Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/19 ve všech sekcích
-
Je to součástí ecall který musí mít jeden nezávislý reproduktor (aspoň tak mě to bylo vysvětleno). Ostatně z tama nejde nic slyšet, nehraje to spolu s rádiem, minimálně ne v kombinaci s Amundsenem. Ta mřížka se objevila spolu s ecall v MR18.4 body
-
Tak jsem měl tu čest si prohlédnout virtual cockpit v Supovi našeho firemního nejvyššího z nejvyšších a teda... ... asi mě sežerete, ale mě se to teda nelíbí. Displej jako takový je fajn, ale to zapracování obdélníkového displeje do šišaté kapličky je prostě děsný. Ten teploměr a palivoměr po stranách, ten horní rádoby výřez s kontrolkami,... Celkově to na mě působí dojmem spíš nedodělku, než luxusní výbavy. Obzvlášť pokud si vzpomenu že je rok 2019.2 body
-
2 body
-
2 body
-
Toyota a Honda jedou poslední dobou ,,sci-fi,, vozy a nevypadá to zle. Uvidíme jak bude stárnout jejich vzhled.2 body
-
Dnes jsem se dočetl na německém fóru že rezonování brzd při couvání způsobuje špatné osazení zadních brzdových destiček (chybné ) od výroby.Píše se tam že o tom Škodovka ví .Po výměně v servisu za jiné se rezonování brzd při couvání již neopakuje. Jestli je to pravda ,mohlo by to odstranit tenhle problém.2 body
-
Jenže roční auto si koupíš jen v případě, že ti nevadí semeno předchozího majitele v sedačkách.2 body
-
Přesně tak, u ročních vozů se finanční rozdíl maže a pokud má někdo roční nájezd, nafta je bez debat. Aneb, halíře dělají talíře :-)).2 body
-
Včera přijel soused co má octu II náhradním autem. F3C style. To byl kolotoč na parkovišti. Ono mi to chciplo a teď mi to něco píše. Pak zas kurňa jak se to chcipe. Ten vyděšen výraz co je to za auto. Pak povídá než jsem sem dojel tak mi to 4 pípalo a cosi to ukazovalo.2 body
-
Nejste proste pany sveho auta, dela si, co chce. Ja jsem rad, ze jsem SSS vypnul a nemusim tohle resit.2 body
-
Ty woe, to je zase debata. Ja to sem dal spise z pohledu zajimave technicke zmeny. Brzdy fakt primarne nejsou o vzhledu, i kdyz se to rade lidi tady na foru (nadsencum) muze zdat. Resp. jsou, ale to se pak bavime o jinych tridach/modelech/penezich. Kdyz treba vezmu, ze stejnou brzdovou soustavu jako ma FIII 1.0/1.2 TSi 81kW mela i FII RS se 132kW a ponekud jinou dynamikou (to byla fakt pecka), ktera na brzdy opravdu netrpela, dava zmenseni prumeru kotouce u Scaly s max. 110kW docela smysl. Pochopitelne s ohledem na vyrobni naklady.2 body
-
Ahojte, aj vam Karoq s DSG vydava rezonujuce zvuky pri cuvani ? Deje sa to ked zaradim R a pomaly cuvam, Sa mi zda divne ze brzdy su aktivne aj ked cuvam bez brzdenia. Je to vlastnost alebo chyba ?1 bod
-
Tak to ma na letisti uklizecka co vynasi kose z Gatu. Clint ma o 30 vice a to sbira akorat rozsmelcovany holuby z ranveje, max obcas zkontroluje jestli nekde neni dira a jestli sviti vsechny zarovky. Pravda, uz musi umet ridit auto. To je taky jediny co musi umet. To vse navic plati jen kdyz nahodou prijde do prace a nema nocni kdy nedela nic. [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Spíš si myslím že myslel tohle: https://www.obautodily.cz/odvlhcovac-do-auta-foggystop-compass-9471cz486/ a tomu podobné.1 bod
