Hlavní panel - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/22/19 ve všech sekcích

  1. Aby to nezapadlo tak mensi obnovení - Full LED Matrix + zadní LED světla s animaci - Alcantarový strop - Ochrana před nárazem zezadu - 360 stupnu Area View a Trailer Assist - Kessy full - Nová generace infotaimentu - Možnost zrušení výbavového stupně ACTIVE - 2.0 TSI 140kw PHEV 1,4 TSI 115kW + elektromotor 85kW = systémový výkon 160kW a 400Nm Čistý dojezd na elektromotor okolo 70km
    6 bodů
  2. Zbytočnejšia debata ako to, či si brať auto s pohonom 4x4 alebo nie, môže byť už len debata o tom, či bolo skôr vajce, alebo sliepka. Za PHM počas 60tis km pri spotrebe 6L/100km a cene 1,15€/L minieš cca 4100€ . Takže 55€ za olej Haldex vs. cena PHM+motorový olej+filtre atď je zanedbateľná. U nás doma nasnežilo v polovičke decembra, sneh sa ešte stále neroztopil. Kým niekto ochotný a triezvy sadne do traktora aby odhrabal dedinské cesty, trvá to aj deň. Keď ráno sadám do auta a sneží, nemusím rozmýšľať, či vyjdem hore na kopec, ja to už viem. Áno, mohol by som nasadiť reťaze, ak by som to potreboval 2x za 20 rokov, ale viem, že 8 rokov som jazdil na Fabii Combi I tie isté trasy v zime, veľakrát som dával reťaze a keď som sa vrátil po 5 hodinách k zasneženému autu tak mi už ani reťaze nepomohli. Tiež asi nikto nepovie, že nepotrebuješ vyhrievaný veniec volantu za 200€, kúp si radšej rukavice za 10€, je to predsa lacnejšie, nepokazí sa to a je to bez údržby. Povedať, že 4x4 je zbytočné pretože (niekto) ho nevyužije je rovnako nevhodné, ako povedať že nikto nepotrebuje predsa auto silnejšie než 60kw, pretože (niekto) jazdí do práce 5km cez mesto. Dnešné automobily sú prepchaté rôznou elektronikou, ktorú si skôr viem predstaviť v zábavnom lunaparku než v aute. Pohon 4x4 však rozhodne za zbytočný nepovažujem.
    3 body
  3. Test Karoq Sportline 1,5 TSI DSG
    3 body
  4. Hlavně je děs absence HW tlačítek nebo jak u Columba v SIII i HW tlačítka hlasitosti - ano vím, je to na volantu, ale na ten třeba spolujezdec už moc šahat za jízdy nemá. Vůbec to ovládání dotykového displaye je prostě za jízdy horší. U Scaly ještě podtrženo tím, že do infotaimentu se skryla část nastavení klimatizace, za to palec dolů.
    2 body
  5. je to hrozná móda.Jeden s tím vyjde a všichni to musí kopírovat.Někdy je to děs.Není nad pěkně zapasovaný
    2 body
  6. Zastávám úplně stejný názor. Displej má být pěkně vestavěný! A ne, aby to vypadalo, jako když si Steve Jobs nalepil Ipad do Dacie.
    2 body
  7. Na objednávce byla tisícovka za diagnostiku s ústním dovětkem, že pokud bude nutná výměna, tak mám počítat s +/- 15 tis (což byla i cena, kterou mi před tím potvrdili emailem). Po té následoval telefonát, že to tedy bude na výměnu - cca 13 tisíc materiál + práce (cena práce ovšem nebyla nijak specifikována). Zakázkový list + tento dovětek lze považovat za smlouvu o dílo s dohodnutou cenou a zhotovitel ji není oprávněn jednostranně navýšit bez schválení objednavatele - což se nestalo (je tam ale nějaká cca 10% tolerance na předem nepředvídatelné a odůvodnitelné vícenáklady). To že se v tom někdo vrtá delší dobu než má normováno, nebo že zvolí dražší metodu výměny, je jeho problém. Ta cena musí být buď předem dohodnutá, nebo musí být tzv. přiměřená, jinými slovy obvyklá. My jsme si ji dohodli. Nezávazná cena v objednávce je nesmysl, to je něco jako nezávazná výše platu.
