Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/24/19 ve všech sekcích
-
Čumím na TV hovna a Petrrr asi prodá kinderku dráž, než ji koupil. [emoji23][emoji23][emoji23]3 body
-
Ono je tam v tom příspěvku dost pomotaného. Tak například nejprve je uvedená cena Scaly Ambition 1.0/85kW s rezervou za 396 400Kč a poznámka, že za to člověk dostane základní barvu. U Astry přitom vidím metalízu za sympatických 16 000Kč (Scala 14 200Kč pro pořádek). Vcelku detail. Proč je u Astry uvedený tempomat, když ho má Scala taky? Proč jsou uvedená litá kola, když nejsou u Astry Smile v základu? Proč nejsou u Astry uvedené senzory vpředu a vzadu? Ale to jsou prkotiny, především nevidím v příspěvku uvedenou zmíněnou akční cenu 401 990Kč za motorizaci s 66kW se stovkou za 12,2s Čert vem, že je to akční cena, to není podstatné. Podstatné je, že uvedený litrový motor v Astře má zrychlení za 12,2s a 85kW TSI v těžší Octavii stovku za 10 s. Takže v reálu bude asi jenom o něco málo pomalejší než zmiňovaný motor 1.4/92kW se stovkou za 9,2 a za cenu 425 990Kč. Takže suma sumárum, pokud srovnáme podobně dynamické motorizace, a přihodíme ke Scale paket Interiér (vyhřívaná přední sedadla, el. okna vzadu, 4 repro vzadu, kožený volant) a Exteriér (zatmavená okna vzadu, litá kola 16 palců, animované "top" zadní LED, zadní senzory), jsme pořád o fous na nižší ceně 422 400Kč. Každé z aut pak něco bude mít navíc a něco mu bude chybět: Astra nemá přední mlhovky (6000Kč), vyhřívaná přední sedadla (včetně volantu lidových 14 000Kč), litá kola (7000Kč), sunset (5000Kč), dojezdová rezerva (1800Kč). Scale zase bude chybět automatická klimatizace (11 500Kč), Light Assist (9000Kč), multifunkční volant (5000Kč), vyhřívání volantu (nelze pro Ambition), přední senzory (8100Kč). A pokud se budeme bavit o tom, jak je Scala neplnohodnotná platforma. Scala má podvozek tak od Pola, až je rozvor o skoro 10 cm delší. Rozchod modifikovaný u Scaly zvýšen jenom drobně o 6 mm. Atra má rozvor o necelé 3 cm větší, rozchod vpředu o necelé 2cm a vzadu konečně trochu nějaký citelný rozdíl, a to necelých 5 cm. Jaký to má vliv na vnitřní rozměry? Na kufr pozitivní, oproti Astře je o 97 l větší. Podélný prostor a šířky jsem zatím v oficiálních materiálech nedohledal a na serverech jsou různá min/max hausnumera. Předpokládám ale, že pokud bude větší, tak cca o rozdíl v rozchodu. Tak.3 body
-
Výměna oleje - návod pro ženy: 1) Zajet do servisu, nejpozději po 15.000km od poslední výměny oleje! 2) Dát si šálek kávy 3) Po 15 minutách vyplnit šek a s odborně ošetřeným vozidlem opustit dílnu. Výdaje: Výměna oleje: Kč 1000,--; Káva: Kč 30,-- Dohromady: Kč 1030,-- === Výměna oleje - návod pro muže: 1) Zajet do mototechny (nebo podobně), zaplatit 1500,- za olej, filtr, čistící pastu a vonný stromeček. 2) Zjistit, že nádoba na vyjetý olej je plná. Namísto odvozu do patřičné sběrny, vylít olej do jámy na zahradě. 3) Otevřít plechovku piva. Vypít. 4) Zdvihnout vozidlo na hever...půl hodiny předtím hledat klíny! 5) Klíny nalézt pod synovou tříkolkou. 6) Z naštvání otevřít plechovku piva...vypít! 7) Vypouštěcí vanu zasunout pod vozidlo. 