-
@Jan R. Chápu, že je lepší obejít toho více, ale kvalita auta bude u všech prodejců stejná, Narážím na tvé konstatování "Mj. prodejce to auto spíše rozmlouval, poukázal na podvozek Polo/Ibiza." a zároveň píšeš "Čekám na vhodnou nabídku, proč nezkusit toho obejít více? ". To mi trochu připadá jako rozpor.1 bod
-
1 bod
-
No pokud máš Climatronic tak dej AUTO na trvalo a nepřemýšlej o tom. Ono to nijak výrazně nefouká dokud se nezahřeje a ofuk čelního skla fouká studený. Takže teoreticky to automaticky dělá co děláš ty manuálně.1 bod
-
V rodině jedna Mazda 6 combi s 2litrem 129kw je a dlouhodobý průměr je 6,7l/100km a to nejezdí na spotřebu... Takže tak no...1 bod
-
Tak po nekolika hodinach laborovani a studia jsem to spravil. Bylo treba vymazat i data GP Services, ne jen cache. Bal jsem se to udelat, protoze jsem na netu cetl jak to nejaky telefon tezko rozdychaval. Nakonec jsem najednou vymazal cache i data. Pote se v telefonu automaticky restartovaly asi vsechny spustene aplikace. To trvalo nejakou dobu a pak jsem zkusil AA a fungovalo. A ostatni se zda ze funguje taky. Clovek se porad uci, jen kdyby to nestalo tolik nervu... Nejlepsi je, kdyz problem zjistim, kdyz jsem sednu do auta a mam jet podle AA sluzebne do zahranici jako ten minuly tyden. To fakt nasere. Edit: Tak prece jen to vymazani dat zapomnelo nejaka nastaveni. Zatim jsem zjistil nastaveni duveryhodnych zarizeni. Patrne budou i dalsi, pocitejte s tim. Ale nebude to nic destruktivniho.1 bod
-
HEZKÉHO VALENTÝNA... ??? Ženy: Dvě přítelkyně si vyprávějí: 1: Tak jaký byl včera večer Valentýn? 2: Katastrofa. Manžel přišel domů, za čtyři minuty zhltnul jídlo, které jsem vařila celé odpoledne, tři minuty jsme se milovali, pak se otočil na bok a za dvě minuty usnul. A co u vás? 1: Bylo to úžasné. Když jsem přišla domů, manžel na mě čekal a pozval mě na romantickou večeři. Po večeři jsme se ještě hodinu procházeli. Když jsme přišli domů, zapálil všechny svíčky a milostná předehra trvala hodinu. Další dvě hodiny jsme se milovali a pak jsme si ještě další hodinu povídali. Prostě nádhera! Muži : manželé těchto dam diskutují ve stejnou dobu: 1: Tak co včera večer, dobrý? 2: Senzace! Přišel jsem domů, bylo uvařeno, najedli jsme se, vrzli jsme si a usnul jsem. Co ty? 1: Hotový peklo ! Vrátil jsem se brzy, abych spravil poličku v kuchyni. Když jsem zapnul vrtačku, vypadl proud a nešel nahodit.Když se žena vrátila domů, jediná možnost, aby mě neseřvala, bylo vzít jí do restaurace. Večeře byla drahá jak svině a už mi nezbylo na taxík. Tak jsme se domů vlekli hodinu pěšky. Doma samozřejmě světlo nesvítilo, tak jsem musel zapálit svíčky, aby bylo v baráku aspoň trochu vidět. To mě tak zdrblo, že mi trvalo skoro hodinu, než se mi postavil a další hodinu, než jsem se udělal. Nadřel jsem se jako blbec, až jsem z toho ještě hodinu nemohl usnout a ta moje nezavřela hubu...?1 bod