    2 body
  8. Ze budes moct auto odomknut a zamknut vsetkymi kluckami (nie ako doteraz iba prednymi).
    1 bod
  9. Mas zapnutou Siri? (Nastaveni -> omezeni) Bez toho to nefrci.
    1 bod
  10. Regloskop simuluje testovací stěnu, tj v tom půlmetru je 10m. Díky čočce je vzdálenost před světlometem celkem jedno a uvádíme cca 30-70 cm. Pozice před světlometem je opět, díky čočce jedno, 3cm kterýmkoliv směrem umí regloskop kompenzovat. P.S. ani digitální regloskop není sebespásný a většina servisů neumí seřídit světlomety.
    1 bod
  11. Neviem, nakolko si zdatny v anglictine, ale toto by mohlo pomoct. Kazdopadne sa nedoporucuje mazat tu chybu, moze pri tom strelit airbag. Starsie jednotky s tym mali problem. Skus sa popytat v OI1 sekci ked tak, mozno niekto bude vediet. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00588 Possible Symptoms Airbag Warning Light active Possible Causes Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty Coil Spring with Slip Ring (F138) faulty Airbag Igniter Driver Side (N95) faulty Possible Solutions Check Wiring from/to Airbag Igniter Driver Side (N95) Check Coil Spring with Slip Ring (F138) Check Airbag Igniter Driver Side (N95) Special Notes When "Short to positive" or "Short to ground" is found, DO NOT CLEAR THE DTC. This can cause the airbag to deploy. See repair manual for more information.
    1 bod
  12. Baterka si zas tolik proudu pri dobijeni nevezme, jednou jsem to z legrace měřil a po nastartování si brala cca 8A a po 1 minute si brala cca 2A při 14.4V( bavime se o aku 64Ah ve Fabii I). Spíš je to informovanosti uživatele auta, že pokud baterku poslechem radia vybije, tak se ji proste zkracuje životnost.
    1 bod
  13. Info od prodejce.V konfigurátoru chyba není.Zimní paket II nejde kombinovat s vyhřívaným čelní sklem.
    1 bod
  14. @Wlady1980 ....takze jestli doslo k nejakym dalsim zmenam opravdu nevim.
    1 bod
  15. Tak je tady druhá výměna oleje. Po první výměně zmizelo asi 3/4 na rysce, kontrolka ještě nesvítila, olej z továrny (0w-20?). Já jsem dával 5W-40, tady se hladina do druhé výměny nehnula, budu s ním pokračovat i dále.
    1 bod
  16. @los pakos tak já mám dlouhodobou spotřebu cca 6.2, ale u mě je to dáno charakterem tras. Jezdím většinou krátké vzdálenosti, každý den do práce cca 10 km, když jedu nějakou delší vzdálenost, tak už spotřeba samozřejmě klesá a jedu za cca 5.5l. Ale hlavně já nejezdím úplně ekonomicky, nebojím se využít turbo, od toho ho tam mám, prostě jezdím svižně, motor se snažím nepodtáčet a ta dlouhodobá spotřeba okolo 6 litrů tomu odpovídá. Já jsem spokojenej, jak s výkonem motoru, tak se spotřebou.
    1 bod
  17. Mel jsem neco podobneho a prisel jsem na to, ze ne vzdy mi cvakla spinaci skrinka pri vytazeni klice. Trochu jsem ji prostrik a od te doby dobry.
    1 bod
  18. Ahoj. Omlouvám se, jestli tady už takové téma bylo. Já jsem ho nenašel. Mám takový problém. Mám Octavii RS z roku 2006. Po jízdě, když vypnu motor, vytáhnu klíček, rádio se vypne, vystoupím a zamknu centrálem. Ale tak ve 2 z 5 případů se mi stane, že jakmile vypnu motor, vytáhnu klíček, rádio hrát nepřestane. Musím ho vypnout manuálně a už vím, že když se to stane a vystoupím, nepůjde mi zamknout centrálem. Musím čekat třeba 10 sekund, než se to "zbrchá" a centrálem zamknout půjde. Nevíte, čím to je?