8 ) Hledat šestnáctku klíč. 9) Vykašlat se na hledání, použít sikakleště. 10) Povolit výpušťák 11) Výpouštěcí šroub upustit do vany s horkým olejem, přitom se horkým olejem umazat. 12) Uklidit bordel 13) U dalšího piva pozorovat, jak olej vytéká 14) Hledat kleště na filtr 15) Vykašlat se na to. Šroubovákem prorazit a odšroubovat. 16) Pivo 17) Přišel kámoš...zbytek piva vypít s ním! Výměnu oleje dokončit zítra. 18) Další den: vytáhnout vanu s vyjetým olejem z pod auta 19) Posypat pískem olej, který se při 18 ) vylil vedle 20) Pivo - vlastně ne, včera dopito. 21) Dojít do obchodu, koupit pivo. 22) Přidělat nový filtr 23) Nalít první litr oleje do motoru 24) Vzpomenout si na šroub z kroku 11) 25) Hledat šroub ve vaně s olejem 26) Vzpomenout si, že šroub i vyjetý olej byly ekologicky odstraněny na zahradě 27) Vypít pivo 28) Jámu vykopat, hledat šroub 29) První litr nového oleje najít na podlaze garáže 30) Vypít pivo 31) Při utahování výpušťáku sikama sjet rukou z kleští a hrozně si sedřít kůži o kastli 32) Uhodit hlavou na zem...jako reakci na 31) 33) Začít nadávat 34) Zahodit kleště 35) Nadávat dalších 10 min, protože odhozené kleště roztrhly oblíbený plakát na stěně 36) PIVO 37) Očistit ruce o čelo a předpisově obvázat kvůli zastavení krvácení 38) PIVO 39) PIVO 40) Doplnit 4 litry oleje 41) PIVO 42) Spustit auto z heveru 43) Rozbít u toho jeden klín 44) Vycouvat s autem a na olej z kroku 23) nasypat písek 45) PIVO 46) Zkušební jízda 47) Zastaven dopravní hlídkou, odvezen na odběr krve a pokutován za řízení pod vlivem alkoholu 48) Vůz je odtažen 49) Zaplatit odtah Výdaje: Díly: Kč 1500,--; Pokuta za řízení pod vlivem alkoholu: Kč 15000, --; Odtah: Kč 1400,--; Pivo: Kč 600,-- Celkem: Kč 18 500,-3 body
-
To víš, místní všem dobře známé hate firmy spoléhají na to, že většina čtenářů tohoto tématu nebude slídit po netu a detailně porovnávat ceníky a technické parametry jednotlivých modelů, jak si to teď udělal třeba ty. A budou sem tahat jakási SUV anebo uvádět jen ty údaje, které se jim zrovna hodí, což je slušná demagogie.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Petrr taky nevím, ale prý se to používalo na opalování a grilovaní. Tzv. Diesel steak.2 body
-
Přečti si celé toto vlákno a zkušenosti se dozvíš Co dosud vidím, tak mě to jen víc a víc utvrzuje v názoru, že to cukání, ať už při rozjezdu nebo lehké jízdě, souvisí s časováním vačkových hřídelí a tedy využíváním vnitřního EGR. Sníží tím výrazně hodnoty NOx, no a to, že to vede k větší produkci PM částic, to už je trápit nemusí, to jim nově řeší OPF ... Z cukání motoru pak uděláme charakteristiku ... Je sice s podivem, že si na podobné pocukávání stěžují i lidé s motorem bez OPF, ale bez detailů k softu je to vše jen posuzování výsledku bez znalosti příčiny. V UK tlak ze strany zákazníků donutil VW už přiznat něco více ... https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2019-01/volkswagen-acknowledges-problem-with-15-tsi-evo-engine/ In a statement from Volkswagen in Germany, the company said: “Volkswagen is aware of reports from customers complaining that some vehicles featuring