-
To tu kurva nějak usnulo a nedověděl jsem se jaké je to Resumé, co je teda lepší? Nafta nebo benzín? ??1 bod
-
1 bod
-
Ahoj chlapi letím z dílny ,tam jsem se nemohl přihlásit ,tak doporučuji si to vlákno přečíst od začátku do konce je tam i video od borce co to natočil na telefon ,má to velmi slabě natočeno zvukově musíte to hodně zesílit aby to byla slyšet. S překladem si poradíte. https://www.karoqforum.de/threads/quietschen-beim-langsam-fahren-und-lenken.198/1 bod
-
No kdyby neměl z auta průtokáč na motorový olej, tak by třeba dehet neměl. Mě Tsi nevypeklo, proto jej mám znovu. Sice říkám že je nafta fuj, ale pokud bych měl větší nájezd, tak bych asi uvažoval ekonomičtěji. Teď mi to za ten projev motoru stojí.1 bod
-
Přesně tak... Tohle byla reakce primárně na Clinta, který tady 4 roky hanil TDi a vychvaloval TSi a teď tu bude 4 roky vyzdvihovat TDi a říkat jak proti TSi je v balíku... O nic jiného mi v podstatě nešlo [emoji23]1 bod
-
@Stringo Tak samozřejmě to samé jako jsi napsal ty by mohl napsat každý obráceně (místo rok starého auta za 400 koupit 4 roky starého diesela za 200). Ale mi se tu bavíme o tom, že za stejné peníze dnes lze koupit beznín nebo nafťák se stejným výkonem, pokud se bavíme o jetých (třeba ročních) autech. A tam je potom právě už ta roční úspora na menší spotřebě zcela prokazatelně výhodná ve prospěch nafťáku. Viz. nafťák vs. benziňák nebo nafťák vs. benziňák, nebo stovky dalších totožných případů (neber mě za slovo, jen jsem nahodil první příklady co jsem natrefil bez zkoumání výbav atd., je to jen pro příklad že dnes opravdu lze sehnat podobná auta za stejné peníze na benzín i naftu) Tedy v případě kdy někdo koupí nafťáka za cenu benziňáku, což je dnes zcela normální u staršího auta, tak prostě chtě nechtě bude ročně šetřit nemálo peněz i kdyby s tím jezdil kolem komína. A jelikož dnešní nafťáky opravdu nevynikají problémy jako minulé generace, tak ty peníze není třeba tlačit do nějakého servisu, ale užívat si jinak (třeba šetřit na benziňáka, aby člověk měl taky jednou ticho ) Ale jinak já zase naopak nic nemám proti benzínům. Jen pro mě aktuálně nejsou výhodné. Jinak je ale každý argument jen pro ně (resp. pro CNG)1 bod
-
Mně se líbí, jak se tu každej chytrolín naváží do nafty, protože je to teď moderní. Já teď kroutím kolem 30 tis. ročně, takže není co řešit.1 bod
-
1 bod
-
Já Clinta chápu. Sám jsem kupoval auto starší a nafťák byl za úplně stejné ceny jak benziňák (to je taky tím současný DE trendem, navíc benziňáků je přece jen na trhu mnohem méně k dispozici). U nového auta s velkým rozdílem investice je ta návratnost opravdu diskutabilní. Říct o dnešních motorech současné generace, že má stát nějak více servis dieselu je také mimo, ale to už se t rozebralo. Až bude mít TSI po 150 nebo 250 tisících účty čistě jen za spotřebák a rozvody, tak budu věřit že je opravdu také servisně beznákladové. A přesně jako píše Clint, i já raději koupím dětem o pár blbostí více ne proto že bych jim je normálně nekoupil, ale když