Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/20/19 ve všech sekcích
-
2 body
-
Nevím, i když je to tak trochu OT, tak předek beru, ale vzadu je to minimálně stejně tak ošklivý hnus jako na tom S3..2 body
-
2 body
-
Mam na tri dny pujcenou Scalu 1.0 TSI 85kW v manualu v zakladni Style vybave. Ac bylo primarni otestovani jizdy na 18” kolech, pisu sem neco k motoru. V bodech: Motor: - ve dvou lidech, s lehce nalozenym kufrem Scala jela vskutku slusne - lehke duneni trivalce ucitite pri startu/na jednicce pri rozjezdu, jinak se motor chova tise a kultuvovane - duneni muzete slyset, pokud pouzivate “radce” razeni, ktery napr. pri jizde do lehkeho kopce radi pouzit o stupen vyssi rychlost a ma tendenci motor pridusovat. Idelane ridit se citem a sluchem - aby auto vic zrychlilo treba pri predjizdeni, je idealni vic podradit, jinak plyn musi dost na podlahu a motor oziva kousek pred 2000 otackama - na klidnou, nenarocnou jizdu myslim idealni motor, spotreba viz. screeny Dalsi postrehy v obecném vlaknu. Nize screeny spotreby. Oboji vetsinu cesty dalnice 120-130, jinak okresky s AC na polovine cesty. Horsi spotreba ovlivnena kolonami na dalnici. Velmi slusne myslim.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
objevilo co ? po jednom ? Kdyz neco zakladas, tak zaloz aspon vsechny. Rika se tomu DERIVATY @Pawouk to urcite sjednoti1 bod
-
1 bod
-
Vyzkoušel jsem instalaci od Packo4 a naštěstí kabel "nasucho" funguje. Uvidíme co bude dělat po zapojení do auta, ale doufám, že bude fungovat i nadále. Packo4, velice děkuji.1 bod
-
1 bod
-
Matrix, uz si napisal co si myslis o piratstve. Teraz pre zmenu o znalostiach platieb na GP. Myslim, ze OT by uz stacilo. Dik.1 bod
-
Prikladám link na inštalačné súbory EN 17.8.0 a CZ 17.1.3 dúfam že pomôže aspoň to: https://we.tl/t-LdZDH31JQG1 bod
-
Nevadí. Nejsem paranoidní. Běžně platím přes Google Pay mobilem, nikdy mi nic z účtu nezmizelo, ani nedošlo ke znužití karty. Ale pokud někoho baví si kupovat kredit, přehazovat SIM karty a platit za to aplikace, tak evidentně neví jak naložit s volným časem.1 bod
-
Ne nemuzes, oprav tak jak jsem psal a bude to ok. Tlacitko nema nic s chybou komunikace can bus.1 bod
-
DCC a nivomat nemůžou být na voze zároveň. Buď jedno nebo druhé. S DCC tam žádná taková funkce není.1 bod
-
Jj, v L&K zaklad, ostatni za příplatek Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Už se na to taky chystám, nárazník mám doma, a bude to v podobném rozsahu jako má @brrrrm ... sada bude odtud http://www.skoda-parts.cz/produkty/predni-parkovaci-senzory-fiii/ a ostřikovače z různých zdrojů na netu1 bod
-
@Michal Tvrdík Ten asistent se takto chová vždy, poprvé mě to trochu vylekalo, pak už s tím člověk počítá. Co mi více vadí, když jedu v zúžení na dálnici, tak se sice drží žlutých, ale pokud je tam i viditelná bílá (většinou jedete levými koly těsně u ní), tak line assist nenápadně zasahuje do řízení až to není cítit. Blbé je, že po chvíli vyhodnotí, že nedržíte volant a začne na vás řvát ať převezmete řízení. V tu chvíli je potřeba výrazněji zatočit volantem, aby přestal. Což ale ne vždy v tom zúžení kdy jsou auta všude okolo jde. Jinak info k servisu Scaly: chybějící schránka na brýle je prý zapsaná v tzv. rodném listě a dealeři na ta první auta bez schránky dostali slevu. Ohledně dešťového senzoru a aerohluku - v pondělí mi odjela Scala do Mladé Boleslavi, v pražském servisu na to nepřišli. Nakonec jsem si vyhádal Rapida zdarma po dobu servisu, ale byl to boj. Fučení od okýnka nebo dveří jsem i pro ně natočil, aby mi věřili: https://photos.app.goo.gl/UzritroPfuhnPAEj91 bod
-
Zkus jít po konektoru kam se zapojuje destička u kola a po tom kabelu jak vede nahoru a kolem kousek dál, většinou to bývá někde prodřený kabel někde u kola...1 bod
-
Jdu do akce. Až ženská zjistí, že má lahvičku s odlakovačem prázdnou, ta bude čumět :-).1 bod
-