the 1.5-litre TSI Evo engine with manual gearbox can be slightly hesitant in the cold-running phase." "We are currently developing a solution to prevent these rare effects in the affected vehicles.” No a v kontrastu s tím odpověď Skoda UK zákazníkovi ... https://www.briskoda.net/forums/topic/446820-15-sel-first-gear-issue/?do=findComment&comment=5182236 We are mindful there is a characteristic of the 1.5 engine where a juddering can be felt when starting your vehicle from cold. Please be aware, this is the normal operational function of this vehicle engine derivative and can potentially be experienced until the coolant has reached a temperature of approximately 70°C. ŠKODA UK always looks to improve the operating parameters of our vehicles during their lifespan and we understand there may be a software update available in 2019, which may enhance this characteristic of your vehicle.2 body
-
2 body
-
@Jan R.vyjímečně s tebou souhlasím a to konkrétně s těmi Daciemi ? Jinak co se týká Astry, tak tu jsem si zkoušel konfigurovat když jsem vybíral nové auto před 3 rokama. A cenově jsem se dostal zhruba stejně jako teď se Scalou. Pro mě je totiž základní ceníková hodnota nepodstatná, podstatná je konečná cena po přidání prvků, které bych v novém autě chtěl. Ale už tenkrát jsem se oplovských motorů a zejména turbobenzínů poněkud bál, vůbec jsem do té doby jejich motory nijak nestudoval a bohužel se mé obavy aji v případě těch s turbem potvrdily. Ta spolehlivost oproti škodováckýmu tříhrnku není moc veselá.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Podle NEDC mají oba uváděnou kombinovanou spotřebu 5,0, podle WLTP má 1.0 TSI 5,250 - 6,304 a 1.5 TSI 5,694 - 6,936.1 bod
-
Po dvaceti letech s Octaviemi mám první zimu S3, předokolku. Bydlím na horách. A že jsme tu měli minulý týden přes 70cm sněhu. Pneu mám nové Conti, 16", 215 šířka, typ teď od stolu nevím. Rozjezd na velmi kluzkém povrchu je horší, než na O3. Souhlas. Ale to auto je proti O3 v základu o 300kg těžší!! a to je sakra znát. A stejně, jak znát je to při rozjezdu, tak stejně znát je to i při jízdě. Oproti O3 to jede na sněhu jako tank, výborně drží stopu v zatáčkách (samozřejmě s rozmyslem). Pro nejhorší případ mám v kufru řetězy, při běžném ježdění i tady na horách, kde je v podstatě pořád vyhrnuto 4x4 nepotřebuji ( měl jsem O1 a první O2). Jediný okamžik, kdy bych využil je naopak léto, pokud táhnu karavan a dostanu se do extrémní situace "blátivé" cesty, výjezd po mokrém asfaltu/kostkách do prudkého kopečku. Jinak z jiného soudku. Dnes jsem byl medvěd, kterého vezl do Brna jeden můj kolega a zpět druhý. Oba O3 2,0 4x4. Jeden 17" pneu, druhý 16". Jízda na 16" byla o tolik pohodlnější. Honza1 bod
-
Systém nemá možnost poznat, že jsi olej měnil sám. Kvalitu oleje posuzuje dle informací ŘJ ( např. zatížení, studené starty, ujeté km...).1 bod
-