člověku díky nízké spotřebě zůstává každý měsíc tím více peněz, rád je utratí třeba právě za děti aby jim dopřál ještě víc. Navíc u mě je to také často o krátkých trasách, kde mám po dvou kilometrech spotřebu na naftě kolem 5 litrů, kdežto s benziňákem by to bylo rozhodně víc jak 8 a tím se rozdíl ve financích ještě více prohlubuje (o velmi častých trasách kolem 10-15km na jízdu ani nemluvím, kdy už je spotřeba kolem 4 litrů) Jinak by mi benziňák vůbec nevadil, ba naopak, protože to ticho TSI motor je skvělé a v tom Vám je chlapi závidím. Přece jen ten brumla v nafťákovi pořád pobrukuje a je to otravné. Ještě více by se mi líbilo CNG, ale tam bych měl strach u čehokoli co už není v záruce. Tam by byla spotřeba naprosto dokonalá a ticho ještě větší jak u benziňáku. No co už, třeba u příštího auta když si dám větší limit. Takhle jsem si raději řekl, že než koupit nové nebo drahé auto, je rozumnější koupit si pro sebe levné starší auto, které dostačuje a raději dát po půl mega každému z dětí na spoření, než to utratit zbytečně do auta, kterému bude cena už jen padat a nic zásadního navíc to nepřinese.1 bod
-
Dovolil by som sa podeliť s mojimi skúsenosťami so štartovacími káblami a ich výrobou. Inšpiroval ma tento článok: http://www.auto.cz/startovaci-kabely-zradci-v-nouzi-77518 1)Kúpil som nejaké káble za 500Kč, bolo na nich že tuším 600A 6m (samozrejme že ničnehovoriaci údaj). Tak som ich odmeral (na meranie používam svoj jednoduchúčky a prehľadný Suzuki Samurai- jediná elektronika sú palubné hodiny)a pri odbere 105A bol úbytok (len na vodiči! bez svoriek) 1.25V (odpor jedného vodiča 12mOhm). Je to pomedený hliník 16mm2. Na Oct 2.0 TDI som cez oba káble pripojil baterku a pri stlačení štartéru to len bliklo, zacvakalo a rozsvietili sa snáď všetky závady čo to pozná. Motor snaď ani necukol. Ani reset chýb to nespravil. Bolo treba najazdiť 1km a vynulovať až po tom. Takže ako sa píše v tom článku: myslíte že máte štartovacie káble ale s nimi tú baterku v lepšom prípade rýchlo dobijete. 2)Moja výroba: Kábel na zváračku meď 25mm2 2x3.4m. Naletovaný na obidve polovice každej z klieští (môj nápad, zvýši sa tak kontaktná plocha 2x) Cena 550Kč kábel +Krokosvorky 4x40Kč, nejaký ten cín (100Kč?) 2.5h práce. Asi by to šlo urýchliť použitím lisoovacích ôk, ale po skúsenostiach a poistkovou skrinkou si neviem čo o tom myslieť. (iné vlákno tuna (https://forum.skodahome.cz/topic/117882-alternátor-o1/?page=3) Parametre? : Pri 130A (zmenšil sa odpor trasy tak si štartér aj viac berie, o 70%) 0,3V (0,4 i s prechoďákom na ACU a pôvodný kábel.