Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/21/17 ve všech sekcích
-
Jezdit na vysokooktanovy benzin a myslet si, ze to nazene nejake vyznamne kW ci Nm je hloupost. Proste to tak neni. Nicmene i ja jezdim na Vervu100, prave proto (jak uz bylo receno vyse), ze neobsahuje bio slozky a podobny parady, coz motoru z dlouhodobeho hlediska jen prospeje.4 body
-
4 body
-
2 body
-
2 body
-
Nech sa paci, Carista 3.7 beta-7 je TU. Subor, ktery ma v nazve "crk.support" pouzite v pripade, ze sa Vam nedari urobit kroky popisane na stranach 5-11 v PDFku. P.S. priatelia, blizia sa sviatky, tak pripadne nove beta verzie pridam az v novom roku. Chcem podakovat vsetkym, ktori sa tu podelili o svoje skusenosti a prispeli k hodnote tejto temy. Prajem vam vela pohody.2 body
-
Asi budu muset, Aleši. Vypadá to, že tu veřejně sdílet informace nikdo nechce.1 bod
-
Hezky napsaná a nezaujatá recenze Za mě obecná zkušenost a pohled na design + něco k tomu, co jsi psal (jinak osobní zkušenost nemám): Obecně mě Polo moc nenadchlo, designově je dost divné, určitě radši Ibizu, která je velmi povedená. Fabia je proti zvyklostem posledních Škodovek docela hezká, nebo za sebe spíše ani ne hezká, ale dává smysl, linky navzájem navazují a sedí to. Co se mi nelíbí je až přehnaně prolisovaná zadní část a boční linie oken, nuceně zvětšená prohnutou linkou vpředu a vzadu. Mi v poslední době spíše vadí větší Škodovky, podle mě proti konkurenci nenabízejí zajímavý design (až na SIII) a kvalita je velice podprůměrná, Fábie ale myslím není mezi malými auty žádnou ostudou, za mě OK. Měkčená palubní deska je sice fajn, ale reálný přínos vidím v menším lesku a menšímu riziku vrzání (i když, OIII ji má měkkou dost a auto vrže a praská jako stará almara úplně všude). Spíše ostudné, odporné a stupidní jsou ty výplně dveří, ty jsou lepší i v Dacii.. S budíky souhlas, je to asi jakési vynucení digitálního štítu, u nových Škodovek jsou obecně především stupnice velice pěkné a přehledné. Jízdní vlastnosti jsou do jisté míry subjektivní, záleží také na výbavě, motoru, obutí... Ale věřím ti to, nová auta totiž nemají jezdit dobře. Nová auta mají jezdit bezpečně, pomalu a nabízet ideálně konektivitu i s mimozemšťany, protože to přece každého zajímá. Takže lepší to nebude... No a cena? Prostě VW.. Když vezmu Passat, ten má asi své jméno a určitou "prestiž", v dané třídě bych si stejně nic jiného nevybral, takže by mi nic jiného nezbylo. Ale taky to není žádná pecka, v určité výbavě má to auto například v interiéru (dekor, aj.) tak laciné materiály a jejich úpravy, že je to až neskutečné na to, že je to auto vesměs téměř vždy za milion +.. Proti Superbu je to v interiéru ale jiná třída, stejně jako to odhlučnění, obecně mohu potvrdit, že VW bývají odhlučněné minimálně 2x tak dobře. V případě této malé třídy je ta cena řekl bych už přestřelená na to, že to auto mi jako žádná pecka nepřijde. Konzervativní design bych neřešil, mi třeba vyhovuje více, ale spíše to auto nemá nápad a přesně jak jsi napsal, vlastně ani relevantní důvod, proč zaplatit o tolik více.. Nechci být jako Kokta, ale faktem je, že v tomto případě bych si fakt koupil ten Seat1 bod
-
1 bod
-
