
×
×
  • Vytvořit nový...