(1 vodič), Odpor jedného vodiča 3.1mOhm Takže na TDI predpokladám štartovací prúd cca 300A (??) čiže úbytok 1.9V Spravil som zas skúšku s 2.0 TDI, taštartovalo to ako keby tam tie káble neboli. Prúd cez 330A Napätie spadlo na 7.6V 3)Starý kábel čo som mal, označený 450A 16mm2 3m Stál pred asi 10 rokmi 450Kč. Pri 120A je úbytok 780mV (1 vodič) netto (bez prechodu na svorky batérie) 830mV Brutto Čiže 6,5-7mOhm Čiže niečo medzi mojimi káblami a tými sračkami. K tom kupovanému káblu a 600A, tak to je asi to isté ako P.M.P.O pri čínskych lacných zosilovačoch. PMPO je výkon ktorý by to dodávalo do menovitej záťaže keby zosilovač dodával na výstupe svoje napájacie napätie a to by zdroj utiahol. Skutočný výkon je asi tak asi 20x menší. Takže keby som ten 600A kábel (resp len jeho vodič) pripojil bez prechodového odporu k zdroju ktorý udrží napätie 12V i pri vysokých prúdoch, tak by ním tieklo 500A (ale môže to byť i nepresnosť môjho merania, takže asi 600A). Na 600A by ste museli dodať 14.4V Inak odpor odpovedá káblu 16mm2 Hliník. V obchodoch (Tesco, UniHobby a pod ) som videl i káble ktoré mali lanko tenučké asi 4mm2 a navyše nebolo na konci vôbec zalisované. Bolo len ohnuté cez izoláciu a zlisované ako celok. Takže sa to len dotýkalo, pri ohriatí studeňáku izolácia zmäkne a rozpojí s ato úplne, takže vlastne poistka proti roztaveniu... :-( Šmejd z obchodu: Ak sa vám páčilo, tak prosím olajkovať.1 bod
-
1 bod
-
Tak já dnes ráno, měření jako Ty, voltmetr v zásuvce, teplota + 3,2°C a voltmetr 14,5 - 14,6V. Večer teplota 7,3°C voltmetr 14,3V. Jedna cesta 14km, Aku se zatím vždy po 12h. stání, drží na 12,4V. O víkendu má svítit slunce, tak dám za okno solární panel, auto bude stát 3dny, tak aby to udrželo baterku.1 bod
-
Hlavně nebudme ze všeho tak pripokakani. Jsou to snad naše auta. Nebo je máte propujceny? Vsichni porad resime co kdyby, ale už někdy někdo resil nějaký problém, že by AS neresil?1 bod
-
To je celkem trapný, že HB nazývali liftbackem.. U té Coroly teda musím říct že na tiskových fotkách vypadala lépe.1 bod
-
Stringo, ty nad rozdíly benálu a nafty moc nepřemejšlej, stejně pošleš každé auto třikrát do škarpy, tam se ti to vyrentuje uplně jinak1 bod
-
1 bod
-
Já Ti do toho budu muset zase skočit. Se omlouvám. 25 000 kilometrů ročně je: Nafta (5l/100km, průměrná cena 30.96 Kč) = 38 700 Kč ročně. Benzín (6.5l/100km, průměrná cena 30.44 Kč) = 49 465 Kč ročně. Všehovšudy je tam rozdíl 10 765 Kč ročně v prospěch nafty. Největší problém nastal ve chvíli, kdy skočila s cenou nad benzín a teď se tam dlouhodobě drží. Rozdíl mezi 1.5 TSI a 2.0 TDI je 65 000 Kč, což znamená, že návratnost je za šest let. Za šest let má auto najeto 150 000 kilometrů a jde do světa. Pokud ne, znamená to, že si auto necháš ještě dva roky, abys dodělal slavnostně 200 000 kilometrů a mohl ses pochlubit na ŠA fóru, že seš borec. V tom případě máš uspořeno 21 530 Kč na pohonných hmotách. Teď k servisu. Pokud jsi fyzická osoba, má smysl koupit za cca. 9 tisíc prodlouženou záruku na 5 let nebo 150 000 kilometrů. Záruka Ti vyprší ve 125 000 kilometrech, což je fajn, protože tě ve výsledku klid na duši stál 0,072 Kč na kilometr. Co se ve výsledku může na novém autě do 200 tisíc kilometrů posrat? Alternátor? Vodní pumpa (těžko, ta jde ven s rozvody)? Cokoli v motoru? Dost pochybuji… ta auta těch 200 tisíc kilometrů dají dneska úplně s přehledem. A pokud někdo plácne blbost, že u nafty se může posrat filtr pevných částic, tak by si měl