Jede chlap v BMW a najednou k němu přijede trabant a jeho řidič na něj křičí:„Znáš trabanty, znáš trabanty?“Chlap se naštve a přidá na 100km/h a zase se k němu přižene trabant a řidič říká:„Znáš trabanty, znáš trabanty?“Chlap se ještě víc naštve a přidá na 150km/h a zase se k němu přižene trabant a řidič se ptá: „Znáš trabanty, znáš trabanty?“ Maník se zamyslí a říká: „No a co by jsi chtěl vědět?“ A z trabantu se ozve: „Jak se tam dává dvojka?“ Ráno mě probudila nehorázná zima. Původně jsem si myslel, že mi přítelkyně opět sebrala peřinu. Nakonec se ukázalo, že nemám žádnou přítelkyni a že spím vožralej před barákem. Chlapa bolí loket a chce jít k doktorovi. Kamarád mu říká: Neblbni, u nás na fakultě teď testujeme super počítač, ten ti za 50 Kč udělá diagnózu i navrhne léčbu, stačí trocha moče". Chlap to zkusí a z počítače vypadne lístek: "Máte tenisový loket. Dávejte si Priesnitz obklady přes noc, přes den natírejte Olfenovou mastí, berte Brufen a šetřete to 3 týdny" Chlápek je spokojenej, ale hned si říká, jestli to není nějaký podfuk a jestli by ten počítač neoblbnul. Rozhodne se, že to zkusí. Doma nalije do lahvičky vodu z vodovodu, přidá kus slin od psa,moč od dcery a od manželky, a nakonec i svoje sperma. Všechno smíchá a vzorek hodí do počítače. Ten dlouho bzučí, cvaká, pak vyjede kus papíru a na něm je napsáno: Voda ve vaší domácnosti je příliš tvrdá, pořiďte si katexovy filtr. Váš pes má blechy, umyjte ho šampónem Autin. Vaše dcera bere kokain, dejte ji na terapii. Vaše manželka je těhotná. Jsou to jednovaječná dvojčata, obě holky. Nejsou Vaše. Pořidte si právníka. A jestli nepřestanete masturbovat, tak se Vám ten tenisovej loket nikdy nezahojí!"1 bod
-
Tak skoro po mesiaci môžem konštatovať že výmena oleja odstránila moje problémy s radením jednotky a spiatočky. Auto je stále vonku na mraze momentálne pár dní -10 st a ráno pohodička.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Už jste viděli tramvaj na zimních? A přeci zatáčí a dokonce i zabrzdí. A to má slicky ze železa. ;-)1 bod
-
Kočkaginovi je líto prachů za zimáky, pač jezdil tramvají a nikdy je nekupoval Tak teď hledá důvod, proč je nekoupit1 bod
-
Paráda, v téhle verzi se mi konečně podařil stáhnout výkon generátoru hluku motoru - soundactoru z 99% na 15%, naposledy jsem to zkoušel v srpnu a to to ještě Carista neuměla.1 bod
-
Ach ty katastrofické scénáře ...... Na běžné startování i když to přeženu, tak 200 A (tj. 2 kW výkon) a 2 sekundy je 0,111 Ah1 bod
-
http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/nejvetsi-mytus-o-zimnich-pneumatikach-padl-vetsinou-vam-vubec-nepomohou/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu1 bod
-
Bohuzial skodovka na ich FB odmieta ze by to bola oficialna prestavba ... tak v tento moment sa to pre mna stava zazrakom jedine ze by mysleli ze to nebola ofiko prestavba pre CR. No kazdopadne hlavne z vnutra by som to rad videl na vlastne oci1 bod
-