Scout/Scoutline mí odkazovat na větší průchodnost terénem, na co sakra ta radlice na nárazníku a dokonce i vzadu :/1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Myslíš za příplatek, nebo v základu? Za příplatek určitě ano, v základu určitě ne.1 bod
-
Do oleje odborníci radí nic nedávat. Přečti si mazivářskou poradnu - mýtus desáty (viz příloha: 99 Mazivářské mýty.pdf). Naopak do paliva je aditivum přínosem (viz příloha: Aditivace benzínu - test čistících schopností aditiv.pdf) Koukni se na fórum: 99 Mazivářské mýty.pdf Aditivace benzínu - test čistících schopností aditiv.pdf1 bod
-
1 bod
-
Je to hnusný. A možná to pro některé má nádech undergroundu (jako pro mě). Fajerak: vydrzim ledacos, ale ne pach moci a odlakovace :-)1 bod
-
A čím to doložili? To, co jsem výš napsal, je z oficiální a originální dílenské příručky ŠA. Takže buď lže ŠA ve svém dokumentu (mimochodem placeném), anebo ti lže autorizák...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No tak sorry,myslel jsem že jsi kus chlapa a něco vydržíš.1 bod
-
Bojler: S lihem si nehraj (rychle se odpařuje) pokud jsi šťastně ženatý, tak ukradni ženě odlakovač tak jak já.1 bod
-
1 bod
-
Přidávám odkaz na video k testu ze Světa motorů.. https://www.auto.cz/video-rozebrali-jsme-skodu-rapid-1-0-tsi-po-100-000-km-jak-dopadla-1297491 bod
-
Definuj, čo si predstavuješ pod pojmom šliapnuť na krk na diaľnici? Že ideš 125 miesto bežných 120? https://forum.skodahome.cz/topic/131458-spot%C5%99eba-paliva-12-tsi-66-81kw/?do=findComment&comment=23730911 bod
-
1 bod
-
Tak dlouho jsem hledal a přemýšlel, až jsem se dnes prošel kolem auta a řekl si, že 3 cm budou asi dobrý a objednal Eibachy :-)1 bod
-
nalejú ti tam čo sud dal , 99% servisov olej Castrol BP Shell , iné značky veľmi nevidieť , samozrejme s patričnou normou ... ak si niekto kúpi nové auto a lamentuje nad olejom tak ten názor beriem , ale mať jazdenku čo 250tis km jazdila kde kade po servisoch , a potom začať riešiť nejakú alchymiu okolo olejov je úsmevné ... toto porovnávanie bez akéhokoľvek releventného tribo rozboru , v rovnakých podmienkach a olej z rovnakého obchodu je úplne naprd , nedá sa povedať ani len že subjektívne vidíš ja som od nova vystriedal viacero olejov a skončil pri Mobil 0w40 , a poviem otvorene , čo bude dostupné a poruke to tam nalejem .. aj ten mobil už za to obdobie raz zmenil názov aj nejaké parametre čo si pamätám ...1 bod
-
Prověř kabel a koukni se jestli na mobilu nevyskočila hláška o povolení připojení. Někdy to dělá zamčený mobil. Případně dlouho podrž tlačítko zapínání. Tím se radio restartuje. Pak pro jistotu restartuj mobil.1 bod
-
AirCare mám již z výroby (O3FL MR2018), Ferda mě poté dokódoval jeho trvalou aktivaci. Takže, z výroby skutečně není trvale aktivován.1 bod
-
Jeden postřeh, jezdím nyní dočasně i se zánovním S3 (11/2018, asi 8.000 km) TDI 2.0 (110kW), a má také Canton Sound System, ale "živený" něčím menším, než je můj Columbus v O3, asi je to Amudsen. Ale přesto, že jsem si se zvukem hrál jak chtěl, zní to podstatně hůře, než Soundsystem v mé O3FL (LK). Auto je mj. hrozně hlučné (v O3 mám 1.8TSi), to jsem si už od TDi dost odvyknul, ale tím to (nejen) asi nebude. Superb je kombi, netuším, ale zvuk je fakt mizérie, a nelze nijak lépe nastavit. .. V tomto autě navíc kdeco vrže (hlavně středová loketní opěrka, která je fakt dost dementně vymyšlena), docela mě to šokovalo, což je rovněž velmi rušivé. Ocenil jsem zatím jen sedačky s lepší a delší podporou stehen vpředu, a komfortnější nasedání do auta.1 bod
-
Hlavne nech ti nepraskne cievka... Len som dovysvetlil, co znamena elektricke odistenie pre tych, ktori si pletu elektricke odistenie a elektricky ovladane viko.0 bodů
-
Jestli budes jezdit z Prerova do Brna po dalnici, jakoze asi ano, porad jeste bude benzin zravejsi pri vyssich rychlostech.-1 bodů
-
-1 bodů
-
https://www.motor1.com/photos/688903/2020-skoda-kodiaq-facelift-spy-photos/ To jsem zvedav, vypada to na snizenou masku.-1 bodů
-
-1 bodů
-
Takové téma tu není a určitě by se tu někdy objevilo, Sportline už tu je. Žádné deriváty tu nejsou, to je u Kodiaqu ?-1 bodů