uvědomit, že do benzínů se montuje dneska taky a tak nějak nikdo neví, co bude, jak bude a co to vlastně bude dělat. Ceny garančních prohlídek se liší maximálně v tom, kdy se mění palivový filtr a svíčky. Všeho všudy je dneska úplně jedno, zda jezdíš s benzínem nebo s naftou, protože výsledek bude vždy úplně stejný. Hlavně pro Tebe, jako fyzickou osobu, která najede ročně 25 tisíc kilometrů. Až budeš mít nájezd 5 tisíc kilometrů měsíčně, potom se můžeme teoreticky bavit o tom, zda je výhodnější nafta nebo benzín. Pokud už chceme vést diskuzi, co je levnější na provoz, pojďme do toho všeho zahrnout Octavii na CNG, která vlastně dneska stojí stejné peníze jako 2.0 TDI.1 bod
-
Ahojte. Nedavno som absolvoval na mojom Superbe vymenu PCV ventilu. Jedna sa o rv 2010, motor 1.8 TSI CDAA. Podobny postup bude aj pre ine koncernove vozy s motormi 1.8/2.0 TSI. Je to zakrok ktory zvladne doma hocikto. Co je to PCV, alebo po slovensky odlucovac oleja ? Jedna sa o zariadenie, vdaka ktoremu dokazu vypary z motora cirkulovat nasp5 do sacieho/turbo vedenia. Ako casto treba PCV menit ? Pokial viem tak sa nejedna o polozku ktora by mala predpisany interval vymeny. Avsak skutocnost je taka, ze casom sa vie pokazit (prirodzene opotrebovanie membrany vo vnutry/zaseknutie pohyblivych casti). Mne sa to stalo po 9 rokoch a 160 000 km ... na internete najdete aj rozne ine casove kombinacie. Medzi caste zavady patri zaseknutie tlakoveho ventilu alebo prerazenie membrany. Tieto zavady sa prejavuju nekludnym chodom motora na volnobeh, citelnym unikom vzduchoprazdna ( motor si "cuca" vzduch ako vysavac cez ventilacnu dieru PCVcka, vid obrazok). Dalsi sposob ako sa da diagnostikovat zle PCV je ked na volnobeh vytiahnete mierku oleja a prejav motora sa nezmeni (bude stale nekludny a poskakovat) Ak mate k dispozicii diagnostiky, tak caste su ak chybove kody: 000369 - Fuel Trim; Bank 1 P0171 - 000 - System Too Lean 008825 - Leak in Air Intake System P2279 - 000 - Material ktory potrebujeme na vymenu ? OEM cislo dielu pre moj motor je 06H 103 495 AH. Osobne som dal prednost alternative z prvovyroby znacky Toptran a sedelo vsetko na 100%. Hadica ktora ide z PCV do sania a z PCV k turbu sa do pouzit zo stareho, pokial nie su poskodene. Cas vymeny ? CCa 15-20 minut. Cely proces je velmi jednoduchy, ale kedze budeme manipulovat s otvorenou hlavou motora, tak treba dbat na opatrnost, pretoze isto nechcete aby Vam nieco padlo do hlavy k ventilom. Naradie ? Z naradia potrebujeme momentovy kluc ktory dokaze dotiahnut na 9nm, bit Torx T40 Postup: 1. Odstranime kryt motora Niet co pokazit :) 2. Ocistime okolie PCV filtra Kedze pod PCVckom je odhalena hlava motora, nechceme aby sa tam dostali necistoty z povrchu motora 3. Odpojime kabelaz ku cievkam. Na kabelazi su take zapadky. Ked ich zatlacite tak svorky pekne povolia 4. Vytiahneme cievky c. 3 a 4 (Okolo PCV cka) Prosta rucna sila. Pozor pri manipulaci s cievkou c4. Svorkovnica je tam celkom natesno. 