Nějaké ty parametry: 1.0 TSI 81kW manuál: Motor, Getriebe, Elektrik Kraftstoff Benzin Hubraum 999 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 76,4 mm Max. Leistung 85,00 kW Max. Drehmoment 200 Nm / 2000 - 3500 1/min Verdichtung 10,3 +/- 0,2 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 204 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 9,8 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km 1.5 TSI 110kW DSG: Kraftstoff Benzin Hubraum 1.498 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 85,9 mm Max. Leistung 110,00 kW Max. Drehmoment 250 Nm / 1500 - 3500 1/min Verdichtung 10,5 - 0,4 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 220 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 8,2 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km1 bod
-
Ono jde vždy vytáhnout jen to co se hodí... Jinak k té dynamice, tak v DE konfigurátoru to je: 1.0 TSI 81kW manuál: Motor, Getriebe, Elektrik Kraftstoff Benzin Hubraum 999 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 76,4 mm Max. Leistung 85,00 kW Max. Drehmoment 200 Nm / 2000 - 3500 1/min Verdichtung 10,3 +/- 0,2 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 204 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 9,8 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km 1.5 TSI 110kW DSG: Kraftstoff Benzin Hubraum 1.498 cm³ Bohrung 74,5 mm Hub 85,9 mm Max. Leistung 110,00 kW Max. Drehmoment 250 Nm / 1500 - 3500 1/min Verdichtung 10,5 - 0,4 Kraftstoffbehältervolumen 50 l Höchstgeschwindigkeit 220 km/h Beschleunigung von 0-100 km/h 8,2 s Verbrauchs-/Emissionswerte nach WLTP Kraftstoffverbrauch kombiniert 5.7 l/100km Kraftstoffverbrauch langsam 7.3 l/100km Kraftstoffverbrauch mittel 5.5 l/100km Kraftstoffverbrauch schnell 4.9 l/100km Krafstoffverbrauch sehr schnell 5.9 l/100km CO2-Emission kombiniert 129 g/km Mne to oboje přijde docela slušné, vzhledem na třídu kam Scala míří. Jinak co se týče motorů Astry, tak ty jsou tak spolehlivé a vychvalované až PSA do všech nových modelů dává motory svoje (téměř všechny turba od Opelu mají problém s LSPI).1 bod
-
Třeba u Karoqu si kdekdo myslel že je moc drahý a jak se teď prodává. Jde o to, že trh v ČR je v počtu prodaných vozů poněkud menší, takže i případné nižší prodeje u nás nebudou tolik podstatné. A kdoví kde začne s cenou další mládě z MB Kamiq a jak se pak bude prodávat. Za pár měsíců se uvidí jestli je taková cena akceptovatelná.1 bod
-
Scala má podvozek od Pola, takže plnohodnotné hatchbacky třídy C jsou širší. Ale v zemi, kde vyhrávají volby lapkové se už nedivím ničemu. Ceník Scaly mě nepřekvapil :-D Tak si shrňme, za 396400 dostanu vůz: - bez litých kol - se základní barvou - s mech. klimatizací - volant PUR bez ovládání :-D - bez el. ovládání zadních oken - motor 1.0 TSI 85kw Jako plusy - LED světla - Front Assist - Nepočítám Tempomat, Bluetooth - to snad má už každý hatch v dané ceně Jenom namátkou, konkurence(i když musím stlačit metr, protože i Kia Rio má větší rozchod kol vzadu, něž SCALA :-)) OPEL ASTRA výbavu Smile - širší auto, pravý hatch třídy C - motor 1.0 Turbo nebo skladovku dokonce 1.4 Turbo!!! 