Vypínač - ovladač, není v obvodu motorku, a nespíná ho napřímo. Je to jen signál pro ŘJ, aby se sepnuly obvody k motorku. A ŘJ tento zvýšený proud může detekovat, jako že je okno na dorazu. Nebo přiskřípnutá ruka, apod. Pojistka se přitom nespálí. Je to jen teorie. Ale zdá se mi jako nejpravděpodobnější. Když je slyšet nějaký zvuk, to znamená, že motorek cukne. Kdyby byl obvod motorku přerušený, tak není slyšet nic, protože je to spínané polovodičově. Necvakají tam relátka. A kdyby byl motorek spálený - zkratovaný, tak by to asi spálilo tu pojistku. Ale je tam 25A. Ta vydrží dost. A než by se pojistka spálila tak to ŘJ vypne. Zkus porovnat ten zvuk s tím zdravým spolujezdcovým oknem. Když je zavřené, tak ovladač znovu nahoru. To tuším ten motorek taky trochu cukne, ale hned vypne, protože už je nadoraz a nemůže se točit, tak ho jednotka vypne.1 bod
-
1 bod
-
Si myslíš že klasická baterie vycucne powerbanku dřív než stihneš otočit klíčkem ? Během té krátké doby než dojdeš do auta a otočíš při nabijení bateri z powerbanky neodteče ani 5% energie a co se týče startovacího procesu, tak ho v zásadě není problém od spotřeby prázdné baterie a režie auto rozeznat, baterie má omezenou velikost proudu pro svoje dobijení které si vezme, při aktivaci startéru se na zlomek sekundy dostává celý okruh defakto do měkkého zkratu, to opravdu není problém detekovat... PowerBanka prostě jen vyrovná napětí soustavy na potřebnou úroven pro oživení auta a snaží se jí udržet, to s její kapacitou vydrží hodně dlouho i když je mateřský baterie K.O problém bude udržet potřební napětí a dodávat dost proudu při samotném startovacím procesu. To co se děje před tím i s dobijením vybité baterie jsou směšně malé úbytky v daném časovém úseku. A konec konců i ta energie co přeteče z powerbanky do podvybité baterie se neztratí a když při startování poklesne napětí na úroveň pod vybité baterie, začne dodávat výkon i pod vybitá baterie zpět do okruhu a tudíž pomáhá se startováním. To jestli je napětí dostatečně vysoke pro otočení motorem je věc druhá. Ona taková vybitá baterie může mít v mžiku při připojení banky, zpět aspoň na 10V ale motorem neotočí protože nedokáže dodat dost výkonu na první otočení, ale ve finále i velmi slabá baterie při startování pomůže, jsou totiž oba zdroje zapojeny paralelně a zároveň se posilují při odběru. Tím chci říct, že pokud baterie jeví známky i minimálního života, je výhodnější jí nechat připojenou.1 bod
-
Hezky ekologická likvidACE VRAKU, TO BY BYLO FAJN, Jinak ho vyhodíš z klubu. Střelba nebo nic.1 bod
-
200-300A při 12V krátkodobě po tak krátké dráze není zas takový problém, je jasné že ta čína to auto nastartuje párkrát, počítám tak 100 startů a přestane kvůli přetížení fungovat. Na druhou stranu, jako nouzovka k náhle mrtvé baterii určitě dobré. Nedělal bych si iluzi o kvalitě powerbanky v lidlu.1 bod
-
Může být taky závada mechanická. Když tam je nějaké reakce. Motorek to nemůže utáhnout.1 bod
-
Nemohu ověřit, u nás a v okolí je dostupné jen III. pásmo, ale kdysi jsem někde četl, že Škoda L-Band podporuje, musí to potvrdit někdo třeba z Karlovarského kraje. S L-Bandem se do budoucna nepočítá. Jeho zavedení u nás bylo chybou v rozhodnutí ČTÚ, které v roce 2010 určilo L-Band jako preferované pásmo, i když už tehdy bylo zřejmé, že toto pásmo není pro DAB vhodné (počítá se s ním pro širokopásmové datové služby) Zdroj: https://technet.idnes.cz/dab-dab-praha-cro-praha-0u7-/tec_audio.aspx?c=A150805_082558_tec_audio_kuz Starší Škoda dle manuálu L-band umí: http://www.skoda-auto.com/en/mini-apps/owners-manuals/pages/octavia.aspx?requestOwnersManualOnlineVersion=en/Octavia_5E/11-2014/Navigation/Amundsen/online&requestOwnersManualLanguage=en&requestOwnersManualEditionDate=11-2014&requestOwnersManualPage=1&printPage=1&pageId=000671 bod