4.5 Zabezpecime aby sa k svieckam nedostal ziaden bordel 5. Odpojime odvod vzduchu z PCV do sania Truka ma na obvode konci take kolecko so zapadkami. Ked stacite kolecko kolmo na zapadky (Prst zhora a prst zdola na vrubkovanu cast), pekne sa uvolni. 6. Odpojime odvod vzduchu z PCV do turba Rovnaky postup ako pri 5., avsak treba kruzok stlacat "zpredu" a "zozadu. Trubka ide ako na obrazku, cervenou farbou popod privod vzduchu do turba. Pomocou dvoch ruk to ide velmi lahko. Je z casti obalena "alobalom". 7. Odstranime 10x T40 skrutiek viz diagram Davajte si extra pozor nech nestratite skrutky/bit. Zoradte si ich tak ,aby ste dali tie iste skrutky do tych istych zavitoch . Jedina problematicka skrutka je c9, ak mate blby skrutkovac. 8. Vytiahneme PCV z hlavy motora 9. Vycistite dosdacie plochy Cistite vzdy "zvnutra von" aby ste zamedzili spadnutiu niecoho do priestoru hlavy 10. S trochou oleja premazte nove tesnenie. 11 + Zopakujte to co ste robili, ale sp5tne Skrutky by mali byt dotiahnute na 9nm Dufam ze to niekomu pomoze a usetri nejake $$$.1 bod
-
No nevím Stringo, jestli ty najdeš na ulici každej měsíc 1500, já ne. Takže proč je posílat zbytečně výfukem do prdele. Za to můžu koupit mladýmu klidně nové boty....1 bod
-
zvlastni, moje zobrazuje dvere (to mam vyple protoze to akorat otravuje) I dojezd. je to ale zahrabane dost hluboko v jedne appce takze to stejne nepouzivam1 bod
-
Od toho tu forum je, kdo je spokojený zpravidla nehledá na netu co s tím...1 bod
-
napadá ma iba pozrieť kódovanie v jednotke 19 Gateway. čo tam je pri položke rádio, či je zaškrtnuté štandartne 5F, alebo niečo iné1 bod
-
1 bod
-
Myslím, že kterýkoliv autorizovaný dealer s tím, že na další dobu si to zaplatíš asi.1 bod
-
Ahoj přesně co píše Richard 1938 mám na Rapidě 2016, najeto 21000. Dělá to nad sto km po delší rovné jízdě. Celou cestu ze Zlína do Brna jsem z toho šílel. Druhý den na cestě zpět se auto už chovalo normálně. V servisu závada samozřejmě nezjištěna. Mimo to mi ještě po delším stání něco při rozjezdu přenáší vůle do volantu, nebo sloupku. Nejzřetelnější je to při natočeném rejdu. Po delší jízdě se to neprojevuje. Už se to řešilo v jiném vláknu. Nemyslím si, že to spolu souvisí, ale to taky nezjistili. Při přebírání vozu jsem to zase cítil, tak jsem technika pozval za volant a uznal, že tam něco malého je, takže druhý termín opravy je objednaný. Je zvláštní, že o těchto problémech se ví, ale všichni dělají mrtvého brouka a nejvíc mě pobavilo, když se mi technik při objednávání servisu přes telefon snažil namluvit, že to dělají destičky, které jsou plovoucí a musí mít nějakou vůli.1 bod
-
Klidně napíšu, co to znamená. Navýšení o cca 10000 až 15000 Kč je třeba Canton navíc, nebo Boleto + bezdrát. dobíjení telefonu. Nebo necelý Climatronic. Nebo vyhřívané sedačky.... vyhžívané čelní sklo... A i když Ti to přijde divné, jsou lidi, kteří si něco z toho, co jsem vyjmenoval prostě navíc neobjednají, nebo to zvažují. Takže i o ceně deset až patnáct tisíc znamená pro kupujícího nějaké rozhodování. Alespoň u mě to tak bylo.1 bod