92kw - automatickou klimatizaci dvouzónovou - litá kola - LED denní světla - tempomat - multifunkční volant s koženým potahem - el. ovládání VŠECH OKEN Chybí Front Assist >> jde dokoupit jako open-eye sadu. A nebo skladovku Golf!!, za 400tis.kč jsou dostupné i kombíky, vše s motorem 1.0 TSI 85kw ! - kožený volant s ovládáním - el. ovládání VŠECH oken - AUTOM. klimatizace - Front assistent jako mínus snad jedině je absence LED potkávacích světel, ale kdo se projede v Golfu, už nechce ani Octávii, natož Rapid. Pro kufroidní lidi jako já je Variant lepší a univerzílnější vůz a to nemluví o motoru, který bude mít vyvažovací hřídel a lepší odhlučnění. Sumasumárum, předpovídám, že příjdou lepší ceny, jinak to bude vypadat jako na začátku prodeje Rapidů :-)1 bod
-
Ceník Scala od 23.1.2019 doplněno Škoda originální příslušenství. scala-cenik_23012019.pdf Takové to všeobecné rozepisování směrujte prosím např. do vlákna Škoda SCALA neb za pár měsíců by se samotný ceník tady těžko hledal. Děkuji.1 bod
-
Me by zajimalo, kolik lidi by tvrdilo, jak posunuji posuvnik, tak jak jim to bezvadne meni jizdni rezimy :-) Mozna by to tvrdili i ti bez DCC ;o)1 bod
-
Twisted, jestli to nedělá mikrospínač v zámku, další na řadě je kabelový svazek v průchodce. Jestli průchodka na straně auta netěsní, může to dělat i konektor. Na straně auta průchodka dole drží napevno a nahoře je zacvakávací zobáček, který je potřeba povolit odtlačením směrem od husího krku, tedy nahoru, potom vytáhnout vrchní část a teprve potom jde vyháknout spodní pevná packa. Když to budeš rvát silou bez odtlačení, můžeš zobáček zlomit (viz druhý obrázek)!1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ja si myslim, ze zakladni motor pro Kokodaka by mel byt 2.0TSI/206kW.1 bod
-
Drtivá většina aplikací co dnes instalujeme do androidích telefonů si vyžádá oprávnění na sms/telefony/ biometriku, aniž by to potřebovaly. Nikdy bych si internetové bankovnictví na mobil s androidem kde jsou jakékoli takové aplikace co vyžadují víc než je třeba k jejich běhu nedal ale drtivá většina lidí takové aplikace v mobilu takže celá situace kolem bezpečnosti co se týče androidu je velmi úsměvná.1 bod
-
A teď mi řekni, jaký je rozdíl v tom, že si odemkneš v telefonu aplikace LP nebo když si do telefonu nainstaluješ aplikaci LP již otevřenou? Pokud bude chtít programátor LP nadělat škodu, tak si to do telefonu natahneš i s tou upravenou aplikací, protože je to v podstatě nová instalačka vytvořená LP...1 bod
-
1 bod
-
Jsou všeobecně známy, ale 20 tis. od leasingovky, 25 tis. protiúčet (šrotovné) od Škodovky, 24.800 od dealera a 2 tis. mobilita.1 bod
-
Ahoj, Rapid Spaceback jsem si vybral, protože se mi líbí. Octavii bych asi chtěl radši, ale při mém rozpočtu je Rapid novější a s menším nájezdem. Ten v AAA padl. A našel jsem jednoho, slušně vybaveného v Jablonci. Je to soukromý prodejce a vše vypadá dobře. Auto servisováno pouze ve Škoda servisu. Vyplněná servisní knížka a nižší cena. Už jsme se s pánem dohodli, takže příští týden budu pravděpodobně mít Rapida a začnu prostudovávat všechna vlákna tady na fóru. Až ho budu mít dám vědět.1 bod
-
Jj a tak se tu bude řešit přemrštěná cena ještě neodhaleného crossoveru ? next level1 bod
-
To jsou zase dohady o ceně. Vždyť jste v tom nikdo nejel, nikdo jste to auto pořádně neviděl a už soudíte cenu. Ale co čekat lidí, kteří umí jen kecat (není to myšlenu na všechny).1 bod