    1 bod
  19. V Rapidu (1,2) jsem měl EA111 a hladina oleje se za 4 roky nehla... Teď mám v seatu EA211 (1,2) a tam musím po 10 tisících dolívat cca půl litru a kamarád s 1,4 taky. Takže vycházím z vlastní zkušenosti. Možná je u Seatu nějaký rozdíl (ale to si nemyslím).
    1 bod
  20. Ten zasazený displej infotraimentu přeci vypadá ve Fabii lépe splývá to. Tady vystrčí displej, kolem černý matný plast a pak dekorační lišta. Kdyby aspoň ta lišta byla po celém :D.
    1 bod
  21. Proto je na ní taková čekačka.....[emoji23]
    1 bod
  22. Hele hoši, Plačka už si jako první z nás koupil novou bílou Scalu Má jí prej vyvoněnou a uchcává nad ní blahem
    1 bod
  23. No jestli to je tohle tak to je fest simply clever ?
    1 bod
  24. @stanmar Škodovka zadky vždycky celkem uměla, předky byly/jsou horší. (FI/II, OIII FL...) Tady si myslím, že se to srovnalo - zadek mohl být i lepší, předek taky nic moc (ochrana chodců?), ale je to jaksi čistější celek. V týhle barvě mi to připomíná současný Volvo, ale je jasný, že pokud by to stálo vedle sebe, tak to vypadat nebude. Celkově rozhodně neprotestuju (třeba tak jako u "čtyřoka" - kde nesedí ani jedna linie!)
    1 bod
  25. Takže lampa komplet vyměněna, asi 4 hodiny, s FullLED to dělali poprvé, a je to nejen práce s lampou (nárazník dolů), ale i kódováni a halda administrace. Zakázkový list zní na "Mlžení světlometu, zákazník požaduje opravu - výměnu". Musel jsem s nimi vyplnit i speciální dotazník od Š. k TPI (viz dále), kde byly i debilní otázky, jestli jsem měnil již nějaké žárovky (!), to i přesto, že bylo jasně od začátku řešeno , že se jedná o FullLED, jestli jsem světlo neměl vyndané, nevrtal do něj, a podobné stupidity. Jedna ta lampa stojí něco kolem 15-17 kKč, lidé, kteří to budou řešit v budoucnu po záruce se z toho asi po.erou, pokud na to Š. nepřizná kulanci …? Je na to kupodivu TPI, které se doteď poměrně úspěšně utajovalo (i asi díky tomu slavnému výroku z manuálu, že se "jedná o vlastnost)", a které podle úrovně mlžení (mě v tom i stékaly kapky vody, viz foto nahoře) řeší různé úrovně opravy až po úplnou výměnu. Nejen pro FullLED, což je překvapení, protože to vyvrací domněnky o řešení/neřešení vnitřního vytápění světelným zdrojem - servis tvrdí, že takové časté kompletní výměny se týkají právě i ne-LED reflektorů O3. Ještě technik poznamenal, že se dle lidí z automobilky očekává speciální TPI k FulLED reflektorům, protože to začíná být nějaký velký průser. Lidé z Š.A. nepokrytě přiznávají, že nějaké to euro ušetřené za případné řešení vyhřívání prý koncernu za to stojí, a že raději občas vymění celý reflektor, když na tom zákazník bude trvat (!). Dost mě to připomíná obdobné výroky, které jsem o podobných lidí ze ŠA slyšel před časem, když jsem řešil podpálený ventil v 1.8TSI (CDDA) u O2FL...