-
1 bod
-
Dobrý den, konečně byla na Google play vložena nová aplikace, která posouvá možnosti MirrorLinku ve Vašem vozidle o kategorii výše! Stojí 179,99,- Kč ( platíte přímo google play) včetně DPH, ale její možnosti jsou takřka neomezené. Máte-li vůz za půl milionu ( a více ) korun a telefon řádově za deset tisíc, určitě investujte dalších 180,- Kč do pomocníka, který z Vašeho auta a telefonu udělá nerozlučné kamarády. Můžete například sledovat on-line vysílání TV, mít k dispozici webový prohlížeč, pouštět v autě videa, komunikovat na Facebooku nebo Twitteru, nebo si třeba pouštět jen internetová radia a dalších cca 30 funkcí. Můžete si dokonce do aplikace přidávat své vlastní oblíbené aplikace běžící z widgetu nebo url adres. Potřebujete jen MirrorLink ve Vašem voze a MirrorLink kompatibilní telefon. Žádný root ani crack telefonu, žádné odemykání VIM, žádné úpravy ve voze. Chodí na všech telefonech s MirrorLink 1.1. od Android 4.1 až po 8.0. Vše přehledně a pohodlně ovládáte z displaye Vašeho vozu, k dispozici je i klávesnice s hlasovým přepisem, můžete své zprávy diktovat, ne je psát! Vše v asi 40 jazycích, včetně češtiny. A kde ten zázrak za pár korun najdete? Zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lwi.android.flappsauto Bližší informace naleznete zde:https://www.facebook.com/groups/1284093011720537/ Dopřejte si skvělý vánoční dárek! Hezké vánoce a mnoho spokojených kilometrů ve Vašem voze Vám přeje Miloš Horák1 bod
-
Dobrý den, konečně byla na Google play vložena nová aplikace, která posouvá možnosti MirrorLinku ve Vašem vozidle o kategorii výše! Stojí 179,99,- Kč ( platíte přímo google play) včetně DPH, ale její možnosti jsou takřka neomezené. Máte-li vůz za půl milionu ( a více ) korun a telefon řádově za deset tisíc, určitě investujte dalších 180,- Kč do pomocníka, který z Vašeho auta a telefonu udělá nerozlučné kamarády. Můžete například sledovat on-line vysílání TV, mít k dispozici webový prohlížeč, pouštět v autě videa, komunikovat na Facebooku nebo Twitteru, nebo si třeba pouštět jen internetová radia a dalších cca 30 funkcí. Můžete si dokonce do aplikace přidávat své vlastní oblíbené aplikace běžící z widgetu nebo url adres. Potřebujete jen MirrorLink ve Vašem voze a MirrorLink kompatibilní telefon. Žádný root ani crack telefonu, žádné odemykání VIM, žádné úpravy ve voze. Chodí na všech telefonech s MirrorLink 1.1. od Android 4.1 až po 8.0. Vše přehledně a pohodlně ovládáte z displaye Vašeho vozu, k dispozici je i klávesnice s hlasovým přepisem, můžete své zprávy diktovat, ne je psát! Vše v asi 40 jazycích, včetně češtiny. A kde ten zázrak za pár korun najdete? Zde: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lwi.android.flappsauto Bližší informace naleznete zde:https://www.facebook.com/groups/1284093011720537/ Dopřejte si skvělý vánoční dárek! Hezké vánoce a mnoho spokojených kilometrů ve Vašem voze Vám přeje Miloš Horák1 bod
-
Tobě taky a samo,že všem přeji vše nejlepší a Tobě moc dík za práci.1 bod