-
Co třeba tady, alternativa , je to určitě dražší než z Číny - https://www.kupzarovky.cz/osram-led-w16w-9213cw02b-6000k-12v-3w-w21x95d-premium-p-54457.html?utm_source=zbozi.cz&utm_medium=referral Chtěl bych bez canbusu, radši navštívím Ferdu 25.1 bod
-
Ano , nedavno jsem menil triramenny bez mf za triramenny zkoseny s mf a perf.kuzi a vse v poradku .1 bod
-
Zastávám úplně stejný názor. Displej má být pěkně vestavěný! A ne, aby to vypadalo, jako když si Steve Jobs nalepil Ipad do Dacie.1 bod
-
Aby to nezapadlo tak mensi obnovení - Full LED Matrix + zadní LED světla s animaci - Alcantarový strop - Ochrana před nárazem zezadu - 360 stupnu Area View a Trailer Assist - Kessy full - Nová generace infotaimentu - Možnost zrušení výbavového stupně ACTIVE - 2.0 TSI 140kw PHEV 1,4 TSI 115kW + elektromotor 85kW = systémový výkon 160kW a 400Nm Čistý dojezd na elektromotor okolo 70km1 bod
-
Mám 1.5 TSI manuál vyrobenou 19.12.2018 a to škubání při rozjezdu je znát. Je zajímavý, že když vyjíždím z garáže před dům, tak jen pouštím spojku ( byl jsem tak zvyklej z OIIFL 1.2TSI 77kW), bez přidání plynu a auto se pěkně rozjede (garáž je rovina, dvůr trochu z kopce). Než zavřu vrata je to určitě pár sekund, nasednu a pak se plně rozjedu, auto asi 2x poskočí jakoby se zakuckalo. Měl jsem i situaci, kdy jsem asi po najetí 1km musel zastavit před přechodem, který je trošku v kopečku a než jsem se rozjel, připadal jsem si jako v první hodině autoškoly, auto se pomalými skoky rozjíždělo, v protisměru zrovna odbočovalo auto z mého pohledu doprava, tak jsem si říkal jestli mi tam hoch nevjede, když vidí, že se skoro nehejbám, naštěstí vydžel. To se mi zatím stalo 1x, pač už si dávám pozor a snažím se jedničku víc vytočit a tročku dýl držet na spojce. Jezdím boskovicko a okolí a jen se modlím, aby mi auto nechcíplo při výjezdu od Boskovic na stání směr Brno (pod Sebranicemi), kdo to tam zná, pochopí, že ta křižovatka je úplně na 2 věci a v solidním provozu musí řidič trošku riskovat a vjet tam, páč jinak tím čekáním tam zestárne1 bod
-
Po výměně oleje, se nic zvláštního nestalo. Jak se výše píše ..nastartuji a rozjizdim se az otacky spadnou. Když někoho vezu tak při studeném motoru musím více pracovat se spojkou, aby jsi nemyslel že neumím jezdit. Jinak jsem s timto motorem spokojen.1 bod
-
Loni 10.11.2018 jsem koupil Škodu Fabii combi TRUMF 1.0TSI | 70kW | 5°manuální (z důvodu velice dobrých zkušeností se citigem 1.0 44kw r.v. 2015 a r.v. 2017 jsem do toho šel s tím 1.0 motorem + turbo:) ceníková cena 306800kč po veškerých slevách mě přišel funglu novej vůz r.v. 2018 na 231900kč s DPH hotovost jsem soukromá osoba Auto jsem potřeboval místo již doslouženého vozu který mě náhle "umřel" chtěl jsem koupit ojetou octavii III combi r.v. od2015 v nafte s nájezdem do 80tikm do max 250tis kaček a málem i koupil, ale náhodou jsem zakopl u jednoho dealera škoda o funglovku se zárukou 5let/100km ve výbavě TRUMF výbava: mal. kožený paket (volant,ručka,řadička) palubní PC zadio Blues se slotem na SD kartu + USB a Aux 2x dálkové centrální zamykání