    1 bod
  26. Koukám ty na manželce tedy nešetříš. Ta moje dostala mýdlo od Nivea a lak na vlasy Astrid Ondula plus [emoji3]
    1 bod
  27. Ahojte, tak porucha je odstranena. Nakoniec to vyslo 155€. Urcite by sa to dalo vyriesit lacnejsie, vymenou svorkovnice a casti kablov, ale takto je to istejsie, ziadne dodatocne spoje, ale komplet novy zvazok. Michal, bola to svorkovnica cislo 4, nie cislo 2, lebo ta je navrchu a do nej vraj voda nezatecie. Problem vznikol kvoli prasknutej prechodke cislo 20. Voda pomaly zatekala po kabloch az narobila pruser. Dufam, ze sa to nebude opakovat. Raz za cas je dobre skontrolovat tu prechodku (husy krk), lebo za normalnych okolnosti nie je vobec nic vidno, ziadna prasklina.
    1 bod
  28. Asi mám na TSI štěstí, protože žádné z nich (1.0, 1.2, 1.4 a 1.8 TSI), co jsem měl možnost jezdit, nikdy necukalo. Včetně 1.5 TSI DSG v Karoqu.
    1 bod
  29. Opravdu? Mám 1.4 TSI 110 kW a tam nic takového není.
    1 bod
  30. madlo. len závisí od jeho veľkosti
    1 bod
  31. Presne tak. Možnosti kódovania sa líšia od auta k autu (výbava, modelový rok, konkrétny HW apod.) Zároveň je rozdiel medzi niekým, kto si kúpi kábel a nájde nejaké návody na internete, pričom nie úplne do hĺbky rozumie, čo presne robí a niekým, kto je v tomto odborník a dokáže si sám nájsť, vyskúšať a overiť viac možností ako len toto fórum alebo briskoda.
    1 bod
  32. Nechcem sa do tohto moc miesat, ale mam pocit, ze tu uz nejde iba o to, ze co sa da a co sa neda..... Ja som na zaklade VIN od Ferdy dostal jasnu odpoved, co sa na mojom aute da dokokovat (dorobit) a co nie..... Ma viac ako vyrazne know-how v tejto oblasti a ako nalozi (a za kolko) so svojimi vedomostami je len na nom.... :-) Peace :-)
    1 bod
  33. Nová verze ,přes LP - Carista.ver.3.8.beta-22.build.380022.apk Odemčená - Carista.v.3.8.beta-22.b.380022.crk.Support.apk LP -LuckyPatcherInstaller.v.8.1.3.apk
    1 bod
  34. v oboch dokumentoch (schémach) čo mám ku autorádiám, je napojený CAN-BUS autoradio1.pdf / autoradio2.pdf konektor T12d, piny 6 a 12
    1 bod
  35. Z ktorého mesta je asi tá fotografia ?
    1 bod
  36. No zmiňovaná fáze zahřívání katalyzátoru je naprosto jasně pozorovatelná u každýho novýho benzínu, některej se projevuje hůř, některej líp. VAG sám má několik TPI i SSP, kde se snaží vysvětlit proč a jak se to děje. Starý MPI měla sekundární vzduchová čerpadla, tady u GDI se to řeší zpožděným zapalováním a dvojitým vstřikem ... Neber proto citovanou větu tak, že motory kvůli tomu nejezdí/nefungují, ale tak, že se prostě v té fázi obětuje plynulost/stabilita jejich chodu ve prospěch plnění emisí, jak už tady nejen Pawouk zmiňoval.
    1 bod
  37. stěrače dolu a pak vyndej ten platový dekl pod nimi
    1 bod
  38. Tak jsem se posunul dopředu. Je potřeba po zapnutí zapalování na okamžik spojit zelený drát s kostrou, toť vše. Za pět USD si objednávám relé. Připojím ho na jeden z volných slotů v pojistkovce, kde je přítomno napětí po zapnutí zapalování. Vypnutí StartStopu za mne provede automaticky. V případě potřeby si ho zapnu sám, ona to zase není tak špatná věc abych ji úplně odepsal. Video.
    1 bod
  39. Odstup pisemne od smlouvy z duvodu nedodrzeni terminu dodani a uvidis, co ti nabidne. Pokud ale uz nejakou slevu mas a zaplatil jsi vetsi zalohu, tak bych to asi neriskoval.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...