-
V tomhle budu asi za exota, ale jsem moc rad za normální budiky. Tahle móda mi nic neříká, ale je mi jasné, ze to bude brzo ve všech autech.1 bod
-
1,5 TSI u mě v naprosto nezávislém testu. https://www.facebook.com/motorpower.cz/1 bod
-
Podle tvého tarifu Podařilo se mi ovšem získat výherní listinu: 1.cena - Půjčení řízení kinderkárky z Krušovic do Nesuchyně a zpět 2.cena - Svezení na místě spolujezdce v kinderkárce po trase Krušovice a zpět 3.cena - pět čipovaných kofol 4. a 5.cena - krabicové víno z bistra U výhybky, dodané kamarádem Vencou1 bod
-
Přijde chlap středního věku k psychiatrovi a povídá: "Jde o našeho tatínka, už nevíme co s ním - víte, on když se koupe, tak si ve vaně hraje s kačenkou." Doktor na to: "Ale z toho si nic nedělejte, že staří lidé začínají dětinštět, je normální, jak člověku přestává fungovat mozek, začíná se vracet do dětských let, klidně ho nechte, ať si s tou kačenkou hraje..." Chlap se zamračí a doktora přeruší: "Ale to je MOJE kačenka!"1 bod
-
Jedou policajti po silnici a najednou vidí, jak skini rožní cigána. Zastaví se a říkají těm skinům: Netočíte s tím cigánem moc rychle? Skini odvětí: Ani ne, když jsme s ním točili pomalu, tak nám kradl z ohně brambory!1 bod
-
Vše co popisuješ, není normální. Testování "mrtvého bodu" na volnoběh je nicneříkající. Pokud to blbě jede, dej to do servisu - z popisu je totiž zřejmé, že jsi naprostý laik, takže je asi zbytečné se ptát, co píše VAG. Název tématu je velmi originální.1 bod
-
Aleši zdrz se svych mouder, "pravd" a blbych kecu. Akorat zasiras misto. Vubec neodpovidas na to, na co se dotycny pta. To uz je nejaky druh obsese. gabbiho vec jak bude používat klimatizaci... gabbi: je to normalni, i kdyz mas zapnuty pouze ventilator, tak se to vypisuje jako klimatizace. Je to trochu matoucí. A na to druhe uz odpoved Patrik.1 bod
-
1 bod
-
To, že to tobě nevadí, ještě neznamená, že to nevadí jiným - a je jedno, jaký pro to mají důvod. Mně to tedy rozhodně vadilo - nevidím jeden jediný důvod, proč mám třeba v zimě v autě mrznout, když si motor (respektive řj) vzpomene, že nechce běžet a tím pádem se jaksi neohřívá. A to je jen jeden z mnoha dalších důvodů. Mimochodem - i tu klimatizaci spousta lidí vypíná a nemá to nic společného s český člověkem. Že bys soudil dle sebe? Asi ano.1 bod
-
Jinak já nikomu DSG neupírám, ale můj názor je takový, že pokud se chci opravdu svézt, tak si to bez řadící páky jaksi neužiju. Sic ťukání do řadící páky či pádla jsou možná pohodlnější. Kde mě naposled vysloveně štval manuál byla Karosa B 732...1 bod
-
1 bod
-
Díky za reakce. Jsem bohužel asi v koncích. Mám v nb WIN 7 Home Premium a ještě navíc 64bit. Podle toho co jsem zatím vyčetl je to ta nejhorší varianta. Windows XP mode tedy do nb asi nenarvu, teda narvu ale nezaktivuju. To je pech ;-) ... Možná ještě: Jaký je rozdíl mezi: http://aukro.cz/diagnostika-usb-kkl-vag-audi-skoda-vw-zaruka-i2698540506.html a http://www.motordiag.cz/produkt/fast-KKL-USB ten z motordiagu by měl pod win7 64bit fungovat Díky ještě jdnou...1 bod
-
Ciste teoreticky taky moznost. Ale to bych vyhodil pojistku,kdybych drzel dele vypinac. Namotany stahovacky jsem resil na fabii 1. U FII jsem se s touto zavadou nikdy nesetkal.-1 bodů