přední mlhové světlomety manuální klimatizace el. okna (pouze přední) el. ovládaná avyhřívaná zpětná zrcátka vše v barvě rezervní plnohodnodné kolo 15"ocelocá kola halogenové světlometa s denním svícení tonovaná skla příčníky dodělávky: tažné zařízení i s el: 2700kč + práce 2000kč dokodování pár blbostí corner,asistent rozjezdu do kopce, atd... kabel HEX-V2 VCDS 18.9 mě stál cca 650kč sada new zimních pneu Nokian 3D na plechách 15" 6000kč další náklady nezapočítány do koncové ceny: pov roční 1450kč přihlášení 800kč takže mě to vše přišlo,vyšlo :) pouze na 243250kč za nové auto, combi 70kw BEZKONKURENČNÍ CENA A NEJDE O ŽÁDNOU OJETOU MRCHU BEZ ZÁRUKY ! toť můj názor a zkušenost se Škodu Fabii combi TRUMF 1.0TSI | 70kW zatím s nájezdem 4250km proste vše co človek potřebuje v autě bez "kudlinek + 100tis kč" a to si troufám říci, že vypadá prkně i v tom TRUMFU Potřeboval jsem pracovní auto, ale žš seženu fungl nové v mojem budgetu, tak to by mě ani nenapadlo zatím najeto od nova 7km 10.11.2018 4250km a max spokojenost a to s autem jezdím i tras 600+ cesta nebo bloudím po městě, kolem komínu a po 3000km tahám vozejkem vezeko max 1350kg dle TP (vozík zesílený,naprava,oje,Cčkové gumky,atd...) s fůrou písku max. jsem měl 1,3 tuny a auto vše zvládlo (normálně tahám tak 1,1t trasa 5km a pohoda) TIP: NEUTRÁCEJTE ZBYTEČNĚ ZA PLNÉ PALBY VÝBAV KDYŽ UŽ V ZÁKLADU JE VŠE ! samo když na to máte, tak proč ne a udělat si radost je duležitý, ale i tak je to jen o frajeření před sousedama, neplatí u všech lidiček...1 bod
-
Pojistka 46 slouží jak k připojení klimy s výhřevem sedadel tak i k připojení vyhřívaných trysek ostřiku čelního skla1 bod
-
Děkuju všem moc za rady, nakonec jsem se rozhodla úplně jinak ?? včera jsem si přivezla hyundai i20 ?1 bod
-
Také můžu digitální štít jen chválit - po všech stránkách mi vyhovuje, variabilita zobrazení výborná, displej je ostrý, reaguje bleskurychle - prostě dobrá volba.1 bod
-
Nad tímhle autem opravdu zůstává rozum stát. Jednak dělají z takové kisny RS, ničím zajímavý motor dlouhou dobu normálně dostupný v Tiguanu, falešný výfuk.1 bod
-
Nečekaně.. Záleží od výbavy. Je toho zde hodně popsané, prolistuj. + jeste další tweaky1 bod
-
@Aleš_BX očividně si umím vyměnit olej sám abych věděl kolik mi z 4L balení zbude víš jak.. to co ti výrobce namaluje na papír mnohdy nekoresponduje s realitou. Když si olej měním sám, a nechám po proplachu poctivě vykapat, zbudou mi maximálně 2 deci při dolití na risku max. Ty do servisu doneseš 4L balení, oni to chudáci udělají poctivě a ty je jebeš za to že ti nevrátili 7 deci? To není princip ale debilita Koupíš si auto za 350K a pak řešíš desetikačky na oleji.. Škoda že je tu stále přežitek toho že i zákazník kretén je pán, měli ti ten vlastní olej omlátit o palici a vykašlat se na tebe. Protože takové jednání z tvé strany je tak max na presdržku Díky bohu že já mám své zákazníky zdravé..-1 bodů
-
Místní mazáci nahoře vybrali konkurenci Scale.Jako to je nějaky fór ne. I 30, Ceed,Golf,Focus,nebo navíc Mégane,Astra to jsou snad auta co konkurují Octavií Mozna bych bral toho Logana,ale spis Sandero-1 bodů